Ik vond het echt belachelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja onterecht he de tranny mocht wel blijven.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Nou wat is het lief hier.
Niets lief maar wel lol.
Ze wil ook met je trouwen conjootje.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lieverd ik hou veel van jou
Mario is nummer 1 hierquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wil ook met je trouwen conjootje.
mario is bijna most wanted hier.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij had laatst een keer een nummer dat ik zou moeten luisteren, in de hoop dat je geheugen het nog doet .. weet je nog welk nummer dat was?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij had laatst een keer een nummer dat ik zou moeten luisteren, in de hoop dat je geheugen het nog doet .. weet je nog welk nummer dat was?
Liefde dollen en geinen toch?quote:
godver ik wist moet niets drinken als jij er bent. dom van mijquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet dat mario dit soort posts leest ...
Wat hem dan weer woest aantrekkelijk maakt.
quote:
Ik doe het graag.quote:
weet ikquote:
Volgens mij niet, was van een bekendere band, maar deze is ook leuk. Kende het niet.quote:
Her or me?quote:
Die groen heb ik,alleen noot gedragen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja gezien . en die speciale kleur groen trui voor mannen![]()
![]()
![]()
![]()
en dat blauwe vest voor mij
![]()
![]()
Dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was van een bekendere band, maar deze is ook leuk. Kende het niet.
ik lees jou ook schattiequote:
Iets van Muse?quote:
Suffert die is zo mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die groen heb ik,alleen noot gedragen.
Veel succes, wel eerst je uitvaart regelen graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |