SPOILER: AutokamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RegenboogkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef twist02 het volgende:
Eindelijk klaar!![]()
Man hangt as we speak de radiatoren terug en er mist nog 1 nachtkastje, maar ik ben er wel klaar mee ookSPOILER: AutokamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk geworden!SPOILER: RegenboogkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kasten wil ik ook, maar dan met de kurk deurtjes.Resistance is futile.
Leen Bakker, Kwantum hebben niks? Online kindergordijnen punt nl of fijnkindergordijn punt nl al gecheckt? Die laatste heeft echt mooi spulquote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand tips voor leuke gordijnen voor de kinderkamer? Ik wil verduisterende gordijnen voor Simon zijn kamer.
Had een aantal stalen bij voordeelgordijnen.nl aangevraagd, maar die zijn toch te donker.
Bij voorkeur iets met sterren en qua kleur bruin/beige/zandkleurig.
Zal wel aan mijn Google-skills liggen, maar ik vind niets...
Wij hadden een verduisterend rolgordijn via Veneta.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand tips voor leuke gordijnen voor de kinderkamer? Ik wil verduisterende gordijnen voor Simon zijn kamer.
Had een aantal stalen bij voordeelgordijnen.nl aangevraagd, maar die zijn toch te donker.
Bij voorkeur iets met sterren en qua kleur bruin/beige/zandkleurig.
Zal wel aan mijn Google-skills liggen, maar ik vind niets...
Kwantum al gekeken, ook kindergordijnen. Leenbakker nog niet (helemaal vergeten) en fijnkindergordijn ken ik niet, dus daar ga ik ook even kijken. Dank voor de tips!quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leen Bakker, Kwantum hebben niks? Online kindergordijnen punt nl of fijnkindergordijn punt nl al gecheckt? Die laatste heeft echt mooi spul, kan je best ook even hun insta bekijken voor goede foto's. Maar wel ander prijskaartje wrs dan voordeelgordijnen
.
I know!quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:39 schreef SQ het volgende:
Je kunt bijna elke gordijnstof laten verduisteren he. Dus laat je daar niet door tegenhouden
Veneta ook nog niet gekeken, dank voor de tip!quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Wij hadden een verduisterend rolgordijn via Veneta.
Daar kan je gratis kleurstalen bestellen.
Next heeft ook e.e.a! Ben wel tevreden over hun home-collectie. Fijn beddengoed in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:56 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Kwantum al gekeken, ook kindergordijnen. Leenbakker nog niet (helemaal vergeten) en fijnkindergordijn ken ik niet, dus daar ga ik ook even kijken. Dank voor de tips!
[..]
I know!
[..]
Veneta ook nog niet gekeken, dank voor de tip!
Veneta is erg goed. Service is ook perfect. Je hebt er meetgarantie. Verkeerd gemeten, geen probleem, even melden en ze sturen de juiste maat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:56 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Kwantum al gekeken, ook kindergordijnen. Leenbakker nog niet (helemaal vergeten) en fijnkindergordijn ken ik niet, dus daar ga ik ook even kijken. Dank voor de tips!
[..]
I know!
[..]
Veneta ook nog niet gekeken, dank voor de tip!
Wij hebben een leuke van woood (ik weet niet met hoeveel o's) die hebben ook sets met matching kast/bureau/nachtkastjes ect.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Waar kopen jullie zoal de kinderbedden? We zijn voor Simon op zoek naar een leuk kinderbed (bij voorkeur meteen 90*200 cm), maar bij Ikea vind ik niets leuks. Babypark was ook teleurstellend (op één gaaf bed na, hoogslaper in de vorm van een huisje voor ong. ¤ 3.500 en ¤ 5.000 incl. alle aankleding) en Leenbakker was ook niets.
Nog andere tips? We hebben eigenlijk nog geen idee wat voor soort bed we willen.
Petit Ameliequote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Waar kopen jullie zoal de kinderbedden? We zijn voor Simon op zoek naar een leuk kinderbed (bij voorkeur meteen 90*200 cm), maar bij Ikea vind ik niets leuks. Babypark was ook teleurstellend (op één gaaf bed na, hoogslaper in de vorm van een huisje voor ong. ¤ 3.500 en ¤ 5.000 incl. alle aankleding) en Leenbakker was ook niets.
Nog andere tips? We hebben eigenlijk nog geen idee wat voor soort bed we willen.
Jullie zijn ook superhandigquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:20 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben ikea, maar pimpen het zelf tot huisje.
Van asten in Tilburg heeft ook wel leuke dingen, collectie staat ook online.
Da's toch een grapje zeker?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Nee hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |