SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
niet dus godverquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ToT Je naam staat eindelijk goed kerel
ja ga jou heel lief vragen wil je laatste t in hoofdletter zetten aubquote:
Ben geen mod hier. Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ga jou heel lief vragen wil je laatste t in hoofdletter zetten aub
laat maar zet wel trquote:
ECHT KINDERACHTIG ,quote:
Niet liegen. Je weet dat ik een grote neus niet kan weerstaan.quote:
schei uit aub je veranderde gister de tt ookquote:
Ook juli?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Het is net juli 2019, waren we ook zonder dts en postten we hier
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Het is net juli 2019, waren we ook zonder dts en postten we hier
Doet ie automatisch bij @Mikeyttquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schei uit aub je veranderde gister de tt ook
Zit op tablet dus mobielquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand enig idee hoe dit kan?
[ afbeelding ]
Heb het sinds vandaag.
Elke keer als ik een post geplaatst heb blijft het hangen.
Moet ik eerst weer refreshen.
geen idee is hier nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het sinds vandaag.
Dat is de nieuwe DT versie. Zit nog in testfasequote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het sinds vandaag.
Bij mij groeit er iets anders als ik lieg. Dus je hebt geluk vandaagquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet liegen. Je weet dat ik een grote neus niet kan weerstaan.
wat is er met jou aan de hand vandaag haags?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe DT versie. Zit nog in testfase
BUG?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar zitten de nerds die het wel weten?
Niets.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat is er met jou aan de hand vandaag haags?
En dan heb ik je maar op één leugen betrapt!quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij groeit er iets anders als ik lieg. Dus je hebt geluk vandaag
Mag jij vinden. maar mensen hadden daar lol fun. mensen hebben veel tijd in gestoken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets.
Ik vind het wel vrij fascinerend hoe druk mensen zich maken om een topic als DTS.
Zouden ze misschien wel eens moeten doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mag jij vinden. maar mensen hadden daar lol fun. mensen hebben veel tijd in gestoken.
niet iedereen hopt heel fok rond en plast tegen de boom om geur achter te laten haags
waarom ? iedereen mag toch zelf bepalen waar hij graag post enz. en nogmaals jij post er erg veel schatjequote:Op woensdag 15 juli 2020 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zouden ze misschien wel eens moeten doen.
ook rellen schelden trouwens in klaagbak staan dingenquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Het gedrag in NWS is net zo kinderachtig.
Of zich druk maken wie daar post. Nog fascinerender!quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets.
Ik vind het wel vrij fascinerend hoe druk mensen zich maken om een topic als DTS.
Doe ik nooitquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Als je je wil vermaken moet je de FB daar volgen.
Nee schat, jij bent geweldig.quote:
Je ziet zo wel hoe veel het er écht warenquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan heb ik je maar op één leugen betrapt!
Jij hoeft niet te liegen of je groter voor te doen, je bent groot.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je ziet zo wel hoe veel het er écht waren
lulquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je ziet zo wel hoe veel het er écht waren
Ligt dus niet aan de mensen uit Uto. Die waren toen niet hier 🤪quote:
Ik ook alleen de naamquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk weinig verschil met dts
Wie zegt dan dat het aan de mensen uit UTO ligt?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan de mensen uit Uto. Die waren toen niet hier 🤪
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het aan de mensen uit UTO ligt?
Twee handen nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te liegen of je groter voor te doen, je bent groot.
*katzwijm*
Staat ergens in de FB.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het aan de mensen uit UTO ligt?
Voor jezelf of voor mij?quote:
Het ligt altijd aan UTOquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan de mensen uit Uto. Die waren toen niet hier 🤪
Voor jou. Ik heb grote handenquote:
Ik geloof dat die gozer wat beperkingen heeft, dus misschien moet ik niet al te lullig gaan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Staat ergens in de FB.
UTO bejaarden en zow.
Ik heb geen idee, ik zie het wel vaker voorbij komen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geloof dat die gozer wat beperkingen heeft, dus misschien moet ik niet al te lullig gaan doen.
Zou wel een deel van zijn gedrag verklaren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geloof dat die gozer wat beperkingen heeft, dus misschien moet ik niet al te lullig gaan doen.
Bolkquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk weinig verschil met dts
Zijn de avonduren toch nog nuttigquote:
arme jijquote:
heb met je te doenquote:
Die is wel heel leuk.quote:
ja kreeg mentionquote:
Nee, het zal eens niet. Mag niet zoveel meer tegenwoordig hč?quote:
ZIEDENDquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, het zal eens niet. Mag niet zoveel meer tegenwoordig hč?
Kusje en je muil houden.quote:
mag dat spel niet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, het zal eens niet. Mag niet zoveel meer tegenwoordig hč?
typ. Een type is een persoon, domoortje.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik al dicht want ik type
Jij bent best een naar typquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
typ. Een type is een persoon, domoortje.
Da's in JUIquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet op te wachten en hoef er ook geen meldingen van te krijgen.
ik ook niet maar als hun lol hebben..quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet op te wachten en hoef er ook geen meldingen van te krijgen.
Mogen ze zeker, maar mij er niet bij betrekken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook niet maar als hun lol hebben..
Opsporing verzocht hier ... 1 keer gebeld ivm moord aan de overkant hierquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:13 schreef mario390 het volgende:
deze zendung van aktenzeichen
is nieuw daar werden nu
de opgeloste fälle gezeigt
bij de normale aktenzeichen
werden de taten vorgestellt
Ziek verhaalquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:16 schreef mario390 het volgende:
nu is de verhal
van 1981 10 jarig
meisje in houtkist
opgesloten en stervt
Zegt er één wat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent best een naar typ
nee is nu en nieuwe zendung en special niet datquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Opsporing verzocht hier ... 1 keer gebeld ivm moord aan de overkant hier
OKquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is nu en nieuwe zendung en special niet dat
normale, nu werd gezeeigt hoe de fälle
opgelost worden
schatjequote:
schatjequote:
Miste jou hierquote:
Nu ben je eerlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent best een naar typ
Is dit een film ?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:21 schreef mario390 het volgende:
vor all heeft deze täter niet
gewollt dat het meisje stervt
nur in de luchtloch van de kist is arde
binnen gekomen en heeft het verstopft
Dan kijk je niet vaak genoeg rond.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel slotjes op lopende topics gezien als vandaag
Ik ben ook wereldvreemdquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan kijk je niet vaak genoeg rond.
Lul niet.quote:
Hey Robquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel slotjes op lopende topics gezien als vandaag
Geluksvogel!!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het sinds vandaag.
Ja.quote:
Nee, je hebt pech.quote:
Ja reageer goftedomme dan ook niet steeds, dan scoor ik tenminste nog wat!quote:
Jij bent een kanjer ook zonder puntjes.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja reageer goftedomme dan ook niet steeds, dan scoor ik tenminste nog wat!![]()
@:Paul houdt de score bij!
Ik vond het wel een leuk spelletjequote:Op woensdag 15 juli 2020 21:23 schreef Paul het volgende:
Hee er is weer een spel gestopt.
Moet ik nou weer een weblogje maken
JUI / Het juichende topicspel
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een kanjer ook zonder puntjes.
Voor lol kun je beter naar een acrobaat en een clown kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geen idee, maar het gaat mij om de lol
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor lol kun je beter naar een acrobaat en een clown kijken.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
😁😄😁😄🤭quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje ongevraagd aandacht vragen in dat topicquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat zal best zo zijn, ik vond het wel even leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje ongevraagd aandacht vragen in dat topic
ok heel even dan misschien.. 2e keer wordt het al flauwquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat zal best zo zijn, ik vond het wel even leuk.
In Berlinquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk en dokufilm hoe de
loveparade was
ja daar is ook niks gebeurd ,dat was erst in duisburgquote:
Ja daar ging het foutquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja daar is ook niks gebeurd ,dat was erst in duisburg
het was vanavond en dokufilm van de prozess de prozess
gaat al 3 jaren
Beter zo.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Valt het nu al stil, ook na de toestroom van dts
Punten waren er toch al maanden niet meer te scoren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wordt lekker puntjes scoren, oh wacht
Jippiequote:
Juich ik voorquote:
Ik heb net een jointje aangestokenquote:
Ik hoop het, op een lege fles zit ik niet te wachtenquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:45 schreef engine het volgende:
Die beugelflessen hebben ook wel wat hoor
Is vaak wel de eindstand.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop het, op een lege fles zit ik niet te wachten
Geweldig, geniet ervan. Wiet of assi?quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net een jointje aangestokengeen bier vanavond
maar laat het smaken!
ploffiequote:Op donderdag 16 juli 2020 00:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geweldig, geniet ervan. Wiet of assi?
Ik heb liever wiet. Hasj word ik zo slaperig vanquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geweldig, geniet ervan. Wiet of assi?
wtf voor bijna iedereen is het juist andersomquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb liever wiet. Hasj word ik zo slaperig van
Soms indica, soms sativa. Maar vooral indica.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:59 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
wtf voor bijna iedereen is het juist andersom
wat voor wiet? india, sativa, hybride?
Ja kheb het allebei wel vaker gedaan, maar daarna nooit meer. Doe mij maar pils en af en toe een lijntjequote:Op donderdag 16 juli 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb liever wiet. Hasj word ik zo slaperig van
Coke bedoel je? Daar ben ik ook wel klaar meequote:Op donderdag 16 juli 2020 01:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja kheb het allebei wel vaker gedaan, maar daarna nooit meer. Doe mij maar pils en af en toe een lijntje
Kan jij twee dingen tegelijkertijd bekijken?quote:
Ik word daar rustig van in mijn hoofd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Coke bedoel je? Daar ben ik ook wel klaar mee
Daar word ik echt heel druk van. Vind ik niet zo chill.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik word daar rustig van in mijn hoofd.
tv en online, maar inmiddels alleen nog Nascarquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:15 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Kan jij twee dingen tegelijkertijd bekijken?
Al heeft NASCAR niet je volledige aandacht nodig waarschijnlijk
Ik werd er wel wakker van , maar tis wel al lang geleden..quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dat is ook prima somsquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind dat wel fijn, dan is mijn hoofd weer lekker gestructureerd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Daar word ik echt heel druk van. Vind ik niet zo chill.
Vond je het wel leuk toen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd er wel wakker van , maar tis wel al lang geleden..
Maarrrr chufi, vond je het leuk, een snuifje?quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik deed het alleen op feestjes wanneer het me aan werd geboden ... nooit zelf gekocht ..
Ik vermaakte me wel de enkele keren datquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maarrrr chufi, vond je het leuk, een snuifje?
Laatste keer dat ik in Málaga was, gingen we uit 's avonds. Werd ik door een bewaker naar binnen gesleurd, zo'n halletje in. Ik dacht: wat is hier nou aan de hand? Hij wilde me toen stiekem coke verkopenquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermaakte me wel de enkele keren dat
hahaha ... ja Spanje voor drugs moet je daar zijn... Zelfs mn eigen nichtje gaf me iets , probeer dit eens.. en weg was ze weer ..quote:Op donderdag 16 juli 2020 02:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Málaga was, gingen we uit 's avonds. Werd ik door een bewaker naar binnen gesleurd, zo'n halletje in. Ik dacht: wat is hier nou aan de hand? Hij wilde me toen stiekem coke verkopen
Wahaha dat moet een geweldig feest zijn geweest! Klinkt wel heel romantisch zo eind jaren '80. Dat duurde dus wel All night long?quote:Op donderdag 16 juli 2020 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ... ja Spanje voor drugs moet je daar zijn... Zelfs mn eigen nichtje gaf me iets , probeer dit eens.. en weg was ze weer ..
maar coke in Spanje ooit op een bruiloft ergens late 80's decadent nah was wel een pracht locatie op een berg met een great view over de Mediterrane.. Het was de French connection van de Bruid uit Orange ...
Ja echt ... 10 jaar later was er een ander huwelijksfeest, maar dat ging op pillen ... 10 uur werd ik voor de deur afgezetquote:Op donderdag 16 juli 2020 02:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wahaha dat moet een geweldig feest zijn geweest! Klinkt wel heel romantisch zo eind jaren '80. Dat duurde dus wel All night long?![]()
![]()
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo jammer dat het kutweer is.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:25 schreef Rob het volgende:
Nou goedkudtweer
en DTS nog steeds dicht..
Voelt vreemd
Ik rook de koffie.quote:
GM leave.quote:
Haags.quote:
Regen gelukkig zo voorbij.. komt goed uitquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo jammer dat het kutweer is.
En DTS dicht voelt zeker vreemd.
Hele dag regenquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:30 schreef Rob het volgende:
[..]
Regen gelukkig zo voorbij.. komt goed uit
Heb je het gisteren nog een beetje gevolgd?quote:
Lekker varen nog vandaag. Het is echt zo kwakkel zomer. Ben wel blij dat het niet zo warm is. Maar die regen hoeft nu ook weer niet. Voor de natuur is het wel goed. Maar voor mensen die vakantie hebben niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:30 schreef Rob het volgende:
[..]
Regen gelukkig zo voorbij.. komt goed uit
wat gevolgd?quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het gisteren nog een beetje gevolgd?
Ja beetje regen maakt niet uit als erna maar betje wind is maar die valt ook tegen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker varen nog vandaag. Het is echt zo kwakkel zomer. Ben wel blij dat het niet zo warm is. Maar die regen hoeft nu ook weer niet. Voor de natuur is het wel goed. Maar voor mensen die vakantie hebben niet.
Dat gedoe met de DTS lock down.quote:
Zag dat er een topicje was waar je mening kon droppen maar had daar geen zin an. verder niets gelezenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Zag dat er een topicje was waar je mening kon droppen maar had daar geen zin an. verder niets gelezen
Ja dat is moeilijk zeilen zonder wind.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja beetje regen maakt niet uit als erna maar betje wind is maar die valt ook tegen.
Was ook eerder een afleiding om ons hier weg te krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Zag dat er een topicje was waar je mening kon droppen maar had daar geen zin an. verder niets gelezen
ja en nat blijft dan ook nat.. Met wind minder last vanquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is moeilijk zeilen zonder wind.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook eerder een afleiding om ons hier weg te krijgen.
Hetty.quote:
Dan gaan we KLB toch volblaffenquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook eerder een afleiding om ons hier weg te krijgen.
hoeveel windkracht heb je minimaal nodig om te kunnen zeilen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:39 schreef Rob het volgende:
[..]
ja en nat blijft dan ook nat.. Met wind minder last van
Hey Mikeyquote:
Dan wil ik eerst veel koffie.quote:
6 a 10 knopenquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoeveel windkracht heb je minimaal nodig om te kunnen zeilen.
. Dequote:Op donderdag 16 juli 2020 05:44 schreef Rob het volgende:
maar bij klein beetje wind helpt het de motor ook wel een beetje maar 5 6 knopen echt om zonder motor vaart te maken.. Als je geen haast/doel hebt maakt het niet uit dan kom ik zonder motor met 3 a 4 knopen ook wel vooruit
Hey Mario.quote:
Goedemorgen,ik had de DT.quote:
Geen idee. Dts is nog dicht dus ik vermoed van niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Maar is er uiteindelijk iets uit de discussie gekomen??
Nope,ze gaan in overleg en ik heb niet echt het idee dat ze wat met onze input gaan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Wind verschilt snel. Ligt er aan waar je vaart. hier is natuurlijk niet hetzelfde als in denemarken of oostzeequote:Op donderdag 16 juli 2020 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. De
Laatste jaren was er in de zomer best veel wind.
Lekker kerel,even goed bijslapen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]ik doe handy laden dann gaa ik slapen ,ben erst en ur geslapen
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Ik heb veel in Friesland gevaren,vooral op het Sneekermeer.En omstreken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:53 schreef Rob het volgende:
Trouwens Fresh..
Jij vaart toch in Friesland ???
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Wind verschilt snel. Ligt er aan waar je vaart. hier is natuurlijk niet hetzelfde als in denemarken of oostzee
Die hoek kom ik bijna nooit,maar ik wist het wel.Sorry.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:53 schreef Rob het volgende:
Trouwens Fresh..
Jij vaart toch in Friesland ???
HAd je niet kunnen zeggen dat de Galamadammen gesloten was![]()
ohquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb veel in Friesland gevaren,vooral op het Sneekermeer.En omstreken.
Mooi terras daar.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:55 schreef Rob het volgende:
[..]
oh
Ik was van de week even op De Fluessen
Zou gaan eten bij het acuaduct maar kudt... gesloten.
Welquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]ik doe handy laden dann gaa ik slapen ,ben erst en ur geslapen
Erg goed eten ook..quote:
Een nieuwe nr 1quote:
Ben je al vaak uiteten geweest deze vakantie?quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:58 schreef Rob het volgende:
[..]
Erg goed eten ook..
Maar ik heb begrepen dat ze failliet zijn. Zal mij benieuwen hoe het doorgaat. Gingen echt die kant op om daar te kunnen gaan eten.
Nee dusquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al vaak uiteten geweest deze vakantie?
Lekker bezig.quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:01 schreef Rob het volgende:
komt wel goed.
Eerst zorgen dat mijn boot helemaal klaar is voor verhuur..
Dan weer verder kijken.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel
Lekker rustig zo hč Mario dat je rustig kan gaan slapen zonder ingehaald wordt.
Dat Zou ook niet eerlijk zijn. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen mocht het weer open gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:59 schreef Rob het volgende:
[..]
er uit halen en PoeZ de punten laten scoren
Eigenlijk kan het me geen Fl.... schelenquote:Op donderdag 16 juli 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Zou ook niet eerlijk zijn. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen mocht het weer open gaan.
Ssst,Mario gaat zo slapen.quote:
Ik ben zaterdag weer voor het eerst uit eten geweest. Het voelt toch niet goed eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:01 schreef Rob het volgende:
komt wel goed.
Eerst zorgen dat mijn boot helemaal klaar is voor verhuur..
Dan weer verder kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |