Je definitie van grappig loopt niet synchroon met de rest hier. Dat is volgens mij al een paar keer duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eentje heb ik gekaapt gewoon omdat het grappig was en het dts topic net open was. En vanmorgen heb ik er eentje van @:murp gekaapt omdat ik zat te geinen met haar
Degene die de lapo heeft die heeft 2 min de tijd om een nieuw deel te openen. Daarna mag iemand anders te doen.quote:
krijg je daar ook een punt voor?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:38 schreef Jippie het volgende:
Vraag anders aan @:SuperwormJim of je met een kaap wel de TT mag laten aanpassen? Of gaat het om de punt die je tussen Lapo en OP verdient?
owja ik vind het primaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die de lapo heeft die heeft 2 min de tijd om een nieuw deel te openen. Daarna mag iemand anders te doen.
DTS was net open dusja, toen was het ff grappigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je definitie van grappig loopt niet synchroon met de rest hier. Dat is volgens mij al een paar keer duidelijk gemaakt.
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die de lapo heeft die heeft 2 min de tijd om een nieuw deel te openen. Daarna mag iemand anders te doen.
En geheel onverwacht gebeurt het de volgende dag weer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
DTS was net open dusja, toen was het ff grappigHeb ook in dat topic gezegd dat het eenmalig was
Omdat het @murp was en ik met hem zat te geinen. Als een ander de LAPO had, dan had ik het niet gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En geheel onverwacht gebeurt het de volgende dag weer.
Die was ik niet aan het herkauwen, vind dat gemekker over een kaap vervelender dan de kaap zelf.quote:
Dan leer je het maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben zo spastisch, ik kan niet binnen een minuut zelf openen.
Heb je het licht nu gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat het @:murp was en ik met hem zat te geinen. Als een ander de LAPO had, dan had ik het niet gedaan.
Ik vind het gemekker over het gemekker van een topickaap erg bijzonderquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die was ik niet aan het herkauwen, vind dat gemekker over een kaap vervelender dan de kaap zelf.
Ik zie de zon buiten jaquote:
Hup, rompertje aan en de zandbak in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |