Geen foodreview? Hij maakt gehakt van een aantal mensen in deze video!quote:
Jammer alleen dat het fragment wat die mongool bespreekt niet van het racisme debat van de NPO was.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen foodreview? Hij maakt gehakt van een aantal mensen in deze video!
Alles lager dan 8/10 voor deze grap is een lachertje.
Echt #woke ben je anders niet. Is dit geen leuk forum voor je www.stormfront.nlquote:
@El-Stinhotwitter:FeyeNody twitterde op maandag 13-07-2020 om 15:51:22Is het raar dat ik kots op types zoals Stijn? https://t.co/8vtzwj3XI7 reageer retweet
ik weet het, ik krijg dezelfde shitquote:Op maandag 13 juli 2020 17:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is van fok he, niet google ads ofzo
thuis dagelijksquote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig!
al wat braziliaanse billen voorbij zien komen?
Ik dacht eerst ook aan die ads eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is van fok he, niet google ads ofzo
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:14 schreef Danny het volgende:
helaas kan het toch niet op een volwassen manier.
beveiligingscamera gericht op toilet, wtfquote:Op maandag 13 juli 2020 17:12 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
@:danny wat is dit nou weer
of gewoon a/b/c testen met wat opties en kijken wat werktquote:Op maandag 13 juli 2020 17:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het zou toch handig zijn als @:Danny bij zo'n idee eens even zijn users zou gaan vragen. En dan niet 1 optie, maar een stuk of 3 bedenken, uitwerken, en dan voorleggen; jongens, we willen meer traffic van forum naar frontpage, we hebben daarvoor 3 dingen bedacht, wat vinden jullie daarvan? En dan pas de optie die het is geworden echt gaan bouwen.
Maar dat zal wel niet kunnen want users zeiken altijd en komen niet met iets constructiefs ofzo.
Kan ook ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon a/b/c testen met wat opties en kijken wat werkt
dat ligt buiten het kennisniveuaquote:Op maandag 13 juli 2020 17:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon a/b/c testen met wat opties en kijken wat werkt
@Danny heeft dit vast achter de schermen uitgebreid getest. Zeker niet aan het kloten direct op productie.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het zou toch handig zijn als @:Danny bij zo'n idee eens even zijn users zou gaan vragen. En dan niet 1 optie, maar een stuk of 3 bedenken, uitwerken, en dan voorleggen; jongens, we willen meer traffic van forum naar frontpage, we hebben daarvoor 3 dingen bedacht, wat vinden jullie daarvan? En dan pas de optie die het is geworden echt gaan bouwen.
Maar dat zal wel niet kunnen want users zeiken altijd en komen niet met iets constructiefs ofzo.
photoshopmeester en programmeurquote:Op maandag 13 juli 2020 17:24 schreef JanCees het volgende:
#funlists, #pll_top {
display: none;
}
geen dank
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitemsquote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter, geen zin om te koken.
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je wel even mee bezig
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
misschien kun je @Danny een berichtje sturen, ze zoeken nog redacteuren voor de grappige plaatjes rubriekquote:
ik geef je net de css codequote:Op maandag 13 juli 2020 17:31 schreef aTypisch het volgende:
https://chrome.google.com(...)cdmhhddedhnk/related werkt
biefstukquote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal dolletjesquote:Op maandag 13 juli 2020 17:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems
Alleen maar lollige hondenplaatjes?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik had na deze dramaandag zin in iets leuks dus ik heb een van de lollige gekke, spannende, interessante en sexy plaatjesitems bekeken
Ontzettend genoten
Ben jij niet gewoon Deukkie plaatjesquote:Op maandag 13 juli 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik had na deze dramaandag zin in iets leuks dus ik heb een van de lollige gekke, spannende, interessante en sexy plaatjesitems bekeken
Ontzettend genoten
Sms Poep On.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems
Couscoussalade met bloemkool,feta,gedroogde abrikozen,bosui,paprika en munt.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar is het VLEES?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Couscoussalade met bloemkool,feta,gedroogde abrikozen,bosui,paprika en munt.
Voor een beetje een echte veganist telt de feta al als vlees.quote:
quote:
twitter:Alaphilippe_ twitterde op maandag 13-07-2020 om 20:25:29Ik was het niet https://t.co/Zjn4bRRSKA reageer retweet
Gelukkig, want de beelden die ik zag van de trending Stijn waren niet leuk!quote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:Alaphilippe_ twitterde op maandag 13-07-2020 om 20:25:29Ik was het niet https://t.co/Zjn4bRRSKA reageer retweet
twitter:ScrummieNMS twitterde op maandag 13-07-2020 om 20:35:34@VosdeMos @jongejonga @ADshownieuws @ADnl Ik zal nooit capituleren, maar strijdend ten onder gaan tegen 1 van de grotere gevaren van deze tijd. reageer retweet
Goede teksten van die Scrummiequote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
ScrummieGOAT
twitter:ScrummieNMS twitterde op maandag 13-07-2020 om 20:35:34@:VosdeMos @:jongejonga @:ADshownieuws @:ADnl Ik zal nooit capituleren, maar strijdend ten onder gaan tegen 1 van de grotere gevaren van deze tijd. reageer retweet
twitter:ericliao86 twitterde op maandag 13-07-2020 om 05:31:43Hongjing Road, Fangshan, Beijing.Parents hang their children on the cliff to take pictures? Stupid!😡😡 https://t.co/wqyULczdFw reageer retweet
Dat komt nog.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
Ik zit mobiel en wil graag nog even van die lollige gekke, spannende, interessante en sexy plaatjesitems kijken. Jammer dat je er dan niet meer op kan klikken @:danny
u vraagt wij draaienquote:Op maandag 13 juli 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
Ik zit mobiel en wil graag nog even van die lollige gekke, spannende, interessante en sexy plaatjesitems kijken. Jammer dat je er dan niet meer op kan klikken @:danny
Niet geklikt.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
Random Pics van de Dag #47
Dit is waar ze reclame voor maken?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
Random Pics van de Dag #47
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om previews te openbaren.
pageviewsquote:Op maandag 13 juli 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is waar ze reclame voor maken?
Waarom?
@:kingroland help eens
Ik ben benieuwd wat dat dikke vrouwtje met die bril, die altijd over genderdingen loopt te zeiken, Asha nogwat van die onderste vindt.quote:
Ten broeke?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat dikke vrouwtje met die bril, die altijd over genderdingen loopt te zeiken, Asha nogwat van die onderste vindt.
Ja, die was het.quote:
Wat moet je dan, gek?quote:
Maar hoe vangt Danny hier extra cash voor dan? Niemand zit op deze onzin uit 2003 te wachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens danny is het gewoon fok content en heeft fok dit gewoon effe nodig
Met een abonnement heb je er ook geen last meer vanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 07:43 schreef JanCees het volgende:
Als je niet ingelogd ben is die balk er niet lol
Zonder abo ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een abonnement heb je er ook geen last meer van
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 06:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar hoe vangt Danny hier extra cash voor dan? Niemand zit op deze onzin uit 2003 te wachten.
Of kan hij geen investeerders meer vinden en is dit een wanhoopspoging?
Wij moeten dit weten.
[ afbeelding ]
@:onlogisch
@:danny
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:02 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)adiocolumn-in-1-op-1
Neeee
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een erg leuk plaatje op jullie op te vrolijken:
[ afbeelding ]
HAHAHA
Wat een faal.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:09 schreef onlogisch het volgende:
Post 150.000 helemaal gemist.
@:muskusboktor57
Dat kan nog wel 5 keer minderquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die gemiddeld 45x per dag post op dit forum
Niet springen..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Ik ben iets op het spoor.
Ik hou jullie op de hoogte.
Doe dit maar niet meer, dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:21 schreef onlogisch het volgende:
User @:Aloa stond volgens mij in de top 5 qua postaantal. Die is onlangs op #ANONIEM gegaan.
Toch bestaat user @:Aloa weer met 93k posts en dat account bestaat sinds 2010.
Dit is verwarrend. Dit moet een nickchange zijn geweest.
Laat maar. Zo boeiend was het dus allemaal niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:21 schreef onlogisch het volgende:
User @:Aloa stond volgens mij in de top 5 qua postaantal. Die is onlangs op #ANONIEM gegaan.
Toch bestaat user @:Aloa weer met 93k posts en dat account bestaat sinds 2010.
Dit is verwarrend. Dit moet een nickchange zijn geweest.
Laat maar. Zo boeiend was het dus allemaal niet.
koop nog liever een FOK!aboquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Nog wat aandeeltjes VET gekocht?
Ook met een abo kan je een van de lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems gewoon bekijkenquote:
ik heb ze nu geblokkeerd gelukkigquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook met een abo kan je een van de lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems gewoon bekijken
het zijn geen ads he, maar FOK!contentquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:31 schreef Caland het volgende:
Mag je ze wel blokkeren @:ggmm ?
Ik stel een ban voor.
Ik vind het gewoon ronduit walgelijk dat jij zulke innovatieve ideeën meteen blokkeert.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het zijn geen ads he, maar FOK!content
waarom zou ik dat niet mogen blokkeren?
Ik laat de dukaatjes op mijn chest kletteren.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Nog wat aandeeltjes VET gekocht?
@Caland @Taglianotwitter:toeterjan twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 07:57:25Ik ben echt jarig vandaag ik word 37 op 14 juli 💚💛❤🤍💙🤍📣📢📣📢🎉🎊 @FCEindhoven @PSV @nemelaer @FOXSportsnl @RikElfrink @omroepbrabant @VI_nl @veronicainside @belveren @HannekeJaanen #fijnfisjenie @vtbl @kermisfm @thijsslegers @ED_Regio @brabantsdagblad https://t.co/8T68bDbmpJ reageer retweet
Zonder abo ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een abonnement heb je er ook geen last meer van
Custom cssquote:
quote:Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems
Geen mention? Wtf? Vuile klootzak.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:12 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.@:caland @:taglianotwitter:toeterjan twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 07:57:25Ik ben echt jarig vandaag ik word 37 op 14 juli 💚💛❤🤍💙🤍📣📢📣📢🎉🎊 @:FCEindhoven @:PSV @:nemelaer @:FOXSportsnl @:RikElfrink @:omroepbrabant @:VI_nl @:veronicainside @:belveren @:HannekeJaanen #fijnfisjenie @:vtbl @:kermisfm @:thijsslegers @:ED_Regio @:brabantsdagblad https://t.co/8T68bDbmpJ reageer retweet
Jij had het al een like gegeven zag ikquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention? Wtf? Vuile klootzak.
Oh, daar heb je gelijk in ja. Sorry. Hierbij een plaatje om je weer op te vrolijken!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had het al een like gegeven zag ik
Dus wat jank je nou
haha lolquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, daar heb je gelijk in ja. Sorry. Hierbij een plaatje om je weer op te vrolijken!
[ afbeelding ]
Vraag het aan je python expertquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt, maar heb het nu via mijn Adblock gedaan.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
#funlists, #pll_top {quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
#funlists, #pll_top {
}
Morgen. Gisteren Midway gezien. 6/10.quote:
????quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
#funlists, #pll_top {
}
Oja, die heb ik vorige week opgezet en in slaap gevallen. Helemaal niet meer aan gedacht. Vond die CGI scenes er wel heel nep uitzienquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen. Gisteren Midway gezien. 6/10.
Bedankt, maar ik had dit dus niet meer nodig. Via AdBlock werkt het ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
#funlists, #pll_top {
}
quote:
Ja. Maar daar kan ik nog wel mee leven. Ik ergerde me meer aan het erbarmelijk slechte acteren van de hoofdrolspeler.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die heb ik vorige week opgezet en in slaap gevallen. Helemaal niet meer aan gedacht. Vond die CGI scenes er wel heel nep uitzien
Kutlul.quote:
Bedankt Lennyquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had dit dus niet meer nodig. Via AdBlock werkt het ook.
forum.fok.nl##DIV[id="funlists"][class="postholder_bot"]
forum.fok.nl##DIV[id="pll_top"][class="postholder_top"]
adblocker moet je wel uitlaten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:38 schreef Caland het volgende:
Zelfs de FA's stimuleren nu al het gebruik van adblockers en aanverwante zaken.
Danny zal nog eens met zo'n innovatief idee komen zeg!
ok dan nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had dit dus niet meer nodig. Via AdBlock werkt het ook.
forum.fok.nl##DIV[id="funlists"][class="postholder_bot"]
forum.fok.nl##DIV[id="pll_top"][class="postholder_top"]
TR meegepakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:47 schreef JanCees het volgende:
Die reclames op mobiel zijn wel moker irritant
Even adblocker zoeken in de playstore
Doe ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reclames blokkeren is niet toegestaan.
Tegenwoordig Fok gewhitelist, gaat mij ook niet zozeer om de advertenties, maar wel om de trackers.quote:
Moet dat geschreeuw zo? Jeetje.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:23 schreef Elan het volgende:
NWS / GRANT IMAHARA 'MYTHBUSTERS' HOST DEAD AT 49
RIP
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:23 schreef Elan het volgende:
RIP
Wat leuk zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen Max.
Ook een lollig hondenplaatje voor jou!
[ afbeelding ]
GEKLIKT EN GEREAGEERDquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:23 schreef Elan het volgende:
RIP
Blijkbaar is het nodig om de winkel open te houden. Dit lijkt mij niet echt de manier, maar goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:31 schreef Elan het volgende:
Danny slikt vanwege zijn hernia drugs laten we hopen dat hij op een minder helder moment deze shit bedacht heeft en het snel weer weg gaat halen.
Hoe brengt linken naar je eigen site extra geld in het laatje dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om de winkel open te houden. Dit lijkt mij niet echt de manier, maar goed.
Gereageerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:23 schreef Elan het volgende:
RIP
Reactie gezet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:23 schreef Elan het volgende:
RIP
Meer mensen die op de fp komen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe brengt linken naar je eigen site extra geld in het laatje dan?
Meer pageviews voor de FP is meer ad vertoningen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe brengt linken naar je eigen site extra geld in het laatje dan?
Ik ben geen racistquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Press 666 om een asielzoeker van een flat te mieteren.
666
Jammer dat je geen goedemorgen zegt en nu wel dit soort onzin post. Dit is een kras op onze vriendschap!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Press 666 om een asielzoeker van een flat te mieteren.
666
Je bent zelf een advertoning.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Meer pageviews voor de FP is meer ad vertoningen.
wordquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:54 schreef Tjacka het volgende:
-niek- word als gek neer gezet in Ajax topic
Terwijl die Andy act best leuk is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Godverdommequote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
word
@:onlogisch @:lenny_leonard @:maxi-mus
wordquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Tja(cka).quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
word
@:onlogisch @:lenny_leonard @:maxi-mus
Lenny en ik hebquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:59 schreef Zipportal het volgende:
JR93 mag ook wel bij:
Personae non gratae:
@Lenny_Leonard en ik heb dit besloten. ONZ users hebben we niks aan.
Alsof @Lenny_Leonard en jij iets te vertellen hebben hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:59 schreef Zipportal het volgende:
JR93 mag ook wel bij:
Personae non gratae:
@:Lenny_leonard en ik hebben dit besloten. ONZ users hebben we niks aan.
Zeg het ze Scrummie!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alsof @:Lenny_leonard en jij iets te vertellen hebben hier.
Ja kut he. Ik ging echt lekker laatste tijd. Ik werd steeds populairder en kreeg respect van mijn vijanden in de sc. Maak ik weer zo'n domme foutquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:59 schreef Elan het volgende:
Arme Tjacka
En het was toch al zijn dag niet.
Zit mobiel. Daar werkt het scrummie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De UI's werken niet meer. Hebben jullie daar ook last van?
Nee heb Windows en dat werkt gewoon altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De UI's werken niet meer. Hebben jullie daar ook last van?
Testquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Zipportal idd, quoten werkt ook niet meer.
Alles gaat kapot.
Ga gewoon wegquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:08 schreef Charrell het volgende:
Waar is die Smileybalk gebleven, via mobiel..
Lazer gewoon op. Iedereen was nep en lelijk hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:08 schreef Charrell het volgende:
Waar is die Smileybalk gebleven, via mobiel..
Gereageerdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
BUG / [BUG] UI's tonen witte vlakjes en quoten/rapporteren werkt ook niet
Ik heb er even een topic voor aangemaakt!
Dat is over jou niet gelogen anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lazer gewoon op. Iedereen was nep en lelijk hier.
Gereageerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb er even een topic voor aangemaakt!
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Racistische grap geplaatst in het BUG topic.
Gelukkig heb ik dat privilegequote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Eten jullie weleens een pizza en drinken jullie daar dan een wijntje bij? #dtv
Oh ja dat duurt 3 dagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:19 schreef Charrell het volgende:
@:ggmm ik kan nog niet reageren op je dm’s..
Is hij alweer aan het dmenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:19 schreef Charrell het volgende:
@:ggmm ik kan nog niet reageren op je dm’s..
Hier werkt het gewoon. Je zal je wel aanstellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:23 schreef Tarado het volgende:
ik kan niet meer quoten @:Danny @:GGMM fix je shit
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:18 schreef Zipportal het volgende:
Post gezet.
Graag reactie in dit topic opaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:23 schreef Tarado het volgende:
ik kan niet meer quoten @:Danny @:GGMM fix je shit
HMF toch nog gepakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:23 schreef Zipportal het volgende:
Rotterdammer (33) van zijn bed gelicht vanwege rellen op Malieveld tegen coronamaatregelen
https://www.ad.nl/rotterd(...)aatregelen~aad6436f/
Vanavond nog meer koppen op TV.
Ga weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:28 schreef Charrell het volgende:
Het is er in tussentijd wel beter op geworden hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |