twitter:fr12nl twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 16:03:13Glennis Grace treedt niet op in De Kuip na ophef https://t.co/Mnmhn7owRY reageer retweet
Wat jammer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
twitter:fr12nl twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 16:03:13Glennis Grace treedt niet op in De Kuip na ophef https://t.co/Mnmhn7owRY reageer retweet
Bij die pauper post ik altijd dit filmpje.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
dus het wordt toch weer Leequote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Gwn weer lee en ronnie flex dusquote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Of gewoon allebei weet je. Denk dat ze elkaar goed aanvuldenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:30 schreef KillemWieft het volgende:
Als ik het hier zo lees hadden we beter Bakkati kunnen behouden dan Advocaat.
Hahaha wat een volslagen idioten hebben we toch af en toe bij onze club.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Glennis Grace treedt niet op in De Kuip na ophef
'De club' had er volgens mij helemaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Hahaha wat een volslagen idioten hebben we toch af en toe bij onze club.
Je druk maken om iemand die komt zingen, heb je dan echt niets beters te doen?
En de club die er dan aan toegeeftplaatsvervangende schaamte..
Ah ik zie het, beslissing van het stadion. Dan nog, dat dat soort schuimbekkende josti's ook maar iets van invloed kunnen uitoefenen is natuurlijk een schandaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
'De club' had er volgens mij helemaal niets mee te maken.
Eensquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Ah ik zie het, beslissing van het stadion. Dan nog, dat dat soort schuimbekkende josti's ook maar iets van invloed kunnen uitoefenen is natuurlijk een schandaal.
Het waren volgens mij vooral de mensen die op het feestje aanwezig zullen zijn die geen zin hadden in optredens van die gasten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Ah ik zie het, beslissing van het stadion. Dan nog, dat dat soort schuimbekkende josti's ook maar iets van invloed kunnen uitoefenen is natuurlijk een schandaal.
Nadat Grace diverse berichten ontving via Instagram heeft ze besloten zich terug te trekken van het evenement.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Het waren volgens mij vooral de mensen die op het feestje aanwezig zullen zijn die geen zin hadden in optredens van die gasten.
Jij kiest toch ook zelf uit wie op je feestje komt?
Post dan ook de rest van het verhaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Nadat Grace diverse berichten ontving via Instagram heeft ze besloten zich terug te trekken van het evenement.
Ik gok zo dat dit niet alleen maar volk was dat klaar stond om te dansen
quote:Grace heeft met een aantal supporters gesproken en begrijpt de frustratie. ''Hoewel ik ook vind dat iedereen het recht heeft om op te treden wherever, snap ik jullie gevoel hierin en trek ik mij terug van dit evenement. Thanks voor degene die mij het op een respectvolle manier hebben uitgelegd prive. Soms moet je je afzijdig houden en begrip tonen en inleven. In deze situatie snap ik het volkomen.''
Maakt het niet minder droevig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:02 schreef Elan het volgende:
Ik gok dat je op een feestje in de Arena ook niet met DJ Paul hoeft aan te komen .
Ligt aan de inhoud van de reacties. Snap best dat je niet zit te wachten op iemand die letterlijk bij elk kampioenschap van Ajax heeft opgetreden en fanatiek supporter is van die club. Dat past gewoon niet echt binnen de line-up van een intiem feestje voor Feyenoord-supporters.quote:
Ja ik snap je, maar feit is dus dat er mensen zijn die het erg vinden dat er een ajax-supporter liedjes komt zingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Post dan ook de rest van het verhaal.
[..]
En sorry, ik kan er dus met mijn kop niet bij dat je met z'n allen gaat lopen huilen bij een zangeres of ze alsjeblieft niet wil komen optreden 'want je vindt mijn club niet leuk'. Dan heb je wmb geen leven.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan de inhoud van de reacties. Snap best dat je niet zit te wachten op iemand die letterlijk bij elk kampioenschap van Ajax heeft opgetreden en fanatiek supporter is van die club. Dat past gewoon niet echt binnen de line-up van een intiem feestje voor Feyenoord-supporters.
Volgens mij gaat dit niet echt om iets wat exclusief voor Feyenoord supporters is. Maar goed, ik snap je punt wel, een beetje evenementen bureau die die artiesten boekt snapt dat soort sentiment wel (of kan er rekening mee houden) en zou dit voor zijn. Lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan de inhoud van de reacties. Snap best dat je niet zit te wachten op iemand die letterlijk bij elk kampioenschap van Ajax heeft opgetreden en fanatiek supporter is van die club. Dat past gewoon niet echt binnen de line-up van een intiem feestje voor Feyenoord-supporters.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet echt om iets wat exclusief voor Feyenoord supporters is. Maar goed, ik snap je punt wel, een beetje evenementen bureau die die artiesten boekt snapt dat soort sentiment wel (of kan er rekening mee houden) en zou dit voor zijn. Lijkt me.
Lijkt me niet iets waar mensen die totaal geen affiniteit met de club hebben op af komen eerlijk gezegd.quote:Reserveer nu een plek op het unieke terras op de meest iconische locatie van Rotterdam. Lunchen, borrelen of dineren met uitzicht op de authentieke tribunes en de heilige grasmat van De Kuip. Culinair eten en drinken, goede muziek en natuurlijk het meest fantastische uitzicht. Loop via de spelerstunnel en langs het veld naar het terras. Een unieke ervaring die je niet wilt missen!
Mwah, ze zitten daar ook altijd mee te zingen met Andre Hazes toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:02 schreef Elan het volgende:
Ik gok dat je op een feestje in de Arena ook niet met DJ Paul hoeft aan te komen .
Ja maar ik geloof dat Hazes wel voor Ajax was.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ze zitten daar ook altijd mee te zingen met Andre Hazes toch?
Nee Hazes was zeker niet voor Ajax.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat Hazes wel voor Ajax was.
Dat hij een keer ons shirt heeft aangetrokken tijdens het afscheid van Willem doet daar niks van af. Dat staat sowieso iedereen goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Maar ook zeker geen Feyenoorder.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Hazes was zeker niet voor Ajax.
Dat zijn dezelfde mensen die Ziggo hadden opgezegd omdat ze sponsor van Ajax waren geworden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja ik snap je, maar feit is dus dat er mensen zijn die het erg vinden dat er een ajax-supporter liedjes komt zingen.
[..]
En sorry, ik kan er dus met mijn kop niet bij dat je met z'n allen gaat lopen huilen bij een zangeres of ze alsjeblieft niet wil komen optreden 'want je vindt mijn club niet leuk'. Dan heb je wmb geen leven.
Steven Gerrard ook een echte Feyenoorder.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat Hazes wel voor Ajax was.
Dat hij een keer ons shirt heeft aangetrokken tijdens het afscheid van Willem doet daar niks van af. Dat staat sowieso iedereen goed
Eensquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:30 schreef alopio het volgende:
Het feit dat het glanis Grace is is al voldoende reden om te klagen, wat een arrogant irritant schijtwijf is dat zeg. Dan boeit het nog geneens voor welke club ze is
Was nog steeds wel nat hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven Gerrard ook een echte Feyenoorder.
Glennis is een geile 40'er die ik hard zou doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:30 schreef alopio het volgende:
Het feit dat het glanis Grace is is al voldoende reden om te klagen, wat een arrogant irritant schijtwijf is dat zeg. Dan boeit het nog geneens voor welke club ze is
Smerig lage standaardquote:Op zondag 19 juli 2020 01:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Glennis is een geile 40'er die ik hard zou doen.
Waarvan akte.
Denk dat 22 meer Dan fair is.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
22 miljoen afgewezen. Genot. Van Geel zou bij zo'n bed zeggen; jongens, niet zo gek doen, we doen het voor 12 en dan praten we nergens meer over, om vervolgens voor Feyenoord TV te roepen dat het een geweldige deal is waar iedereen binnen de club achter staat.
Announce een hoger bedrag, zodat ze eindelijk die "vrienden" kunnen uitkopen.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
22 miljoen afgewezen. Genot. Van Geel zou bij zo'n bed zeggen; jongens, niet zo gek doen, we doen het voor 12 en dan praten we nergens meer over, om vervolgens voor Feyenoord TV te roepen dat het een geweldige deal is waar iedereen binnen de club achter staat.
Voor zo’n bedrag moet je toch altijd wel verkopen. Ik vind het best een prima verdediger maar zo uitzonderlijk is hij toch ook weer niet?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Een bod van 22 miljoen.. Dat is best veel geld, toch? Maar hem aan zijn contract houden en hopen dat hij zich ontwikkelt en nog meer waard wordt, is in deze toch beter.
Vind ik een beetje te vroeg om te zeggen..ik weet het niet. 22 miljoen is voor Feyenoord veel geld ja. We zagen toen met Jörgensen dat de gok om een speler niet te laten gaan nogal verkeerd uit kan pakken.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor zo’n bedrag moet je toch altijd wel verkopen. Ik vind het best een prima verdediger maar zo uitzonderlijk is hij toch ook weer niet?
Alsof Senesi onder vGeel naar de Kuip was gekomenquote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Bij de Jørg heeft Feyenoord zich verslikt in zijn blessuregevoeligheid en mentale weerbaarheid. Op zichzelf was de keuze Jørg aan te houden vrij logisch.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te vroeg om te zeggen..ik weet het niet. 22 miljoen is voor Feyenoord veel geld ja. We zagen toen met Jörgensen dat de gok om een speler niet te laten gaan nogal verkeerd uit kan pakken.
79.2%quote:Op zondag 19 juli 2020 21:49 schreef aTypisch het volgende:
Hoeveel % houdt Feyenoord over na een eventuele transfer van Senesi?
Met 25 miljoen nog meerquote:Op zondag 19 juli 2020 22:32 schreef PIETR het volgende:
Geloof er niks van. 22 miljoen is super veel geld voor Feyenoord en met het bedrag dat je overhoudt (15 miljoen schat ik) kun je een sterker team neerzetten dan mét Senesi.
Ja en met 50 nog meer.quote:
Ik snap het prima dat ze vasthouden aan een hoger bedrag. Hij zit pas 1 jaar bij ons, we zijn verdedigend al niet sterk en we houden er financieel niet extreem veel aan over.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja en met 50 nog meer.
Als je 15 overhoudt van die 22, kun je Veerman, Van Hecke, en voor 7 miljoen een slagert uit Zuid-Amerika halen.
dan heb je nieuwe gokjesquote:Op zondag 19 juli 2020 23:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Als je voor 2x 10 miljoen je centrum kan versterken.
Oké vGeelquote:Op zondag 19 juli 2020 23:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja en met 50 nog meer.
Als je 15 overhoudt van die 22, kun je Veerman, Van Hecke, en voor 7 miljoen een slagert uit Zuid-Amerika halen.
Ben bang dat als clubs Senesi een heel seizoen gaan volgen, dat ze dan afhaken, want zo'n bijzondere speler is het helemaal niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap het prima dat ze vasthouden aan een hoger bedrag. Hij zit pas 1 jaar bij ons, we zijn verdedigend al niet sterk en we houden er financieel niet extreem veel aan over.
Ik denk dat ie alleen maar beter wordt in z'n tweede seizoen. Nog jong, allround verdediger en moest in het begin nog wennen.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben bang dat als clubs Senesi een heel seizoen gaan volgen, dat ze dan afhaken, want zo'n bijzondere speler is het helemaal niet.
Het gaat er meer om dat het een ontzettend simpele post was.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat lul jij nou joh. 22 miljoen is super veel geld.
Ja inderdaad, hij kwam er ook in op een ontzettend roerig moment met een totaal incompetente trainer. Dat ie enkele maanden later al zo veel waard is zegt het een en ander over het potentieel van die jongen.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie alleen maar beter wordt in z'n tweede seizoen. Nog jong, allround verdediger en moest in het begin nog wennen.
Eens. Pak ‘m beet de laatste 10 wedstrijden was hij echt uitstekend. Vergeet niet dat echt goede lcv’s nauwelijks te vinden zijn. En de tijd dat je voor 15 miljoen 3 spelers van 5 miljoen kan kopen die echt toegevoegde waarde hebben voor Feyenoord is ook wel een beetje voorbij. Daarom goed dat Feyenoord hoog in de boom gaat zitten.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij kwam er ook in op een ontzettend roerig moment met een totaal incompetente trainer. Dat ie enkele maanden later al zo veel waard is zegt het een en ander over het potentieel van die jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Senesi een goede verdediger, maar niet bijzonder goed.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:32 schreef satecl het volgende:
Hopelijk komt er nog een bod van 25 miljoen. Dan natuurlijk meteen verkopen. Kan je, na aftrek van andere kosten, 2 verdedigers voor terug halen. Misschien zelfs wel met nog een extra middenvelder.Van DrongelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Senesi een goede verdediger, maar niet bijzonder goed.
Volgens mij roepen sommige mensen maar gewoon wat. "He, een jonge Nederlandse verdediger in het buitenland, laten we die gewoon halen"
Hij doet het zelfs bij HSV slecht
Heeft het daar heel goed gedaan. Vice aanvoerder. Na corona geen beste indruk. Juist een mooi moment om hem voor een lager bedrag op te pikken. Anders zijn dit soort spelers onbetaalbaar.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van Drongelen
Volgens mij roepen sommige mensen maar gewoon wat. "He, een jonge Nederlandse verdediger in het buitenland, laten we die gewoon halen"
Hij doet het zelfs bij HSV slecht
Betekent dat hij nog goedkoper is. Nu toeslaan!quote:Op maandag 20 juli 2020 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft het daar heel goed gedaan. Vice aanvoerder. Na corona geen beste indruk. Juist een mooi moment om hem voor een lager bedrag op te pikken. Anders zijn dit soort spelers onbetaalbaar.
EDIT: Wat ik overigens niet wist, is dat zijn kruisband is gescheurd.
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Betekent dat hij nog goedkoper is. Nu toeslaan!
Bastosquote:Op maandag 20 juli 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie nou die ‘Zuid-Amerikaan’ is die we moeten halen als Senesi weg is.
David Luizquote:Op maandag 20 juli 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie nou die ‘Zuid-Amerikaan’ is die we moeten halen als Senesi weg is.
Magallanquote:Op maandag 20 juli 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
#TheReturnOfDeTaapquote:Op maandag 20 juli 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bombarda.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft nauwelijks gespeeld joh. En die club is walgelijk.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
En gewoon weer kampioen in Turkije, wat een baas blijft het toch
Klopt, Elia is best een aardige speler voor Feyenoord hoor, dus zou geweldig zijn als ie terug komt. Maar voor een goede club in Turkije, mwa mwa...nee.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft nauwelijks gespeeld joh. En die club is walgelijk.
el hankouri erin voor eliaquote:Op maandag 20 juli 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
En gewoon weer kampioen in Turkije, wat een baas blijft het toch
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, Elia is best een aardige speler voor Feyenoord hoor, dus zou geweldig zijn als ie terug komt. Maar voor een goede club in Turkije, mwa mwa...nee.
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
el hankouri erin voor elia
@:scrummie2.1
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
el hankouri erin voor elia
@:scrummie2.1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |