abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:44:02 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194113904
Tijd om te verven. Ook geen zin in.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 juli 2020 @ 14:48:16 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194113963
Ik ben echt compleet verslaafd aan het bekijken van zijn filmpjes.

"there's a lovely little dayheads here. plenty of size if you don't want to take the stairs to the lower deck. Very nice indeed"
pi_194114057
Ik wil wel minimaal een kraaiennest :{w
En van die klimtouwen.

En dan zo'n episch roer om met wapperende haren in de wind, terwijl de golven over het dek schuimen, een beetje een echte kapitein uit te hangen. Terwijl de papegaai op mijn schouder m'n personeel dekzwabbers verrot scheld.

8-)

Scheelt wel een startkapitaal, als je zo'n schip weet te enteren.
(Zie, ik denk ook alleen maar in voordelen).
pi_194114078
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest net even slikken. Ik heb sinds een paar weken contact met iemand die mijn ouders gekend heeft vanaf de tijd dat zij net bij elkaar waren.
Hij beschreef net hoe blij mijn ouders waren, dat mijn vader wekenlang met een grote glimlach had rondgelopen en "meisjes spelen ook vast wel met lego" _O- (hij had meteen toen mijn moeder zwanger was, lego gekocht)
Ik vermoed dat jij nu ook met een glimlach loopt?

En speelde je met lego?
pi_194114199
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Goed, ik heb een tip. DIt was eigenlijk mijn geheim en plan voor de toekomst, maar ik zal hem delen. Wat nou, en dit is maar een idee hè. Wat nou, als je geen huis koopt maar een yacht. Ik volg nu sinds een tijdje een meneer die echt op magistrale wijze allerlei boten en yachts reviewt en buiten het feit dat je er compleet zen van wordt, zijn deze drijvende steden ook gewoon groter dan een huis.

Ja, het kost wat en ja tanken is duur als je 10 of 20000 liter tanks hebt, maar je krijgt er wel een mobiel huis voor terug. Dit soort schepen gaan makkelijk 20 knopen en je kunt met de wat grotere rustig de atlantische oceaan over.

Voor iedereen: Check echt dit filmpje. Zo zen, zo leuk. Kun je eens kijken hoe de binnenkant van een net iets duurdere boot eruit ziet.


Als je het slim aanpakt, hoef je nooit meer een ander huis te kopen en kun je familie en fokvrienden ook uitnodigen voor een weekendje of midweekje op het water.

Ik zie weinig minpunten.

Graag gedaan.
Kotsend over de reling ;(

Verder prima plan.

Bijna (mini)vakantie! Als je thuiswerk voelt dat toch anders, dat pre-vakantiegevoel. Haast afwezig, zelfs.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194114201
Ik ben nu het filmpje aan het kijken (hij noemt het een boat....ik heb altijd geleerd dat je hoort te spreken over een 'ship' als je met respect over een zeewaardig jacht spreekt :P ).

Het is wel echt over the top luxe . Mijn hemel.
Maar ik vind het niet mooi. Sorry. :D Mij te glimmend, gepoetst.

In Corsica lagen ook dit soort jachten in de haven. Kon je ook huren. Geen idee wat de prijzen daarvan waren.
pi_194114207
@Kaatje O+ Mooie dingen zijn dat O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194114268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jeetje, wat een markt. Heb dit huis even gemist, sorry, maar had je het verwacht?
Dit zag ik even niet aankomen :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194114269
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kotsend over de reling ;(

Verder prima plan.

Bijna (mini)vakantie! Als je thuiswerk voelt dat toch anders, dat pre-vakantiegevoel. Haast afwezig, zelfs.
Herkenbaar...

Ondanks weinig behoefte aan kantoor was het vandaag wel fijn weer mensen even echt te zien.

Ik was duidelijk niet de enige die op kantoor moest zijn vandaag.
We zaten vol.
10 man aanwezig :)

Wat een verschil met “vroeger” :)
pi_194114271
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Goed, ik heb een tip. DIt was eigenlijk mijn geheim en plan voor de toekomst, maar ik zal hem delen. Wat nou, en dit is maar een idee hè. Wat nou, als je geen huis koopt maar een yacht. Ik volg nu sinds een tijdje een meneer die echt op magistrale wijze allerlei boten en yachts reviewt en buiten het feit dat je er compleet zen van wordt, zijn deze drijvende steden ook gewoon groter dan een huis.

Ja, het kost wat en ja tanken is duur als je 10 of 20000 liter tanks hebt, maar je krijgt er wel een mobiel huis voor terug. Dit soort schepen gaan makkelijk 20 knopen en je kunt met de wat grotere rustig de atlantische oceaan over.

Voor iedereen: Check echt dit filmpje. Zo zen, zo leuk. Kun je eens kijken hoe de binnenkant van een net iets duurdere boot eruit ziet.


Als je het slim aanpakt, hoef je nooit meer een ander huis te kopen en kun je familie en fokvrienden ook uitnodigen voor een weekendje of midweekje op het water.

Ik zie weinig minpunten.

Graag gedaan.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator donderdag 16 juli 2020 @ 15:16:21 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194114313
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Goed, ik heb een tip. DIt was eigenlijk mijn geheim en plan voor de toekomst, maar ik zal hem delen. Wat nou, en dit is maar een idee hè. Wat nou, als je geen huis koopt maar een yacht. Ik volg nu sinds een tijdje een meneer die echt op magistrale wijze allerlei boten en yachts reviewt en buiten het feit dat je er compleet zen van wordt, zijn deze drijvende steden ook gewoon groter dan een huis.

Ja, het kost wat en ja tanken is duur als je 10 of 20000 liter tanks hebt, maar je krijgt er wel een mobiel huis voor terug. Dit soort schepen gaan makkelijk 20 knopen en je kunt met de wat grotere rustig de atlantische oceaan over.

Voor iedereen: Check echt dit filmpje. Zo zen, zo leuk. Kun je eens kijken hoe de binnenkant van een net iets duurdere boot eruit ziet.


Als je het slim aanpakt, hoef je nooit meer een ander huis te kopen en kun je familie en fokvrienden ook uitnodigen voor een weekendje of midweekje op het water.

Ik zie weinig minpunten.

Graag gedaan.
In het kader van groots denken... De Meyer Werft zit ook nog met een bootje in de maag.
https://www.dvhn.nl/groni(...)seling-25808575.html
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 16 juli 2020 @ 15:18:03 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194114330
Maar wel kut voor jullie P.
Volgens mij heeft m'n nicht ook met zoveel boven de vraagprijs de toko verkocht in Groningen. Binnen drie dagen 8)7 D'r vriend had tegen de makelaar gezegd dat ie 10% van wat boven de vraagprijs zat, voor hem was.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 juli 2020 @ 15:19:34 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194114347
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu het filmpje aan het kijken (hij noemt het een boat....ik heb altijd geleerd dat je hoort te spreken over een 'ship' als je met respect over een zeewaardig jacht spreekt :P ).

Het is wel echt over the top luxe . Mijn hemel.
Maar ik vind het niet mooi. Sorry. :D Mij te glimmend, gepoetst.

In Corsica lagen ook dit soort jachten in de haven. Kon je ook huren. Geen idee wat de prijzen daarvan waren.
Deze valt heel erg mee qua glimmend. Veel Amerikaanse boten zijn echt zum kotzen. Donker hout, hoogglans, veel smerige kleuren. Ik vind het persoonlijk één vd mooiste qua interieur.

Als je echt over de top glimmend en smakeloos wil, dan is deze door Porsche gebouwde veel erger. Wel een mooie buitenkant.

  Official ESF Kreviewer donderdag 16 juli 2020 @ 15:21:04 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194114374
Ik vond die geheime deur wel tof van dat eerste filmpje.
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 juli 2020 @ 15:23:53 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194114423
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In het kader van groots denken... De Meyer Werft zit ook nog met een bootje in de maag.
https://www.dvhn.nl/groni(...)seling-25808575.html
Die mogen van mij allemaal failliet. Cruiseschepen zijn echt ultra mega vervuilers en het dient geen doel. (in tegenstelling tot mijn bootjes, die als luxe weekendwoning dienen voor miljardairs)
  donderdag 16 juli 2020 @ 15:29:38 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194114525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
22500 boven de vraagprijs en we zijn verdomme nog overboden -O-
En de verwachting is dat na volgend jaar de markt weer instort. Zit je dan met je (veel te) duur aangeschafte woning.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194114531
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Deze valt heel erg mee qua glimmend. Veel Amerikaanse boten zijn echt zum kotzen. Donker hout, hoogglans, veel smerige kleuren. Ik vind het persoonlijk één vd mooiste qua interieur.

Als je echt over de top glimmend en smakeloos wil, dan is deze door Porsche gebouwde veel erger. Wel een mooie buitenkant.

Ah. ja goed, die eerste is wel mooier ja, zeker. Stuk lichter. Minder kitsch :Y
Maar ik vind het desondanks nog steeds erg beklemmend, ondanks de vele meters. Een beetje alsof je in een Star Trek aflevering leeft :D

Ik zal er niet op spugen, maar het is mijn ding niet. Koop ik liever een wat kleiner yacht waar je makkelijker aanmeert in de buurt van verlaten bounty-stranden.* Waar niet gelijk iedere toerist naar binnen probeert te hangen om te zien wat voor rijkdom je hebt.
*Ik geloof dat Floortje Dessing ooit NL-ers heeft bezocht die dat hebben gedaan; hadden een luxe (ook dus wel dure) catamaran en leven nu echt het meest relaxte leven ooit op een tropisch eiland waarbij ze die catamaran ook voor de verhuur/tochtjes gebruiken.

Maar ik zit ook het liefst met een wandelbroek en blote voeten op mijn kont in het gras, ..dus ik misschien sowieso niet het type voor zoveel luxe :P (Leuk voor een dagje zeg maar, of misschien 3. )
pi_194114532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu het filmpje aan het kijken (hij noemt het een boat....ik heb altijd geleerd dat je hoort te spreken over een 'ship' als je met respect over een zeewaardig jacht spreekt :P ).

Het is wel echt over the top luxe . Mijn hemel.
Maar ik vind het niet mooi. Sorry. :D Mij te glimmend, gepoetst.

In Corsica lagen ook dit soort jachten in de haven. Kon je ook huren. Geen idee wat de prijzen daarvan waren.
Filmpje gekwijld, ik vind het PRACHTIG :9~ O+
Rustige styling niet niet zo over the top als andere jachten van mensen met teveel geld.

Wel mooi hoe hij verschillende woorden gebruikt voor de toiletten van de gasten en voor de toiletten van de staf :')

Op TLC is nu zo’n serie over het personeel op zo’n jacht. Kun je huren voor een nachtje of meer. Lekker gedramatiseerd dus halve soap, maar oh, dat jacht O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194114546
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vond die geheime deur wel tof van dat eerste filmpje.
Die vond ik juist helemaal niks! Dat het personeel zomaar mijn master suite binnen kan komen :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 juli 2020 @ 15:30:50 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194114552
@Krea, je moet eens naar "below deck" kijken.. allemaal gasten op van die bootjes.. ^O^ ( En leuke stewardesses ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194114655
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:30 schreef Barreltje het volgende:
@:krea, je moet eens naar "below deck" kijken.. allemaal gasten op van die bootjes.. ^O^ ( En leuke stewardesses ;) )
Ja, die bedoel ik :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194114831
Ik dacht, even googlen of er ook LEGO-yachten bestaan. (Officiële dan bedoel ik)

Ik kom niet verder dan dit :')

pi_194114909
Ik had vroeger wel een Lego-boot met duikerkooi en haaien en zeebiologen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 juli 2020 @ 15:58:33 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194114984
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Rustige styling niet niet zo over the top als andere jachten van mensen met teveel geld.

Wel mooi hoe hij verschillende woorden gebruikt voor de toiletten van de gasten en voor de toiletten van de staf
Ja precies.

Hij gebruikt heel veel mooie woorden. Zijn filmpjes zijn echt rustgevend.
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 juli 2020 @ 15:59:30 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194114999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:30 schreef Barreltje het volgende:
@:krea, je moet eens naar "below deck" kijken.. allemaal gasten op van die bootjes.. ^O^ ( En leuke stewardesses ;) )
Toen ik in Monaco was tijdens de formule 1 opende ik Tinder. Dat was ook wel bijzonder. :'). Honderden golddigger bootmedewerkers erop. :').

Below deck is wel vermakelijk ja. Paar keer gezien. Maar dat is een charter-bootje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')