Denk dat 22 meer Dan fair is.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
22 miljoen afgewezen. Genot. Van Geel zou bij zo'n bed zeggen; jongens, niet zo gek doen, we doen het voor 12 en dan praten we nergens meer over, om vervolgens voor Feyenoord TV te roepen dat het een geweldige deal is waar iedereen binnen de club achter staat.
Announce een hoger bedrag, zodat ze eindelijk die "vrienden" kunnen uitkopen.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
22 miljoen afgewezen. Genot. Van Geel zou bij zo'n bed zeggen; jongens, niet zo gek doen, we doen het voor 12 en dan praten we nergens meer over, om vervolgens voor Feyenoord TV te roepen dat het een geweldige deal is waar iedereen binnen de club achter staat.
Voor zo’n bedrag moet je toch altijd wel verkopen. Ik vind het best een prima verdediger maar zo uitzonderlijk is hij toch ook weer niet?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Een bod van 22 miljoen.. Dat is best veel geld, toch? Maar hem aan zijn contract houden en hopen dat hij zich ontwikkelt en nog meer waard wordt, is in deze toch beter.
Vind ik een beetje te vroeg om te zeggen..ik weet het niet. 22 miljoen is voor Feyenoord veel geld ja. We zagen toen met Jörgensen dat de gok om een speler niet te laten gaan nogal verkeerd uit kan pakken.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor zo’n bedrag moet je toch altijd wel verkopen. Ik vind het best een prima verdediger maar zo uitzonderlijk is hij toch ook weer niet?
Alsof Senesi onder vGeel naar de Kuip was gekomenquote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Bij de Jørg heeft Feyenoord zich verslikt in zijn blessuregevoeligheid en mentale weerbaarheid. Op zichzelf was de keuze Jørg aan te houden vrij logisch.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te vroeg om te zeggen..ik weet het niet. 22 miljoen is voor Feyenoord veel geld ja. We zagen toen met Jörgensen dat de gok om een speler niet te laten gaan nogal verkeerd uit kan pakken.
79.2%quote:Op zondag 19 juli 2020 21:49 schreef aTypisch het volgende:
Hoeveel % houdt Feyenoord over na een eventuele transfer van Senesi?
Met 25 miljoen nog meerquote:Op zondag 19 juli 2020 22:32 schreef PIETR het volgende:
Geloof er niks van. 22 miljoen is super veel geld voor Feyenoord en met het bedrag dat je overhoudt (15 miljoen schat ik) kun je een sterker team neerzetten dan mét Senesi.
Ja en met 50 nog meer.quote:
Ik snap het prima dat ze vasthouden aan een hoger bedrag. Hij zit pas 1 jaar bij ons, we zijn verdedigend al niet sterk en we houden er financieel niet extreem veel aan over.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja en met 50 nog meer.
Als je 15 overhoudt van die 22, kun je Veerman, Van Hecke, en voor 7 miljoen een slagert uit Zuid-Amerika halen.
dan heb je nieuwe gokjesquote:Op zondag 19 juli 2020 23:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Als je voor 2x 10 miljoen je centrum kan versterken.
Oké vGeelquote:Op zondag 19 juli 2020 23:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja en met 50 nog meer.
Als je 15 overhoudt van die 22, kun je Veerman, Van Hecke, en voor 7 miljoen een slagert uit Zuid-Amerika halen.
Ben bang dat als clubs Senesi een heel seizoen gaan volgen, dat ze dan afhaken, want zo'n bijzondere speler is het helemaal niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap het prima dat ze vasthouden aan een hoger bedrag. Hij zit pas 1 jaar bij ons, we zijn verdedigend al niet sterk en we houden er financieel niet extreem veel aan over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |