SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Oh had net deze voor je opgezochtquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:30 schreef SebSwe2.0 het volgende: [..] Mn ex zei dat cup niks zegt je moet ook de omvang weten om er wat van te maken. Ik zou zelf zeggen C.
quote:
Dit is geen C.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh had net deze voor je opgezocht [ afbeelding ]
Ik heb in elk geval niets met die oversized sloopkogels waar een werkman bijvoorbeeld heet van wordt. Liever klein en fijn dan supersizedquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh had net deze voor je opgezocht [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval niets met die oversized sloopkogels waar een werkman bijvoorbeeld heet van wordt. Liever klein en fijn dan supersized
Dit klopt wel ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Seb en ik kunnen veel hebben van elkaar
Zer, hoe heb jij dit ervaren?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet helemaal,maar dat maakt ook niet uit.Jullie hebben het fijn samen.
Lolquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:34 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Het wordt een ander verhaal als Nikonflikker allesbejalve subtiel avances naar mn piemel maakt
Mja dit werkt ook altijd wel natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:31 schreef SoS87 het volgende:
Formaat boeit niet. Als ik ze maar ff vast mag houden.
Jij begon met zo'n klote TT. Dan kan je wat terugverwachten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:34 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Het wordt een ander verhaal als Nikonflikker allesbejalve subtiel avances naar mn piemel maakt
De klik was er direct. Geen initiatief van een van ons nodig geweest.quote:
Rood haar is mooi. Maar deze slet is geverfd.quote:
Lul niet lapswans jij begon met kapen. Dan is het fire at willquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij begon met zo'n klote TT. Dan kan je wat terugverwachten.
Doet me denken aan Kate Bush in haar jonge jaren...quote:
Dat heb je als vrouw ook niet altijd voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval niets met die oversized sloopkogels waar een werkman bijvoorbeeld heet van wordt. Liever klein en fijn dan supersized
die heeft veel drugs opquote:
U is een kenner?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb je als vrouw ook niet altijd voor het uitkiezen.
Sloopkogels hier, maar mijn man is er als billenman dolgelukkig mee.
Gewoon als grapje omdat er zo'n discussie over is. En dan doe jij zo viesmadquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Lul niet lapswans jij begon met kapen. Dan is het fire at will
jaquote:
Nee, die had heel ander uiterlijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Kate Bush in haar jonge jaren...
Gastslotje aubquote:
Nee jij opende de aanval en gaat nu zitten miepen. If you cant stand the heat, stay the fuck away from the kitchen!!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon als grapje omdat er zo'n discussie over is. En dan doe jij zo viesmad
Ik opende geen aanval jankba!quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nee jij opende de aanval en gaat nu zitten miepen. If you cant stand the heat, stay the fuck away from the kitchen!!!
Het gewicht maakt dat als ik geen goede bh's draag last krijg van tintelende vingersquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:39 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]Het was ook allesbehalve beledigend bedoeld of iets, hooguit persoonlijke voorkeur en het gewicht wat daaraan hangt is uiteindelijk minimaal. Ook genoeg sloopkogels meegemaakt
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De klik was er direct. Geen initiatief van een van ons nodig geweest.
Evalueer @SebSwe2.0 maar extra goed.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
En een uitvoerige evaluatie achter de schermen.
Dat wel, maar vooral de manier waarop deze dame in de camera kijkt...quote:
En sproetjes.quote:
Dan ben je gewooon een trieste jankbal dusquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Kapen is een oorlogsverklaring battie
Deze moet je toch echt even toelichtenquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het gewicht maakt dat als ik geen goede bh's draag last krijg van tintelende vingers
Gewoon ophouden nu, we hebben gelachen. En door..quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon als grapje omdat er zo'n discussie over is. En dan doe jij zo viesmad
Ja hoor Kees.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan ben je gewooon een trieste jankbal dus
Zeg dat tegen die kasthomoquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon ophouden nu, we hebben gelachen. En door..
Ook ophouden nu, gewoon weer door met het volgende onderwerpquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nee jij opende de aanval en gaat nu zitten miepen. If you cant stand the heat, stay the fuck away from the kitchen!!!
quote:
REGEL JIJ DE SNEEUW? ⛄quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Sorry mevrouw...quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook ophouden nu, gewoon weer door met het volgende onderwerp
Doet Jippie netjes.quote:
Ik hoef niet te bedaren. Eentje hier gaat uit zn dak sinds ik foto's van mannen postquote:
Al post je 100 geile mannen.Mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bedaren. Eentje hier gaat uit zn dak sinds ik foto's van mannen postAls geile wijven mogen dan mogen lekkere mannen ook.
Jezus wat ben je toch een klein kindquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bedaren. Eentje hier gaat uit zn dak sinds ik foto's van mannen postAls geile wijven mogen dan mogen lekkere mannen ook.
Hou je bek gewoon tegen mij aub. Wil je aandacht van me ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:47 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jezus wat ben je toch een klein kind
Verlaat het topic dan als je het niet kan handlen, janksmoel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon tegen mij aub. Wil je aandacht van me ofzo?
Kap gewoon
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Nu is het wel klaar hoor,ga anders in DM verder.
Jij moet mod worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft ook rood haar,dat verkleurd bij de jaargetijden.
Ik werd ivm tintelende vingers/hand door mijn huisarts doorgestuurd naar een neuroloog. Die deed wat testmetingen maar zenuwbanen in mijn arm woren in orde. Toen keek ze mij aan en zei, ik vermoed dat je borsten te zwaar zijn en door het gewicht je zenuwen prikkelen, probeer eens een sportbh en kijk of de klachten minder worden. Ik vind sportbh's niet echt mooi en ben dus naar een speciaalzaak gegaan en heb een paar 'steviger' bh's gekocht. Geen tintelende vingers meerquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Deze moet je toch echt even toelichten
Ruzie zoeken wordt nooit in dm gedaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Nu is het wel klaar hoor,ga anders in DM verder.
En lekkere dieren ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ook tintelende vingers,dit meen ik echt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik werd ivm tintelende vingers/hand door mijn huisarts doorgestuurd naar een neuroloog. Die deed wat testmetingen maar zenuwbanen in mijn arm woren in orde. Toen keek ze mij aan en zei, ik vermoed dat je borsten te zwaar zijn en door het gewicht je zenuwen prikkelen, probeer eens een sportbh en kijk of de klachten minder worden. Ik vind sportbh's niet echt mooi en ben dus naar een speciaalzaak gegaan en heb een paar 'steviger' bh's gekocht. Geen tintelende vingers meer
Je hebt een abonnement, zet hem op negeren!quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon tegen mij aub. Wil je aandacht van me ofzo?
Kap gewoon
Goed ideequote:Op woensdag 15 juli 2020 14:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt een abonnement, zet hem op negeren!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik werd ivm tintelende vingers/hand door mijn huisarts doorgestuurd naar een neuroloog. Die deed wat testmetingen maar zenuwbanen in mijn arm woren in orde. Toen keek ze mij aan en zei, ik vermoed dat je borsten te zwaar zijn en door het gewicht je zenuwen prikkelen, probeer eens een sportbh en kijk of de klachten minder worden. Ik vind sportbh's niet echt mooi en ben dus naar een speciaalzaak gegaan en heb een paar 'steviger' bh's gekocht. Geen tintelende vingers meer
Naar de huisarts, komt vaak door een beknelling van de zenuwbanen in de pols.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook tintelende vingers,dit meen ik echt.
Daarom moest ik een stevigere onderbroek kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jubeltenen.quote:
Gertjuhh heeft het toch goed voor elkaar met zo'n dochterquote:
quote:
Met je stalen neus zeker?quote:
Vooral mijn pinken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Naar de huisarts, komt vaak door een beknelling van de zenuwbanen in de pols.
Ik snap hetquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daarom moest ik een stevigere onderbroek kopen.
Wauw dan is het wel heel heftig. Ik heb van mensen wel eens gehoord dat ze een borstverkleining namen ivm fysieke klachten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wauw dan is het wel heel heftig. Ik heb van mensen wel eens gehoord dat ze een borstverkleining namen ivm fysieke klachten.
Kan ik me wel goed voorstellen. Fysieke klachten ondervinden is toch wel een brug te ver.quote:
Klopt, ik had een kennis die een hartstilstand kreeg tijdens een operatie om haar borsten te verkleinen en aangezien ik 2 kinderen heb nam en neem ik dat risico gewoon niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wauw dan is het wel heel heftig. Ik heb van mensen wel eens gehoord dat ze een borstverkleining namen ivm fysieke klachten.
Een klasgenootje van me,maar na de operatie had ze nog flinke jetsers over.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Beter zware borsten dan invalide is mijn mening.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:57 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Kan ik me wel goed voorstellen. Fysieke klachten ondervinden is toch wel een brug te ver.
Ook bijzonder. Lekker gulzig met de anesthesie omgesprongen ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, ik had een kennis die een hartstilstand kreeg tijdens een operatie om haar borsten te verkleinen en aangezien ik 2 kinderen heb nam en neem ik dat risico gewoon niet.
Geen idee, dat soort dingen kunnen gebeuren bij operaties.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ook bijzonder. Lekker gulzig met de anesthesie omgesprongen ofzo?
Nou ja ik zou daar toch wel mn vraagtekens bij hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort dingen kunnen gebeuren bij operaties.
Mind fullness.quote:
Kom ik die kant wel op gap.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
ey @:freshfruit ik ga niet meer op je wachten broer zonnetje schijnt ik ga vertrekken. Gooi zo locatie
Zeker, maar een eventuele gevoeligheid of zwak hart kom je bij dit soort dingen tegen. Alleen onder het mes als het noodzakelijk is en bij voorkeur locale verdoving.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nou ja ik zou daar toch wel mn vraagtekens bij hebben.
Aai is goed man. Moet ik alvast een biertje voor je bestellen?quote:
Waarom reageer je dan.quote:
Helemaal lekker.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Aai is goed man. Moet ik alvast een biertje voor je bestellen?
Dat zijn wel nare bijkomstigheden in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeker, maar een eventuele gevoeligheid of zwak hart kom je bij dit soort dingen tegen. Alleen onder het mes als het noodzakelijk is en bij voorkeur locale verdoving.
Jij bent liefquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mij interesseert het wel maar hou nou eens op met dat gekibbel.
quote:
Je bént ook zo heetquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
You're making me hiiiiiigh ...
[ afbeelding ]
Even de tong afkoelen ...
Alleen voor m'n babe.quote:
Ja, dat houdt me ook wel tegen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Allemaal risico's Poez, denk er goed over na.
Zero draagt ze met liefde.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat houdt me ook wel tegen.
Geen streams?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:06 schreef Nikonlover het volgende:
Ik stap er nu onder dus ik leg mn foon weg. Hij mag niet nat worden
You make me. Over and over and over again.quote:
Die heeft zijn handen ook nodig voor andere dingen.quote:
Je drummer op het juiste vel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen ook nodig voor andere dingen.
My guitar man, altijd de juiste snaar.
Pfoooe ook al zo lekker smooth. Goed bezig luitjesquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen ook nodig voor andere dingen.
My guitar man, altijd de juiste snaar.
Als je last hebt, kijken of een andere bh kan helpen. Het 'in de weg zitten' is helaas niet eenvoudig te verhelpen. Zo'n minimizer zit ook niet lekker, heb tenminste nog nooit een comfortabel model gevonden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat houdt me ook wel tegen.
Hou deze 'vibe' vastquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:12 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Pfoooe ook al zo lekker smooth. Goed bezig luitjes
Ja ik wil juist lekker gaan viben, maar FF laat me in de steek.quote:
FF zal jou nooit in de steek laten!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:14 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja ik wil juist lekker gaan viben, maar FF laat me in de steek.
JE MAG ER ZIJNquote:
Ik nietnquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:17 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ben je me nou helemaal awkward aan het ontlopen?
Neeee,maar Soul is nu weg en ik moet op de hondjes passen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:17 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ben je me nou helemaal awkward aan het ontlopen?
Coolquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neeee,maar Soul is nu weg en ik moet op de hondjes passen.
Noem het maar cool,die gaat weer geld uitgeven.quote:
Lekker man.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem het maar cool,die gaat weer geld uitgeven.
Rol maar mijn kant op.quote:
Met m'n mond.quote:
Trap die beesten lekker naar buiten, dan kunnen wij ook eens even lekker de beest uit hangenquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
😱twitter:CBSNews twitterde op woensdag 15-07-2020 om 07:39:47Squirrel in Colorado tests positive for the bubonic plague https://t.co/hI11bHsrPE reageer retweet
TR GEMACHTquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:23 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:jochemsjakie grijp nikonlover voor me, ik mag niets doen anders grijpt Jippie mij
Wat een heldquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die niet weten dat SebSwe2.0 de uberbaas der uberbazen is
Dat heb je goed, maar je stuurt toch niet iemand anders op iemand afquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:23 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:jochemsjakie grijp nikonlover voor me, ik mag niets doen anders grijpt Jippie mij
Je kent het jargon al wel.quote:
Waarom zou ik het niet kennen?quote:
Ja dat was in dm bedoeld srryquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb je goed, maar je stuurt toch niet iemand anders op iemand af
Ik heb je nog nooit in DTS gezien.quote:
Moet ik.mee komen.oppassen😇😇quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof dat DTS jargon isquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit in DTS gezien.
Doe ik welquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moet ik.mee komen.oppassen😇😇
Gisteren al gepost,nix mis mee.quote:
Ja skeet,dat is DTS jargon.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tuut tuut auto starten en NAar huis
Het is FOK! jargon lieffiequote:
👍👍🤭😜quote:
quote:
Ik ben hier al die hele tijdquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens hier dan?
Ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is?quote:
Jemoederquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze aandachtshoerga je schamen.
Ik heb het woord bijzonder niet genoemd naar eer en geweten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is?
Sophie Hilbrand.quote:
Nee. Ik zag de 'ophef' er gisteren over. Dus bedoelde het in het algemeen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het woord bijzonder niet genoemd naar eer en geweten.
Ik droeg vroeger veel Calvin Klein.quote:
Wie heeft uw voorkeur?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Van alle overgewaardeerde vrouwen op televisie...
Deze is echt ranzig. Je ziet zn plasgatquote:
Whahahahaquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:Fushia2 Dat vind je lekker, hè.
Oeh daar zet je me ff voor het blokquote:
Open hem stiekem als gastmodquote:
Gofferquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze is echt ranzig. Je ziet zn plasgat
Onder de naad zie je een rondjequote:Op woensdag 15 juli 2020 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer![]()
Dat is de naad van de onderbroek.
Berget lewisquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:36 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken hier alleen Birgit Lewis en Barbara Barend
Lekker gedoucht?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze is echt ranzig. Je ziet zn plasgat
Wat veel mensen niet weten, is dat Miljuschka een keertje bij mij in mijn tent gelegen heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:36 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
[..]
Oeh daar zet je me ff voor het blokMiljuschka mag wel een dagje langskomen
Mooie keuze mijn waarde.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:36 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
[..]
Oeh daar zet je me ff voor het blokMiljuschka mag wel een dagje langskomen
JAquote:
Ik zou je aanraken als je hier nu naast me stond. Baas.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten, is dat Miljuschka een keertje bij mij in mijn tent gelegen heeft.
True story.
Lijkt wel een Dove reclame van een tijdje geleden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:36 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken hier alleen Birgit Lewis en Barbara Barend
Ik wel.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JALekker ff het ochtendzweet eraf
En tis altijd lekker om je tieten in te zepen
Members only.quote:
Member. Enkelvoud.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:45 schreef Jippie het volgende:
Het was weer gezellig in Dagbagger
Tot laters
[ afbeelding ]
Werk ze topper.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:45 schreef Jippie het volgende:
Het was weer gezellig in Dagbagger
Tot laters
[ afbeelding ]
De worst van je vaderquote:
Helemaal links in ieder geval.quote:
Nice. Let's get down to businessquote:
Weer je eigen rollenspelletjes op mij projecteren. U krijgt van mij een TR.quote:
Doe je best maarquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Weer je eigen rollenspelletjes op mij projecteren. U krijgt van mij een TR.
Als ik ergens de schurft aan heb....quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
Wat vreselijk flauw allemaal.
Spaghetti Seb,is dat een optie?
Stamppot dan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Als ik ergens de schurft aan heb....
Bestel kappa knoffoquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Als ik ergens de schurft aan heb....
Ik ga pizza etenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |