ik ga regelmatig rond lunchtijd ff wat boodschappen doen, ben ik er toch ff uitquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
Wat wel een voordeel van werken op kantoor is, dat we dan ook na het eten even buiten een rondje gingen lopen. Dat doe je dan toch net even wat makkelijker dan bij thuiswerken.
Dat kan natuurlijk net zo makkelijk, maar in de praktijk doe ik dat niet altijd.
Ja is toch anders inderdaad, in je eentje.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
Wat wel een voordeel van werken op kantoor is, dat we dan ook na het eten even buiten een rondje gingen lopen. Dat doe je dan toch net even wat makkelijker dan bij thuiswerken.
Dat kan natuurlijk net zo makkelijk, maar in de praktijk doe ik dat niet altijd.
Dat is wel het beste inderdaad. Ik doe dat vaak dan iets later. Rond een uur of drie.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga regelmatig rond lunchtijd ff wat boodschappen doen, ben ik er toch ff uit
en dan regelmatig 's avonds nog wel ff een stukkie verder wandelenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel het beste inderdaad. Ik doe dat vaak dan iets later. Rond een uur of drie.
Ook dat is goed om te doen. Dat doe ik ook. Of ik sluit dan een kwartier tot een halfuur mijn ogen (zonder te slapen) om mijn ogen wat rust te geven na de hele dag naar het scherm staren.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan regelmatig 's avonds nog wel ff een stukkie verder wandelen
begin er wel wat vaker heen te gaan, ben het thuiszitten wel beuquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:48 schreef Redefine het volgende:
Ik ga het komende week weer meemaken hoe het is op kantoor te werken. Dan twee dagen op kantoor en drie dagen thuis. En dan zodra het volgens het RIVM weer 'normaal' is andersom.
Ben benieuwd hoe dat gaat zijn na vier maanden thuiswerken. Denk dat de afwisseling wel lekker is. Al is het wel een stuk vroeger op staan.
Ben zelf het thuiswerken niet per se beu, maar het is wel zo dat de weken dan wel heel erg op elkaar zijn gaan lijken. De tijd is ook bizar hard gegaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin er wel wat vaker heen te gaan, ben het thuiszitten wel beu
afgelopen 2 weken telkens op woensdag, komende woensdag ook weer
Trustenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:56 schreef molloot200 het volgende:
Zo, besloten een poging te doen om te slapen ondanks de muziek.
Trusten!
trustequote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:56 schreef molloot200 het volgende:
Zo, besloten een poging te doen om te slapen ondanks de muziek.
Trusten!
dat dus ook, werk is te virtueel geworden naar m'n zin. ik heb gewoon mensen fysiek om me heen nodig. Ik wil wel graag 1 a 2 dagen blijven thuiswerken, geen reistijd is ook wel relaxedquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben zelf het thuiswerken niet per se beu, maar het is wel zo dat de weken dan wel heel erg op elkaar zijn gaan lijken. De tijd is ook bizar hard gegaan.
Dus daarvoor is de afwisseling juist wel prettig. En vooral leuk om collega's weer in het echt te spreken. En andere collega's in zijn geheel weer eens te spreken. Die zie ik dan wel bij de wekelijkse meeting, maar dan spreek ik ze niet.
En voor nu is het vooral ook weer om te wenen. Nu zit er al vier maanden tussen, maar eer dat het weer terug naar voorheen is, zal het ergens september zijn en dan zitten we alweer op een halfjaar. Als je dan opeens weer op kantoor gaat zitten, wordt het helemaal wennen..
Ja geldt voor mij ook. Ik wil absoluut minstens een dag thuis blijven werken (waarschijnlijk twee), maar die afwisseling maakt het beter. Bij ons gaan we sowieso wel in de toekomst meer thuis blijven werken. Dat is ook wel prettig, maakt het makkelijker om boodschappen etc te doen na of tussen werk (dan werk je iets langer door).quote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus ook, werk is te virtueel geworden naar m'n zin. ik heb gewoon mensen fysiek om me heen nodig. Ik wil wel graag 1 a 2 dagen blijven thuiswerken, geen reistijd is ook wel relaxed
Toch pas over twee uur?quote:
Ja die heeft het juist over drie uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:18 schreef Koen66 het volgende:
aan de andere kant dan had @:prisha geen wekker hoeven zetten
In principe zou je die de hele nacht moeten kunnen zien, vandaag ook weer. Gisteravond gekeken, maar het was nog te licht en te bewolkt en toen het wel donker genoeg was, was ik te slapend.quote:
Goedemorgenquote:
Ik hou deze tabel aanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die heeft het juist over drie uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |