SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor zijn je armpjes ook te kort voorquote:
Uh okquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn je armpjes ook te kort voor
Hij kan je nog best een venijnige pets tegen je knieën geven, hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn je armpjes ook te kort voor
Geen enkel probleemquote:
Bijna !!quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zit denk ik in de treinc
Zo jij hebt nog even te gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
utrecht amersfoort utrecht denbosch roosendaal naar huis slapen
8 uur 38 minquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo jij hebt nog even te gaan.
hier nooit probleem geweest voor mij . en Amee mag hetquote:
Ok.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier nooit probleem geweest voor mij . en Amee mag het
STOKVISquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die puffi jij ook hier
Moet je geen straten raden
ja eh ik ben bezig met 1 maar ik heb er ook nog 1 in de aanbieding dacht ikquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die puffi jij ook hier
Moet je geen straten raden
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:17 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA, ben jij verantwoordelijk voor het feit dat we hier weer kunnen komen?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dagbagger weer gewoon Dagbagger?
Ze worden steeds ingewikkelder moet ik zeggenquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja eh ik ben bezig met 1 maar ik heb er ook nog 1 in de aanbieding dacht ik
Vandaag welquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maak ook echt iedereen blij he
Ohja, dat verhaal ja. Ik had 4 jaar geleden een nieuwe telefoon die aan nano-sim deed. Dus ik moest mijn normale simkaart omruilen voor een nano-versie (gelukkig met behoud van het nummer). Deed die pipo er zo zuurmoeilijk over: omdat dit de eerste keer is krijg je het gratis maar de volgende keer moet ik je Ī10,- vragen. Dacht van waar heeft deze loempia het nou overquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar het is wel gedoe om die simkaart te gaan blokkeren en alles.....
Welkom in de bizarre smartphonewereldquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohja, dat verhaal ja. Ik had 4 jaar geleden een nieuwe telefoon die aan nano-sim deed. Dus ik moest mijn normale simkaart omruilen voor een nano-versie (gelukkig met behoud van het nummer). Deed die pipo er zo zuurmoeilijk over: omdat dit de eerste keer is krijg je het gratis maar de volgende keer moet ik je Ī10,- vragen. Dacht van waar heeft deze loempia het nou over
Hier ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:24 schreef stokj het volgende:
FOK! werkt niet helemaal 100% bij mij. Als ik iets wil posten kost het bijna een minuut voordat het er doorheen komt. En ook refreshen duurt extra lang.
Ja, en zo vaak switch ik niet eens van telefoon. Zolang ik er een heb en hij doet het vindt ik het prima. In de 15 jaar dat ik smartphone's gebruik heb ik nu mijn vierde.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom in de bizarre smartphonewereld
Ik kan allesquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan jij je modkrachten niet gebruiken om dit probleem op te lossen?
Ja Ik heb ze allemaal al zo'n beetje gehad de afgelopen jarenquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze worden steeds ingewikkelder moet ik zeggen
Ja ik ook.....maar dat is vooral dat ik moeite heb met nieuwe telefoonsquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en zo vaak switch ik niet eens van telefoon. Zolang ik er een heb en hij doet het vindt ik het prima. In de 15 jaar dat ik smartphone's gebruik heb ik nu mijn vierde.
Hoezo?quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:48 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen zonder Abo worden tegenwoordig afgeknepen!
Ik weet niet meer hoe het er zonder abo uitziet ..quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen.
Zelfde. Hahaquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het er zonder abo uitziet ..
quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het er zonder abo uitziet ..
Dan speel je het spel al heel lang.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ik heb ze allemaal al zo'n beetje gehad de afgelopen jaren
Haha dat kan ook. Ik ben niet zo materialistisch e.d. als ik soms zie dat anderen om de 3 maanden een nieuwe telefoon o.i.d. hebben...quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook.....maar dat is vooral dat ik moeite heb met nieuwe telefoons
Heb je daarom maar een abo aangeschaft?quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:48 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen zonder Abo worden tegenwoordig afgeknepen!
Ik zal hem eens straf geven..quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] @:anneloos dit gaat verkeerd hoor.
96 halve pietermannenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:23 schreef stokj het volgende:
Een maximale abo kost Ī48,- per jaar zo te zien...
Maar als ze gequote worden dan?quote:
Bhuaahaha!quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
Denk het ook,even op de hype meeliften.
quote:
Hey leave.quote:
Hoi Rob 😘quote:
Hey skattie 😘quote:
Hey kapert 😋quote:
Lolquote:
Hey Nood.quote:
Het is nu wel heul stil.quote:
O, dacht dat hier altijd wel iemand zat.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, dat is Dagbagger. Soms 1 topic in 2 dagen.
Meesal loopt dit ook wel door hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat hier altijd wel iemand zat.
Ja. Dat kan ook. Puntjes scoren 🙃quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Meesal loopt dit ook wel door hoor!
Maar ik denk dat een aantal mensen zich nu ff volledig op DTS gestort hebben.
Dat is het ook, elke dag wel. Maar niet altijd constant.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat hier altijd wel iemand zat.
Kan ook niet altijd feest zijn he 😋quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is het ook, elke dag wel. Maar niet altijd constant.
Nee, idd!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook niet altijd feest zijn he 😋
gekomenquote:
Dat is waar.quote:
Werkenquote:
Als jij er bent altijd 😘quote:
Tja, dat krijg je als de boel opgesplitst raakt....quote:
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als de boel opgesplitst raakt....
Blijkbaar denkt men dat je in die andere chat geen invasie kunt krijgen.
Hola chufquote:
Gelijk heb je. Ik zit meer nergens dan overal 🙃quote:
Ik zie het inderdaad...ik ga een poging wagen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
Maar er komt zo weer een nieuwe straat als het goed is @:stokj
succesquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad...ik ga een poging wagen.
Ha Dotteke jij ook hier. Hoe is het met jou en de gezondheid?quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik zit meer nergens dan overal 🙃
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |