Mijn uitvaart regelen ze maar na mijn doodquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel succes, wel eerst je uitvaart regelen graag.
Stayquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn uitvaart regelen ze maar na mijn dood
Sinds de corona draag ik eigenlijk alleen basic.quote:
Zei je eerst ook van mij.quote:
zonde zonde . die kleur is fantastisch voor mannen... ik heb dat donkere blauwe vest gekocht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds de corona draag ik eigenlijk alleen basic.
ditquote:
Dat is een vraag voor mario.quote:
Ik ben aan het zoeken,maar heb je een plaatje?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zonde zonde . die kleur is fantastisch voor mannen... ik heb dat donkere blauwe vest gekocht.![]()
![]()
STOJ!quote:
zal ff google want zit in wasmachine.... ik was eerst alles zit iedereen met natte doos in een broek en zweet okesels in shirts ectquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken,maar heb je een plaatje?
Ik ook hoor, sowieso dat stijfsel uit de fabriek moet eruit, iedereen zit er met zijn klauwen aan en in een winkel zelf kan ook nog een luchtje hangen dat ik kleding trekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zal ff google want zit in wasmachine.... ik was eerst alles zit iedereen met natte doos in een broek en zweet okesels in shirts ect
Ahwwwwwwquote:
Viese taktikquote:
Juist zo goorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook hoor, sowieso dat stijfsel uit de fabriek moet eruit, iedereen zit er met zijn klauwen aan en in een winkel zelf kan ook nog een luchtje hangen dat ik kleding trekt.
corectie deze is hetquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.spartoo.nl/To(...)_id=291&fcsize=1#rst
dze lijkt meeste op dan donker blauw
https://www.spartoo.nl/To(...)_id=291&fcsize=1#rstquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken,maar heb je een plaatje?
Mutti fietsje keller.quote:
Ja sommigen dingen vind ik echt mooi ervanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh gut, vinden jullie Tommy H leuk? Vind dat zo nikserig.
Stay komt uit welke film? Jaren 80, één van de meeste succesvolle.quote:
Deze trui wil ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.spartoo.nl/To(...)_id=291&fcsize=1#rst
In deze kleur?quote:
Ja, vind ik zo lief van je. Want jij bent eerlijk.quote:
Die vind ik ook wel gaaf.quote:
met bonnie bianco ,film cinderella 87 ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stay komt uit welke film? Jaren 80, één van de meeste succesvolle.
Je spreekt een aardig bingokaartje marioaans, SOA.quote:
ik leze du ik leze allesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario lees je mij ook of niet?
Goed zo kerel💋quote:
Een oud collega van me,die me heel veel heeft geleerd.En nu een eigen zaak heeft in Lemmer.quote:
Ik heb liever niet dat je naar andere vrouwen kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je naar andere vrouwen kijkt.
Oh. Had gehoopt dat het een selfie was.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oud collega van me,die me heel veel heeft geleerd.En nu een eigen zaak heeft in Lemmer.
hup jij snel naar zerokuquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel een tekenfilm aan het kijken zijn met een baby aan de borst. Ff lekker tijd voor mezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hup jij snel naar zeroku
En Mario mag geen dames checken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh. Had gehoopt dat het een selfie was.
godver proestquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel een tekenfilm aan het kijken zijn met een baby aan de borst. Ff lekker tijd voor mezelf.
scherp Ff scherpquote:
'Wie is die enge vent?'quote:
Uh ... nee.quote:
quote:
Andere kleur mag ook.quote:
Ik snap ook niet dat er zijn die die engbek leuk dan wel grappig vinden.quote:
Hij is inderdaad mooi Ff maar liggen mooiere in de winkel nuquote:
Epilepsie-opwekkend?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wij hebben elkaar nog.quote:
Jij ook, babequote:
Zit je constant naar Pozeldiwong te kijken.quote:
truequote:
Komt zo weer een TP met die tekst.quote:
laat maar gaan schatjequote:
Je bent wel iets vergeten.quote:
vertel?quote:
Wat voor dag is het?quote:
Liefde is geen verspilling.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Zoveel liefde ondanks de verspilling van energie
kut ja maar moet toch op donderdag ....quote:
Vaak wel.quote:
Nee, liefde niet. Nooit.quote:
Liefde in welke vorm ook is belangrijkste voor mens . vrienden familie je geliefde ectquote:
Iets zegt me dat iets anders de grenzen overschrijdt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar liefde kent zn grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |