abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194065875

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
[cimg=512,288]https://www.wisselkoers.nl/dollar-euro
[img=515,1]http://i.imgur.com/aywre.gif[/img]
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

&rsaquo
pi_194065942
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is de OP kapot vanwege een bug of wijziging in het systeem.

quote:
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
  maandag 13 juli 2020 @ 11:21:59 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194066239
:|W
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_194067849
quote:
16s.gif Op zondag 12 juli 2020 23:01 schreef tokko1 het volgende:
Maar we open allemaal zo op eindelijk ook NFC implementatie die standaard met android en de bank-apps werkt... hopen mag toch? ;(
Dan is het nog steeds aan de (individuele) banken om de Mi band te gaan ondersteunen.
En eerlijk gezegd zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.

Misschien als Google Pay in Nederland beschikbaar wordt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:38 schreef Miniem het volgende:
Zijn er hier ervaringen met autoradio's?
Ik zoek een mooie dubbeldin radio.
Maar weet niet of Chinese radio's ok zijn of dat je beter een merk zoals Pioneer in NL kan kopen?
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 23:15 schreef Miniem het volgende:
Heb wel een beetje rondgekeken maar zie door de bomen het bos niet meer.

Iemand suggesties?
Ik denk dat je hier meer succes hebt: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1740515
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:41:43 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194098895
Woooahh... look what the cat dragged in! Na die Pagani Design het virus (niet Corona) goed te pakken. :+

Superclassy als je het mij vraagt! :9~ :7https://www.aliexpress.com/item/4000743617114.html 81.29 USD
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_194101898
En hierom dus altijd geruchten met een korrel pot zout nemen:
De Global version van de Mi Band 5 is gelijk aan de al eerder aangekochte Chinese versie.
Geen NFC of SpO2 dus. Tot zover de hype.

Ook hebben ze de Mi Stick TV aangekondigd (zie 55:50); feitelijk een Mi Box S met maximum output van 1080p (i.p.v. 4K) voor ¤40.
IMHO kun je dan beter de Mi Box nemen voor een tientje meer die wél 4K output heeft en eventueel via een USB-ethernet adapter bekabeld aan je netwerk kan hangen.

Persoonlijk ben ik benieuwd naar de Google Sabrina; de Chromecast opvolger met Android TV en remote voor waarschijnlijk zo'n ¤80.

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 15-07-2020 17:05:51 ]
  woensdag 15 juli 2020 @ 18:56:49 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194103871
Dan waren de geruchten van laatst die ons al deden voorbereiden op geen NFC toch gewoon gerechtvaardigd en juist? :9
pi_194104054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 18:56 schreef shiz het volgende:
Dan waren de geruchten van laatst die ons al deden voorbereiden op geen NFC toch gewoon gerechtvaardigd en juist? :9
Geruchten van hetzelfde niveau dat ze wél NFC en SpO2 zouden ondersteunen. ;) :P
  woensdag 15 juli 2020 @ 19:17:05 #9
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194104132
Alle hoop is nu gevestigd op een Google Pixel Watch. :') :|W
pi_194104760
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2020 19:17 schreef shiz het volgende:
Alle hoop is nu gevestigd op een Google Pixel Watch. :') :|W
Nee joh, gewoon lekker meestromen met de Mi Band 5 Pro hype.
pi_194140651
Hoe lang gaat het duren voordat Neerlands grootste postbedrijf de achterstand in Luik heeft weggewerkt?

Ze mekkeren zoveel terwijl ze op dat gebied bijna monopolist zijn. Nu werk zat en dan toch dingen nalaten. 25 euro voor shipping met tracking vanaf NL betalen en dan halverwege niet eens meer kunnen tracken, enz. _O-
pi_194140669
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:41 schreef shiz het volgende:
Woooahh... look what the cat dragged in! Na die Pagani Design het virus (niet Corona) goed te pakken. :+
[ afbeelding ]
Superclassy als je het mij vraagt! :9~ :7https://www.aliexpress.com/item/4000743617114.html 81.29 USD
Koop liever een Seagull replica. Meer waard voor je geld en sowieso meer originaliteit. :P
  zaterdag 18 juli 2020 @ 13:35:47 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194142939
Neuh. Wel mooi werkje en alles, maar je koopt een horloge voornamelijk omdat het jouw stijl is natuurlijk en de mijne is zo'n Seagull nou niet echt. :P En die zijn drie keer zo duur ook nog eens ofzo.

De Carnival is in mijn ogen erg geslaagd en vind de blik op de 'inner workings' echt tof als iemand die wat probeert te leren over hoe de boel nu precies werkt. Deze is eigenlijk te mooi om uit elkaar te gaan halen wat ook een keer de bedoeling is. Wil nog een keer een workshop bijwonen, kan ik zelf die dingen servicen. LEGO, K'NEX, horloges, blijft altijd geinig om dingen uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. :D

Ja, hopelijk komt er weer een beetje beweging in die hele pakketjesstroom en bottleneck toestanden. Dat is in China ook nogal een issue geweest. Twee keer bij customs blijven liggen en na verloop weer teruggestuurd, dus nu is iets voor de derde keer onderweg... wacht er al twee maanden op...
pi_194242111
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:35 schreef shiz het volgende:
Neuh. Wel mooi werkje en alles, maar je koopt een horloge voornamelijk omdat het jouw stijl is natuurlijk en de mijne is zo'n Seagull nou niet echt. :P En die zijn drie keer zo duur ook nog eens ofzo.

De Carnival is in mijn ogen erg geslaagd en vind de blik op de 'inner workings' echt tof als iemand die wat probeert te leren over hoe de boel nu precies werkt. Deze is eigenlijk te mooi om uit elkaar te gaan halen wat ook een keer de bedoeling is. Wil nog een keer een workshop bijwonen, kan ik zelf die dingen servicen. LEGO, K'NEX, horloges, blijft altijd geinig om dingen uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. :D

Ja, hopelijk komt er weer een beetje beweging in die hele pakketjesstroom en bottleneck toestanden. Dat is in China ook nogal een issue geweest. Twee keer bij customs blijven liggen en na verloop weer teruggestuurd, dus nu is iets voor de derde keer onderweg... wacht er al twee maanden op...
Niet echt 3x zo duur meer hoor Shiz. :)
  vrijdag 24 juli 2020 @ 21:12:43 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194244784
Oh het tienvoudige voor de 65 anniversary 1962, jij je zin. :D :9
pi_194246389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 21:12 schreef shiz het volgende:
Oh het tienvoudige voor de 65 anniversary 1962, jij je zin. :D :9
Je hebt ze al voor 130. :P
  vrijdag 24 juli 2020 @ 23:10:19 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194246794
Je hebt ze ook voor $25200. :P Met stoute tafereeltjes achterop.
pi_194250083
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 23:10 schreef shiz het volgende:
_O-

Dit is idd niks en teveel van het goede. :N
pi_194374516
Een pakket van Ali besteld op 27 april is 2 weken geleden eindelijk overgedragen aan PostNL. Poging tot bezorging was echter tijdens mijn vakantie en daardoor is het pakket afgeleverd op het postkantoor (briefje zat in de brievenbus, dus niet de standaard Ali melding). Na terugkomst is het pakket weer overgedragen aan PostNL en retour gestuurd.

Kan ik een dispute indienden of heb ik gewoon pech dat na 3 maanden het pakket toevallig tijdens mijn vakantie wordt afgeleverd?
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:02:45 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194375746
Als zij dat pakketje terugkrijgen dan moeten ze je in principe een refund geven (misschien min onkosten shipping & handling/re-stock fee) of overeenkomen met ze het nog een keer te sturen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:05:19 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194375805
Ik mis nog twee shipments die er toch wel al hadden mogen zijn met laatste status update 16.6 en 19.6. ;(
pi_194376605
Bij mij druppelt het heel langzaam binnen. Gister nog wat van half maart ontvangen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:12:13 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194377959
Daaaannnggg soooon |:( -O-
pi_194379316
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:05 schreef shiz het volgende:
Ik mis nog twee shipments die er toch wel al hadden mogen zijn met laatste status update 16.6 en 19.6. ;(
onze douane is ook erg slow.
pi_194381577
Er is weer een sale op AliExpress.
Soms toch een paar euro minder op de normale prijs. :)
pi_194382345
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:18 schreef Gruj0 het volgende:
Er is weer een sale op AliExpress.
Soms toch een paar euro minder op de normale prijs. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 23:10 schreef shiz het volgende:
Nu voor $24.480 en met coupon zelfs voor slechts $24.460! :7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2020 11:24:47 ]
  maandag 3 augustus 2020 @ 11:45:46 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194382676
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:23 schreef J.B. het volgende:

[..]

[..]

Oh yo! Waarom staat 'ie nog niet op 'Orders: 83294'. :o Snel toeslaan!
pi_194382992
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:23 schreef J.B. het volgende:

[..]

[..]

:D _O-

Is toch wel een flinke korting. :P
Maar ze hebben een paar dagen geleden de prijzen nog eens opgehoogd, zodat het lijkt alsof je nog meer korting krijgt.

Maar de dingen die ik wil, hou ik al langer in de gaten dus dan weet ik of het wel of niet een goede deal is. :P

Ik zou voor dit horloge nog geen 10k geven als ik die al zou hebben. _O-
Dan liever een Rolex of Tudor.

Mijn interesse ging naar een Seagull die nu voor net geen 130¤ te koop is. :P
pi_194411329
https://store-2puz4xsh.mybigcommerce.com/sidy-dm-3/

Deze net besteld incl 15% coupon nog geen 25.-
Ik ben benieuwd :)
  woensdag 5 augustus 2020 @ 12:55:48 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194411542
Ok, random keuze. :P
Was die ergens opgehyped op Head-Fi ofzo?
pi_194411645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:55 schreef shiz het volgende:
Ok, random keuze. :P
Was die ergens opgehyped op Head-Fi ofzo?
Pure gok.
pi_194412053
Op 21 juli heb ik wat besteld op banggood en voor verzending Priority Direct Mail gekozen, het pakketje is zojuist thuis binnengekomen. Valt me zeker niet tegen, misschien toch weer eens wat vaker bij hun bestellen. Bij AliExpress wacht ik nog op dingen die ik in mei al heb besteld 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2020 13:31:31 ]
pi_194412227
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:29 schreef J.B. het volgende:
Op 21 juli heb ik wat besteld op banggood en voor verzending Priority Direct Mail gekozen, het pakketje is zojuist thuis binnengekomen. Valt me zeker niet tegen, misschien toch weer eens wat vaker bij hun bestellen. Bij AliExpress wacht ik nog op dingen die ik in mei al heb besteld 8)7
Welke shipping methode heb je gebruikt bij AE? Standaard Shipping is volgens mij gelijk aan BG Priority Direct Mail (Sinotrans).
pi_194428077
Iemand enig idee wanneer AE weer met een sale komt? :? Ik ben iets vergeten te bestellen dat nu 10 euro duurder is. :{ _O-

En Amazon.de, iemand die weet of je daar korting kan krijgen met gratis verkrijgbare kortingsbonnen of zo?
pi_194429235
Lang geleden dat ik hier wat gepost heb.
Ik vind die (nieuwe) draadloze in-ears van Xiaomi er wel nice uitzien! Ik vind het wel vaag, want na lang zoeken kwam ik erachter dat het misschien geen (origineel) Xiaomi product is? Het gaat om de Xiaomi T3 TWS, die ook als QCY T3 TWS te vinden is. Iemand hier ervaring mee of info over?
pi_194429681
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:31 schreef Onufriev het volgende:
.... Het gaat om de Xiaomi T3 TWS, die ook als QCY T3 TWS te vinden is. Iemand hier ervaring mee of info over?
Xiaomi verbindt soms zijn naam aan producten van een andere producent of startup (eventueel tijdelijk) . Vroeger werd een dergelijk product als "Xiaomi" verkocht, maar tegenwoordig onder de eigen naam met als toevoeging "Xiaomi product"
Echter, om marketing redenen, noemen webshops dergelijke producten vaak "Xiaomi" en (soms) de naam van de producent wat minder opvallend.
pi_194435541
Gisteren weer wat vreemds meegemaakt. Ik had twee dingen besteld, afzonderlijk van elkaar bij twee verschillende verkopers op AliExpress met 2 dagen ertussen. Die werden gisteren gebundeld in 1 pakket afgeleverd. Er zat een nieuwe verpakking om de twee afzonderlijke pakketjes heen. Dus in die verpakking zaten twee normale AliExpress pakketjes met juiste sticker en alles. Worden die dingen ergens gebundeld nog halverwege de reis :?
Don't let my username fool you...
pi_194436182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:05 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren weer wat vreemds meegemaakt. Ik had twee dingen besteld, afzonderlijk van elkaar bij twee verschillende verkopers op AliExpress met 2 dagen ertussen. Die werden gisteren gebundeld in 1 pakket afgeleverd. Er zat een nieuwe verpakking om de twee afzonderlijke pakketjes heen. Dus in die verpakking zaten twee normale AliExpress pakketjes met juiste sticker en alles. Worden die dingen ergens gebundeld nog halverwege de reis :?
heb ik ook gehad, is om de reistijd te verkorten. bij Ali staat dan ook dat het tracking nr is gewijzigd.
pi_194455097
Ik heb eerder dit jaar een paar schoenen besteld bij een bedrijf dat verzend vanuit China. Tegengehouden door douane en netjes de inklaring betaald. Nu waren de schoenen niet goed en heb ik deze teruggestuurd en geruild voor een ander paar die wel goed waren (de andere hadden een fabricagefout).

Nu zie ik dat mijn pakket gisteren is tegengehouden door de douane en ik vrees alweer het ergste. Omdat ik niks heb betaald voor dit pakket, kan ik dit beargumenteren zodat ik niet weer hoef te betalen?
  maandag 10 augustus 2020 @ 12:37:26 #40
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_194487508
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:02 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb eerder dit jaar een paar schoenen besteld bij een bedrijf dat verzend vanuit China. Tegengehouden door douane en netjes de inklaring betaald. Nu waren de schoenen niet goed en heb ik deze teruggestuurd en geruild voor een ander paar die wel goed waren (de andere hadden een fabricagefout).

Nu zie ik dat mijn pakket gisteren is tegengehouden door de douane en ik vrees alweer het ergste. Omdat ik niks heb betaald voor dit pakket, kan ik dit beargumenteren zodat ik niet weer hoef te betalen?
Altijd een poging waard lijkt me, verzendbewijs en documentatie van je retour bijvoegen en dan ons laten weten wat het geworden is. :Y
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_194487842
quote:

Je hebt toch wél de inklaring betaald? Waarom zou je moeten betalen voor een uitvoer?
pi_194488353
quote:

Volgens mij moet je betalen als ze erom vragen en dan achteraf bezwaar indienen, waarbij je dan de omruildocumentatie (mailwisseling, enz). Aanlevert. Als het goed is krijg je dan alles terug. Zelf nooit gedaan, maar je betaalt op reparatie/omruilen alles maar 1x.
pi_194489349
quote:

kreeg je voor het betalen een formulier, waarop je moest invullen wat erin zat?
het lijkt mij dat je maar 1x moet betalen bij een garantie geval.
je kan nu alvast bellen met de douane over hoe en wat.
pi_194552104
Zag net een leuke aanbieding van een Xiaomi tv kastje via pepper.
https://nl.pepper.com/aan(...)anse-magazijn-153261

Mensen hier ervaring met zo'n kastje?

Las ook wat over wesopro. Draait iemand dit? Ben er wel nieuwsgierig naar aangezien je dan ook geen provider voor tv nodig hebt.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_194585284
Is iedereen dood hier?
Shiz ook niks zinnigs over te zeggen?
  zondag 16 augustus 2020 @ 13:22:53 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194585885
Komt de laatste tijd niet veel interessants op de markt. Heb een tijdje weer veel besteld en nu eigenlijk al een maand of twee niet meer eigenlijk.

Sure, my 2cts en reacties erop: moet je ff vanaf hier lezen: CHI / [Chinese Webshops] Topic #404 , maar die had je al gezien neem ik aan. Die Mecool is trouwens nooit aangekomen... misschien dan maar aan zo'n ODROID met OpenELEC ofzo. CHI / [Chinese Webshops] Topic #404

Kijk ook eens op: https://www.youtube.com/c/CuriosityCafe/videos

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 16-08-2020 13:28:01 ]
pi_194589556
@Miniem: Het is koffiedik kijken; maar er zijn sterke geruchten dat Google met een nieuwe versie van de Chromecast komt die ook AndroidTV zal krijgen, inclusief remote. Prijs zou rond de ¤80 moeten komen.
Maar ja; het is de vraag wanneer (ik lees rond september/oktober) en hoever deze geruchten gaan kloppen (IMHO AndroidTV met ingebouwde Chromecast en remote van Google zélf voor ¤80 is een steal).
pi_194615268
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:03 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand enig idee wanneer AE weer met een sale komt? :? Ik ben iets vergeten te bestellen dat nu 10 euro duurder is. :{ _O-

En Amazon.de, iemand die weet of je daar korting kan krijgen met gratis verkrijgbare kortingsbonnen of zo?
Weet niet of je er nog wat aan hebt, maar heb nog nooit een Amazon kortingsbon gezien (ben sinds 6 jaar Amazon.de prime klant). Doen ze niet aan geloof ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:17:59 #49
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194616182
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 12:25 schreef Miniem het volgende:
Zag net een leuke aanbieding van een Xiaomi tv kastje via pepper.
https://nl.pepper.com/aan(...)anse-magazijn-153261

Mensen hier ervaring met zo'n kastje?
Yep, zeer tevreden gebruiker van een Xiaomi Mi Box S, het maakt een domme TV of verdouderde Smart TV weer smart met de moderne opties. Bediening gaat heel makkelijk en doet het out-of-the-box helemaal goed. Heeft bij mij een volwaardige HTPC vervangen.

quote:
Las ook wat over wesopro. Draait iemand dit? Ben er wel nieuwsgierig naar aangezien je dan ook geen provider voor tv nodig hebt.
Da's gewoon IPTV toch? Volgens mij mag dat hier niet helemaal besproken worden, maar is volop op AliExpress te verkrijgen.
pi_194617376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 13:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Yep, zeer tevreden gebruiker van een Xiaomi Mi Box S, het maakt een domme TV of verdouderde Smart TV weer smart met de moderne opties. Bediening gaat heel makkelijk en doet het out-of-the-box helemaal goed. Heeft bij mij een volwaardige HTPC vervangen.
[..]

Da's gewoon IPTV toch? Volgens mij mag dat hier niet helemaal besproken worden, maar is volop op AliExpress te verkrijgen.
IPTV ja, geen idee of dat hier mag.
pi_194617659
Met de Xiaomi tv box heb ik geen ervaring, maar ik heb van de week wel een Xiaomi 4S 43 inch smart tv voor m'n zusje gekocht. Ze gaat verhuizen en wilde gewoon een zo goed mogelijke nieuwe tv voor zo weinig mogelijk geld :P

Aangezien m'n ervaring met eerdere smart tv's is dat de ondersteuning nogal snel stopt bleven Xiaomi en Philips over omdat die Android gebruiken als besturingssysteem. Of dat uiteindelijk zal helpen is een andere vraag, maar voor ¤280 voor een tv van 43 inch wilde ik die gok wel nemen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2020 15:31:26 ]
pi_194675495
Jammer dat hij prijsverschil in producten bij AE soms zo groot is.
Soms verschilt hetzelfde product bij de andere verkoper 10 euro vanwege verzendkosten of zo. 8)7

Je moet echt goed zoeken en kijken wil je niet teveel betalen. :D _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 23-08-2020 10:22:28 ]
pi_194684647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:43 schreef Questular het volgende:
https://store-2puz4xsh.mybigcommerce.com/sidy-dm-3/

Deze net besteld incl 15% coupon nog geen 25.-
Ik ben benieuwd :)
Gisteren binnengekomen, lekkere snelle levering. Naast de oortjes zelf een stevig opbergdoosje en een shitload aan verschillende dopjes. Het geluid is prima, bass is lekker en de midden en hoge tonen zijn ook goed aanwezig. Voor het geld zeker een aanrader.
pi_194685049
AE houdt vanaf morgen een sale. :P
pi_194686743
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:45 schreef Gruj0 het volgende:
de prijs met 70% verhogen en dan 75% korting bieden _O-
pi_194686746
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:45 schreef Gruj0 het volgende:
Ah want de normale prijzen zijn onbetaalbaar :')___
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_194686853
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat doen sommigen idd. Maar je hebt ook verkopers die serieus korting geven op de originele prijs. :)

quote:
81s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:14 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ah want de normale prijzen zijn onbetaalbaar :')___
Dat zeg ik niet, maar met de sale scheelt het bij sommige verkopers wel een tientje of meer.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:50:26 #58
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_194716800
Bestaan de 1 cent deals nog? Zo ja, waar?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_194722782
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
Bij mij druppelt het heel langzaam binnen. Gister nog wat van half maart ontvangen.
Kreeg gister een envelop binnen die 28-02 was verstuurd :X
pi_194723482
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat doen sommigen idd. Maar je hebt ook verkopers die serieus korting geven op de originele prijs. :)
[..]

Dat zeg ik niet, maar met de sale scheelt het bij sommige verkopers wel een tientje of meer.
True dat! :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:50 schreef hollandia02 het volgende:
Bestaan de 1 cent deals nog? Zo ja, waar?
I think not. Nou ja, nu op AliExpress kun je een spel spelen en als het je lukt genoeg punten te scoren kun je iets voor 0.01 ct krijgen. Af en toe heb je ook wel een of andere 1ct grab toestanden op BG geloof ik. Maar, is meestal toch meuk waar je niet blij van wordt, laten we eerlijk zijn. :P
pi_194723907
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

AliExpress Assistant als extensie in Chrome installeren en je kunt de prijshistorie zien.

De bluetooth muis die ik besteld heb, was al tijden dezelfde prijs en was daadwerkelijk zo veel goedkoper.
pi_194727936
Gister een NintendoEntertainmentSystem gekocht op Wish, iemand hier ervaringen mee?

Is een soort miniatuur versie, en de recensies weet ik vaak ook niet of die nou echt zijn.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
pi_194733224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:22 schreef shiz het volgende:

[..]

True dat! :Y
[..]

I think not. Nou ja, nu op AliExpress kun je een spel spelen en als het je lukt genoeg punten te scoren kun je iets voor 0.01 ct krijgen. Af en toe heb je ook wel een of andere 1ct grab toestanden op BG geloof ik. Maar, is meestal toch meuk waar je niet blij van wordt, laten we eerlijk zijn. :P
Deze man weet. _O_

En die 1ct meuk, dat loont niet eens om te bestellen.
pi_194734409
Had zoveel troep gewoon 'omdat het kon'. :') Maar je hebt er echt niks aan. :P
En sowieso tegenwoordig is 'free shipping' of al in de prijs inbegrepen, of komt er nog eens bovenop bij checkout. ;(

Maar nu in de sale... :P een horloge bestellen ofzo is idd 10~20 USD goedkoper. Voorbeeldje:

https://nl.aliexpress.com/item/4001261375845.html $104.73 list, $78.33 mandjesprijs. Kinda neat?
pi_194819564
Hoe staat het met de zaklampen fetish hier? Heb al een tijd een sofirn sf32, erg goede lamp voor het geld!
Aigh aigh Captain!
pi_194829819
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:16 schreef Captain_koek het volgende:
sofirn sf32
Ik heb eigenlijk wel weer wat zaklampen nodig. Helaas lijken de wat goedkopere/veel verkochte exemplaren toch snel kuren te krijgen. Als meerdere malen gehad dat ze begonnen te knipperen of helemaal niet meer deden.

In other news: Google’s ‘Sabrina’ Android TV dongle appears at major retailers suggesting $49-$59 price

Als dat waar is gaat de Mi Box stevige concurrentie krijgen. Lijkt er ook op dat Sabrina eind deze maand onthuld zal worden.
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:05:29 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194832134
quote:
Hoe staat het met de zaklampen fetish hier? Heb al een tijd een sofirn sf32, erg goede lamp voor het geld!
Meh. De XM-L T6 geloof ik tijden waren wel geinig, vooral met de multi BIN types. Sinds wel XM-L2 U2 en ook XP-H series gehad, maar... kweenie, raakte er niet meer enthusiast van eigenlijk. Wel nog eens wat recenter een COB worklight gekocht, superhandig. :Y HEDELI is weleens aardig om bij te snuffelen: https://hedeli.aliexpress.com/store/130436 (e.g. zoiets? https://www.aliexpress.com/item/4001034785699.html -- ah, schijnbaar een 'paweinuo' en die hebben een eigen store waar 'ie goedkoper is: https://www.aliexpress.com/item/4000764075199.html :Y) ). Voor 18650 accus is mijn go-to altijd Soshine, e.g.: https://www.aliexpress.com/store/1919027 .

Een goede source blijft natuurlijk altijd forums zoals CandlePowerForums & BudgetLightForum. En vergeet ook https://flashlightwiki.com/Cree niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 01-09-2020 19:22:52 ]
pi_194833536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk wel weer wat zaklampen nodig. Helaas lijken de wat goedkopere/veel verkochte exemplaren toch snel kuren te krijgen. Als meerdere malen gehad dat ze begonnen te knipperen of helemaal niet meer deden
Is dat ook je ervaring met sofirn? Herken ik niet! Maar ook incidenteel gebruik alleen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef shiz het volgende:

[..]

Meh. De XM-L T6 geloof ik tijden waren wel geinig, vooral met de multi BIN types. Sinds wel XM-L2 U2 en ook XP-H series gehad, maar... kweenie, raakte er niet meer enthusiast van eigenlijk. Wel nog eens wat recenter een COB worklight gekocht, superhandig. :Y HEDELI is weleens aardig om bij te snuffelen: https://hedeli.aliexpress.com/store/130436 (e.g. zoiets? https://www.aliexpress.com/item/4001034785699.html -- ah, schijnbaar een 'paweinuo' en die hebben een eigen store waar 'ie goedkoper is: https://www.aliexpress.com/item/4000764075199.html :Y) ). Voor 18650 accus is mijn go-to altijd Soshine, e.g.: https://www.aliexpress.com/store/1919027 .

Een goede source blijft natuurlijk altijd forums zoals CandlePowerForums & BudgetLightForum. En vergeet ook https://flashlightwiki.com/Cree niet.
Hedeli etc kende ik niet! Ga ff browsen!!
Aigh aigh Captain!
pi_194878937
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef shiz het volgende:

[..]

Ah, ik ben net dit draadje weer eens aan het lezen omdat ik op zoek ben naar 18650 accu's en een lader. Nitecore is dus niet meer het to-go-to merk? Heb je nog adviezen m.b.t. een goeie/eenvoudige lader voor 2 of eventueel 4 18650 accu's?
pi_194880387
Ik heb bijna twee jaar geleden een Soocas X3 tandenborstel gekocht bij Banggood. Superfijn apparaat alleen is hij nu kapot. Heeft het zin denken jullie om contact op te nemen met Banggood? Ik kan nergens wat vinden over garantie.
pi_194880547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:20 schreef TheDoors het volgende:
Ik heb bijna twee jaar geleden een Soocas X3 tandenborstel gekocht bij Banggood. Superfijn apparaat alleen is hij nu kapot. Heeft het zin denken jullie om contact op te nemen met Banggood? Ik kan nergens wat vinden over garantie.
Ik geef je weinig kans. Zeker na zo'n lange tijd. Ik zou gewoon een nieuwe kopen.
pi_194882467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:53 schreef Duconda het volgende:

[..]

Ah, ik ben net dit draadje weer eens aan het lezen omdat ik op zoek ben naar 18650 accu's en een lader. Nitecore is dus niet meer het to-go-to merk? Heb je nog adviezen m.b.t. een goeie/eenvoudige lader voor 2 of eventueel 4 18650 accu's?
Ongeduldig als ik ben heb ik inmiddels een paar Soshine accu's en een Nitecore D4 lader besteld. Ik ben benieuwd 😋
  vrijdag 4 september 2020 @ 17:03:37 #73
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194886393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:21 schreef Duconda het volgende:

[..]

Ongeduldig als ik ben heb ik inmiddels een paar Soshine accu's en een Nitecore D4 lader besteld. Ik ben benieuwd 😋
Dat is ook pretty much the way to go about it. :Y Hier ook: Soshine accus en Nitecore lader.
Nitecore flashlights zijn natuurlijk ook wel ok, maar vergeleken met andere opties wat prijzig.
pi_194889033
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:32 schreef Duconda het volgende:

[..]

Ik geef je weinig kans. Zeker na zo'n lange tijd. Ik zou gewoon een nieuwe kopen.
Ik heb inmiddels de Oclean X Pro bestelt ter vervanging. Heeft iemand daar ervaring mee?
  zaterdag 5 september 2020 @ 12:37:16 #75
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_194898709
quote:
sofirn sf32
Heb net https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.78494c4dcruCQ6 deze besteld.. Met de xhp 70.2 led. (weer twee generaties na de T6). Ik ben erg benieuwd naar het verschil.

Ook leuk: USB opladen.
pi_194899159
Jammer alleen dat er zoveel geknoeid wordt met nep spul. Die zaklamp heeft waarschijnlijk geen échte Cree XHP70.2 en die store die @shiz linkte verkoopt o.a. spul met een XHP90.2 (30.000 lumen! :') ) en XHP100 die niet eens bestaan.
Zegt dan wel genoeg over de rest wat ze verkopen...

Niet dat ik ook wel zit te kijken naar de meest verkochte 'flashlights' op Aliexpress en dat neppe spul wordt ook veel gekocht en de reviews zijn ook niet slecht. Zal wel zijn omdat ze toch licht geven en ook veel licht.
(LED's overdriven en dus worden ze ook zo heet)

EDIT:
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:59 schreef Captain_koek het volgende:
Is dat ook je ervaring met sofirn? Herken ik niet! Maar ook incidenteel gebruik alleen.
Even gecheckt; een Sofirn C8A heeft af en toe last van dat lamp gaat knipperen (alsof die in de strobe functie blijft)
maar dat kan achteraf ook zijn dat batterij leeg was (gisteren opgeladen en batterij was vrij leeg)
Mijn Trustfire t1 doet het niet meer (lijkt de LED/driver te zijn, andere connecties in de zaklamp zijn goed en batterij rechtstreeks op de driver (met een stukje draad) doet de lamp ook niet.

[ Bericht 24% gewijzigd door Iemand91 op 05-09-2020 18:05:52 ]
pi_195059149
Ik wist niet dat volgend jaar de 22 euro vrijstelling op de BTW komt te vervallen.

Lijkt mij dat iets op AE kopen (als het niet vanuit de EU verzonden wordt) dan niet echt meer rendabel is voor veel items. -O- Want logisch gezien moet ik dan ook de 'administratie-kosten' betalen als PostNL mijn screenprotector á 2 USD levert?

Overigens is het mij niet helemaal duidelijk of dit ook voor particulieren geldt, maar ik denk niet dat veel bedrijven onder de 22 euro importeren :?
pi_195059596
@davedavy: Het is al uitgesteld tot 1 juli 2021 en Nederland en Duitsland willen dit liever naar 1 januari 2022.

Hoe het precies gaat uitwerken geen idee maar het geldt ook voor consumenten.

EDIT: Als je zoekt naar zaklampen kom je ook in een rabbit hole terecht zeg. :X
Ik *denk* dat ik nu min of meer de keuzes heb teruggebracht naar de Convoy C8+ met SST40 5000K of de FT03 XHP50.2.
Die laatste is een beest maar je koopt daar ook (bijna) 2x die Convoy voor welke uiteindelijk ook prima is. :%

[ Bericht 40% gewijzigd door Iemand91 op 14-09-2020 21:24:50 ]
pi_195225651
Vorige week dinsdag wat spul op Aliexpress besteld, vandaag eerste al binnen en de volgende is ook al in Nederland.
Dat schiet op zo. :9
(Maar ook gekozen voor AliExpress Standard Shipping)
pi_195227061
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:53 schreef Iemand91 het volgende:
@:davedavy: Het is al uitgesteld tot 1 juli 2021 en Nederland en Duitsland willen dit liever naar 1 januari 2022.

Hoe het precies gaat uitwerken geen idee maar het geldt ook voor consumenten.
Ik wist het ook nog niet, maar ze kunnen nu al niet alle pakketjes controleren, hoe denken ze dat dan wel te kunnen? En die absurd hoge administratiekosten komen dan te vervallen? BTW betalen heb ik nog niet zo'n moeite mee, maar die administratiekosten die volledig uit de lucht zijn gegrepen...

quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Vorige week dinsdag wat spul op Aliexpress besteld, vandaag eerste al binnen en de volgende is ook al in Nederland.
Dat schiet op zo. :9
(Maar ook gekozen voor AliExpress Standard Shipping)
Hier ook, AliExpress Standard Shipping is echt snel nu.
pi_195247369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 00:04 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik wist het ook nog niet, maar ze kunnen nu al niet alle pakketjes controleren, hoe denken ze dat dan wel te kunnen? En die absurd hoge administratiekosten komen dan te vervallen? BTW betalen heb ik nog niet zo'n moeite mee, maar die administratiekosten die volledig uit de lucht zijn gegrepen...
Naja dat is het hem.. nu kun je ze niet allemaal controleren want het gros van de pakketjes is ook daadwerkelijk onder de drempelwaarde. Zometeen vervalt die drempelwaarde dus en ben je hoe dan ook belastingplichtig. Ze zullen dan wellicht wel gewoon uitgaan van de aangegeven waardes op een steekproef hier en daar na, maar toch.

Hoe ze dat gaan doen met die administratiekosten is inderdaad nog een raadsel... Zakelijk kun je relatief eenvoudig via de douane import aangifte doen, particulier kan dit niet en is de vervoerder dus altijd opgezadeld met een administratieve verplichting. Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
pi_195253660
Meer shops gaan werken met European warehouses..?
Dan betaal je ook iets meer, maar is het sowieso beter geregeld. Alleen de dagen van Buyincoins iets voor een paar cent bestellen en dat dat de wereld over reist voor nop zit er dan niet echt meer bij.
pi_195254819
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:35 schreef shiz het volgende:
Meer shops gaan werken met European warehouses..?
Dan betaal je ook iets meer, maar is het sowieso beter geregeld. Alleen de dagen van Buyincoins iets voor een paar cent bestellen en dat dat de wereld over reist voor nop zit er dan niet echt meer bij.
varkentjes :D
pi_195255548
oh ja! _O- keychain LED pig
pi_195264240
Ik weet nog dat die keychains een hele hit waren hier. Voor een cent of zo gekocht en verzonden toch? _O-
Zelf nooit gekocht, want wat heb je aan dat soort troep?
pi_195375348
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:41 schreef shiz het volgende:
oh ja! _O- keychain LED pig
Zijn die er ook niet met fok opdruk geweest?

Ik heb wat zwave sonoff spul onderweg en een ugreen hddcase!

Mijn allereerste china aankoop uit augustus 2008 gebruik ik nog wekelijks! Een nagelschaartje!
Aigh aigh Captain!
pi_195380393
quote:
15s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 22:40 schreef Captain_koek het volgende:

[..]

Hahaha JA!!! God wat een tijd was dat.
pi_195391501
quote:
15s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 22:40 schreef Captain_koek het volgende:

[..]

Ik heb wat zwave sonoff spul onderweg en een ugreen hddcase!

Mijn allereerste china aankoop uit augustus 2008 gebruik ik nog wekelijks! Een nagelschaartje!
Mijn allereerste aankoop waren dobbelstenen :P
  zondag 4 oktober 2020 @ 02:04:19 #89
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195417377
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
De Global version van de Mi Band 5 is gelijk aan de al eerder aangekochte Chinese versie.

Ook hebben ze de Mi Stick TV aangekondigd (zie 55:50); feitelijk een Mi Box S met maximum output van 1080p (i.p.v. 4K) voor ¤40.
IMHO kun je dan beter de Mi Box nemen voor een tientje meer die wél 4K output heeft en eventueel via een USB-ethernet adapter bekabeld aan je netwerk kan hangen.

Persoonlijk ben ik benieuwd naar de Google Sabrina; de Chromecast opvolger met Android TV en remote voor waarschijnlijk zo'n ¤80.

https://store.google.com/de/product/chromecast_google_tv

70 euro in Duitsland
  zondag 4 oktober 2020 @ 02:19:09 #90
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195417459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 16:16 schreef Iemand91 het volgende:

https://store.google.com/de/product/chromecast_google_tv

Al in Duitsland te koop
  zondag 4 oktober 2020 @ 10:02:25 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_195419658
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hahaha JA!!! God wat een tijd was dat.
Helaas niet. Mocht niet van Danny. Maar het plan heeft er gelegen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef shiz het volgende:

[..]

Little-Bear P-1 lijkt me ook wel nice :9 http://www.ebay.nl/itm/400697607764
Little-Bear ook op AliExpress: http://www.aliexpress.com/store/401371 .
[..]

Beats me. Punt intended. :P
Over de oude doos gesproken.
Iemand nog tips voor een goedkope (pre)amp? Of is zo'n little bear nog steeds een redelijke keuze?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:21:32 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_195420850
Idd. :P Copyright op het logo en whatnot. Partypooper. Maar volgens mij hadden mensen het trotzdem gedaan. _O-

https://drop.com heeft af en toe wel wat leuk ampsspul. Ik had niet te lang geleden nog gekeken en idd Little Bear, S.M.S.L. etc doen daar nog wel veel in die richting. Topping een aardige naam ook. En xDuoo bekent van die kleine flac spelertjes doet daar ook al een tijdje mee. Toen ook een beetje non-tube DACs ingelezen, was dit wel een aardige: https://www.lexicommultim(...)dsd-black-label-dac/ | https://blog.artsexcellence.nl/ifi-nano-idsd-black-label-review/ .

[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 04-10-2020 11:28:22 ]
pi_195423965
quote:
Prijs is ietwat teleurstellend (na de eerste bekendmakingen van de prijzen in de VS), maar als nog een verbeterde Chromecast Ultra voor net zoveel/minder geld.
Denk wel dat ik die ga bestellen te zijner tijd. :Y
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:06:23 #94
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_195426329
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Prijs is ietwat teleurstellend (na de eerste bekendmakingen van de prijzen in de VS), maar als nog een verbeterde Chromecast Ultra voor net zoveel/minder geld.
Denk wel dat ik die ga bestellen te zijner tijd. :Y
Als je een Stadia fanboy bent nog even half jaar+ wachten.. dat werkt nog niet op de nieuwe chromecast. Raar verhaal.. maar misschien gaan de 'oude' chromecast Ultra's wel in de aanbieding. Ik moet voorlopig nog even wachten in ieder geval.

Vanmiddag trouwens naar de nieuw geopende (afgelopen vrijdag) Xiaomi benelux store geweest in Rotterdam. Prima gerpijsd, zonder korting tikkeltje duurder dan rechtstreeks uit China maar wel direct in de hand en geen kans op invoer heffingen ed.
Ze hebben nu openingsakties die het wel serieus voordelig maken (bijv. 21+ euro besteed 10 euro korting). En voor de eerste zoveel mensen kreeg je ook een cadeau erbij.. heb oa mensen met gratis Xiaomi weegschaal en powerbanks zien weglopen. Zelf ook een powerbank gekregen bij mijn aankoop, dat ook een powerbank (met wireless) was. Vermakelijk om is te gaan buurten als je toch in Rotterdam bent.

Overgens kreeg ik van de manager ook nog een Xiaomi Mi Fan Festival pakketje omdat hij mijn Xiaomi Shirt zag :7 fanboy op en top, tijd geleden in Shanghai bij de Mi store daar gehaald o|O
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:42:30 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_195428263
Noice. Oh ja, ik heb ook ergens nog een blauwe MI polo. :P
pi_195429710
quote:
16s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:06 schreef tokko1 het volgende:
Als je een Stadia fanboy bent nog even half jaar+ wachten.. dat werkt nog niet op de nieuwe chromecast. Raar verhaal.. maar misschien gaan de 'oude' chromecast Ultra's wel in de aanbieding. Ik moet voorlopig nog even wachten in ieder geval.
Nope geen Stadia fanboy.

Ook geen interesse in de Chomecast Ultra; want deze nieuwe heeft Android TV (of Google TV zoals het nu weer het...) en een remote en dat maakt 'm juist aantrekkelijk. Ook voor Kodi en installeren van apps enzo.

Maar ik heb geduld; ik zie nog wel een keer een goede deal gebeuren ergens de komende tijd of voor de feestdagen o.i.d.
pi_195453360
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:41 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Hey shiz!

Toevallig deze nog gehaald?
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:47:20 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_195461755
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 21:03 schreef J03llV het volgende:

[..]

Hey shiz!

Toevallig deze nog gehaald?
Nou ja 'look what the cat dragged in' betekent 'kijk eens wat er binnen is gekomen'. :+ Dus ja, die had ik gehaald en binnen.
Voor de prijs een supernice klokje en was positief verrast. 't Is geen tourbillon ofzo, maar een leuk kijkje in het werkje aan zowel de voorkant waar je de 'pallet fork' en 'escape wheel' in actie ziet. De achterkant heeft een display case dus zie je ook nog wat, incl. de 'Geneva stripes', het special milling process waardoor er doorlopende lijnen zitten op de individuele aparte componenten die dus op elkaar aansluiten. De dial is prachtig. Die wat grijsgoude dial heeft een subtiele sunburst effect. Overal kwaliteit en indruk zijn gewoon heel goed. Vooral voor zo'n 80 USD. Enige puntje met mechanische klokjes is natuurlijk de time reserve en deze is een beetje aan de korte kant, dus je kan hem niet te lang te laten liggen, dan moet je hem opnieuw instellen. Maar 't is een mooie dressy-achtige horloge voor de collectie. Erg content mee. :Y
pi_195471176
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:47 schreef shiz het volgende:

[..]

Nou ja 'look what the cat dragged in' betekent 'kijk eens wat er binnen is gekomen'. :+ Dus ja, die had ik gehaald en binnen.
Voor de prijs een supernice klokje en was positief verrast. 't Is geen tourbillon ofzo, maar een leuk kijkje in het werkje aan zowel de voorkant waar je de 'pallet fork' en 'escape wheel' in actie ziet. De achterkant heeft een display case dus zie je ook nog wat, incl. de 'Geneva stripes', het special milling process waardoor er doorlopende lijnen zitten op de individuele aparte componenten die dus op elkaar aansluiten. De dial is prachtig. Die wat grijsgoude dial heeft een subtiele sunburst effect. Overal kwaliteit en indruk zijn gewoon heel goed. Vooral voor zo'n 80 USD. Enige puntje met mechanische klokjes is natuurlijk de time reserve en deze is een beetje aan de korte kant, dus je kan hem niet te lang te laten liggen, dan moet je hem opnieuw instellen. Maar 't is een mooie dressy-achtige horloge voor de collectie. Erg content mee. :Y
Hmm!! Klinkt interessant! Ik ga eens kijken :) :Y
pi_195491168
Maatregel voor alle bestellingen is uitgesteld?
pi_195495239
Iemand enig idee of er ergens in China nog bluetooth oordopjes te krijgen zijn zoals oordopjes vroeger gemaakt werden? In-Ear vind ik totaal niet comfortabel zitten en ik wil via YouTube in gezelschap niet altijd een koptelefoon opzetten. Als ik zoiets zoek vind ik alleen maar die wannabee Apple Airpods die allen in-ear zijn.
Of saté?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')