Je moest eens weten wat voor terrorist in dat lieve jongetje schuilt.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 13:45 schreef twist02 het volgende:
Onze kwestie: we willen wat posters ophangen in de kinderkamers, d.m.v. zulke posterhangers:
Per poster hebben we dus 1 haakje/spijker/schroef nodig, maar wat is aan te raden?
Boren met een plug en schroef kan, maar voelt overdreven voor een simpele poster. Een spijker is het 'mooiste' qua kop lijkt me (aangezien die zichtbaar blijft), maar misschien ook het minst stevig?
Zag die plakspijkers van Tesa wel voorbij komen, die hebben we al eens eerder gebruikt, alleen dat lijkt me dus erg lelijk in dit geval
Ohja, het betreft een gipsblokken binnenmuur, afgewerkt met een dun laagje stucwerk.
En bij de ander is het een betonnen buitenmuur (eveneens gestuct).
Ik heb al een keer of 10 verzucht dat ze het hier minstens 10 jaar mee moeten doenquote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik wil ook op witte muren nog weleens Tesa powerstrips gebruiken zodat ik niet hoef te boren. Ik wissel de kinderkamers nogal eens qua indeling, dus dan helpt het wel als er geen gaten in de muren zitten.
SPOILER: AutokamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RegenboogkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef twist02 het volgende:
Eindelijk klaar!![]()
Man hangt as we speak de radiatoren terug en er mist nog 1 nachtkastje, maar ik ben er wel klaar mee ookSPOILER: AutokamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk geworden!SPOILER: RegenboogkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kasten wil ik ook, maar dan met de kurk deurtjes.Resistance is futile.
Leen Bakker, Kwantum hebben niks? Online kindergordijnen punt nl of fijnkindergordijn punt nl al gecheckt? Die laatste heeft echt mooi spulquote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand tips voor leuke gordijnen voor de kinderkamer? Ik wil verduisterende gordijnen voor Simon zijn kamer.
Had een aantal stalen bij voordeelgordijnen.nl aangevraagd, maar die zijn toch te donker.
Bij voorkeur iets met sterren en qua kleur bruin/beige/zandkleurig.
Zal wel aan mijn Google-skills liggen, maar ik vind niets...
Wij hadden een verduisterend rolgordijn via Veneta.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand tips voor leuke gordijnen voor de kinderkamer? Ik wil verduisterende gordijnen voor Simon zijn kamer.
Had een aantal stalen bij voordeelgordijnen.nl aangevraagd, maar die zijn toch te donker.
Bij voorkeur iets met sterren en qua kleur bruin/beige/zandkleurig.
Zal wel aan mijn Google-skills liggen, maar ik vind niets...
Kwantum al gekeken, ook kindergordijnen. Leenbakker nog niet (helemaal vergeten) en fijnkindergordijn ken ik niet, dus daar ga ik ook even kijken. Dank voor de tips!quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leen Bakker, Kwantum hebben niks? Online kindergordijnen punt nl of fijnkindergordijn punt nl al gecheckt? Die laatste heeft echt mooi spul, kan je best ook even hun insta bekijken voor goede foto's. Maar wel ander prijskaartje wrs dan voordeelgordijnen
.
I know!quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:39 schreef SQ het volgende:
Je kunt bijna elke gordijnstof laten verduisteren he. Dus laat je daar niet door tegenhouden
Veneta ook nog niet gekeken, dank voor de tip!quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Wij hadden een verduisterend rolgordijn via Veneta.
Daar kan je gratis kleurstalen bestellen.
Next heeft ook e.e.a! Ben wel tevreden over hun home-collectie. Fijn beddengoed in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:56 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Kwantum al gekeken, ook kindergordijnen. Leenbakker nog niet (helemaal vergeten) en fijnkindergordijn ken ik niet, dus daar ga ik ook even kijken. Dank voor de tips!
[..]
I know!
[..]
Veneta ook nog niet gekeken, dank voor de tip!
Veneta is erg goed. Service is ook perfect. Je hebt er meetgarantie. Verkeerd gemeten, geen probleem, even melden en ze sturen de juiste maat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:56 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Kwantum al gekeken, ook kindergordijnen. Leenbakker nog niet (helemaal vergeten) en fijnkindergordijn ken ik niet, dus daar ga ik ook even kijken. Dank voor de tips!
[..]
I know!
[..]
Veneta ook nog niet gekeken, dank voor de tip!
Wij hebben een leuke van woood (ik weet niet met hoeveel o's) die hebben ook sets met matching kast/bureau/nachtkastjes ect.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Waar kopen jullie zoal de kinderbedden? We zijn voor Simon op zoek naar een leuk kinderbed (bij voorkeur meteen 90*200 cm), maar bij Ikea vind ik niets leuks. Babypark was ook teleurstellend (op één gaaf bed na, hoogslaper in de vorm van een huisje voor ong. ¤ 3.500 en ¤ 5.000 incl. alle aankleding) en Leenbakker was ook niets.
Nog andere tips? We hebben eigenlijk nog geen idee wat voor soort bed we willen.
Petit Ameliequote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Waar kopen jullie zoal de kinderbedden? We zijn voor Simon op zoek naar een leuk kinderbed (bij voorkeur meteen 90*200 cm), maar bij Ikea vind ik niets leuks. Babypark was ook teleurstellend (op één gaaf bed na, hoogslaper in de vorm van een huisje voor ong. ¤ 3.500 en ¤ 5.000 incl. alle aankleding) en Leenbakker was ook niets.
Nog andere tips? We hebben eigenlijk nog geen idee wat voor soort bed we willen.
Jullie zijn ook superhandigquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:20 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben ikea, maar pimpen het zelf tot huisje.
Van asten in Tilburg heeft ook wel leuke dingen, collectie staat ook online.
Da's toch een grapje zeker?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Nee hoorquote:
Dat kan ik beamen! Heb hier het kinderbed Amsterdam staanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef SQ het volgende:
Uit de OP:
https://www.saartjeprum.nl/kinderkamers/bedden/
Echt geweldig leuke bedden
Keuze is - viel mij op - buiten de standaard wit kleur wel heeeeeeeel beperkt bij de grotere spelers. Opvallend wel.quote:
Ja, het is momenteel wel erg veel wit inderdaad. Maar goed, je kunt ook losse meubels kopen, ik denk toch dat meer mensen dat tegenwoordig doen dan een complete set kopen?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keuze is - viel mij op - buiten de standaard wit kleur wel heeeeeeeel beperkt bij de grotere spelers. Opvallend wel.
Dit is niet eens een complete setquote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, het is momenteel wel erg veel wit inderdaad. Maar goed, je kunt ook losse meubels kopen, ik denk toch dat meer mensen dat tegenwoordig doen dan een complete set kopen?
Lekker veiligquote:Op maandag 12 juli 2021 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is niet eens een complete setLos ook weinig anders dan wit viel ons op. Geen idee waarom
Denk eerder dat het te duur is om die kleurensets te ontwikkelen. Moet gelakt worden, gespoten etc. Denk dat dat de prijs aardig opdrijft zeg maar.quote:
Dat merkte ik 2 jaar geleden ook. Hetgeen wat we tegen kwamen wat wel mooi was, was zo duur dat we uiteindelijk maar bij IKEA de meubels hebben gekochtquote:Op maandag 12 juli 2021 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keuze is - viel mij op - buiten de standaard wit kleur wel heeeeeeeel beperkt bij de grotere spelers. Opvallend wel.
Wat heb je met de ruimte onder die halfhoogslaper gedaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef Malteser het volgende:
Wehkamp Home collection halfhoogslaper hebben wij voor Twix. Prima bed.
Zou ie dat behang niet gaan inkleurenquote:Op maandag 12 juli 2021 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat merkte ik 2 jaar geleden ook. Hetgeen wat we tegen kwamen wat wel mooi was, was zo duur dat we uiteindelijk maar bij IKEA de meubels hebben gekocht. Vond toen deze heel gaaf, maar ach.
https://www.babyplanet.nl/coming-kids-3-delige-babykamer-harper
Wij gaan nu voor Bas zijn peuterkamer aan de slag, maar ik twijfel of hij nog in ledikant moet blijven of over kan naar een groter bed. Wanneer zijn jullie kindjes over gegaan naar een groot bed?
Aan idee is het nu een toffe kleur blauw en behang waar hij niet omheen kan: auto's.
[ afbeelding ].
Wij hebben er een leeshoek gemaakt. Ik heb er een extra matras voor gekocht (een dunne, van Ikea, de Jömna), een aantal grote kussens, een lampje in het donkerste hoekje. Wij lezen er ‘s avonds dus voor en Twix gebruikt het zelf ook veel om zich lekker even terug te trekken met een boek of met wat autootjes.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:03 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wat heb je met de ruimte onder die halfhoogslaper gedaan?
Simon zou ook graag een halfhoogslaper willen, waaronder hij kan spelen en een bed met een trappetje. Dus nu een beetje rond aan het kijken.
Simon slaapt nog steeds in zijn ledikant, wel zonder zijkant. Hij is nu ong. 110 cm, dus past nog net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft geen kleurpotloden op zn kamerquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Zou ie dat behang niet gaan inkleuren? Dat zou de mijne zeker gaan doen haha.
Kaptein is met drie jaar over gegaan naar een 1 pers bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |