Woood Stijn misschien? Of deze van VT Wonen (misschien wat te duur?).quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zoek een leuke kledingkast voor op de kamer van de jongste.
Iemand die nog iets leuks weet?
Ik heb nu kwantum leipzig op het oog alleen de 3 deurs is uit het assortiment en de 2 deurs is mwauh qua formaat (als ik niets beters tegenkom dan zal dit hem wel worden). Kleur mag wit, donkergrijs of zwart zijn en liefst een lockerkast model (hoeft geen metaal te zijn, mag ook hout met locker look zijn). Budget rond 200, tweedehands mag ook.
Ja, nieuw sowieso veeeeeel te duur voor op zijn kamer, meneer sloopt allesquote:
dit is een slechte foto want die mooie rekjes op de ene foto zijn de officiële boekenrekken en die zijn 12 euro duurder dan het kruidenrekje van de inzetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekvam-kruidenrekje-berken-40070185/ die![]()
[ afbeelding ]
Hoe sloop je een kledingkastquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, nieuw sowieso veeeeeel te duur voor op zijn kamer, meneer sloopt allesdus ik vind 200 al veel.
Ik bedoel eigenlijk tekenen en krassen met speelgoedquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe sloop je een kledingkast.
Dan zou ik een tweedehands lockerkast op MP zoeken. Of wat meer geld neerleggen en een van echt goede kwaliteit aanschaffen die niet zomaar stuk te maken is door een peuter.
Hier is een schuifdeurkast die uit twee delen van 1 meter (naast elkaar) bestaat door een vriendinnetje van mijn kleuter gesloopt. Zij is 1.15 ofzo en besloot dat het leuk is om erin te klimmen, op een plank te gaan liggen en te kijken of ze er gestrekt in paste. Zijwand krom, plank naar beneden gedonderd, gat in achterwand.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe sloop je een kledingkast.
Dan zou ik een tweedehands lockerkast op MP zoeken. Of wat meer geld neerleggen en een van echt goede kwaliteit aanschaffen die niet zomaar stuk te maken is door een peuter.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Hier is een schuifdeurkast die uit twee delen van 1 meter (naast elkaar) bestaat door een vriendinnetje van mijn kleuter gesloopt. Zij is 1.15 ofzo en besloot dat het leuk is om erin te klimmen, op een plank te gaan liggen en te kijken of ze er gestrekt in paste. Zijwand krom, plank naar beneden gedonderd, gat in achterwand.
Never underestimate a kleuter
SPOILER: Huidige situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor een goed doel, want over 3 weken worden alle slaapkamers helemaal glad en strak gestuct
De muren bij beide kinderen worden lichtblauw, met een regenboogthema voor de oudste en een auto / constructievoertuigen thema bij de jongsteSPOILER: Sfeerimpressie regenboogkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sfeerimpressie autokamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning is dat het nog voor de kerst klaar is!
Edit: met speciale dank aan @Claudia_x, want door jouw post over een regenboogkussen bij H&M, ging het regenboogballetje rollen
[ Bericht 4% gewijzigd door twist02 op 15-11-2020 21:48:34 ]![]()
Linksonder is van Leen Bakker, die andere heb ik online gevonden (kinderkamershop.nl geloof ik)quote:Op zondag 15 november 2020 21:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
Leuk twist! Waar vind je die dekbedovertrekken met auto’s?![]()
![]()
quote:Sorry Aapie, maar moest deze hier even posten.quote:Op zondag 22 november 2020 20:12 schreef aapieannie het volgende:
Wij hebben vanmorgen de bedden weer dichtgemaakt. Vriend heeft de lattenbodem van Vincent zo gemaakt dat hij er niet meer uit kan klimmen.
De heren hadden met aardig wat geweld de kledingkast open gekregen. Schuifdeuren uit de rails, en diverse planken eruit gesloopt. Het zorgde voor een erg onveilige situatie vandaar het besluit toch de bedjes maar weer dicht te maken..
Peuters kunnen wel degelijk kasten slopen. Ik heb er ook zo een in huis.
Protège moi de mes désirs.![]()
Dat kleine lieve jongetje van jou?quote:Op maandag 23 november 2020 09:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Peuters kunnen wel degelijk kasten slopen. Ik heb er ook zo een in huis.![]()
![]()
Je moest eens weten wat voor terrorist in dat lieve jongetje schuilt.quote:
Protège moi de mes désirs.![]()
Crosspost uit K&W, maar hier zitten vast ook users die hetzelfde hebben gehad:quote:Op maandag 21 december 2020 13:45 schreef twist02 het volgende:
Onze kwestie: we willen wat posters ophangen in de kinderkamers, d.m.v. zulke posterhangers:
Per poster hebben we dus 1 haakje/spijker/schroef nodig, maar wat is aan te raden?
Boren met een plug en schroef kan, maar voelt overdreven voor een simpele poster. Een spijker is het 'mooiste' qua kop lijkt me (aangezien die zichtbaar blijft), maar misschien ook het minst stevig?
Zag die plakspijkers van Tesa wel voorbij komen, die hebben we al eens eerder gebruikt, alleen dat lijkt me dus erg lelijk in dit geval
Ohja, het betreft een gipsblokken binnenmuur, afgewerkt met een dun laagje stucwerk.
En bij de ander is het een betonnen buitenmuur (eveneens gestuct).![]()
Geen idee wat voor muren het hier precies zijn, maar hier hangen posters met zulke houders zonder problemen aan spijkers.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ja, die 2 reacties kreeg ik dus letterlijk toen ik bij vrienden en familie informeerde hoe zij dit deden
Jullie snappen dat ik hier kwam voor een soort tiebreaker hè?
Maar just in case misschien dan toch maar schroeven doen...![]()
Het kan allebei. Wij gebruiken al jaren spijkers voor posters en schilderijen en dat werkt prima. Het scheelt boorwerk.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik wil ook op witte muren nog weleens Tesa powerstrips gebruiken zodat ik niet hoef te boren. Ik wissel de kinderkamers nogal eens qua indeling, dus dan helpt het wel als er geen gaten in de muren zitten.![]()
![]()
Hmm, kom er net achter dat de bovenste latjes van de posterhangers ook al voorgeboorde gaatjes hebben.
Dus als we die vastzetten met schroeven, kunnen de touwtjes er af. Heb je wel 2 gaten per poster (dus nog meer boorwerk, voor m'n man dan), maar dan zijn ze niet zichtbaar.
Kamers zijn trouwens bijna af nu!![]()
![]()
Ik heb al een keer of 10 verzucht dat ze het hier minstens 10 jaar mee moeten doenquote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik wil ook op witte muren nog weleens Tesa powerstrips gebruiken zodat ik niet hoef te boren. Ik wissel de kinderkamers nogal eens qua indeling, dus dan helpt het wel als er geen gaten in de muren zitten.
Andere posters kan uiteraard, maar dan wel op dezelfde plek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |