Dacht ik al je hebt een frustratie en denkt die bot te kunnen vieren op mij.. pech dame ik kan het hebben raakt me niet eens . als jij er blij van wordt mag je hetquote:
Zal jou eens rakenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dacht ik al je hebt een frustratie en denkt die bot te kunnen vieren op mij.. pech dame ik kan het hebben raakt me niet eens . als jij er blij van wordt mag je het
Kom dan Jonguhquote:
Hoi Ameequote:
Die van mij is vanwege het steeds terugkeren van de ietwat minder prettige sfeer hier.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Wat doen die kut plaatjes ineens in dit topic?
Dit heb ik nog nooit gezien zo, eerder had je een blok onderaan ,maar ik zie nu gewoon ineens alleen nog maar dit ..quote:
Haha ja meerderen hebben er last van.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gezien zo, eerder had je een blok onderaan ,maar ik zie nu gewoon ineens alleen nog maar dit ..
Ah dat verklaart een hoopquote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij is vanwege het steeds terugkeren van de ietwat minder prettige sfeer hier.
Hoi Alles oke?quote:
Het wordt steeds erger met die adds , niet normaal meerquote:Op maandag 13 juli 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
Ik heb alleen adds op de Frontpage, ondanks dat ik mijn addblockers uit heb staan.
En de Frontpage zit 9 van de 10 keer alsnog te bitchen dat ik de boel blokkeer, maar toch krijg ik regelmatig wel nieuwe adds daar.
Zekers! Anders is de dag niet goedquote:Op maandag 13 juli 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer even dansen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |