Haha leuk zo lief en onschuldig nog.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook al samen pret in bed gehad!
(Klauteren en met knuffels gooien!)
Ooit in een restaurant in de Filipijnen gegeten en dat wijf daar moest zo nodig lollig doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:03 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso worden die rolls in Azië ook weinig gegeten. Daar is het meer sashimi en nigiri. En dan alleen met vis. Verse vis.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit in een restaurant in de Filipijnen gegeten en dat wijf daar moest zo nodig lollig doen.
Heel theatraal al die tropische vissen aanwijzen (baracuda en andere wazige beesten)
Op een langzame, lome toon: "This fish has been caught last month. And this fish is from one year ago. And THIS fish here was caught 2 years. Ahahaha, oh no no no no, I am just joking, sir! No this fish is all fresh! It is all from this morning!"
Haha zeker!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha leuk zo lief en onschuldig nog.
Haha dat zou ik wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit in een restaurant in de Filipijnen gegeten en dat wijf daar moest zo nodig lollig doen.
Heel theatraal al die tropische vissen aanwijzen (baracuda en andere wazige beesten)
Op een langzame, lome toon: "This fish has been caught last month. And this fish is from one year ago. And THIS fish here was caught 2 years. Ahahaha, oh no no no no, I am just joking, sir! No this fish is all fresh! It is all from this morning!"
Ok dan is dat goed gedoseerd. Goede sushi hoort ook een licht zuurtje te hebben van de rijstazijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee valt enorm mee. Het is vooral lekker fris en pittig, zonder echt scherp te smaken.
Sashimi kunnen ze mij wakker voor makenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:03 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso worden die rolls in Azië ook weinig gegeten. Daar is het meer sashimi en nigiri. En dan alleen met vis. Verse vis.
Je zal er toch regelmatig etenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Was net ff wat te veel over the top. En dat mens was daarvoor ook al de hele tijd zo theatraal flauw bezig en bleef daarna nog een tijdje zo door gaan!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha dat zou ik wel kunnen waarderen.
Ook lekker ja, als het een goede vis isquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sashimi kunnen ze mij wakker voor maken
hoe is het met mijn mini tottiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |