prima, zet een tr en laat het gaanquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Zonder kaap is er helemaal niks aan de hand.
Het is goed zo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tr enzo gezet en gezet maar voordat er wat aan werd gedaan kreeg ik een opmerking dat ik op moest rotten.
Mij vooral.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:02 schreef Mikeytt het volgende:
2 minuten wachten is natuurlijk onzin. Dat zijn 2 gratis puntjes voor de lapo.
moet zeggen aloa dat ik vandaag het goed eens bent met jouquote:
De pest was dat er niet gereageerd werd door de crew. Dat neem ik ze niet kwalijk want ze kunnen ook niet fulltime aanwezig zijn.quote:
Het is echt een topgozer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet zeggen aloa dat ik vandaag het goed eens bent met jou
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet zeggen aloa dat ik vandaag het goed eens bent met jou
quote:
Nu verdraai je de zaken een beetje natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tr enzo gezet en gezet maar voordat er wat aan werd gedaan kreeg ik een opmerking dat ik op moest rotten.
Er is geen moderatie omdat de desbetreffende MODS dit topic haten,dat punt probeer ik de hele dag al te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De pest was dat er niet gereageerd werd door de crew. Dat neem ik ze niet kwalijk want ze kunnen ook niet fulltime aanwezig zijn.
Ik heb het er vanmorgen met Isdatzo over gehad en hem mijn excuses aangeboden voor mijn reacties en dat wil ik hier graag ook even doen.
niet doen aubquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu verdraai je de zaken een beetje natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De pest was dat er niet gereageerd werd door de crew. Dat neem ik ze niet kwalijk want ze kunnen ook niet fulltime aanwezig zijn.
Ik heb het er vanmorgen met Isdatzo over gehad en hem mijn excuses aangeboden voor mijn reacties en dat wil ik hier graag ook even doen.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu verdraai je de zaken een beetje natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste topic dat ik in maanden kaap. Maar als jij oprot zou dat wel een prima resultaat zijn.
Engine was al voor mij in DTS dus ik vind niet dat je van iemand van buiten DTS kan spreken. Bovendien iedereen mag toch posten in DTS?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het staat in de op dat het niet gewardeerd wordt.
[..]
Dat is eigenlijk wat er is gebeurd en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
[..]
Wel raar dat er steeds over een kliek wordt gesproken. Als dat zo was dan was ik er ook nooit tussen gekomen.
[..]
Het is ook moeilijk en bijna niet te doen. Er zijn no
[..]
Meer van dit jaquote:
En het gaat te snelquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is geen moderatie omdat de desbetreffende MODS dit topic haten,dat punt probeer ik de hele dag al te maken.
dat zeg ik niet ...quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, dan laten we de verdraaide waarheid voor waarheid doorgaan
Vind ik dus ook.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar de reeks loopt lekker verder zonder problemen ... dan vind ik het ene kwaad (kapen) een stuk minder erg dan het andere kwaad (schelden)
dus of zet gewoon een tr en praat er verder niet meer over of laat het gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |