Lief!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Settings > overige > Verberg blok met frontpageitems
Geen zin in updates over items van de frontpage? Hier zet je het uit.
Ja, hier ook bbrrrquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
He toch,even een rilling over mijn rug.
Te veel meningsverschillen en op het laatste moment proberen mijn vakantiedagen niet te laten nemen.quote:
@PoezeligDing moet even kiezen welke beter isquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Iets lichter, maar ook onduidelijker?
[ afbeelding ]
He tmoet natuurlijk wel prettig werken zijnquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Te veel meningsverschillen en op het laatste moment proberen mijn vakantiedagen niet te laten nemen.
Dat was de druppel.
Hij zou evt nog iets lichter kunnen, maar aan jullie de keuzequote:Op woensdag 15 juli 2020 12:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
@:poezeligding moet even kiezen welke beter is
Een snellopend topic heeft moderatie nodig,en dat is in DTS ver onder de maat.Dat nu deze situatie werd aangegrepen om de boel op slot te gooien vind ik uitermate triest.Ik had juist het idee dat het de laatste dagen weer iets beter ging wat sfeer betreft.Maar het is mss hoe ik er naar kijk hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, de crux zit in de 'onverdraagzaamheid' die DTS oproept bij sommige users.
Nog niet. Ik heb 14 dagen rust genomen. Vanmiddag ga ik solliciteren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He tmoet natuurlijk wel prettig werken zijn
Heb je inmiddels al iets anders?
Ik wil ook wel zo aangeraakt worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Iets lichter, maar ook onduidelijker?
[ afbeelding ]
Succes gewenst.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb 14 dagen rust genomen. Vanmiddag ga ik solliciteren.
Mag ik ze naast elkaar zien?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
@:poezeligding moet even kiezen welke beter is
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik ze naast elkaar zien?
#spoiled woman
Zie jij goed was veel humor. Veel verdraagzaamheid. Was niets aan de handquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een snellopend topic heeft moderatie nodig,en dat is in DTS ver onder de maat.Dat nu deze situatie werd aangegrepen om de boel op slot te gooien vind ik uitermate triest.Ik had juist het idee dat het de laatste dagen weer iets beter ging wat sfeer betreft.Maar het is mss hoe ik er naar kijk hoor.
Gewoon een DTS gezant benoemen met alleen modrechten voor DTS, ik draag @Grrrrrrrr en @hemarookworst voorquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een snellopend topic heeft moderatie nodig,en dat is in DTS ver onder de maat.Dat nu deze situatie werd aangegrepen om de boel op slot te gooien vind ik uitermate triest.Ik had juist het idee dat het de laatste dagen weer iets beter ging wat sfeer betreft.Maar het is mss hoe ik er naar kijk hoor.
Succes!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb 14 dagen rust genomen. Vanmiddag ga ik solliciteren.
Ik heb ooit meegemaakt dat een gek mijn vader aan wilde vallen met een kettingslot,daar ben ik ook maar even tussen gesprongen.quote:
Ah, duidelijk in welke bui je bent.quote:
Gedurfd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegemaakt dat een gek mijn vader aan wilde vallen met een kettingslot,daar ben ik ook maar even tussen gesprongen.
Meestal wel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wie niet, het gevolg is voorspelbaar
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |