Mijn uitvaart regelen ze maar na mijn doodquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel succes, wel eerst je uitvaart regelen graag.
Stayquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn uitvaart regelen ze maar na mijn dood
Sinds de corona draag ik eigenlijk alleen basic.quote:
Zei je eerst ook van mij.quote:
zonde zonde . die kleur is fantastisch voor mannen... ik heb dat donkere blauwe vest gekocht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds de corona draag ik eigenlijk alleen basic.
ditquote:
Dat is een vraag voor mario.quote:
Ik ben aan het zoeken,maar heb je een plaatje?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zonde zonde . die kleur is fantastisch voor mannen... ik heb dat donkere blauwe vest gekocht.![]()
![]()
STOJ!quote:
zal ff google want zit in wasmachine.... ik was eerst alles zit iedereen met natte doos in een broek en zweet okesels in shirts ectquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken,maar heb je een plaatje?
Ik ook hoor, sowieso dat stijfsel uit de fabriek moet eruit, iedereen zit er met zijn klauwen aan en in een winkel zelf kan ook nog een luchtje hangen dat ik kleding trekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zal ff google want zit in wasmachine.... ik was eerst alles zit iedereen met natte doos in een broek en zweet okesels in shirts ect
Ahwwwwwwquote:
Viese taktikquote:
Juist zo goorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook hoor, sowieso dat stijfsel uit de fabriek moet eruit, iedereen zit er met zijn klauwen aan en in een winkel zelf kan ook nog een luchtje hangen dat ik kleding trekt.
corectie deze is hetquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.spartoo.nl/To(...)_id=291&fcsize=1#rst
dze lijkt meeste op dan donker blauw
https://www.spartoo.nl/To(...)_id=291&fcsize=1#rstquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken,maar heb je een plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |