haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
ja had ik gewoon zin inquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Stoer hoor. En ook zo'n originele TT.
hoezo?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn TT was geweest, ik was tenslotte LP, 'My Babe Zer'
Dat is veel interessanter.
Dat snap ik. Een simple ziel is snel tevree en al blij als 'ie een dag niet in zijn broek piest.quote:
Dit ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn TT was geweest, ik was tenslotte LP, 'My Babe Zer'
Dat is veel interessanter.
Prec vrij spel af gegeven wordt er niet leuker op hierquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Wie had dat verwacht, dat men zich weer als een debiel ging gedragen zodra de regeltjes wat vager werden gemaakt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat snap ik. Een simple ziel is snel tevree en al blij als 'ie een dag niet in zijn broek piest.
sorry mangquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Wie had dat verwacht, dat men zich weer als een debiel ging gedragen zodra de regeltjes wat vager werden gemaakt.
Kan geen monteur tegen op. Draadje zal altijd los blijven zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:27 schreef Zeroku het volgende:
ja en volgens mij breken een aantal mensen die "niet miepen" regel nu...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
Jij kan dat. Weet ik nu.quote:
Zeker kan ik datquote:
'het eens' is toch wel key, vriend.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
Ook met een kaap kunnen we toch lekker postenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gewoon dom dat de regels zo zijn geworden en nog dommer van het kapen... wordt er echt niet leuker op hier![]()
![]()
wie het volgende deel opent. je slaat dit stukje overquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja en volgens mij breken een aantal mensen die "niet miepen" regel nu...
jawel joh... gewoon ff wennenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gewoon dom dat de regels zo zijn geworden en nog dommer van het kapen... wordt er echt niet leuker op hier![]()
![]()
dacht ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ook met een kaap kunnen we toch lekker postenHet gaat niet om de OP of TT maar om de posts
Nee stop er gelijk mee hierquote:
Dit is de eerste kaap van Nielsch. Dus moet kunnen. Als ie het nu met elk topic doet....quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'het eens' is toch wel key, vriend.
Maar goed, simpletons hebben hun lolletje weer gehad. Toch?
je hoeft er niet gelijk mee te stoppen.... dat was niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee stop er gelijk mee hier
zoisdat!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is de eerste kaap van Nielsch. Dus moet kunnen. Als ie het nu met elk topic doet....
nee joh, de kapers zijn niet meer aan de kust heb ik vernomenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
De volgende keer doet iemand anders weer omdat het "mag".
Van de laatste vijftien zijn er zeven zogenaamd grappig gekaapt door jou, Sos of Nielsch. Het is overduidelijk dat jullie het stoer vinden om hier doelbewust reacties mee uit te lokken, maar ga dan ook niet als een mentaal beperkte met de 'niet miepen'-regel uit te OP lopen zwaaien als iemand reageert.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is de eerste kaap van Nielsch. Dus moet kunnen. Als ie het nu met elk topic doet....
2 min regel moet weer terug.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van de laatste vijftien zijn er zeven zogenaamd grappig gekaapt door jou, Sos of Nielsch. Het is overduidelijk dat jullie het stoer vinden om hier doelbewust reacties mee uit te lokken, maar ga dan ook niet als een mentaal beperkte met de 'niet miepen'-regel uit te OP lopen zwaaien als iemand reageert.
zo jij bent wel van de statistiekenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van de laatste vijftien zijn er zeven zogenaamd grappig gekaapt door jou, Sos of Nielsch. Het is overduidelijk dat jullie het stoer vinden om hier doelbewust reacties mee uit te lokken, maar ga dan ook niet als een mentaal beperkte met de 'niet miepen'-regel uit te OP lopen zwaaien als iemand reageert.
Gewoon niet bij mij doen. Ik doe het ook niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eentje heb ik gekaapt gewoon omdat het grappig was en het dts topic net open was. En vanmorgen heb ik er eentje van @murp gekaapt omdat ik zat te geinen met haarquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
murp is een hemquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eentje heb ik gekaapt gewoon omdat het grappig was en het topic net open was. En vanmorgen heb ik er eentje van @:murp gekaapt omdat ik zat te geinen met haar
Hem. Troela.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eentje heb ik gekaapt gewoon omdat het grappig was en het topic net open was. En vanmorgen heb ik er eentje van @:murp gekaapt omdat ik zat te geinen met haar
oohjaquote:
Je definitie van grappig loopt niet synchroon met de rest hier. Dat is volgens mij al een paar keer duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eentje heb ik gekaapt gewoon omdat het grappig was en het dts topic net open was. En vanmorgen heb ik er eentje van @:murp gekaapt omdat ik zat te geinen met haar
Degene die de lapo heeft die heeft 2 min de tijd om een nieuw deel te openen. Daarna mag iemand anders te doen.quote:
krijg je daar ook een punt voor?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:38 schreef Jippie het volgende:
Vraag anders aan @:SuperwormJim of je met een kaap wel de TT mag laten aanpassen? Of gaat het om de punt die je tussen Lapo en OP verdient?
owja ik vind het primaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die de lapo heeft die heeft 2 min de tijd om een nieuw deel te openen. Daarna mag iemand anders te doen.
DTS was net open dusja, toen was het ff grappigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je definitie van grappig loopt niet synchroon met de rest hier. Dat is volgens mij al een paar keer duidelijk gemaakt.
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die de lapo heeft die heeft 2 min de tijd om een nieuw deel te openen. Daarna mag iemand anders te doen.
En geheel onverwacht gebeurt het de volgende dag weer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
DTS was net open dusja, toen was het ff grappigHeb ook in dat topic gezegd dat het eenmalig was
Omdat het @murp was en ik met hem zat te geinen. Als een ander de LAPO had, dan had ik het niet gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En geheel onverwacht gebeurt het de volgende dag weer.
Die was ik niet aan het herkauwen, vind dat gemekker over een kaap vervelender dan de kaap zelf.quote:
Dan leer je het maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben zo spastisch, ik kan niet binnen een minuut zelf openen.
Heb je het licht nu gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat het @:murp was en ik met hem zat te geinen. Als een ander de LAPO had, dan had ik het niet gedaan.
Ik vind het gemekker over het gemekker van een topickaap erg bijzonderquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die was ik niet aan het herkauwen, vind dat gemekker over een kaap vervelender dan de kaap zelf.
Ik zie de zon buiten jaquote:
Hup, rompertje aan en de zandbak in.quote:
Daar heb ik dan wel weer wat over te mekkerenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:43 schreef murp het volgende:
[..]
Ik vind het gemekker over het gemekker van een topickaap erg bijzonder
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:44 schreef Nikonlover het volgende:
@:Paul ER is weer ruzie!!!! Bloggen maar!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:46 schreef Nielsch het volgende:
nikonlover en ik hebben er even over gediscussieerd, maar in de geest van het spel is het JUIST heel LOGISCH dat iemand anders het topic opent... dan is het gewoon een continuering van het reguliere spel waarbij je iemand punten kan ontzeggen door binnen een minuut te posten.
Maakt in ieder geval aan de onzekerheid van de familiequote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:46 schreef Nikonlover het volgende:
Ze hebben een lijk gevonden bij Ameland! Mogelijk het vermiste meisje!
https://www.ad.nl/binnenl(...)-meisje-14~a089842f/
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maakt in ieder geval aan de onzekerheid van de familie
De zee wordt vaak onderschat
Geen idee. Ik kijk naar de stream van labpadrequote:
Volgende week woensdag weerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:49 schreef Nielsch het volgende:
Nikonlover gaat pas weer naar NWS als ie BOERUHHH!!! kan schreeuwen
Ik heb dat allemaal gezien toen ze dat ding nog aan het bouwen waren. Ik dacht dat 'ie nooit verder dan 20 km zou komen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maakt in ieder geval aan de onzekerheid van de familie
De zee wordt vaak onderschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |