Mutti fietsje keller.quote:
Ja sommigen dingen vind ik echt mooi ervanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh gut, vinden jullie Tommy H leuk? Vind dat zo nikserig.
Stay komt uit welke film? Jaren 80, één van de meeste succesvolle.quote:
Deze trui wil ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.spartoo.nl/To(...)_id=291&fcsize=1#rst
In deze kleur?quote:
Ja, vind ik zo lief van je. Want jij bent eerlijk.quote:
Die vind ik ook wel gaaf.quote:
met bonnie bianco ,film cinderella 87 ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stay komt uit welke film? Jaren 80, één van de meeste succesvolle.
Je spreekt een aardig bingokaartje marioaans, SOA.quote:
ik leze du ik leze allesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario lees je mij ook of niet?
Goed zo kerel💋quote:
Een oud collega van me,die me heel veel heeft geleerd.En nu een eigen zaak heeft in Lemmer.quote:
Ik heb liever niet dat je naar andere vrouwen kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je naar andere vrouwen kijkt.
Oh. Had gehoopt dat het een selfie was.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oud collega van me,die me heel veel heeft geleerd.En nu een eigen zaak heeft in Lemmer.
hup jij snel naar zerokuquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je naar andere vrouwen kijkt.
Zal wel een tekenfilm aan het kijken zijn met een baby aan de borst. Ff lekker tijd voor mezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hup jij snel naar zeroku
En Mario mag geen dames checken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh. Had gehoopt dat het een selfie was.
godver proestquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel een tekenfilm aan het kijken zijn met een baby aan de borst. Ff lekker tijd voor mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |