Dat kan ik beamen! Heb hier het kinderbed Amsterdam staanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef SQ het volgende:
Uit de OP:
https://www.saartjeprum.nl/kinderkamers/bedden/
Echt geweldig leuke bedden
Keuze is - viel mij op - buiten de standaard wit kleur wel heeeeeeeel beperkt bij de grotere spelers. Opvallend wel.quote:
Ja, het is momenteel wel erg veel wit inderdaad. Maar goed, je kunt ook losse meubels kopen, ik denk toch dat meer mensen dat tegenwoordig doen dan een complete set kopen?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keuze is - viel mij op - buiten de standaard wit kleur wel heeeeeeeel beperkt bij de grotere spelers. Opvallend wel.
Dit is niet eens een complete setquote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, het is momenteel wel erg veel wit inderdaad. Maar goed, je kunt ook losse meubels kopen, ik denk toch dat meer mensen dat tegenwoordig doen dan een complete set kopen?
Lekker veiligquote:Op maandag 12 juli 2021 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is niet eens een complete setLos ook weinig anders dan wit viel ons op. Geen idee waarom
Denk eerder dat het te duur is om die kleurensets te ontwikkelen. Moet gelakt worden, gespoten etc. Denk dat dat de prijs aardig opdrijft zeg maar.quote:
Dat merkte ik 2 jaar geleden ook. Hetgeen wat we tegen kwamen wat wel mooi was, was zo duur dat we uiteindelijk maar bij IKEA de meubels hebben gekochtquote:Op maandag 12 juli 2021 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keuze is - viel mij op - buiten de standaard wit kleur wel heeeeeeeel beperkt bij de grotere spelers. Opvallend wel.
Wat heb je met de ruimte onder die halfhoogslaper gedaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef Malteser het volgende:
Wehkamp Home collection halfhoogslaper hebben wij voor Twix. Prima bed.
Zou ie dat behang niet gaan inkleurenquote:Op maandag 12 juli 2021 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat merkte ik 2 jaar geleden ook. Hetgeen wat we tegen kwamen wat wel mooi was, was zo duur dat we uiteindelijk maar bij IKEA de meubels hebben gekocht. Vond toen deze heel gaaf, maar ach.
https://www.babyplanet.nl/coming-kids-3-delige-babykamer-harper
Wij gaan nu voor Bas zijn peuterkamer aan de slag, maar ik twijfel of hij nog in ledikant moet blijven of over kan naar een groter bed. Wanneer zijn jullie kindjes over gegaan naar een groot bed?
Aan idee is het nu een toffe kleur blauw en behang waar hij niet omheen kan: auto's.
[ afbeelding ].
Wij hebben er een leeshoek gemaakt. Ik heb er een extra matras voor gekocht (een dunne, van Ikea, de Jömna), een aantal grote kussens, een lampje in het donkerste hoekje. Wij lezen er ‘s avonds dus voor en Twix gebruikt het zelf ook veel om zich lekker even terug te trekken met een boek of met wat autootjes.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:03 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wat heb je met de ruimte onder die halfhoogslaper gedaan?
Simon zou ook graag een halfhoogslaper willen, waaronder hij kan spelen en een bed met een trappetje. Dus nu een beetje rond aan het kijken.
Simon slaapt nog steeds in zijn ledikant, wel zonder zijkant. Hij is nu ong. 110 cm, dus past nog net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft geen kleurpotloden op zn kamerquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Zou ie dat behang niet gaan inkleuren? Dat zou de mijne zeker gaan doen haha.
Kaptein is met drie jaar over gegaan naar een 1 pers bed
Die van ons was net twee toen we haar overlegden in een groot bed. Hadden we best iets later gewild, maar ze klom ineens uit haar ledikantquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij heeft geen kleurpotloden op zn kamer![]()
Bedankt voor de tips met wanneer over naar gewoon bed. Bas is bijna 2,5 als de baby er is, dus het is misschien ook wel fijn om over te zijn naar een normaal bed straks. Scheelt ook weer tillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde kamertje, zelfde meubels en wat kleine aanpassingen gedaan.
De andere kant staat nog vol met dozen uit te zoeken kleertjes en troep, maar heyquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:07 schreef Takkie88 het volgende:
Leuk dat stippen behang! Vast een fijn idee dat het kamertje klaar is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |