Het zat er ergens al aan te komen,dat gevoel had ik ook al.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel zonde. Maar denk ook niet dat het een gemakkelijke keuze is om dat topic op slot te gooien. Dus dat zal van te voren besproken zijn, lijkt mij.
Hopen dat je stoel vochtafstotend is danquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben al zo geconditioneerd dat de UI die je nu hebt hetzelfde effect sorteert.
Waar? En ik blok je nu niet.quote:
Goedemiddag.Leuke UI.quote:
Ik weet het, maar elk subforum heeft zijn eigen methodiek. Zie wel dat @SuperwormJim er best veel tijd in heeft gestopt en dat terwijl DTS hem als spel niet lijkt te boeien.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet zelf heel goed hoe het werkt.
En daar zit dus de crux.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar elk subforum heeft zijn eigen methodiek. Zie wel dat @:SuperwormJim er best veel tijd in heeft gestopt en dat terwijl DTS hem als spel niet lijkt te boeien.
Die heb ik niet Mario.quote:
Geen idee.quote:
O je bent gestopt, geen zin meer?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen zin gehad om veel online te zijn.
Met mij gaat alles goed, met mijn oud werkverschaffer een stuk minder. Die zoekt zich rot naar een kok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |