Hij heeft prima dingen laten zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Gio zit daar ook echt allemaal maar omdat hij Italiaan is he
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar Perez in de manager hebben gekozen
Ik was gelukkig slim, ging voor kansen spreiden
Ik bedoel vóór de F1, waardoor hij in de F1 kwam.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mweh... ik vind het niet veel bijzonders
Stond al wel een tijdje in beeld voordat Max over de finish ging, vrees ervoor..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij daar al voorbij was toch?
Was aan begin s3, dus verwacht welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij daar al voorbij was toch?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Ferrari ook weer keurig tegen de top-10 aan.
Gio stond toch ergens aan het begin van S3, dat is iets van 20+ seconden, dus denk dat hij er voorbij was.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stond al wel een tijdje in beeld voordat Max over de finish ging, vrees ervoor..
Maakt toch niks uit als er een q2 komtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stond al wel een tijdje in beeld voordat Max over de finish ging, vrees ervoor..
Dan moet je Vettel wel iets kunnen bieden, wat zou dat zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:08 schreef shiz het volgende:
Waarom Vettel niet naar HAAS ingeruild voor Grossjean?
Nee Gio stond in de laatste bochtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gio stond toch ergens aan het begin van S3, dat is iets van 20+ seconden, dus denk dat hij er voorbij was.
Er zijn weekeinden geweest dat mijn punten van de zaterdag kwamen, dus dit is een flinke au hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Altijd het hele weekend nemen. Hij krijgt nog wat punten.
Dat klinkt shady ja. Ik voorspel een straf.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:04 schreef Tinos85 het volgende:
Verstappen verbetert z’n tijd onder geel in sector 3?
Ik zeg het net.quote:
En dan mogelijk 3 GP's in Italië dit jaar...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Ferrari ook weer keurig tegen de top-10 aan.
Kan nog wel gridstraf betekenen. Norris heeft drie plaatsen voor inhalen tijdens geel in vrije training.quote:
Een zitje in het F1 circus. Geen competitieve misschien... maar ja, dat heeft Kimi ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan moet je Vettel wel iets kunnen bieden, wat zou dat zijn?
Oh zo. Hij doet mij denken aan Liuzzi, dat was pre-F1 ook een megatalent maar in de F1 kwam het er nooit uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel vóór de F1, waardoor hij in de F1 kwam.
Volgens mij niet, want Olav zei nog dat hij niks zag terwijl Latifi zijn rondje aan het afmaken was. Maar goed, zien het zo welquote:
Een Haas VH3 of zo natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan moet je Vettel wel iets kunnen bieden, wat zou dat zijn?
Als je idd gewoon beetje wil rondrijden kan je daar voor kiezen. Maar weet niet of Seb dat zou doen. Denk dat het of RBR wordt of exit. En RBR roept massaal NEE dat het voor mij klinkt als "Ja".quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:09 schreef shiz het volgende:
[..]
Een zitje in het F1 circus. Geen competitieve misschien... maar ja, dat heeft Kimi ook niet.
Alles wat niet Max heetquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kamphuis vindt Leclerc niet leuk of zo
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kamplul rukt op Max. Dat is het enige wat telt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nee ik zag hem toen op die beelden ook niet staan eigenlijk maar daar was hij gespind iig.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want Olav zei nog dat hij niks zag terwijl Latifi zijn rondje aan het afmaken was. Maar goed, zien het zo wel
Tenzij hij ook een gridpenalty krijgt. Da's wel gebruikelijk bij het negeren van een gele vlag.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:11 schreef vosss het volgende:
Met afgestreepte p2 tijd had max ook voldoende voor q2, dus no biggie.
Maar misschien wel 3 plaatsen straf?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:11 schreef vosss het volgende:
Met afgestreepte p2 tijd had max ook voldoende voor q2, dus no biggie.
Hij moet gewoon naar Mercedes of Red Bull maar die durven niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:11 schreef Gruj0 het volgende:
Seb kan dan beter naar Alfa ipv naar HAAS.
Gast, het seizoen is één race oud.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:12 schreef Mansjester het volgende:
Het verbaast me dat Williams het dit seizoen zo goed doet. Vorig jaar kansloos laatste en sindsdien alleen maar geldproblemen
Wie?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik was al helemaal vergeten dat Sirotkin een volledig seizoen heeft gereden
Q3 moet mogelijk zijn voor Russel in deze omstandighedenquote:
Ah, dat klopt, maar hij reed een rondje door en stond daarna dus aan begin S3 stil volgens mijquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee ik zag hem toen op die beelden ook niet staan eigenlijk maar daar was hij gespind iig.
Zat er toch voor?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tenzij hij ook een gridpenalty krijgt. Da's wel gebruikelijk bij het negeren van een gele vlag.
Alle coureurs hebben daar kans opquote:
Durven niet of hebben geen plek?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar Mercedes of Red Bull maar die durven niet.
Bottas verdient het niet om opgeofferd te worden voor Seb en Albon zit met contacten 51% diep in RBR.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar Mercedes of Red Bull maar die durven niet.
Is dat zo? Dat vraag ik me af. Hij verbeterde zijn tijd pas na de laatste gele vlag en die werd gegeven in de laatste sector.quote:
Ze hebben gewoon hun budget rond voor dit en volgend jaar, dus dat is wat overdreven.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:12 schreef Mansjester het volgende:
Het verbaast me dat Williams het dit seizoen zo goed doet. Vorig jaar kansloos laatste en sindsdien alleen maar geldproblemen
Dat sowieso. Ik heb hem hoger zitten dan Bottas. Russell zou Lewis een run for zn money geven. Obviously. For sure.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:13 schreef Toekito het volgende:
ik duim dat GR gewoon naar Q3 gaat
Russell is echt veel beter dan dat brik waar die in zit.
Vettel zie ik echt wel liever dan Bottas.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bottas verdient het niet om opgeofferd te worden voor Seb en Albon zit met contacten 51% diep in RBR.
Omdat ze de baan oprijden. Dat telt ook mee in de stand.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:14 schreef tralalala het volgende:
Waarom verspringen de tijden altijd zonder tijd achter hun naam?
En het eerste weekend dat er zich geen gekke situaties voordoen staan ze weer gewoon stijf achteraan.quote:
Waarom? Omdat hij het voor een niet wereldkampioen, jouw Hammie af en toe toch best moeilijk heeft gemaakt en met Seb erbij de vernedering minder zwaar zou zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel zie ik echt wel liever dan Bottas.
Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
Is Bottas dan toch beter dan ik dacht..
Misschien is de Mercedes wel beter dan je dacht.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
Dat doet hij elk seizoen in het begin.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:15 schreef Kyran het volgende:
Bottas 3.0 lijkt het ok te doen tot nu toe
Nee hoor, eerste paar races lijkt het nog wat en zodra hij straks weer een keer keihard door Hamilton gecrushed wordt is het weer klaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
Partymodus heb je in deze omstandigheden weinig aanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, de feestmodus doet het bij Red Bull ook bij slecht weer
De waarheid ligt in het midden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:18 schreef VacaLoca het volgende:
Altijd lastig inschatten of Albon nu matige tijd heeft of Max een buitenaardse
Ik kijk al F1 sinds Farina. Ik heb er oog voor. Vettel is in alles beter dan Bottas.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij het voor een niet wereldkampioen, jouw Hammie af en toe toch best moeilijk heeft gemaakt en met Seb erbij de vernedering minder zwaar zou zijn?
Dan moet Williams nog wel een stevige suikeroom uit het Midden Oosten vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:18 schreef shiz het volgende:
Die pink Mercedes hè. Is dat eigs met inspraak van Merc zelf?
Kan Williams datzelfde trucje niet doen dan?
Hopen dan dat iemand ze koopt met verstand van geld en niet van racen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan moet Williams nog wel een stevige suikeroom uit het Midden Oosten vinden.
Merc geeft dat niet uit een soort van barmhartigheid aan Racing Point.
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:21 schreef afca87 het volgende:
Leuk voor Russell dat hij eens kan proberen om in Q3 te komen. Had ik vorig jaar niet voor mogelijk gehouden.
Zullen ze daar zo lang over doen? Inmiddels genoeg straffen gezien tussendoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:20 schreef beantherio het volgende:
Zelfs als er nog een q3 komt zie ik Max de pole wel pakken. Hij is nu in zijn element.![]()
Dwz: als die gele vlag-situatie uit q1 echt wel in orde was en er geen straf volgt.
Denk het ook niet maar moet voor hem leuk zijn om het gevoel te hebben beetje mee te doen nu. Eens wat anders dan strijden om de 19e plekquote:
Dat was vorige week nog niet toch? Is erg fijnquote:
Nieuwe toevoeging vanaf deze GP inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat was vorige week nog niet toch? Is erg fijn
karma bitchquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:27 schreef tralalala het volgende:
Lekker voor je LeclercMet je tripje Monaco
Ze zeggen wel eens dat regen de grote 'equalizer' is, maar Ferrari schurkt nog steeds lekker tegen de top 10 aan.quote:
Roze Mercedes. Waardeloze autoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Racing Point bakt er geen kloot van in regen
Dat is dan wel stabielquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:28 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari's net als vorige week 10 en 11 in Q2....
Vergeten het regen-pakket erbij te kopenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Racing Point bakt er geen kloot van in regen
Dat is sowieso al wel een tijd voorbij. Het gooit het veld wel door elkaar maar de ene auto doet het prima in de regen en de ander totaal niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat regen de grote 'equalizer' is, maar Ferrari schurkt nog steeds lekker tegen de top 10 aan.
Denk dat het tijdens het kopiëren niet regendequote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Roze Mercedes. Waardeloze auto
Snap ook echt niet dat ze daar geen openheid over geven. Dit is zo slecht voor de sport.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:29 schreef vosss het volgende:
Als ik de FIA was dan pakte ik alle punten na de zomerstop alsnog af.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat die gewoon volstrekt illegaal rond reden.
True true, dat hebben we ook bij Red Bull gezien in 2018.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is sowieso al wel een tijd voorbij. Het gooit het veld wel door elkaar maar de ene auto doet het prima in de regen en de ander totaal niet.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat het tijdens het kopiëren niet regende
Dan krijg je een VW diesel gate.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ook echt niet dat ze daar geen openheid over geven. Dit is zo slecht voor de sport.
Top teamquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:28 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari's net als vorige week 10 en 11 in Q2....
De FIA had bij Merc/RBR of wie ook dit anders hadden opgelost. Maar het is Ferrari dus dan kom je weg met een beetje FOEI en de rest stoppen we in de doofpot als je beloofd het niet weer te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:29 schreef vosss het volgende:
Lastig hoor, Hamilton is ook wel een regengod.quote:
Is nog steeds geen bewijs. En dit is niet dezelfde motor.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:29 schreef vosss het volgende:
Ja zijn beide duidelijk beter dan de rest.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lastig hoor, Hamilton is ook wel een regengod.
Is allemaal toeval idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is nog steeds geen bewijs. En dit is niet dezelfde motor.
Cockpit = badkuip. Lekker badeentje erbij. Fresh n clean.quote:
Je ziet zelf toch ook wel dat ze er veel dichterbij zitten in de kwali en race. Los van de uitvallers,snelheid is veel beter. Ze zijn niet standaard laatste in onder normale omstandigheden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En het eerste weekend dat er zich geen gekke situaties voordoen staan ze weer gewoon stijf achteraan.
Ondanks dat zijn dit natuurlijk wel de weekenden die Williams met twee handen aan moet grijpen.
De FIA wil wel, maar Ferrari wil niet dat er details over de motor naar buiten gebracht worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ook echt niet dat ze daar geen openheid over geven. Dit is zo slecht voor de sport.
er is ZAT bewijs...en niet voor niks een geheime deal + 2de fuel flow sensor voor iedereen !!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is nog steeds geen bewijs. En dit is niet dezelfde motor.
Dat zeg ik niet. Maar als je iemand wil bestraffen moet je wel keihard bewijs hebben.quote:
Die sensor was al bekend gemaakt voordat de FIA de motor onderzocht had. Op basis van vragen van andere teams.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er is ZAT bewijs...en niet voor niks een geheime deal + 2de fuel flow sensor voor iedereen !!!!
Vanaf vorige week, ja. Niet tussen de laatste race van vorig seizoen en de eerste race van dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het is toch wel dezelfde motor alleen zonder illegale delen. Want de motor ontwikkelingen zijn bevroren tenzij voor betrouwbaarheid.
Mijn koffiemachine klinkt beter dan dat dit klonkquote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vanaf vorige week, ja. Niet tussen de laatste race van vorig seizoen en de eerste race van dit seizoen.
Zowel Mercedes als Honda zijn met updates gekomen.
Ja, vroeger wist je gewoon dat als het regende Schumacher en in mindere mate Alesi de dienst uitmaakten, en ook wie er helemaal door het ijs ging zakken, Coulthard bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True true, dat hebben we ook bij Red Bull gezien in 2018.
In 2017 nog prima in het nat, in 2018 niet meer vooruit te branden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |