SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
niet dus godverquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ToT Je naam staat eindelijk goed kerel
ja ga jou heel lief vragen wil je laatste t in hoofdletter zetten aubquote:
Ben geen mod hier. Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ga jou heel lief vragen wil je laatste t in hoofdletter zetten aub
laat maar zet wel trquote:
ECHT KINDERACHTIG ,quote:
Niet liegen. Je weet dat ik een grote neus niet kan weerstaan.quote:
schei uit aub je veranderde gister de tt ookquote:
Ook juli?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Het is net juli 2019, waren we ook zonder dts en postten we hier
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Het is net juli 2019, waren we ook zonder dts en postten we hier
Doet ie automatisch bij @Mikeyttquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schei uit aub je veranderde gister de tt ook
Zit op tablet dus mobielquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand enig idee hoe dit kan?
[ afbeelding ]
Heb het sinds vandaag.
Elke keer als ik een post geplaatst heb blijft het hangen.
Moet ik eerst weer refreshen.
geen idee is hier nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het sinds vandaag.
Dat is de nieuwe DT versie. Zit nog in testfasequote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het sinds vandaag.
Bij mij groeit er iets anders als ik lieg. Dus je hebt geluk vandaagquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet liegen. Je weet dat ik een grote neus niet kan weerstaan.
wat is er met jou aan de hand vandaag haags?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe DT versie. Zit nog in testfase
BUG?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar zitten de nerds die het wel weten?
Niets.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat is er met jou aan de hand vandaag haags?
En dan heb ik je maar op één leugen betrapt!quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij groeit er iets anders als ik lieg. Dus je hebt geluk vandaag
Mag jij vinden. maar mensen hadden daar lol fun. mensen hebben veel tijd in gestoken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets.
Ik vind het wel vrij fascinerend hoe druk mensen zich maken om een topic als DTS.
Zouden ze misschien wel eens moeten doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mag jij vinden. maar mensen hadden daar lol fun. mensen hebben veel tijd in gestoken.
niet iedereen hopt heel fok rond en plast tegen de boom om geur achter te laten haags
waarom ? iedereen mag toch zelf bepalen waar hij graag post enz. en nogmaals jij post er erg veel schatjequote:Op woensdag 15 juli 2020 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zouden ze misschien wel eens moeten doen.
ook rellen schelden trouwens in klaagbak staan dingenquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Het gedrag in NWS is net zo kinderachtig.
Of zich druk maken wie daar post. Nog fascinerender!quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets.
Ik vind het wel vrij fascinerend hoe druk mensen zich maken om een topic als DTS.
Doe ik nooitquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Als je je wil vermaken moet je de FB daar volgen.
Nee schat, jij bent geweldig.quote:
Je ziet zo wel hoe veel het er écht warenquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan heb ik je maar op één leugen betrapt!
Jij hoeft niet te liegen of je groter voor te doen, je bent groot.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je ziet zo wel hoe veel het er écht waren
lulquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je ziet zo wel hoe veel het er écht waren
Ligt dus niet aan de mensen uit Uto. Die waren toen niet hier 🤪quote:
Ik ook alleen de naamquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk weinig verschil met dts
Wie zegt dan dat het aan de mensen uit UTO ligt?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan de mensen uit Uto. Die waren toen niet hier 🤪
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het aan de mensen uit UTO ligt?
Twee handen nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te liegen of je groter voor te doen, je bent groot.
*katzwijm*
Staat ergens in de FB.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het aan de mensen uit UTO ligt?
Voor jezelf of voor mij?quote:
Het ligt altijd aan UTOquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan de mensen uit Uto. Die waren toen niet hier 🤪
Voor jou. Ik heb grote handenquote:
Ik geloof dat die gozer wat beperkingen heeft, dus misschien moet ik niet al te lullig gaan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Staat ergens in de FB.
UTO bejaarden en zow.
Ik heb geen idee, ik zie het wel vaker voorbij komen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geloof dat die gozer wat beperkingen heeft, dus misschien moet ik niet al te lullig gaan doen.
Zou wel een deel van zijn gedrag verklaren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geloof dat die gozer wat beperkingen heeft, dus misschien moet ik niet al te lullig gaan doen.
Bolkquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk weinig verschil met dts
Zijn de avonduren toch nog nuttigquote:
arme jijquote:
heb met je te doenquote:
Die is wel heel leuk.quote:
ja kreeg mentionquote:
Nee, het zal eens niet. Mag niet zoveel meer tegenwoordig hè?quote:
ZIEDENDquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, het zal eens niet. Mag niet zoveel meer tegenwoordig hè?
Kusje en je muil houden.quote:
mag dat spel niet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, het zal eens niet. Mag niet zoveel meer tegenwoordig hè?
typ. Een type is een persoon, domoortje.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik al dicht want ik type
Jij bent best een naar typquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
typ. Een type is een persoon, domoortje.
Da's in JUIquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet op te wachten en hoef er ook geen meldingen van te krijgen.
ik ook niet maar als hun lol hebben..quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet op te wachten en hoef er ook geen meldingen van te krijgen.
Mogen ze zeker, maar mij er niet bij betrekken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook niet maar als hun lol hebben..
Opsporing verzocht hier ... 1 keer gebeld ivm moord aan de overkant hierquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:13 schreef mario390 het volgende:
deze zendung van aktenzeichen
is nieuw daar werden nu
de opgeloste fälle gezeigt
bij de normale aktenzeichen
werden de taten vorgestellt
Ziek verhaalquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:16 schreef mario390 het volgende:
nu is de verhal
van 1981 10 jarig
meisje in houtkist
opgesloten en stervt
Zegt er één wat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent best een naar typ
nee is nu en nieuwe zendung en special niet datquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Opsporing verzocht hier ... 1 keer gebeld ivm moord aan de overkant hier
OKquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is nu en nieuwe zendung en special niet dat
normale, nu werd gezeeigt hoe de fälle
opgelost worden
schatjequote:
schatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |