Echt hè, dm's die niet aankomen ... We worden gehackt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ja, je had al gereageerd. Scusi. Geen melding van gekregen
Ja. KUTservers hier ook. Voel me bijna de Rotterdamse denker met al dat gevloek.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hè, dm's die niet aankomen ... We worden gehackt.
Gaarne leuk meedoen alles bij het oude laten en niet teveel eraan proberen te veranderen.quote:
Ik negeer ze meestalquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hè, dm's die niet aankomen ... We worden gehackt.
Hoiquote:
Bolkquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaarne leuk meedoen alles bij het oude laten en niet teveel eraan proberen te veranderen.
Die dooie?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. KUTservers hier ook. Voel me bijna de Rotterdamse denker met al dat gevloek.
Jullie zijn geen vriendjes?quote:
Bolk had ik weinig mee omdat iedereen letterlijk dat ook ging doen zelfs possetje heb ik het zien posten. Leuke user was dat zie hem graag weer posten hier.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:36 schreef Nikonlover het volgende:
IK ga nu biertje drinken mensenTot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vieze coke verslaafdequote:
Hij doet soms nog youtube filmpjes volgens mijquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bolk had ik weinig mee omdat iedereen letterlijk dat ook ging doen zelfs possetje heb ik het zien posten. Leuke user was dat zie hem graag weer posten hier.
Al een tijdje niet meer gecheckt echt stom dat hij zijn haagskwartiertje filmpje heeft verwijderd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij doet soms nog youtube filmpjes volgens mij
Nog steeds niet geblowd?quote:
Ik heb hier geen goed gevoel bijquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gecheckt echt stom dat hij zijn haagskwartiertje filmpje heeft verwijderd.
quote:
Meeste views ooit waarschijnlijkquote:
Aloa.quote:
Ben jij dat jongetje tegenover hem?quote:
Nee. Mijn pik is groter.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben jij dat jongetje tegenover hem?
'Met je kanker Brabant, kankerlul'
Had ik kunnen weten.quote:
Ik laat me überhaupt niet in met dat soort plebejers. Alleen het vloeken deel ik met ze.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten.![]()
En ... tegen jou had 'ie niet zo'n bek durven opzetten.
Queen.quote:
Ik kijk dan alleen maar met opgetrokken wenkbrauwen en moet een glimlach onderdrukken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik laat me überhaupt niet in met dat soort plebejers. Alleen het vloeken deel ik met ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |