Nee mini doet me heel erg aan mezelf denkenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar qua ritme ging het niet altijd even best
Hoe dat zo?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee mini doet me heel erg aan mezelf denken
Whehe, en hij weet ook PRECIES hoe hij schattig moet kijken!quote:
start je weer? dame je gedrag zegt wat je post over mij je Dillema met jezelf isquote:
Even papa om zijn vingers windenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, en hij weet ook PRECIES hoe hij schattig moet kijken!Tegenwoordig legt hij zijn wijsvingertjes op zijn wangetjes om schattig te doen!
Zijn hier foto's vanquote:Op maandag 13 juli 2020 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook zo was als klein kind ..
Kleine flirt is hetquote:Op maandag 13 juli 2020 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, en hij weet ook PRECIES hoe hij schattig moet kijken!Tegenwoordig legt hij zijn wijsvingertjes op zijn wangetjes om schattig te doen!
quote:
jij leert nog steeds dusquote:Op maandag 13 juli 2020 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan.
quote:Op maandag 13 juli 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wil een plagende opmerking maken, maar gezien het sfeertje hier denk ik dat ik het maar ff niet doe!
Iets over rotstekeningen.....quote:Op maandag 13 juli 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk dat ik weet wat je wil zeggen
![]()
Meteen ontploffingquote:Op maandag 13 juli 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wil een plagende opmerking maken, maar gezien het sfeertje hier denk ik dat ik het maar ff niet doe!
Ja klopt.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij leert nog steeds dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |