quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg foto's van mij gezien
Niet van mijn kant hoor, ik weet wat ToT bedoelt denk ikquote:
Whehe ach een beetje plagen mag toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet van mijn kant hoor, ik weet wat ToT bedoelt denk ik![]()
No problemo
Ja me2quote:Op maandag 13 juli 2020 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet van mijn kant hoor, ik weet wat ToT bedoelt denk ik![]()
No problemo
Doe ik toch geniet hier echt ...quote:Op maandag 13 juli 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga van je vrije dag genieten joh
quote:Op maandag 13 juli 2020 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Doe ik toch geniet hier echt ...
Ga jij eens werkenquote:
Topperquote:
ow mevrouw start weer vertel dame wat is je frustratie? ongesteld overgang . bang voor je positie .. verklaar je nader . want je gedrag verraad jequote:Op maandag 13 juli 2020 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Kleutergedrag kan je beter negeren
Dat verklaart dan ook wel een en ander denk ik
Dacht ik al je hebt een frustratie en denkt die bot te kunnen vieren op mij.. pech dame ik kan het hebben raakt me niet eens . als jij er blij van wordt mag je hetquote:
Zal jou eens rakenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dacht ik al je hebt een frustratie en denkt die bot te kunnen vieren op mij.. pech dame ik kan het hebben raakt me niet eens . als jij er blij van wordt mag je het
Kom dan Jonguhquote:
Hoi Ameequote:
Die van mij is vanwege het steeds terugkeren van de ietwat minder prettige sfeer hier.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Wat doen die kut plaatjes ineens in dit topic?
Dit heb ik nog nooit gezien zo, eerder had je een blok onderaan ,maar ik zie nu gewoon ineens alleen nog maar dit ..quote:
Haha ja meerderen hebben er last van.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gezien zo, eerder had je een blok onderaan ,maar ik zie nu gewoon ineens alleen nog maar dit ..
Ah dat verklaart een hoopquote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij is vanwege het steeds terugkeren van de ietwat minder prettige sfeer hier.
Hoi Alles oke?quote:
Het wordt steeds erger met die adds , niet normaal meerquote:Op maandag 13 juli 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
Ik heb alleen adds op de Frontpage, ondanks dat ik mijn addblockers uit heb staan.
En de Frontpage zit 9 van de 10 keer alsnog te bitchen dat ik de boel blokkeer, maar toch krijg ik regelmatig wel nieuwe adds daar.
Zekers! Anders is de dag niet goedquote:Op maandag 13 juli 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer even dansen hoor.
zeer goed voel mij kei goed en happy.quote:
Uhuquote:Op maandag 13 juli 2020 16:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeer goed voel mij kei goed en happy.
Ja en de keren dat ik geen gezeik krijg over m'n add-blocker, krijg ik wel weer die melding over dat ik cookies moet accepteren!quote:Op maandag 13 juli 2020 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met die adds , niet normaal meer
Ook goed . fijn dat je het vraagt... nog wat leuks gedaan?quote:
Ja ik ook!quote:Op maandag 13 juli 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en de keren dat ik geen gezeik krijg over m'n add-blocker, krijg ik wel weer die melding over dat ik cookies moet accepteren!![]()
Ik geloof niet dus ik heb sowieso nergens last vanquote:Op maandag 13 juli 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op dit moment even niet geloof ik.
quote:Op maandag 13 juli 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ga sowieso voorlopig niet buitendeurs leuke dingen doen.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ook goed . fijn dat je het vraagt... nog wat leuks gedaan?
Ik ook nietquote:Op maandag 13 juli 2020 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dus ik heb sowieso nergens last van
oke wel jammer .. want je bent nu zo aan huis gekluisterd danquote:Op maandag 13 juli 2020 16:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ga sowieso voorlopig niet buitendeurs leuke dingen doen.
Heeft de duivel bezit van je genomen?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, hoor! Ik vermaak me altijd wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke wel jammer .. want je bent nu zo aan huis gekluisterd dan
Watte, Geerd?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:53 schreef Geerd het volgende:
Afspraak gemaakt !! Woensdag hopelijk vind die wat..of oplossing iig
Mooi zo!quote:Op maandag 13 juli 2020 16:53 schreef Geerd het volgende:
Ben je bezorgd?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:53 schreef Geerd het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2020 16:52 schreef ToT het volgende:
Oh hee, nu na F5 krijg ik die ads over die plaatjes-specials ook.
Ja die leveren natuurlijk de meeste clicks op he.
Misschien word je lekker los gekneed door een lekker wijfquote:Op maandag 13 juli 2020 16:53 schreef Geerd het volgende:
mooiquote:Op maandag 13 juli 2020 16:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, hoor! Ik vermaak me altijd wel.
Dit dusquote:Op maandag 13 juli 2020 16:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fisio..schouder doet kut...al weken...misschien wel chikie![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh GEKOMENquote:Op maandag 13 juli 2020 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien word je lekker los gekneed door een lekker wijf
Met een handmatig hoogtepunt als afsluiting...quote:Op maandag 13 juli 2020 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien word je lekker los gekneed door een lekker wijf
STOKVISquote:Op maandag 13 juli 2020 16:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Met een handmatig hoogtepunt als afsluiting...
Voor 51 euro moet dat wel lukken tochquote:Op maandag 13 juli 2020 16:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Juistquote:Op maandag 13 juli 2020 16:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Wel schijtirritant, die reclame voot die pics. Nu moet je echt steeds omhoog en omlaag scrollen als je wil lezen wat er gepost is en wil reageren.
Ben je lekker lang bezig.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Wel schijtirritant, die reclame voot die pics. Nu moet je echt steeds omhoog en omlaag scrollen als je wil lezen wat er gepost is en wil reageren.
Echt he!! Ik vind dit echt niet normaal meerquote:Op maandag 13 juli 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Komt wel goed, toch....quote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he!! Ik vind dit echt niet normaal meer
Tof!quote:
Kom maar op met je volgende tegeltjequote:Op maandag 13 juli 2020 17:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker wel. Als het een man is moet je wegwezen. Als het een omgebouwde man of vrouw is ook.
@Cinderelladreamer een CinderellaDreamer-wisselaarquote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb ooit alle albums van ze gehad, maar die had ik in een CD-wisselaar in de auto en die werd toen gejat!
Alles opnieuw laten importeren, achterlijk duur, en net nadat ik ze ontvangen had zag ik veel van die albums in een ander winkeltje in de knakenbak liggen!
[KEL] of zo? Ik heb er geen toegang toe.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2560876
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:02 schreef stokj het volgende:
[..]
@:cinderelladreamer een CinderellaDreamer-wisselaar![]()
Ik mag er niet in.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2560876
ow voor mensen met abbo zie ik dus vaagquote:
HAHAHA ik weet er al één voor morgen (als ik hem nog onthoud en er niet iets gebeurd waardoor ik iets anders post).quote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kom maar op met je volgende tegeltje
Aha helaas. Waar ging het over?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow voor mensen met abbo zie ik dus vaag
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb ooit alle albums van ze gehad, maar die had ik in een CD-wisselaar in de auto en die werd toen gejat!
Alles opnieuw laten importeren, achterlijk duur, en net nadat ik ze ontvangen had zag ik veel van die albums in een ander winkeltje in de knakenbak liggen!
Aboquote:Op maandag 13 juli 2020 17:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow voor mensen met abbo zie ik dus vaag
over die irritante balk onder aanquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:02 schreef stokj het volgende:
[..]
@:cinderelladreamer een CinderellaDreamer-wisselaar![]()
Schrijf em anders ff op , zodat je hem niet vergeetquote:Op maandag 13 juli 2020 17:03 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA ik weet er al één voor morgen (als ik hem nog onthoud en er niet iets gebeurd waardoor ik iets anders post).
Komen ze met een oplossing?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
over die irritante balk onder aan
ik wel moet je dus abbo hebbenquote:
Ik ook hoor. Heb nagenoeg al mijn CD's naar de kringloop gebracht en daar was bijna alles ook binnen vrijwel 1 dag weer weg!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik verzamel geen albums meer , ja alleen op mijn pc
DIE HEB JIJquote:Op maandag 13 juli 2020 17:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wel moet je dus abbo hebben
Danny heeft het gefixed,quote:Op maandag 13 juli 2020 17:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wel moet je dus abbo hebben
Gedaan!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schrijf em anders ff op , zodat je hem niet vergeet
Ik heb ook alles weg gedaan en nu staat de pc volquote:Op maandag 13 juli 2020 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Heb nagenoeg al mijn CD's naar de kringloop gebracht en daar was bijna alles ook binnen vrijwel 1 dag weer weg!
Ja alleen voor mensen met full aboquote:
Ik kreeg een invitatie.quote:
fresh is alleen voor abo toch die link?quote:
Je zusje.quote:
Zoals ik het lees wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh is alleen voor abo toch die link?
smoelquote:
Ahaahaa! Succes!quote:Op maandag 13 juli 2020 16:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fisio..schouder doet kut...al weken...misschien wel chikie![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja alleen voor mensen met full abo
ow mevrouw gaat weer wenen ... wees toch eens keer gastvrij of te moeilijk voor je.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he
Hebben ze een heel topic waar ze elkaar af kunnen troeven met dat domme spelletjes geneuzel en dan zit het weer hier
Ja Sorryquote:
Het word je gewoon door je strot gedrukt met die kut addsquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he
Hebben ze een heel topic waar ze elkaar af kunnen troeven met dat domme spelletjes geneuzel en dan zit het weer hier
Er is al een FB-topic over. Mensen zijn NIET blij!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het word je gewoon door je strot gedrukt met die kut adds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |