Echt hè, dm's die niet aankomen ... We worden gehackt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ja, je had al gereageerd. Scusi. Geen melding van gekregen
Ja. KUTservers hier ook. Voel me bijna de Rotterdamse denker met al dat gevloek.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hè, dm's die niet aankomen ... We worden gehackt.
Gaarne leuk meedoen alles bij het oude laten en niet teveel eraan proberen te veranderen.quote:
Ik negeer ze meestalquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hè, dm's die niet aankomen ... We worden gehackt.
Hoiquote:
Bolkquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaarne leuk meedoen alles bij het oude laten en niet teveel eraan proberen te veranderen.
Die dooie?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. KUTservers hier ook. Voel me bijna de Rotterdamse denker met al dat gevloek.
Jullie zijn geen vriendjes?quote:
Bolk had ik weinig mee omdat iedereen letterlijk dat ook ging doen zelfs possetje heb ik het zien posten. Leuke user was dat zie hem graag weer posten hier.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:36 schreef Nikonlover het volgende:
IK ga nu biertje drinken mensenTot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vieze coke verslaafdequote:
Hij doet soms nog youtube filmpjes volgens mijquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bolk had ik weinig mee omdat iedereen letterlijk dat ook ging doen zelfs possetje heb ik het zien posten. Leuke user was dat zie hem graag weer posten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |