quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah, klein stukje wil ik opnieuw doen als alles klaar is.
Hoe doen echte schilders dat....ik heb de hele tijd of iets van blaadjes of een vlieg er in zitten![]()
Achja wel veel geleerd deze dagen. En over een paar jaar als het weer moet, kan ik het vast beter.
Ik eet één keer in het jaar croissants, op tweede kerstdag bij mijn oma. Ze koopt ze bij de bakker en bakt ze af. Die croissants zijn wel oké.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lust je ook geen croissant?
Ik verheug me al helemaal op de diepvriescroissants die bij mijn Crisp-bestelling zitten. Ze zaten vorige keer als cadeautje bij de bestelling en waren verrassend lekker. Eigenlijk bijna goddelijk.
Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah, klein stukje wil ik opnieuw doen als alles klaar is.
Hoe doen echte schilders dat....ik heb de hele tijd of iets van blaadjes of een vlieg er in zitten![]()
Achja wel veel geleerd deze dagen. En over een paar jaar als het weer moet, kan ik het vast beter.
Hahaha ja dat ook. Mijn gezicht, armen alles zit vol.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.
Ik zag gisteren bij de supermarkt iemand die wel helemaal onder zat. Ik dacht eerst "heeft hij die ziekte waarbij je plekken met spierwit haar krijgt?" maar toen zag ik dat het haar helemaal aan elkaar geplakt zat met witte verf en zijn armen zaten ook onder.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.
Die krengen van croissantjes kruimelen alleen maar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik eet één keer in het jaar croissants, op tweede kerstdag bij mijn oma. Ze koopt ze bij de bakker en bakt ze af. Die croissants zijn wel oké.
We hadden vroeger wel eens van die croissants uit zo'n blikje![]()
Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jarenlang 40 uur per week oefenenquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?
Ja maar hij doet het naast zijn werkquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jarenlang 40 uur per week oefenen![]()
Afplakken vind ik trouwens echt stom werk (net zoals schuren), ik verf liever.
Oh dat is wel heel tof!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Directeuren stonden net voor de deur. Schrok me kapot.. Bleek dat ze een koeltas met zelfgebrouwen bier, wijn, chips, bluetoothspeaker, strandspelletjes, handdoek en bal langs kwamen brengen. Toch leuk.
Het schiet al aardig op:quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef AnneX het volgende:
@:golfer : Dat wordt een mooie schutting en mooi dat er klusmannetjes voor zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ow gaafquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar hij doet het naast zijn werk(Wel regelmatig, dat wel)
Wat tofquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Directeuren stonden net voor de deur. Schrok me kapot.. Bleek dat ze een koeltas met zelfgebrouwen bier, wijn, chips, bluetoothspeaker, strandspelletjes, handdoek en bal langs kwamen brengen. Toch leuk.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schiet al aardig op:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word wel blij van jullie tuinen trouwens. Lekker groen, niet zo versteend!Ja, talent, en veel geduld/rust. Hij werkt echt wel door, maar beheerst.quote:
Dat is het betere werk(en)!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Tot zo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Wat een leuke verrassing!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
[..]
Het schiet al aardig op:Gaat inderdaad snel. En netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Pro's plakken nooit af. Oefening baart kunst. En goede verf en kwasten doen allicht ook een hoop.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?
Ik ben best wat ervaring met verf (niet zozeer met kozijnen schilderen), maar ik zit ALTIJD onder de (acryl)verf.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pro's plakken nooit af. Oefening baart kunst. En goede verf en kwasten doen allicht ook een hoop.
[..]
Het schiet al aardig op:Wat steken die palen er een eind bovenuit, of komen er nog ruiters op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ze hebben het scherm ook een paar cm. boven de rond gemonteerd en laten deze stukken uitsteken voor het geval dat we ooit de tuin willen gaan ophogen. Dan is er ruimte om nog wat omhoog te werken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:20 schreef derLudolf het volgende:
Wat steken die palen er een eind bovenuit, of komen er nog ruiters op?
Dat is een leuke actie!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Na overleg toch maar besloten om de uitstekende paaldelen af te laten zagen. Staat netter en de tuin verhogen wij toch nooit meer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:22 schreef golfer het volgende:
Ze hebben het scherm ook een paar cm. boven de rond gemonteerd en laten deze stukken uitsteken voor het geval dat we ooit de tuin willen gaan ophogen. Dan is er ruimte om nog wat omhoog te werken.
Misschien dekken we die palen, in overleg met de buren, nog wel af met afdekkappen.
Ik heb het vast gemist, maar heb je vakantie dat je niet op het werk bent?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
En als je dat laat doen wil je het waarschijnlijk in een keer netjes hebben en plant je er een nieuwe in.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Na overleg toch maar besloten om de uitstekende paaldelen af te laten zagen. Staat netter en de tuin verhogen wij toch nooit meer.
Ik heb in het begin een balletje opgegooid maar 2 weken geleden is er het verzoek gekomen om dagen dan wel % loon in te leveren. Ons onderdeel doet het goed, andere niet en vandaar het verzoek. Dus om dan met cadeautjes rond te strooien lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Kaatje...kun jij als dir.sec. niet het initiatief nemen?
“Zou het een goed idee zijn om...”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:31 schreef golfer het volgende:
En de schutting staat en is klaar:Netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij mee.Spoilers!
En de schutting staat en is klaar:Kaarsrecht 👍🏼 Geen afdekken van de afgezaagde palen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij mee.
@Kaatje ...helaasch.
Toch maar even de oogkliniek gebeld: eerst maar huisarts, want nieuwe verwijzing nodig voor nieuwe klacht.
Huisarts assistente belt terug. Dokter Google.![]()
Misschien nog in overleg met buren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:52 schreef AnneX het volgende:
Kaarsrecht 👍🏼 Geen afdekken van de afgezaagde palen?
@:kaatje ...helaasch.
En de schutting staat en is klaar:NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij mee.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En de schutting staat en is klaar:MooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij mee.![]()
Wow had niet in de gaten dat je nu al gingquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb mijn spullen ingepakt![]()
Morgen alleen nog wat dingen die nu nog hangen te drogen van de wasnormaal ben ik al een week van tevoren aan het stressen van "ik kan deze kleren niet aantrekken, want die moeten mee op vakantie" maar nu heb ik gewoon de dag voor ik ga een wasje gedaan
![]()
Broertje trekt vanaf morgenmiddag deeltijd in in mijn huis om vanuit daar naar vrienden te gaan en bij moeders uit de buurt te zijn, maar belangrijker om mijn plantjes te verzorgen natuurlijk
Wonderbaarlijk genoeg past alles in een kleine sporttas en een rugzakje, zelfs mijn yogamat. Nu heb ik ook een compact matje en een dunne slaapzak, maar alsnog.![]()
![]()
![]()
Vrijdag ben ik in Frankrijk![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow had niet in de gaten dat je nu al gingheel veel plezier alvast!
Veel plezierquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
Morgen alleen nog wat dingen die nu nog hangen te drogen van de wasnormaal ben ik al een week van tevoren aan het stressen van "ik kan deze kleren niet aantrekken, want die moeten mee op vakantie" maar nu heb ik gewoon de dag voor ik ga een wasje gedaan
![]()
Broertje trekt vanaf morgenmiddag deeltijd in in mijn huis om vanuit daar naar vrienden te gaan en bij moeders uit de buurt te zijn, maar belangrijker om mijn plantjes te verzorgen natuurlijk
Wonderbaarlijk genoeg past alles in een kleine sporttas en een rugzakje, zelfs mijn yogamat. Nu heb ik ook een compact matje en een dunne slaapzak, maar alsnog.![]()
![]()
![]()
Heerlijk joh!! Stuiterdestuiterquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er zullen vast her en der nog wel wat cijfers "lekken".quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)tte-huis-sturen.html
Soms vraag ik me af of dat Amerika niet gewoon terug aan het vallen is naar een dictatoriaal regime
Denk dat trump dat ook wel wil. Las vanochtend dat z'n dochter had gezegd over de mensen die hun baan hadden verloren door corona, dat ze dan maar iets anders moesten zoeken...duhquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)tte-huis-sturen.html
Soms vraag ik me af of dat Amerika niet gewoon terug aan het vallen is naar een dictatoriaal regime
Yippie! Voldoende zonnebrand?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Merci!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yippie! Voldoende zonnebrand?
Beaucoup de plaisirs en France!
Ha..en loop je dan als nudist met een mondkapje en handschoenen aan bij het schrobben in het toiletgebouw😉quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Merci!
Ik heb twee flessen factor 30, waarvan eentje vol en eentje nagenoeg vol. Dat lijkt me voorlopig zaten er valt altijd bij te kopen. (Dat is sowieso mijn mantra bij het inpakken
)
Op de schaal van 1 tot 10 vind ik dit zeg maar 0 boeiendquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef Candaasje het volgende:
Veel plezier Tele!Geniet er lekker van, maar dat zal wel goed komen!
Jongens, ik heb net geleerd dat er eigenlijk 13 sterrenbeelden zijn. Er is kennelijk al jaren bekend dat er nog een "Slangendrager' is.
Volgens die theorie zou ik een Ram zijn en geen Stier. /identiteitscrisis![]()
Ok ok, Westerse astrologen gaan uit van een systeem dat uit gaat van de seizoenen en niet van het wetenschappelijke Babylonische systeem dat gebaseerd is op de sterren. *Pfiew*![]()
Mijn wereld is net vergaan en jij vindt het niet boeiendquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op de schaal van 1 tot 10 vind ik dit zeg maar 0 boeiend
Mocht je het niet al verwacht hebben, ik ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn wereld is net vergaan en jij vindt het niet boeiend![]()
(Ik geef geen zier om sterrenbeelden)
Alvast veel plezier gewenst!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoeraaa!!!quote:
Goed mantraquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Merci!
Ik heb twee flessen factor 30, waarvan eentje vol en eentje nagenoeg vol. Dat lijkt me voorlopig zaten er valt altijd bij te kopen. (Dat is sowieso mijn mantra bij het inpakken
)
Vertel mij meer over die sterrenbeeldenquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, ik heb net geleerd dat er eigenlijk 13 sterrenbeelden zijn. Er is kennelijk al jaren bekend dat er nog een "Slangendrager' is.
Ok ok, Westerse astrologen gaan uit van een systeem dat uit gaat van de seizoenen en niet van het wetenschappelijke Babylonische systeem dat gebaseerd is op de sterren. *Pfiew*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaaaa, ik ben Slangendragerquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef Candaasje het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed mantra![]()
Fijne vakantie
[..]
Vertel mij meer over die sterrenbeeldenBlijf ik nog Ram !?
Hangt er vanaf wanneer je precies geboren bent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nieuwe' indeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef het toiletgebouw niet te schrobben, dus neequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha..en loop je dan als nudist met een mondkapje en handschoenen aan bij het schrobben in het toiletgebouw😉
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Alvast veel plezier gewenst!![]()
En veel kleren hoefde je natuurlijk ook niet in te pakken, als naaktloper daar.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer je precies geboren bent:
'Nieuwe' indeling:Terug naar de Vis voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
'Nieuwe' indeling:Nog steeds watermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
'Nieuwe' indeling:Gut ben ik ineens geen Kreeft meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut ben ik ineens geen Kreeft meer...
quote:
ohohquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:
Zullen we het over mijn high tea van vanmiddag hebben? Was erg lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik heb niets te vertellen maar ik wil toch meekletsen. Bij deze.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Kort en duidelijk verhaalquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik heb niets te vertellen maar ik wil toch meekletsen. Bij deze.
Euh. Ik heb gewerkt, lang met een vriendin gebeld en de vruchtdragende planten in de tuin voeding gegeven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Helemaal niks?
Wat eet je / heb je gegeten vanavond?
[..]
Zie je wel. Tortillalasagne met geweldige saus klinkt als vermelding waard. Heb je een recept?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh. Ik heb gewerkt, lang met een vriendin gebeld en de vruchtdragende planten in de tuin voeding gegeven.
Ik maakte een tortillalasagna met geweldige saus. Ik wacht tot J onderweg is en het in de oven kan. Ik heb flink honger.
Ohquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die paar hapjes is dat best veel ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie een normale prijs voor een high tea? Ik vond deze dus best duur met 35 euro pp, maar ik weet niet of dat aan mijn krenterigheid ligt.
Wij werken thuis.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb het vast gemist, maar heb je vakantie dat je niet op het werk bent?
Als dit alle hapjes waren, is het wel redelijk aan de prijs.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie een normale prijs voor een high tea? Ik vond deze dus best duur met 35 euro pp, maar ik weet niet of dat aan mijn krenterigheid ligt.
Hmm ik maakte laatst ook zoiets...quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh. Ik heb gewerkt, lang met een vriendin gebeld en de vruchtdragende planten in de tuin voeding gegeven.
Ik maakte een tortillalasagna met geweldige saus. Ik wacht tot J onderweg is en het in de oven kan. Ik heb flink honger.
Alle hapjes.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:28 schreef Sarabi het volgende:
Als dit alle hapjes waren, is het wel redelijk aan de prijs.
Geefquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik loop nu afentoe naar buiten om te kijken. En ziet er zo veel frisser uit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle hapjes.Wel nog een flesje huisgemaakte ijsthee en eventueel een glas cava, maar dat drink ik niet.
Je blijft wel bezig zo met die kozijnen! Wel fijn als het straks gedaan is, kunnen huizen echt zo onwijs van opknappen.
Redelijk aan de prijs (ik neem aan dat verse thee wel inbegrepen was?), maar het ziet er wel hip uit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle hapjes.Wel nog een flesje huisgemaakte ijsthee en eventueel een glas cava, maar dat drink ik niet.
Je blijft wel bezig zo met die kozijnen! Wel fijn als het straks gedaan is, kunnen huizen echt zo onwijs van opknappen.
33 of 78rpm, dat is de vraag. Op een gegeven moment worden ze gelanceerdquote:
33quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
33 of 78rpm, dat is de vraag. Op een gegeven moment worden ze gelanceerd
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, ingelogd op de site van Wateetons voor een webinar maak je eigen grillworst.
Net is ook de gehele bestelling van crisp binnengekomen, vol calorieën. En als cadeautje kreeg ik chocoladetruffels (en nog een zakje drop, maar dat had ik gisteren ook gekregen
Ik geloof dat ik moet weten wat dit is.quote:
Ik maakte https://www.culy.nl/recepten/lasagne-carbonara/quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik moet weten wat dit is.
Ik ben de administratie aan het doen. Dat doe ik duidelijk te weinig. Ik heb een verzekering opgezegd (die afgesloten was voor onze reis naar de VS, haha) en ik verdiep me nu in mijn pensioen
Halló cholesterolquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maakte https://www.culy.nl/recepten/lasagne-carbonara/
Je kunt tot best laat nog wijzigen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg morgen ook nog m'n bestelling van Crisp. Maar stiekem hoop ik dat er wat dingen niet leverbaar blijven te zijn na Kaatjes verhaal. Ik heb echt al teveel in huis.Vandaag bij de Carrefour ook weer losgegaan.
Niet voor zover ik weet. Gelukkig maar want dan moet ik iemand geestelijke bijstand geven. Mijn beste vriendin is die hard ABBA-fan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Waarom is er de hele avond aandacht voor AbbA op Nederland 3? Is er iemand overleden ofzo?
Volgens de tv gids dit jaar 50 jaar geleden dat ze begonnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Waarom is er de hele avond aandacht voor AbbA op Nederland 3? Is er iemand overleden ofzo?
Ik dacht laatst ook dat dat best een goed idee isquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo. dat was een leuke workshop. Binnenkort maar eens zelf aan het werk om kipgrillworst te maken
Volgens mij krijg ik een linkje morgen. Ik stuur 'm je wel doorquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ook dat dat best een goed idee is![]()
Is die workshop terug te kijken?
Zou ik hem ook mogen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een linkje morgen. Ik stuur 'm je wel door
Jaloers op de truffelsquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, ingelogd op de site van Wateetons voor een webinar maak je eigen grillworst.
Net is ook de gehele bestelling van crisp binnengekomen, vol calorieën. En als cadeautje kreeg ik chocoladetruffels (en nog een zakje drop, maar dat had ik gisteren ook gekregen
Die gebruikt hij ook niet (mag wel hoor), ook gebruikt hij de vleesmolen nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou ik hem ook mogen?
Nog niet eerder het worstenmaakgedeelte van onze vleesmachine gebruikt.
nog niet geproefd, maar dat zal niet lang duren denk ikquote:
Hier waren ze gisteren al opquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
nog niet geproefd, maar dat zal niet lang duren denk ik
zolang het doosje dicht blijft kan ik eraf blijven maar maak ik het open moet het op. En dan ga ik misselijk en met spijt naar bed. Morgen maar open makenquote:
quote:
Ah toch benieuwdquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die gebruikt hij ook niet (mag wel hoor), ook gebruikt hij de vleesmolen nietMaar ik stuur 'm door
je kunt al die dingen gaan gebruiken (ik had ze ook al opgezocht), maar hij heeft hier een methode dat je het allemaal zonder kunt maken. Ik denk dat in de worstenbijbel wel recepten staan. En hij geeft volgens mij volgende week een worstenmaak workshopquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah toch benieuwd
En moeten we eens op zoek naar een ander recept om het wel te gaan gebruiken
https://wateetons.com/wateetons-workshops/quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah toch benieuwd
En moeten we eens op zoek naar een ander recept om het wel te gaan gebruiken
Nohhh, wat een stuiterende pluisballen zijn het alquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als troost voor de truffellozen: een kitten in een [s] bakje [/b] zakje
https://i.imgur.com/ASbVGFl.mp4
Zag vanochtend op de BBC een item over mensen die helemaal wanhopig waren omdat ze tijdens lockdown geen fillers konden laten zetten in hun lippen. Hadden ze een "do it yourself" pakket in Zuid Korea besteld. Daar ging ook eea mis...heel heel erg mis (er is een stam in Ethiopie die van die lipschotels hebben, daar leek het wat op)quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben al de halve avond aan het gniffelen over domme mensen die denken dat ze iets moois getattoëerd krijgen en eindigen met "fast & foolish" of "grote vergissing" in het Chinees op hun rug![]()
deze grote vergissing bijvoorbeeld
Ze kunnen heel goed slapen maar als ze wakker zijn staan ze AANquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nohhh, wat een stuiterende pluisballen zijn het al
Genieton inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben al de halve avond aan het gniffelen over domme mensen die denken dat ze iets moois getattoëerd krijgen en eindigen met "fast & foolish" of "grote vergissing" in het Chinees op hun rug![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag vanochtend op de BBC een item over mensen die helemaal wanhopig waren omdat ze tijdens lockdown geen fillers konden laten zetten in hun lippen. Hadden ze een "do it yourself" pakket in Zuid Korea besteld. Daar ging ook eea mis...heel heel erg mis (er is een stam in Ethiopie die van die lipschotels hebben, daar leek het wat op)
Oh echtquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag vanochtend op de BBC een item over mensen die helemaal wanhopig waren omdat ze tijdens lockdown geen fillers konden laten zetten in hun lippen. Hadden ze een "do it yourself" pakket in Zuid Korea besteld. Daar ging ook eea mis...heel heel erg mis (er is een stam in Ethiopie die van die lipschotels hebben, daar leek het wat op)
Mensen moeten vooral eens nadenken en goed uitzoeken wat het is dat ze blijvend op hun lijf laten zetten. Veel te veel van de voorbeelden op die blog beginnen met "op een dronken avond, op vakantie in Turkije..." ..... NEEquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Genieton inderdaad.
Ik kan ook gewoon niet positief reageren als iemand zijn nieuwe tattoo laat zien.
Een keer iemand laten janken toen ik alleen maar kon zeggen dat tomorrow met 1 M en 2 R'en was
Dat is de beste manier om dingen weg te maken, er niet naar kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Het was na een paar behandelingen in het ziekenhuis wel weer goedgekomen, maar het was gewoon zwart (ze had een ader geraakt). En toen het gebeurde had ze een half uur niet in de spiegel gekeken, in de hoop dat het wegging, maar toen ze terug kwam, het was zo erg, helemaal een zwarte dikke onderlip
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als troost voor de truffellozen: een kitten in een bakje zakje
https://i.imgur.com/ASbVGFl.mp4
Dramaquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Het was na een paar behandelingen in het ziekenhuis wel weer goedgekomen, maar het was gewoon zwart (ze had een ader geraakt). En toen het gebeurde had ze een half uur niet in de spiegel gekeken, in de hoop dat het wegging, maar toen ze terug kwam, het was zo erg, helemaal een zwarte dikke onderlip
Ook om op te vreten maar langer houdbaarquote:
Dat zijn gewoon ook domme dingen. En domme artiest.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Genieton inderdaad.
Ik kan ook gewoon niet positief reageren als iemand zijn nieuwe tattoo laat zien.
Een keer iemand laten janken toen ik alleen maar kon zeggen dat tomorrow met 1 M en 2 R'en was
Dat klinkt veel beter inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ook domme dingen. En domme artiest.
Toen ik mijn tattoo liet zetten ben ik eerst langs gegaan om ideeën door te bespreken. Daarna kreeg ik het ontwerp thuis, daar nog wat in laten veranderen en toen was hij precies goed. En gezet op een plek waarop niemand hem ziet, tenzij ik dat wil. Want hij is van en voor mij en voor niemand anders
Tof! Chinees leren! Lijkt me heel ingewikkeld omdat het niks te maken heeft met hoe onze taal ontwikkeld is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter inderdaad
Wat ik vanavond las is dat er iemand is geweest die een "Chinees alfabet" heeft gemaakt en dat verkoopt aan tattoo-artiesten. Die kunnen dan heel makkelijk iemands naam of initialen tattoeëren. En het slaat totaal nergens op, want dat is niet hoe Chinees werkt. Chinese namen zijn twee of drie karakters voor de hele naam, voor- en achter-. Geen "alfabet". En ieder karakter of ieder setje van karakters heeft de betekenis van wat bij ons een heel woord is.
Ik heb ooit een tijd Chinees geleerd / geprobeerd te leren. Zodat ik me thuis zou voelen op de Chinese school hebben ze me toen een Chinese naam gegeven - yáng líng, waarbij yáng populier betekent en líng iets als de klank van jade die tegen elkaar tikt. Qua klank komt het nog wel een beetje in de buurt van mijn naam, als je wat fantasie hebt. Ik vind het wel vleiend dat ze me een populier vonden
Inderdaad heel tof. Ik wil het ooit nog weer eens oppakken. Het tekenen van de karakters vond ik ook erg leuk. Het ingewikkelde is alleen dat de meeste cursussen dat helemaal niet onderwijzen - als ik hier aan de uni een cursus zou doen, zou ik alleen praten, luisteren en lezen oefenen omdat daar de snelste winst te behalen is. Maar ik onthoud de woorden veel beter als ik ze ook kan schrijven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tof! Chinees leren! Lijkt me heel ingewikkeld omdat het niks te maken heeft met hoe onze taal ontwikkeld is.
En dat ‘alfabet’.... ik snap al niet waarom je iets op je lijf zou willen zetten wat je overduidelijk niet snapt. Waarschijnlijk is het dan interessant of zo![]()
Ik heb ooit gelachen in een Japans restaurant. Werd gerund door Koreanen en had wat wandplaten met Japanse tekens. Japanse vriendin die erbij was vertelde dat het de vier seizoenen waren: zomer, winter, lente, herfst. De platen hingen in die volgorde
Mwoah, voor die categorie is nadenken vrij lastig volgens mij. "Nee dat mijn kansen op een baan kleiner werden door deze tatoeage in mijn gezicht kon ik echt niet bedenken"quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mensen moeten vooral eens nadenken en goed uitzoeken wat het is dat ze blijvend op hun lijf laten zetten. Veel te veel van de voorbeelden op die blog beginnen met "op een dronken avond, op vakantie in Turkije..." ..... NEE
In China zijn juist Duitse tattoos zoals "Amgela Maikel" en sandalen en Bratwurst erg populairquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:24 schreef Tele6 het volgende:
Chinese karakters zijn natuurlijk wel hartstikke mooi, zeker de gekalligrafeerde traditionele karakters.
Zoiets (deze betekent "ik", heel simpel dus):
[ afbeelding ]
Ja nee, dat is de Duitse speldquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In China zijn juist Duitse tattoos zoals "Amgela Maikel" en sandalen en Bratwurst erg populair
https://www.der-postillon(...)iden-sich-immer.html
Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
je kunt al die dingen gaan gebruiken (ik had ze ook al opgezocht), maar hij heeft hier een methode dat je het allemaal zonder kunt maken. Ik denk dat in de worstenbijbel wel recepten staan. En hij geeft volgens mij volgende week een worstenmaak workshop
Ik moet zeggen, ik begon me pas dingen af te vragen toen het ging over tattoeages van Birkenstocks. Dan ben je wel echt gek als je dat laat tatoeëren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joh
Timmy (9) uit Saarbrücken is mijn favoriet
Hier op fok is ook een topic over mislukte tattoos. Ik smul er vanquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:35 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik begon me pas dingen af te vragen toen het ging over tattoeages van Birkenstocks. Dan ben je wel echt gek als je dat laat tatoeëren.manmanman, hoog niveau humor hier.
Oh ik ken het al best lang. The Onion volg ik ook, maar Postillon is toch eigenlijk wel m'n favoriet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik begon me pas dingen af te vragen toen het ging over tattoeages van Birkenstocks. Dan ben je wel echt gek als je dat laat tatoeëren.manmanman, hoog niveau humor hier.
Dat vind ik dan nog wel weer humorquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ken je die tattoo van dat mannetje met een grasmaaiertje over schaamhaar
ik was die aan het zoeken en het is een trendquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel weer humor
Oh ik heb heel snel gelezen, ik las alleen grasmaaier. Heb het wel gezien achterop het hoofd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:53 schreef Blues het volgende:
[..]
ik was die aan het zoeken en het is een trendschaamstreek tattoos.
Of mensen die een goede tattooeerder te duur vinden, maar wel vinden dat ze een tattoo moeten hebben. Pay monkeys, get peanutsquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:18 schreef AnneX het volgende:
Maar ja, het kan...dus moet je...dan “heeft men er recht op.“
Heheh ergste is nog dat die mensen er gewoon heel blij mee zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:35 schreef Tele6 het volgende:
Mja prijs zegt ook niet altijd allws natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of mensen die een goede tattooeerder te duur vinden, maar wel vinden dat ze een tattoo moeten hebben. Pay monkeys, get peanuts
Veel plezier en succesquote:Op donderdag 16 juli 2020 06:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Morguh! Tot laat liggen lezen, daarna het dekbed eraf gegooid, het was te warm..
Vandaag afscheidslunchmaar eerst nog een pittige vergadering..
En Kaatje!gefeliciteerd met je verjaardag
Veel plezier vanmiddag!quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Morguh! Tot laat liggen lezen, daarna het dekbed eraf gegooid, het was te warm..
Vandaag afscheidslunchmaar eerst nog een pittige vergadering..
En Kaatje!gefeliciteerd met je verjaardag
Vriendin van mij wil me graag japanse les geven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Inderdaad heel tof. Ik wil het ooit nog weer eens oppakken. Het tekenen van de karakters vond ik ook erg leuk. Het ingewikkelde is alleen dat de meeste cursussen dat helemaal niet onderwijzen - als ik hier aan de uni een cursus zou doen, zou ik alleen praten, luisteren en lezen oefenen omdat daar de snelste winst te behalen is. Maar ik onthoud de woorden veel beter als ik ze ook kan schrijven.
Voor het schrijven moet je weten in welke volgorde je de lijntjes het handigst kunt tekenen, net zoals je onze letters leert (bijv. bij ons eerst het rondje van de g en daarna pas de streep eronder), maar dan voor ieder karakter weer tot je alle verschillende varianten een beetje kent (de karakters zijn vaak opgebouwd uit een soort sub-karakters, zo bevat "populier" het "boom"-subkarakter). Er zijn nu geloof ik ook websites waarop animaties staan van de volgorde van tekenen, dus misschien kan ik het mezelf daarmee aanleren.
Chinese karakters zijn natuurlijk wel hartstikke mooi, zeker de gekalligrafeerde traditionele karakters.
Zoiets (deze betekent "ik", heel simpel dus):
[ afbeelding ]
En hahaha, supersuf van die seizoenen.
dat is wel knullig inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
En dan zit je met je goeie gedrag op kantoorIk dacht dat we vorige week afgesproken hadden om met zijn allen nog een keer een afscheidslunch te doen aangezien dit pand dicht gaat. Maar ik ben vooralsnog de enige hier. En het lijkt erop dat de rest niet gaat komen.
Beetje jammer dit wel!
Ach. Shit happensquote:
Stomheidquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
En dan zit je met je goeie gedrag op kantoorIk dacht dat we vorige week afgesproken hadden om met zijn allen nog een keer een afscheidslunch te doen aangezien dit pand dicht gaat. Maar ik ben vooralsnog de enige hier. En het lijkt erop dat de rest niet gaat komen.
Beetje jammer dit wel!
Ja, ik heb er ook moeite mee. Ik vind tatoeages zelden mooi, ze lijken allemaal op elkaar (maar heus, zelf ontworpen heur!) omdat iedereen elkaar kopieert. MeMo was daar een heel verfrissende uitzondering op. En de opmerking van ik geloof RobinOok staat me nog steeds bij: Mensen hebben tatoeages op hun lijf van dingen die ze thuis nog niet eens aan de muur zouden willen hebben. Zo eens.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:41 schreef derLudolf het volgende:
Genieton inderdaad.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Mensen hebben tatoeages op hun lijf van dingen die ze thuis nog niet eens aan de muur zouden willen hebben.
En ‘mom’quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of dat tattoos in het Engels moeten, ookal zullen ze omdraaien als iemand in het Engels tegen ze begint te praten want daar snappen ze toch niks van
[ afbeelding ]
De reacties onder de foto:
"Zeg R. het is heart"
<Ja nee maar, dit is op mijn manier, zoals ik het zeg>
Dan denk ik 'jouw manier is gewoon lekker in het Nederlands kerel'
Niet helemaal duidelijk afgesproken? Zonde zeg. Ga je nu naar huis?quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje jammer dit wel!
Haha ik kan ook niet liegen. Afgelopen weekend kwam vriendin haar baby showen. Echt een lelijk kind. Kan ik natuurlijk niet zeggen dus ik zei alleen maar 'ze mag wel even in de zon' want ze was nog zo wit ook.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook moeite mee. Ik vind tatoeages zelden mooi, ze lijken allemaal op elkaar (maar heus, zelf ontworpen heur!) omdat iedereen elkaar kopieert. MeMo was daar een heel verfrissende uitzondering op. En de opmerking van ik geloof RobinOok staat me nog steeds bij: Mensen hebben tatoeages op hun lijf van dingen die ze thuis nog niet eens aan de muur zouden willen hebben. Zo eens.
Daarbij weet ik in de 40 hoe mijn smaak ontzettend is veranderd in de afgelopen decennia. Ik moet er niet aan denken dat ik iets wat ik op mijn 20ste mooi vond nu nog op mijn lijf heb
Mijn neefje had een keer een nieuwe tattoo (had er al velen met tribals en namen (groot!) en weet ik veel wat) en die liep van schouder tot schouder over zijn borst. Liet hij trots zien. Maar ja, je wil zo'n kind ook niet afkraken, want het zat er nu toch al, dus ik kon alleen maar 'Wat groot!' uitroepenDat was het meest positieve wat ik kon uitbrengen.
Goedemorgen
Wat ga je doen? Trakteren of werk je thuis? Komt er nog iemand?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Dank voor de felicitaties
Wat een weer, ik had bedacht om van koffie met scones op het balkon te genieten (en de prosecco staat al koud) maar ik denk dat ik maar binnen blijf op de bank
Wat stom P, nu lunchen in je eentje?
Ja, MeMo heeft tenminste andere tattoo’s dan iedereen, ik ben er niet van, maar als je het doet, dan is wat zij heeft erg mooi
Geen idee of er iemand komt, niemand gevraagd in ieder geval. Ik ben vrij vandaag en morgen en ik heb allemaal lekkers besteld bij crisp (prosecco staat al koudquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Trakteren of werk je thuis? Komt er nog iemand?
Dat is wel een mooie leeftijd om het groot te vieren, ja.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgend jaar moet deze ellende wel over zijn, dan word ik 60 en wil een groot feest geven
Dan moet je meer etenquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil morgen een uitgebreide borrelplank maken. Maar dan heb ik daarna waarschijnlijk veel te veel open dingen. Een borrelplank voor twee personen is echt lastig.Je wil wel veel variatie, anders is het saai. Maar je wil ook weer niet superveel overhouden.
Ik zeg niet dat iets simpels saai is, ik zeg dat weinig variatie saai is. Een borrelplank met alleen een kaasje en een stokbrood met 1 soort dip, vind ik geen borrelplank.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:31 schreef derLudolf het volgende:
Dan moet je meer eten
Maar waarom mag niks saai zijn? Of waarom is iets simpels überhaupt saai? Als het maar lekker is toch.
Dan hoop ik dat we wel gevaccineerd zijn. In ieder geval hoop ik dat je vandaag en morgen genietquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee of er iemand komt, niemand gevraagd in ieder geval. Ik ben vrij vandaag en morgen en ik heb allemaal lekkers besteld bij crisp (prosecco staat al koud)
Volgend jaar moet deze ellende wel over zijn, dan word ik 60 en wil een groot feest geven
Hier nog eentjequote:Op donderdag 16 juli 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in dingen vandaag.
Netjes. Is het gehele proces nu afgerond?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:57 schreef z80 het volgende:
Belletje van de isp of alles naar tevredenheid is mbt de internet verbinding. En uitleg mbt het omzetten/opzeggen oude telefoon nummer.![]()
Doen ze goed. Duidelijke communicatie naar de gebruikers.
Bijna. Ik heb nog een tijdelijk ip op de wan kant (ip vanaf internet naar mij toe).quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Netjes. Is het gehele proces nu afgerond?
Paar lange ritten zou juist goed moeten zijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:
Auto bij de garage.
Gister hele dag ritjes met aanhanger en afgelopen weken paar lange ritten.
Gisteravond nog even rondje voor een ijsje.... hele dashboard een circus van brandende rode lampjes...
EGR. En de EU bepaalt dit niet. Dit is een trucje om de uitstoot "schoner" te maken. Als een fabrikant een betere oplossing bedenkt met het zelfde resultaat mag dat gewoon gebruikt worden.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Paar lange ritten zou juist goed moeten zijnTenminste, als je niet 100 in met 1200rpm gaat rijden
Mijn rode lampje/motorstoring viel mee gelukkig, aanvoerslang naar de injectoren toe was wat verstopt. Dat komt omdat er volgens EU normen een bepaald deel van de uitlaatgassen gerecirculeerd moet worden. Die gaan via dat slangetje waardoor er kool/roet gaat afzetten in dat slangetje.
Injector van roetfilter regeneratie geeft fout.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Paar lange ritten zou juist goed moeten zijnTenminste, als je niet 100 in met 1200rpm gaat rijden
Mijn rode lampje/motorstoring viel mee gelukkig, aanvoerslang naar de injectoren toe was wat verstopt. Dat komt omdat er volgens EU normen een bepaald deel van de uitlaatgassen gerecirculeerd moet worden. Die gaan via dat slangetje waardoor er kool/roet gaat afzetten in dat slangetje.
We zijn met vier inmiddelsquote:
Af en toe even een of twee versnellingen terugquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Injector van roetfilter regeneratie geeft fout.
Maar ik heb dus inderdaad al die ritjes gereden met 1400 toeren... want 100...
Volgende keer ook even de bandenspanningquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb mijn olie gepeild afgelopen weekend. Ik vond dat best goed van mezelf. Ik was toch ruitenwisservloeistof aan het bijvullen.
Met een personenwagen? Nee joh. Een diesel rijdt op de lange afstand toch niet 1:7? Ik rij op de lange afstanden ergens tussen de 1:15 en 1:20.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef derLudolf het volgende:
Over dieselen gesproken....
Een beter milieu begint bij jezelf?
Groningen-Roemenië is minimaal 1700km. Boekarest is zelfs 2200km.
500-600 liter brandstof heeft dat sowieso gekost.
Whut?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef derLudolf het volgende:
Over dieselen gesproken....
Een beter milieu begint bij jezelf?
Groningen-Roemenië is minimaal 1700km. Boekarest is zelfs 2200km.
500-600 liter brandstof heeft dat sowieso gekost.
Ik was een linkje vergeten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met een personenwagen? Nee joh. Een diesel rijdt op de lange afstand toch niet 1:7? Ik rij op de lange afstanden ergens tussen de 1:15 en 1:20.
Dat doet J eens in de zoveel tijd als hij de compressor uit de stal heeft gehaald.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgende keer ook even de bandenspanningBespaart geld
Alle kleine beetjes helpen. Als je niet hoeft te rijden is het onzin om te gaan rijden... Maar inderdaad, een houten raket op een dieplader die je met een snelheidverschil van 50km/u in haalt. Die boodschap komt volgens mij niet echt over.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:26 schreef Candaasje het volgende:
Ah, ja nee, dat snap ik ook niet helemaal geloof ik.
Niet dat 1 zo'n vrachtwagenrit nu gelijk explosief bijdraagt aan de vervuiling, als je kijkt naar het totaalplaatje van verkeer (zowel land, lucht als vaarverkeer). Maar toch.... het is ook niet echt een heel duidelijke boodschap verder. Je ziet een raket langsrijden... en dan...
Ik ben geen kunstenaarquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:30 schreef Myraela het volgende:
Ik snap de bedoeling niet zo goed. Waarom zit het vol met zaden? En waarom een raket?
Ik overduidelijk ook niet. Moeilijk gedoe.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest net even slikken. Ik heb sinds een paar weken contact met iemand die mijn ouders gekend heeft vanaf de tijd dat zij net bij elkaar waren.
Hij beschreef net hoe blij mijn ouders waren, dat mijn vader wekenlang met een grote glimlach had rondgelopen en "meisjes spelen ook vast wel met lego"(hij had meteen toen mijn moeder zwanger was, lego gekocht)
Echt hele kleine stukjes? Die heb ik nog nooit gezien, ik vind het eigenlijk nog altijd wat groot. Ik heb bij crisp nu wel een geitenkaasje van 60 gram besteld.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:30 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela bij jumbo hebben hullie kleine porties franse kaas à ¤ 1 en bij de vleesafdeling liggen rolletjes vijgenbrood of dadelbrood en kleine potjes heerlijke dips.
Voor een borrelplank. En ik heb dungesneden chorizo en olijven erbij. En medjooldadels op voorraad.
Variatie inderdaad.
Bij AH kan je ook kaasjes voor 1 euro kopen, en ook kleine stukjes andere kaasjes. De 1 euro kaasjes zijn de gangbare (port salut, camembert etc) de andere zijn wat exclusieverquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt hele kleine stukjes? Die heb ik nog nooit gezien, ik vind het eigenlijk nog altijd wat groot. Ik heb bij crisp nu wel een geitenkaasje van 60 gram besteld.Gisteren bij de Carrefour zag ik perfecte kaasplankjes. 3 of 4 soorten kaas en dan bij elkaar nog geen 150 gram. Maar toen had ik dus al kaas besteld.
Heb sowieso wel veel variatie nu. Alleen kan ik waarschijnlijk twee avonden als avondmaaltijd borrelen, want anders heb ik nog zoveel half aangebroken dingen staan. Maar ach, dat is ook geen straf.
Ah, ik heb ze nu wel gevonden. Maar toch nog tussen de 70 en 90 gram. Ik vind dat dus nog best veel als je verschillende kaasjes wil halen. De kaasplankjes die ze hebben zijn ook rond de 300 gram, met twee personen is dat toch wat enthousiast.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij AH kan je ook kaasjes voor 1 euro kopen, en ook kleine stukjes andere kaasjes. De 1 euro kaasjes zijn de gangbare (port salut, camembert etc) de andere zijn wat exclusiever
quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
22500 boven de vraagprijs en we zijn verdomme nog overboden
Jeetje, wat een markt. Heb dit huis even gemist, sorry, maar had je het verwacht?quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zit er geen kaaswinkel in de buurt? Van de kaaswinkel in Nijmegen weet ik dat je ook kleine stukjes kunt kopen van heel veel verschillende soorten kaas.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, ik heb ze nu wel gevonden. Maar toch nog tussen de 70 en 90 gram. Ik vind dat dus nog best veel als je verschillende kaasjes wil halen. De kaasplankjes die ze hebben zijn ook rond de 300 gram, met twee personen is dat toch wat enthousiast.
Nee toch!quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Nah, wat jammer zeg.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan er nog steeds niet in rijdenquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:35 schreef Kreator het volgende:
Ik zag gisteren een Lucky MG rijden. Ik heb wel even extra gecheckt of er geen Lucky in zat. Maar nee.
Goed, ik heb een tip. DIt was eigenlijk mijn geheim en plan voor de toekomst, maar ik zal hem delen. Wat nou, en dit is maar een idee hè. Wat nou, als je geen huis koopt maar een yacht. Ik volg nu sinds een tijdje een meneer die echt op magistrale wijze allerlei boten en yachts reviewt en buiten het feit dat je er compleet zen van wordt, zijn deze drijvende steden ook gewoon groter dan een huis.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vermoed dat jij nu ook met een glimlach loopt?quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest net even slikken. Ik heb sinds een paar weken contact met iemand die mijn ouders gekend heeft vanaf de tijd dat zij net bij elkaar waren.
Hij beschreef net hoe blij mijn ouders waren, dat mijn vader wekenlang met een grote glimlach had rondgelopen en "meisjes spelen ook vast wel met lego"(hij had meteen toen mijn moeder zwanger was, lego gekocht)
Kotsend over de relingquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed, ik heb een tip. DIt was eigenlijk mijn geheim en plan voor de toekomst, maar ik zal hem delen. Wat nou, en dit is maar een idee hè. Wat nou, als je geen huis koopt maar een yacht. Ik volg nu sinds een tijdje een meneer die echt op magistrale wijze allerlei boten en yachts reviewt en buiten het feit dat je er compleet zen van wordt, zijn deze drijvende steden ook gewoon groter dan een huis.
Ja, het kost wat en ja tanken is duur als je 10 of 20000 liter tanks hebt, maar je krijgt er wel een mobiel huis voor terug. Dit soort schepen gaan makkelijk 20 knopen en je kunt met de wat grotere rustig de atlantische oceaan over.
Voor iedereen: Check echt dit filmpje. Zo zen, zo leuk. Kun je eens kijken hoe de binnenkant van een net iets duurdere boot eruit ziet.
Als je het slim aanpakt, hoef je nooit meer een ander huis te kopen en kun je familie en fokvrienden ook uitnodigen voor een weekendje of midweekje op het water.
Ik zie weinig minpunten.
Graag gedaan.
Dit zag ik even niet aankomenquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje, wat een markt. Heb dit huis even gemist, sorry, maar had je het verwacht?
Herkenbaar...quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kotsend over de reling![]()
Verder prima plan.
Bijna (mini)vakantie! Als je thuiswerk voelt dat toch anders, dat pre-vakantiegevoel. Haast afwezig, zelfs.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed, ik heb een tip. DIt was eigenlijk mijn geheim en plan voor de toekomst, maar ik zal hem delen. Wat nou, en dit is maar een idee hè. Wat nou, als je geen huis koopt maar een yacht. Ik volg nu sinds een tijdje een meneer die echt op magistrale wijze allerlei boten en yachts reviewt en buiten het feit dat je er compleet zen van wordt, zijn deze drijvende steden ook gewoon groter dan een huis.
Ja, het kost wat en ja tanken is duur als je 10 of 20000 liter tanks hebt, maar je krijgt er wel een mobiel huis voor terug. Dit soort schepen gaan makkelijk 20 knopen en je kunt met de wat grotere rustig de atlantische oceaan over.
Voor iedereen: Check echt dit filmpje. Zo zen, zo leuk. Kun je eens kijken hoe de binnenkant van een net iets duurdere boot eruit ziet.
Als je het slim aanpakt, hoef je nooit meer een ander huis te kopen en kun je familie en fokvrienden ook uitnodigen voor een weekendje of midweekje op het water.
Ik zie weinig minpunten.
Graag gedaan.
In het kader van groots denken... De Meyer Werft zit ook nog met een bootje in de maag.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie weinig minpunten.
Graag gedaan.
Deze valt heel erg mee qua glimmend. Veel Amerikaanse boten zijn echt zum kotzen. Donker hout, hoogglans, veel smerige kleuren. Ik vind het persoonlijk één vd mooiste qua interieur.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu het filmpje aan het kijken (hij noemt het een boat....ik heb altijd geleerd dat je hoort te spreken over een 'ship' als je met respect over een zeewaardig jacht spreekt).
Het is wel echt over the top luxe . Mijn hemel.
Maar ik vind het niet mooi. Sorry.Mij te glimmend, gepoetst.
In Corsica lagen ook dit soort jachten in de haven. Kon je ook huren. Geen idee wat de prijzen daarvan waren.
Die mogen van mij allemaal failliet. Cruiseschepen zijn echt ultra mega vervuilers en het dient geen doel. (in tegenstelling tot mijn bootjes, die als luxe weekendwoning dienen voor miljardairs)quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van groots denken... De Meyer Werft zit ook nog met een bootje in de maag.
https://www.dvhn.nl/groni(...)seling-25808575.html
En de verwachting is dat na volgend jaar de markt weer instort. Zit je dan met je (veel te) duur aangeschafte woning.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ah. ja goed, die eerste is wel mooier ja, zeker. Stuk lichter. Minder kitschquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze valt heel erg mee qua glimmend. Veel Amerikaanse boten zijn echt zum kotzen. Donker hout, hoogglans, veel smerige kleuren. Ik vind het persoonlijk één vd mooiste qua interieur.
Als je echt over de top glimmend en smakeloos wil, dan is deze door Porsche gebouwde veel erger. Wel een mooie buitenkant.
Filmpje gekwijld, ik vind het PRACHTIGquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu het filmpje aan het kijken (hij noemt het een boat....ik heb altijd geleerd dat je hoort te spreken over een 'ship' als je met respect over een zeewaardig jacht spreekt).
Het is wel echt over the top luxe . Mijn hemel.
Maar ik vind het niet mooi. Sorry.Mij te glimmend, gepoetst.
In Corsica lagen ook dit soort jachten in de haven. Kon je ook huren. Geen idee wat de prijzen daarvan waren.
Die vond ik juist helemaal niks! Dat het personeel zomaar mijn master suite binnen kan komenquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vond die geheime deur wel tof van dat eerste filmpje.
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:30 schreef Barreltje het volgende:
@:krea, je moet eens naar "below deck" kijken.. allemaal gasten op van die bootjes..( En leuke stewardesses
)
Ja precies.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Rustige styling niet niet zo over the top als andere jachten van mensen met teveel geld.
Wel mooi hoe hij verschillende woorden gebruikt voor de toiletten van de gasten en voor de toiletten van de staf
Toen ik in Monaco was tijdens de formule 1 opende ik Tinder. Dat was ook wel bijzonder.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:30 schreef Barreltje het volgende:
@:krea, je moet eens naar "below deck" kijken.. allemaal gasten op van die bootjes..( En leuke stewardesses
)
nou ja, als je er van uit gaat dat je er 20 jaar blijft wonen dan zal dat wel meevallen!quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En de verwachting is dat na volgend jaar de markt weer instort. Zit je dan met je (veel te) duur aangeschafte woning.
Lekker belangrijk. De meeste dingen worden minder waard naar mate je het meer gebruikt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En de verwachting is dat na volgend jaar de markt weer instort. Zit je dan met je (veel te) duur aangeschafte woning.
Als je het huis niet verkoopt/hoeft te verkopen, boeit dat niet...quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik twijfel daar echt heel erg aan eigenlijk. Er is gewoon zoveel schaarste op de woningmarkt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog niet zo hard lopen. Zeker niet bij de modale woningen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel daar echt heel erg aan eigenlijk. Er is gewoon zoveel schaarste op de woningmarkt.
Bizarre markt hequote:Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Schaarste is niet direct het juiste woord volgens mij.. Er staat OOK onwijs veel te koop.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel daar echt heel erg aan eigenlijk. Er is gewoon zoveel schaarste op de woningmarkt.
[..]
'Nieuwe' indeling:Ik WEIGER zo'n suffe tweeling te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeft FTW
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Toevallig was dat laatst onderwerp van gesprek hier.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schaarste is niet direct het juiste woord volgens mij.. Er staat OOK onwijs veel te koop.
Mja hier pp zoek naar iets dat niet lijkt pp een wijk die in 1 geheel uit de grond gestampt is.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toevallig was dat laatst onderwerp van gesprek hier.
Een jaar of tien geleden stonden er 100+ woningen te koop hier in het dorp te koop. Als je nu op Funda kijkt een stuk of dertig, waarvan ongeveer de helft verkocht onder voorbehoud of onder bod.
En een stuk of vijf voor een vrij specifieke markt.
In het dorp waar ik woon stond rond 2005 ook genoeg te koop. Was ook een dorp met veel oudere. Inmiddels al een paar jaar volledig omgedraaid. Een boel jonge gezinnen die er zijn komen wonen. En geen woning of bouwgrond meer te koop. Als je nu op straat roept dat je huis te koop is, dan kun je ook direct een koopovereenkomst sluiten tegen de hoofdprijs.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toevallig was dat laatst onderwerp van gesprek hier.
Een jaar of tien geleden stonden er 100+ woningen te koop hier in het dorp te koop. Als je nu op Funda kijkt een stuk of dertig, waarvan ongeveer de helft verkocht onder voorbehoud of onder bod.
En een stuk of vijf voor een vrij specifieke markt.
Euh jawelquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met een personenwagen? Nee joh. Een diesel rijdt op de lange afstand toch niet 1:7? Ik rij op de lange afstanden ergens tussen de 1:15 en 1:20.
Jij hebt geen personenwagen maar een tractor voorzien van kenteken.quote:
Ik vind het Meester van Haarlem project wel erg aantrekkelijk. Maar ik wil hier ook niet wegquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:38 schreef borisz het volgende:
Woningmarkt zal helemaal bij in NH/ZH/Utrecht niet normaal worden. OOk volgend jaar niet. Hooguit een beetje stabilisatie.
Mijn appartement is in drie jaar met 67% in waarde gestegen. Echt van de zotte.
Om Haarlem als voorbeeld te pakken. We hebben net zo veel inwoners als in 1950. Echter wel 2,2 keer zoveel huishoudens. Er is al heel veel gebouwd in de laatste decennia. Echter het is wel bouwen tegen de klippen op.
Linkje?quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:31 schreef AnneX het volgende:
Niet geheel toevallig verdwaalde ik op deze miezerige dag ook op funda.
Komt er een klein app. vrij, vorig jaar gebouwd.
Alleen wil mn.X absoluut niet weg hier.![]()
Ik vind het leuk dat het oude gebouw wordt gerenoveerd zodat die aanblik blijft. Ben benieuwd iddquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind het Meester van Haarlem project wel erg aantrekkelijk. Maar ik wil hier ook niet weg
En bovendien hebben verkopen veel mensen hun huis nu ook duur en investeren de overwaarde weer dus zo hoog hoeft die hypotheek niet te zijn. Men zegt al tijden dat de markt instort maar het wordt alleen maar gekker momenteel.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, als je er van uit gaat dat je er 20 jaar blijft wonen dan zal dat wel meevallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |