Ja, tussen 10 en 11 uur als er vandaag niet gereden kan worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:10 schreef mikieu het volgende: Is zondagochtend al als serieuze optie genoemd?
Mooi wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, tussen 10 en 11 uur als er vandaag niet gereden kan worden.
twitter:F1 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 15:13:14👀 Want to show off your support for your favourite driver?
Tweet using their hashtag to light up the last-corner grandstand 🙌
#AustrianGP 🇦🇹 #F1 https://t.co/Bx0yHlGIp2 reageer retweet
Shots fired!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Srebrenica zo hun eigen opvatting over.
Ik weet niet eens wie voorhuis is, dus het kan altijd nog ergerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap deze Voorhuis grap na 15 jaar nog steeds niet
Heeft toch niks me de band te maken, zoals Doornbos net uitlegtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word hier een beetje moe van. Het lijkt erop dat Pirelli simpelweg geen fatsoenlijke regenband kan maken.
Tegen Corona.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staan Doornbos en Rop nog met een schermpje tussen elkaar?![]()
![]()
Dat lijkt niet. Dat is.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word hier een beetje moe van. Het lijkt erop dat Pirelli simpelweg geen fatsoenlijke regenband kan maken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap deze Voorhuis grap na 15 jaar nog steeds niet
quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan maar de directe versie. Voorhuis is een domme kwijlende geit. Wat niet betekent dat ze een echte geit is overigens als je dat nog niet had begrepen.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Als ze bij schaatsen een opkomst met bijnaam zouden invoeren zoals bij boksen of darten zou Jorien opkomen als Jorien 'de Zamboni' Voorhuis
Nee maar de regenbanden van pirelli zijn niet best.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft toch niks me de band te maken, zoals Doornbos net uitlegt
Moet jij zelf niet je rondetijden verbeteren?quote:
Tegen opspattende kwijldruppels voor als Max P1 rijdt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staan Doornbos en Rop nog met een schermpje tussen elkaar?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tegen opspattende kwijldruppels voor als Max P1 rijdt.
Dan is niet de reden dat ze niet rijden he?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kijk daar niet naar. Gelul over helikopters trap ik iig niet meer in.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft toch niks me de band te maken, zoals Doornbos net uitlegt
huhquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is niet de reden dat ze zijn rijden he?
Niet de reden dat ze niet rijden.quote:
Het is zaterdag, dan werken ze niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom niet zo'n gemeentewagentje het water op laten zuigen?
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Moet jij zelf niet je rondetijden verbeteren?
F1 auto heeft amper bodemspeling. Daarmee door een plas = onbestuurbaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kijk daar niet naar. Gelul over helikopters trap ik iig niet meer in.
Omdat het probleem niet in het water op het circuit zit maar in het slechte weer waardoor de heli niet kan vliegen?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
of de helikopters laag over de baan laten vliegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
Dat duurt 2 dagen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
F1 auto heeft amper bodemspeling. Daarmee door een plas = onbestuurbaar.
Waarom denk je dat, als de camera heli wel vliegt en Doornbos het alleen over plassen op de baan heeft?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het probleem niet in het water op het circuit zit maar in het slechte weer waardoor de heli niet kan vliegen?
Het moet mogelijk zijnquote:
Geen idee, maar ik vind uitleg van een oud-F1-coureur meestal wel aannemelijk. Itt wat meningen op een forumquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
F1 auto heeft amper bodemspeling. Daarmee door een plas = onbestuurbaar.
Alle hooivorken zijn bij Farmers Defense Forcequote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom laten ze Gertjan Verbeek niet gewoon wat gaten in het asfalt prikken?
Risico van het vak.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het is echter allemaal al 1000x uitgelegd.
En de medische heli is wel degelijk ook een factor. Die moet over de bergen heen. Als als daar mist hangt of zwate regenwolken kan die niet opstijgen omdat die daar niet doorheen ksn.
Dat de cameraheli wel kan vliegen is nuet relevant. Die vliegt alleen boven het circuit.
Doe maar niet,voor je het weet staat er een blokhut in de bocht.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat is absoluut géén onzin. Die wagens gaan drijven bij zware regenval. Aquaplaning to the max.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Risico van het vak.
Ik zeg rijden met die dingen.
Gaat de drainage van de baan eraanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze moeten alleen nog even naar de tekentafel wat betreft de waterafvoer.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze moeten alleen nog even naar de tekentafel wat betreft de waterafvoer.
Onzin. Heeft niks met Pirelli te maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sinds Pirelli de banden levert hebben F1 auto's opeens te weinig rijhoogte om in de regen te rijden. Rijhoogte kun je ook aanpassen maar goed het zal allemaal wel.
Ik zal nooit Pirelli banden kopen iigquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sinds Pirelli de banden levert hebben F1 auto's opeens te weinig rijhoogte om in de regen te rijden. Rijhoogte kun je ook aanpassen maar goed het zal allemaal wel.
Dat was echt niet vergelijkbaar met nu..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Duitsland vorig jaar was ook een heftige neerslag. Een na de ander vloog de baan af en Max ging er met de winst vandoor.
Regen an sich is niet zo'n probleem. Wel als er sprake is van standing water, oftewel grote waterplassen waar ze doorheen moeten. Dan gaan ze aquaplanen en krijg je situaties zoals Brazilië 2003 waar de één na de ander van de baan af zeilde. En toen ging het niet om Pirelli regenbanden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee er is altijd wat met die banden. Bridgestone had altijd in alle omstandigheden zijn zaakjes voor elkaar itt tot GoodYear, Michelin en Pirelli.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zal nooit Pirelli banden kopen iig
Michelin ging zelfs op het droge nat, Indy 2005 anyone?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee er is altijd wat met die banden. Bridgestone had altijd in alle omstandigheden zijn zaakjes voor elkaar itt tot GoodYear, Michelin en Pirelli.
Ben het niet vaak met hem eens maar nu wel, inmiddels kan er redelijk gereden worden. Niemand verplicht ze om met 300+ door die bergen te rammen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hoor Olav, laten we gewoon gaan rijden. Wat boeit het of het veilig is?
Maar wel gaan janken als er iemand ernstig gewond raakt of erger...
In Brazilië 2003 konden ze ook met Bridgestone banden niet op de baan blijvenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee er is altijd wat met die banden. Bridgestone had altijd in alle omstandigheden zijn zaakjes voor elkaar itt tot GoodYear, Michelin en Pirelli.
Albonquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pooltje wie 'm als eerste in de muur of grindbak plakt?
Keuzes:quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vettelquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is dit de hele tijd?quote:
Grosjean mag van Haas niet eens naar buiten denk ik.quote:
ja, het is een soort sjoelen nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gioquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Latifiquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Uitslag zou ook 100% Grosjean zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Stroll is toch wel redelijk goed in de regen?
Monza en Duitsland vorig jaar ook.
Dus kunnen niet eens remmen. Laat staat dat GRO of MAG te hard gaan rijdenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ja, het is een soort sjoelen nu.
minstens één auto. een haas misschien?
Ongein.quote:
Vettel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop ook niemand, maar denk het wel dat een van hen sowieso van de baan gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoop niemand eigenlijk want dan wordt 't meteen weer afgeblazen
Sbinala is spinnen? Waarom is die b rood? Zoveel vragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:42 schreef shiz het volgende:
[..]
Ongein.L4NDO-generatie humor. Italiaans verbasterd voor 'binnen' & 'spinnen'.
Met Pirelli banden waren ze de pitbox niet uitgekomen. Toen liep er echt een soort rivier over de baan in bocht drie waar oa Jos Verstappen zijn Waterloo vond. Dan begrijp ik dat je aquaplaning krijgt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Brazilië 2003 konden ze ook met Bridgestone banden niet op de baan blijven
Staat nog een Alfa tussen als ik het goed ziequote:
Uitslag FP2.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
Links in beeld, alle coureurs. Wat zegt die volgorde van de namen nu?
Precies op tijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kom net uit mijn bed gerold. Beginnen ze nu pas?
nee dit is post kwali optocht tegen racismequote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kom net uit mijn bed gerold. Beginnen ze nu pas?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
Grosjean in het grind en water is nat
quote:
Die is zeker goedquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:51 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij is die Russell echt goed, maar kan ie het niet laten zien (ja duh) door de Williams. Maar een van de toprijders in dit veld.
hij had het gewoon helemaal niet door. Zegt dat we naar Vettel kijken terwijl er gewoon Leclerc in beeld staat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Olav Mol heeft echt zoveel moeite om teamgenoten uit elkaar te houden.....
LEC is er weer overheenquote:
Mwah...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:54 schreef VacaLoca het volgende:
Zou de Bull weer niet zo fijn in de regen zijn?
Huh?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:54 schreef VacaLoca het volgende:
Zou de Bull weer niet zo fijn in de regen zijn?
Der is maar 1 ding beter: een race met regenquote:
Dat is vaak maar matig. Maar soms ook nietquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Der is maar 1 ding beter: een race met regen
Huh wat?quote:
Hebben er al een paar een aardige ommezwaai gemaakt.quote:
Wel spin, geen binquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:56 schreef shiz het volgende:
[..]
Hebben er al een paar een aardige ommezwaai gemaakt.Maar valt nog mee.
Hij wil het ook gewoon niet zeggenquote:
Zal wel het hele seizoen zo gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stuivertje wisselen tussen McLaren en Mercedes
Niet lang. Russell gaat Q2 halenquote:
Moet hij een andere vriendin zoeken hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max zit niet in een lekker gat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |