haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Zonder wrijving geen glans
quote:
Vind je dat naar kip smaken? Ik vind het meer op taai varkensvlees smaken. Ze hebben het hier nog wel eens in de supermarkt liggen.quote:
Jij ook al? is vast mannending smerige dingen etenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind je dat naar kip smaken? Ik vind het meer op taai varkensvlees smaken. Ze hebben het hier nog wel eens in de supermarkt liggen.
Heb je wel eens soft shell krab gehad? Als een blauwe krab vervelt, dan kun je het beest helemaal eten en is erg lekker.
Ik heb het gebakken en in een soep gegeten, en ik vond het vrij kip-achtig over komen, en zeker niet taai.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind je dat naar kip smaken? Ik vind het meer op taai varkensvlees smaken. Ze hebben het hier nog wel eens in de supermarkt liggen.
Heb je wel eens soft shell krab gehad? Als een blauwe krab vervelt, dan kun je het beest helemaal eten en is erg lekker.
dit is echt sneu zwanger en opetenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het gebakken en in een soep gegeten, en ik vond het vrij kip-achtig over komen, en zeker niet taai.
Zal ook wel te maken hebben met welk deel van het beest is.
Soft shell crab heb ik niet gehad, wel gewone krab en ook kreeft. Ook een stuk van een zwangere kreeft waarvan de shell dan ook zacht wordt.
varkenspootjes koop ik nog wel eens als ik soep maakquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:41 schreef Jippie het volgende:
Mijn vader ging vaak naar een slager in de Jordaan om varkenspootjes en vlgs mij ook varkenswangen te kopen, van mij hoefde dat niet. Maar mijn vader heeft nog echt honger gekend, ik denk dat je eten dan ook op een andere, diepere, manier waardeert.
Varkenspoot heb ik ook gegeten. Mijn hemel zeg; één bonk vet!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:41 schreef Jippie het volgende:
Mijn vader ging vaak naar een slager in de Jordaan om varkenspootjes en vlgs mij ook varkenswangen te kopen, van mij hoefde dat niet. Maar mijn vader heeft nog echt honger gekend, ik denk dat je eten dan ook op een andere, diepere, manier waardeert.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het gebakken en in een soep gegeten, en ik vond het vrij kip-achtig over komen, en zeker niet taai.
Soft shell crab heb ik niet gehad, wel gewone krab en ook kreeft. Ook een stuk van een zwangere kreeft waarvan de shell dan ook zacht wordt.
Ik vreet graag moederkoekquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit is echt sneu zwanger en opeten![]()
![]()
Ik loop er gewoon mee over straat. Elke dag weer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
varkenspootjes koop ik nog wel eens als ik soep maak
Haags red de mannen hier zeg dat je zulke dingen niet eetquote:
Ja kwamen we pas tijdens het eten achter.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit is echt sneu zwanger en opeten![]()
![]()
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Haags red de mannen hier zeg dat je zulke dingen niet eet
Ik vind krabbetjes vet genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
varkenspootjes koop ik nog wel eens als ik soep maak
de mannen zijn niet te redden dusquote:
trutquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik loop er gewoon mee over straat. Elke dag weer.
Zo goed?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de mannen zijn niet te redden dus
Kreeft is lekker, koop het alleen bijna nooit. Ik wist niet dat de vacht van een zwangere kreeft zachter was, die eieren "kleven" toch gewoon aan de onderkant?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MANNEN en @:tot, zulke dingen eet je niet!!!
Wat is jouw sterrenbeeld bby?quote:
Kreeft, Schorpioen of Ram.quote:
Dan ben je maagd.quote:
Ik vind dat niet vies, uitzonderlijk hooguit. Vies is koude patat die opnieuw de frituurpan in gaat.quote:
Stier?quote:
Ja sowquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vies, uitzonderlijk hooguit. Vies is koude patat die opnieuw de frituurpan in gaat.
Jij?quote:
Steenbok!quote:
Ram dan.quote:
Al mijn exen zijn stier.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vies, uitzonderlijk hooguit. Vies is koude patat die opnieuw de frituurpan in gaat.
Waarom?quote:
Netjesquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:48 schreef SoS87 het volgende:
Kortingscode en gratis roll. 36 stuks sushi voor nog geen 15 euro
Scherp deze.quote:
zoals bij de snackbarquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Facebook is een hoer! Echt moeilijk om dingen terug te zoeken.
De kreeften in kwestie.
Jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De kreeften in kwestie.
Voor niemand.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat precies positief heeft uitgepakt...
Weet je zeker dat ik dat was?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel eens verteld in welke maand ik jarig ben. Ik ben geen ram.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De kreeften in kwestie.
Ik ben maagdquote:
😁😁quote:
Ik heb alleen whatsappquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel handig om met mevrouw ToT's familie in contact te blijven.
quote:
Ik wist tquote:
Ben jij praktisch ingesteld en neem je geen blad voor de mond?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet echt. Ben niet zo van de sterrenbeelden.
Jakkes had je bijna opgestaptquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou in een kwartier bereid worden.
Duurde 5 kwartier!
Sow dan!quote:
Hoezo verkeerde afslag gepakt?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na vanavond niet meer. Huehuehue
Ik geloof je. Ik heb volgens mij nooit een zwangere kreeft gegetenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow dan!
Ja geen idee, ik heb het net opnieuw aan mevrouw ToT nagevraagd en ze bevestigt mijn verhaal hier.
Haha vragen naar de bekende weg 😂quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij praktisch ingesteld en neem je geen blad voor de mond?
Nee mutsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde afslag gepakt?
Elke keer toen ik vroeg of het nog veel langer ging duren was het van: "Het is klaar, ze dienen het zo op!"quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jakkes had je bijna opgestapt
Het beviel ons wel!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik heb volgens mij nooit een zwangere kreeft gegeten
Kan op whatsapp ook tochquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel leuk als ze foto's en filmpjes van Mini-ToT kunnen zien natuurlijk!
Dat moet je wel herkennen bij maagden, vandaarquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha vragen naar de bekende weg 😂
Zo kort geleden ook nog.quote:
ik had opgestapt en gezegd en ik ben zo wegquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke keer toen ik vroeg of het nog veel langer ging duren was het van: "Het is klaar, ze dienen het zo op!"![]()
Maar ik ben geen maagdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat moet je wel herkennen bij maagden, vandaar
Gedoe.quote:
steenbok?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gedoe.
En zo kan ook de hele vriendenkring van mijn vrouw meekijken. Die zijn ook dol op hem!
Ik heb echt niks met Whatsapp. Sowieso doe ik weinig op m'n mobiel.
hier ookquote:
quote:
Jij maakt echt bizar veel foto'squote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Heb echt ladingen foto's dat iedereen daar hem zat te knuffelen toen we daar op vakantie waren!
Ja zal best.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar wel maagdeigenschappen op het preutse na dan
klopt sosquote:
En terecht mini tot is foto waardigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij maakt echt bizar veel foto's
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij maakt echt bizar veel foto's
wat dan?quote:
Dat geloof ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En terecht mini tot is foto waardig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En terecht mini tot is foto waardig![]()
![]()
wij zijn schatjesquote:
niets mis meequote:
quote:
Jullie zitten in een what's app groepje?quote:
Bizar hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Al lang gekeken, wel aangrijpend verhaal
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jullie zitten in een what's app groepje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |