Ik zoek daarvoor nog een ondiepe kast. Er staat nu een Billy, maar wij zijn aan het ontkea'en en zoek wat anders. Wat er in komt: speelgoed (evt in mandjes), boeken en ik wil dat Kuiken er ook zijn Lego creaties in kan tentoonstellen. Liefst niet dieper dan 30cm. Iemand een tip?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Leuke ideetjes Claudia! Beetje Montessori/Steiner-achtig.
Ik vind het altijd belangrijk dat het speelgoed een beetje leuk en uitnodigend wordt gepresenteerd. Wij hebben rijsmandjes met speelgoed er in ipv plastic bakken. Net zo opgeruimd, maar staat wel wat gezelliger.
True, maar ik ben echt slecht in dat weer vertalen naar iets leuks. Maar komt goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:54 schreef SQ het volgende:
Ja maar zoals op pinterest is het zelden in het echt bij iemand he. Je moet dat ook als inspiratie gebruiken, niet als hooffdoel
Ik vind soortgelijke kasten als ik zoek op "liggende boekenkast" bij googlequote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ok, nu wil ik zo’n kast:
[ afbeelding ]
Die achter tegen de muur.
Maar Ikea heeft hem niet, volgens mij. Ik kan hem zelf maken, maar ga liever voor de luie optie van kopen. Iemand enig idee?
Ik vind Ikea ivar (lage open versie) beetje zelfde idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ok, nu wil ik zo’n kast:
[ afbeelding ]
Die achter tegen de muur.
Maar Ikea heeft hem niet, volgens mij. Ik kan hem zelf maken, maar ga liever voor de luie optie van kopen. Iemand enig idee?
Die vind ik niet zo leuk, die staat hier al in de gang. Maar ik zoek rustig verder.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind Ikea ivar (lage open versie) beetje zelfde idee.
Wat ga je aanpassen? die is toch al heel leukquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
We hebben nog een ongebruikte Nornas boekenkast (Ikea) staan boven, die ga ik aanpassen en op de plek zetten waar ik zo’n kast in gedachten heb
stylen is heel leuk voor een babykamer!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mis dat styling talent ook ben ik bangIk zie zulke toffe dingen voorbij komen maar denk dat het lang niet zo tof wordt als ik het zelf ga doen
Ik wil graag minder vakken en meer open. Dus ik ga kijken of ik dat kan bereiken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat ga je aanpassen? die is toch al heel leuk
Ik zie veel hacks voor de nomas iig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wil graag minder vakken en meer open. Dus ik ga kijken of ik dat kan bereiken.
Ziet er goed uit! Is die kast nou zo groot of is dat gezichtsbedrog?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:29 schreef NicolasJoy het volgende:
Babykamer is na 'n update er weer klaar voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:29 schreef NicolasJoy het volgende:
Babykamer is na 'n update er weer klaar voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezichtsbedrog door de manier van de foto maken denk ik. Weet eigenlijk niet hoe hij er zo uit kan zijn gekomen.. Net zo groot als de commode in elk geval! 120 cm? Oh, zie nu dit staan: Breedte: 100 cm, Diepte: 55 cm, Hoogte: 180 cmquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Is die kast nou zo groot of is dat gezichtsbedrog?
Gewoon geduld hebben, dan heb je ze voor ¤30, en laatst zag ik er een voor ¤10 langs komen. Je moet er dan alleen wel snel bij zijn. Zulke stoelen gebruiken ze toch pas vanaf 1~1,5. Wij hebben ze pas gekocht toen de meiden al 2 waren, tot die tijd voldeed de Ikea antilop prima (en die is veel sneller en makkelijker schoon te maken ook). De antilop verkoopt 2e hands trouwens nog wel gewoon voor 50% nieuwprijs.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:34 schreef Seven. het volgende:
Die stoelen van Stokke zijn wel 60-80 euro tweedehands.
Met de newbornset kan je baby al heel snel in die stokke en prul zat er met een stoelverkleiner vanaf een maand of 7 in... We hebben ook een antilop, maar die is voor als we buiten eten of bezoek met een kindje hebben.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:38 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben, dan heb je ze voor ¤30, en laatst zag ik er een voor ¤10 langs komen. Je moet er dan alleen wel snel bij zijn. Zulke stoelen gebruiken ze toch pas vanaf 1~1,5. Wij hebben ze pas gekocht toen de meiden al 2 waren, tot die tijd voldeed de Ikea antilop prima (en die is veel sneller en makkelijker schoon te maken ook). De antilop verkoopt 2e hands trouwens nog wel gewoon voor 50% nieuwprijs.
Zoveel nog ja? Hier staan ze vaak gratis op marktplaats.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:38 schreef FlyingFish het volgende:
De antilop verkoopt 2e hands trouwens nog wel gewoon voor 50% nieuwprijs.
Staat bij jou de kinderstoel niet in de kinderkamer dan?quote:Op maandag 27 juli 2020 11:11 schreef SQ het volgende:
is dit nog wel kinderkamer gerelateerd allemaal?
Volgens mij woon je niet in de buurt van R'dam he?quote:Op zondag 26 juli 2020 22:34 schreef Seven. het volgende:
Die stoelen van Stokke zijn wel 60-80 euro tweedehands.
Niks op Pinterest met een uitleg erbij nee?quote:Op maandag 10 augustus 2020 08:48 schreef Flav het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig van de Ikea Kura een bedhuisje gemaakt?
Zie wel foto's op Pinterest maar zonder een beetje uitleg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekvam-kruidenrekje-berken-40070185/ diequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:26 schreef Bottoms_up het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuk boekenrekje voor een baby/kinderkamer? Niet voor aan de muur maar voor naast een stoel.
Ik had deze twee al op het oog:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/flisat-boekenstandaard-00290783/
https://www.ikea.com/nl/n(...)-op-wielen-10298420/
De tweede is geen boekenrek maar kan ooit voor andere dingen gebruikt worden.
Een tijdschriftenrek zou ook kunnen maar die ik vind zijn ofwel lelijk ofwel meer dan 50 euro.
Die kan alleen aan de muur toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekvam-kruidenrekje-berken-40070185/ die![]()
[ afbeelding ]
Die is idd leuk en van dezelfde soort vind ik deze ook mooi: https://www.grasonderjevo(...)k-draak/#descriptionquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef SQ het volgende:
En gewoon een klein boekenkastje? Dan heb je iig al meer opties!
Zoiets is ook leuk:
https://www.pinkorblue.nl(...)-NzHW9kaAiI-EALw_wcB
Ik heb daarvoor een nachtkastje naast de stoel staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:17 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Die is idd leuk en van dezelfde soort vind ik deze ook mooi: https://www.grasonderjevo(...)k-draak/#description
Enige nadeel is de prijs en het formaat. Zijn kamertje is niet zo groot (8m2) en voor nu is het wel handig als ik vanuit de stoel boekjes kan pakken en terugzetten want ik heb hem op schoot. Nu liggen ze naast de stoel op de grond en dat is ook maar niks. Het zou wel passen maar ik denk dat zoiets vooral leuk is als hij zelf boekjes leest. Hij eet ze nu vooral![]()
Aan de muur is lastig want de stoel staat in een hoek waar ook twee ramen zijn.
Dat is misschien nog wel een idee ja. Thanksquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een nachtkastje naast de stoel staan.
Die kinderen groeien, en de kleren dus ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:41 schreef Seven. het volgende:
Geen tips gogo maar wel een vraag: wat is nou praktisch qua kledingkast? Ik zie meestal kasten met hanggedeelte maar dan hou je toch heel veel ruimte over?![]()
Ik neig zelf juist naar veel bakken, maar dat is omdat ik dat voor mezelf superfijn vind voor ondergoed, sokken. Broeken/rokken vouw ik, en shirtjes en jurken hang ik maar dan wel op zo'n manier dat het max 20cm boven de plank eronder hangt. Met kinderkleding ben je dan toch knetterveel ruimte kwijt?
Ligt inderdaad geheel aan je eigen voorkeur.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:41 schreef Seven. het volgende:
Geen tips gogo maar wel een vraag: wat is nou praktisch qua kledingkast? Ik zie meestal kasten met hanggedeelte maar dan hou je toch heel veel ruimte over?![]()
Ik neig zelf juist naar veel bakken, maar dat is omdat ik dat voor mezelf superfijn vind voor ondergoed, sokken. Broeken/rokken vouw ik, en shirtjes en jurken hang ik maar dan wel op zo'n manier dat het max 20cm boven de plank eronder hangt. Met kinderkleding ben je dan toch knetterveel ruimte kwijt?
In het begin kan je daar slofjes of andere spulletjes kwijt. Daarna worden de kleertjes langer, dus wordt alles helemaal opgevuld.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:41 schreef Seven. het volgende:
Die poster is leuk zeg! Waar is ‘ie van?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:18 schreef Gogo83 het volgende:
Wij gaan binnenkort T zijn nieuwe kamer verven en behangen en ik kan geen behang vinden. Heeft hier iemand de geniale tip? Niet te hysterisch, niet heel kinderlijk en bij voorkeur passend bij deze poster. Het komt op 1 of 2 muren, die ander wordt geverfd (in een nader te bepalen kleur uit die poster).
[ afbeelding ]
En heeft er iemand de tip voor een kledingkast voor op zijn kamer? Bed is ongelakt steigerhout, dus ik zoek iets wat daarbij past, maar kan het nog niet helemaal vinden.
Ik zat zelf ook al te denken aan iets met bladeren, ga daar nog maar eens gericht naar zoeken. Poster is van HEMA trouwens, een paar maanden geleden gekocht, dus de kans dat ze hem nog hebben is best aanwezig!quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die poster is leuk zeg! Waar is ‘ie van?
Wil je effen behang of met print?
Voor effen is misschien het geel uit de poster mooi, op het lichtste groen uit de poster.
En voor met print? Uhm, iets met bladeren/takken, omdat dat terugkomt in de poster?
Het valt mee! Tuurlijk gebeurt het wel eens. Maar niet meer dan 1x per maand ofzo 😂quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Mensen met bedhuisjes, hoe vaak stoten jullie je hoofd tegen die dwarsbalk?
Ik ben team bedhuisje, maar vriend lijkt het vreselijk onhandig met bijv opmaken ect door die balken![]()
Dus please zeg me dat het meevalt
Het is mij nog niet gebeurt eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben team bedhuisje, maar vriend lijkt het vreselijk onhandig met bijv opmaken ect door die balken![]()
Geen tips voor behang, maar aangezien ons jonkje dezelfde kleuren op zijn kamer heeft:quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:18 schreef Gogo83 het volgende:
Wij gaan binnenkort T zijn nieuwe kamer verven en behangen en ik kan geen behang vinden. Heeft hier iemand de geniale tip? Niet te hysterisch, niet heel kinderlijk en bij voorkeur passend bij deze poster. Het komt op 1 of 2 muren, die ander wordt geverfd (in een nader te bepalen kleur uit die poster).
[ afbeelding ]
En heeft er iemand de tip voor een kledingkast voor op zijn kamer? Bed is ongelakt steigerhout, dus ik zoek iets wat daarbij past, maar kan het nog niet helemaal vinden.
Bedankt voor de tips, superleuke accessoires!quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:53 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Geen tips voor behang, maar aangezien ons jonkje dezelfde kleuren op zijn kamer heeft:
de vlaggetjeslijn van Dille en Kamille past er mooi bij
[ afbeelding ]
en de kratjes van de Hema ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik duim ook even heel hard mee dat het meevalt, aangezien ik ook m'n zinnen heb gezet op een bedhuisje voor onze dochterquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Ikea strandmon is echt de fijnste voedingsstoel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:57 schreef Sway- het volgende:
Ik wil graag een fijne (schommel)stoel op de babykamer maar vind die krengen bij babypark net ff te duur (350,-) nog tips waar je een fijne stoel kan kopen onder dat bedrag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bed staat nu voor de muur met behang, plinten zijn gedaan en er is wat meer ingericht. Dit weekend de kledingkast opzetten, gisteren een boekenkastje in elkaar geschroefd van Ikea. Best groot en nog lang niet vol, maar lekker veel ruimte voor al haar boeken.
https://www.ikea.com/nl/n(...)berger-wit-00472702/
Oja, die ken ik. Goeie tip, thnx!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Ikea strandmon is echt de fijnste voedingsstoel.
Poang wipt wel lekker, maar de armleuningen zijn spartaans, zeker bij lange voedingen, en kussentjes vallen er tussendoor.
Nooitquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Woood Stijn misschien? Of deze van VT Wonen (misschien wat te duur?).quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zoek een leuke kledingkast voor op de kamer van de jongste.
Iemand die nog iets leuks weet?
Ik heb nu kwantum leipzig op het oog alleen de 3 deurs is uit het assortiment en de 2 deurs is mwauh qua formaat (als ik niets beters tegenkom dan zal dit hem wel worden). Kleur mag wit, donkergrijs of zwart zijn en liefst een lockerkast model (hoeft geen metaal te zijn, mag ook hout met locker look zijn). Budget rond 200, tweedehands mag ook.
Ja, nieuw sowieso veeeeeel te duur voor op zijn kamer, meneer sloopt allesquote:
dit is een slechte foto want die mooie rekjes op de ene foto zijn de officiële boekenrekken en die zijn 12 euro duurder dan het kruidenrekje van de inzetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekvam-kruidenrekje-berken-40070185/ die![]()
[ afbeelding ]
Hoe sloop je een kledingkastquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, nieuw sowieso veeeeeel te duur voor op zijn kamer, meneer sloopt allesdus ik vind 200 al veel.
Ik bedoel eigenlijk tekenen en krassen met speelgoedquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe sloop je een kledingkast.
Dan zou ik een tweedehands lockerkast op MP zoeken. Of wat meer geld neerleggen en een van echt goede kwaliteit aanschaffen die niet zomaar stuk te maken is door een peuter.
Hier is een schuifdeurkast die uit twee delen van 1 meter (naast elkaar) bestaat door een vriendinnetje van mijn kleuter gesloopt. Zij is 1.15 ofzo en besloot dat het leuk is om erin te klimmen, op een plank te gaan liggen en te kijken of ze er gestrekt in paste. Zijwand krom, plank naar beneden gedonderd, gat in achterwand.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe sloop je een kledingkast.
Dan zou ik een tweedehands lockerkast op MP zoeken. Of wat meer geld neerleggen en een van echt goede kwaliteit aanschaffen die niet zomaar stuk te maken is door een peuter.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Hier is een schuifdeurkast die uit twee delen van 1 meter (naast elkaar) bestaat door een vriendinnetje van mijn kleuter gesloopt. Zij is 1.15 ofzo en besloot dat het leuk is om erin te klimmen, op een plank te gaan liggen en te kijken of ze er gestrekt in paste. Zijwand krom, plank naar beneden gedonderd, gat in achterwand.
Never underestimate a kleuter
SPOILER: Huidige situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor een goed doel, want over 3 weken worden alle slaapkamers helemaal glad en strak gestuct
De muren bij beide kinderen worden lichtblauw, met een regenboogthema voor de oudste en een auto / constructievoertuigen thema bij de jongsteSPOILER: Sfeerimpressie regenboogkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sfeerimpressie autokamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning is dat het nog voor de kerst klaar is!
Edit: met speciale dank aan @Claudia_x, want door jouw post over een regenboogkussen bij H&M, ging het regenboogballetje rollen
[ Bericht 4% gewijzigd door twist02 op 15-11-2020 21:48:34 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |