Nee nee dan worden de boeren weer boos omdat hun fijne subsidies dan stoppen. By the way, is er al iets bekend over die allesvernietigende acties die voor overmorgen staan aangekondigd?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, tijd voor een #Nexit.
Ik heb het 3 seconden geprobeerd, maar als je zoveel achterlijk hinderlijke reclames over je hele scherm krijgt ben je er gauw klaar mee.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Nee, ik wil FOK! niet whitelisten. Rot nou eens op.
Dat hij zijn stervende moeder in het verzorgingstehuis niet heeft kunnen bezoeken erbij halen, is toch wel ver beneden alle peil.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Italiaanse kranten halen van alles erbij om Rutte zijn gedrag te verklarenkomt niet erg feitelijk over
Als ze nog op enig sympathie hoopten mogen ze dat nu wel helemaal vergeten...quote:Op maandag 20 juli 2020 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hij zijn stervende moeder in het verzorgingstehuis niet heeft kunnen bezoeken erbij halen, is toch wel ver beneden alle peil.
Je hebt toch maar mooi #GeencentmeernaarBrussel trending gekregen.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier over twijfelt moet ik weer wat serieuzer gaan posten.
Link?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt toch maar mooi #GeencentmeernaarBrussel trending gekregen.
Weten we al wanneer deel 2 uitkompt?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Breath of the Wild was wel goed ja.
Breath Of The Wild 2.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Breath of the Wild of Ocarina of Time?
Nergens last van met een abo dat ik heb omdat ik jarenlang bijna dagelijks zonder verplichte kosten erg veel gebruik maak van een site die ik graag overeind zie blijven. Met ads is het wel vervelend ja.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik heb het 3 seconden geprobeerd, maar als je zoveel achterlijk hinderlijke reclames over je hele scherm krijgt ben je er gauw klaar mee.
Jemig, wat een vileine post.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nergens last van met een abo dat ik heb omdat ik jarenlang bijna dagelijks zonder verplichte kosten erg veel gebruik maak van een site die ik graag overeind zie blijven. Met ads is het wel vervelend ja.
Heywoodu zat vooraan in de klas.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jemig, wat een vileine post.
Ja, omdat ik weer eens te laat was en de beste plekken dus bezet warenquote:Op maandag 20 juli 2020 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heywoodu zat vooraan in de klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |