SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor zijn je armpjes ook te kort voorquote:
Uh okquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn je armpjes ook te kort voor
Hij kan je nog best een venijnige pets tegen je knieën geven, hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn je armpjes ook te kort voor
Geen enkel probleemquote:
Bijna !!quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zit denk ik in de treinc
Zo jij hebt nog even te gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
utrecht amersfoort utrecht denbosch roosendaal naar huis slapen
8 uur 38 minquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo jij hebt nog even te gaan.
hier nooit probleem geweest voor mij . en Amee mag hetquote:
Ok.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier nooit probleem geweest voor mij . en Amee mag het
STOKVISquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die puffi jij ook hier
Moet je geen straten raden
ja eh ik ben bezig met 1 maar ik heb er ook nog 1 in de aanbieding dacht ikquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die puffi jij ook hier
Moet je geen straten raden
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:17 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA, ben jij verantwoordelijk voor het feit dat we hier weer kunnen komen?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dagbagger weer gewoon Dagbagger?
Ze worden steeds ingewikkelder moet ik zeggenquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja eh ik ben bezig met 1 maar ik heb er ook nog 1 in de aanbieding dacht ik
Vandaag welquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maak ook echt iedereen blij he
Ohja, dat verhaal ja. Ik had 4 jaar geleden een nieuwe telefoon die aan nano-sim deed. Dus ik moest mijn normale simkaart omruilen voor een nano-versie (gelukkig met behoud van het nummer). Deed die pipo er zo zuurmoeilijk over: omdat dit de eerste keer is krijg je het gratis maar de volgende keer moet ik je ¤10,- vragen. Dacht van waar heeft deze loempia het nou overquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar het is wel gedoe om die simkaart te gaan blokkeren en alles.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |