Vrij vast toch wel, alleen vandaag was dan later omdat ik later thuis was. Maar ik heb wel echt routine jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eet je eigenlijk ook vaste tijden of wisselt dat nog?
Gewoon wakker blijven!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:22 schreef Prisha het volgende:
Shit het is al half 1. Ik wilde om 3:00 opstaan om te proberen die komeet te spotten en fotograferen.
Ik weet niet of dat hem gaat worden.
Toch maar proberen. Truste voor strakjes![]()
Ah ok. Zelf eet ik geen vaste tijden. Dat wil zeggen, ik eet zelden om zes uur al. Meer tussen 18.30 en 19.30 ergens. 's ochtends hangt af van hoe laat ik opsta.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrij vast toch wel, alleen vandaag was dan later omdat ik later thuis was. Maar ik heb wel echt routine ja
Mijn ouders waren ook wel vrij makkelijk met af en toe even een slokje geven. Maar absoluut niet zelf een glas. Tot inderdaad een jaar of 14 dat ze minder moeilijk deden als ik eens een keer ergens wat alcohol op had. Sowieso maakte ik het nooit te bont.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn ouders waren daar eigenlijk helemaal niet zo streng in. Nou ja wij hadden het dan ook weer niet in ons hoofd moeten halen om zwaar bezopen thuis te komen. Maar dat deden we dan ook niet.
Zelf heb ik uiteindelijk wel vaak een glaasje van het een en ander geprobeerd om te weten of ik het lekker vond. Maar dronken ben ik nooit geweest.
Nooit last van gehad gelukkig. Maar voor veel jongeren geldt dat wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:29 schreef molloot200 het volgende:
En als 15- of 16-jarige zit je natuurlijk ook volop in de periode dat je volop geldingsdrang wilt en niet buiten de groep wil vallen.
Ah okay, dat laatste geldt voor mij ook wel hoor, of als ik een relatief vroege werk-call heb dan doe ik die liever eerst en daarna pas eten, zodat ik zo lang mogelijk kan slapen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Zelf eet ik geen vaste tijden. Dat wil zeggen, ik eet zelden om zes uur al. Meer tussen 18.30 en 19.30 ergens. 's ochtends hangt af van hoe laat ik opsta.
Ja en ik heb het ook op de een of andere manier heel ongemakkelijk gevonden altijd om onder mijn achttiende met mijn ouders erbij te drinken of zo.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn ouders waren ook wel vrij makkelijk met af en toe even een slokje geven. Maar absoluut niet zelf een glas. Tot inderdaad een jaar of 14 dat ze minder moeilijk deden als ik eens een keer ergens wat alcohol op had. Sowieso maakte ik het nooit te bont.
Nee ik vind zelf ook dat ik niet echt per se daaronder val. Maar vaak genoeg dat dat wel gebeurt hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nooit last van gehad gelukkig. Maar voor veel jongeren geldt dat wel.
Ja. Bij mij zit er dan verschil tussen nu thuiswerken, dan ontbijt ik eigenlijk relatief laat en dan is ook het enige moment dat ik tijdens het werken zit te eten. Als ik op kantoor zit, dan ontbijt ik wel vroeg, nog wel thuis voordat ik naar de trein fiets.En als ik vrij ben meestal laat want dan slaap ik ook uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, dat laatste geldt voor mij ook wel hoor, of als ik een relatief vroege werk-call heb dan doe ik die liever eerst en daarna pas eten, zodat ik zo lang mogelijk kan slapen.
Ja dit omschrijft mij ook wel jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Zelf eet ik geen vaste tijden. Dat wil zeggen, ik eet zelden om zes uur al. Meer tussen 18.30 en 19.30 ergens. 's ochtends hangt af van hoe laat ik opsta.
Klopt. Veel jongeren gaan drinken en/of roken omdat het groepje waar ze bij zitten dat doet. Of in andere gevallen gaan ze zich misdragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik vind zelf ook dat ik niet echt per se daaronder val. Maar vaak genoeg dat dat wel gebeurt hoor
Nee bier vond ik in eerste instantie ook niet zo lekker, ben ik echt pas later gaan waarderen. Daarvoor vooral van die gare mixdrank op wat ik nu juist heel vies vindquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
ik was best laat met alcohol, eerste keer bier op werkweek middelbarfe school maar dat vond ik matig. Rum vond ik op m'n 17e puur lekker, bier niet eigenlijk
Ah slim ja. Is het eten in de kantine eigenlijk gratis of moet je er voor dokken?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bij mij zit er dan verschil tussen nu thuiswerken, dan ontbijt ik eigenlijk relatief laat en dan is ook het enige moment dat ik tijdens het werken zit te eten. Als ik op kantoor zit, dan ontbijt ik wel vroeg, nog wel thuis voordat ik naar de trein fiets.En als ik vrij ben meestal laat want dan slaap ik ook uit.
Middag eten is dan wel nog redelijk hetzelfde. Al eet ik thuis eigenlijk een hallfuur tot driekwartier later dan op kantoor. Omdat we daar vaak zo rond twaalf uur gaan eten, wat meer komt dat het dan nog net niet druk is in de kantine.
als ik op kantoor in Almere zit vertrek ik buiten corona tijd zo uur of 6 half 7, wil de file voor zijn, dus dan zit ik om kwat voor 6 wel te ontbijten. Nu met thuiswerk om uur of 7quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bij mij zit er dan verschil tussen nu thuiswerken, dan ontbijt ik eigenlijk relatief laat en dan is ook het enige moment dat ik tijdens het werken zit te eten. Als ik op kantoor zit, dan ontbijt ik wel vroeg, nog wel thuis voordat ik naar de trein fiets.En als ik vrij ben meestal laat want dan slaap ik ook uit.
Middag eten is dan wel nog redelijk hetzelfde. Al eet ik thuis eigenlijk een hallfuur tot driekwartier later dan op kantoor. Omdat we daar vaak zo rond twaalf uur gaan eten, wat meer komt dat het dan nog net niet druk is in de kantine.
Het eten in de kantine is niet gratis.Dat gebeurd ook niet zo vaak bij commerciële instellingen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah slim ja. Is het eten in de kantine eigenlijk gratis of moet je er voor dokken?
Vanaf een jaar of 14 vonden mijn ouders het wel oké als ik bijv een glas champagne had met Oud & Nieuw ofzo, maar verder vond ik het toch ook wat awkward wel. Vanaf 16 had ik dat dan ineens helemaal niet meerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en ik heb het ook op de een of andere manier heel ongemakkelijk gevonden altijd om onder mijn achttiende met mijn ouders erbij te drinken of zo.Met vrienden, geen probleem maar met m’n ouders wilde ik toch pas doen na m’n 18e.
Ik om kwart voor zeven zo'n beetje (als ik op kantoor zit). Bij thuiswerken zo rond negen uur. Maar dat komt meer omdat ik bewust niet voor negen uur begin, anders zit ik helemaal hele dagen te werken (omdat het dan toch slecht lukt om vroeg te stoppen).quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik op kantoor in Almere zit vertrek ik buiten corona tijd zo uur of 6 half 7, wil de file voor zijn, dus dan zit ik om kwat voor 6 wel te ontbijten. Nu met thuiswerk om uur of 7
Ah ja dat is ook zo. Inderdaad is het op de kantoren van mijn bedrijf die ik af en toe bezoek ook niet gratis. Ik heb dat altijd eigenlijk best gek gevonden dat een bedrijf niet zorgt voor het eten als het je dwingt om op kantoor aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het eten in de kantine is niet gratis.Dat gebeurd ook niet zo vaak bij commerciële instellingen.
Zelf neem ik altijd mijn eigen eten mee. Wat eigenlijk vooral handig is om niet te veel te eten etc.
Nou ja bij ons kan je ook gewoon buiten de deur lunchen. Dus is er weinig verplicht aan. Doen wij soms ook wel hoor, buiten de deur eten. Maar ook als je op kantoor zit kun je natuurlijk net zo makkelijk je eigen eten meenemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook zo. Inderdaad is het op de kantoren van mijn bedrijf die ik af en toe bezoek ook niet gratis. Ik heb dat altijd eigenlijk best gek gevonden dat een bedrijf niet zorgt voor het eten als het je dwingt om op kantoor aanwezig te zijn.
ik eet eigenlijk altijd wel in de kantine, prima voer en ook veelal prima koolhydraatarm te houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het eten in de kantine is niet gratis.Dat gebeurd ook niet zo vaak bij commerciële instellingen.
Zelf neem ik altijd mijn eigen eten mee. Wat eigenlijk vooral handig is om niet te veel te eten etc.
ik ga regelmatig rond lunchtijd ff wat boodschappen doen, ben ik er toch ff uitquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
Wat wel een voordeel van werken op kantoor is, dat we dan ook na het eten even buiten een rondje gingen lopen. Dat doe je dan toch net even wat makkelijker dan bij thuiswerken.
Dat kan natuurlijk net zo makkelijk, maar in de praktijk doe ik dat niet altijd.
Ja is toch anders inderdaad, in je eentje.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
Wat wel een voordeel van werken op kantoor is, dat we dan ook na het eten even buiten een rondje gingen lopen. Dat doe je dan toch net even wat makkelijker dan bij thuiswerken.
Dat kan natuurlijk net zo makkelijk, maar in de praktijk doe ik dat niet altijd.
Dat is wel het beste inderdaad. Ik doe dat vaak dan iets later. Rond een uur of drie.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga regelmatig rond lunchtijd ff wat boodschappen doen, ben ik er toch ff uit
en dan regelmatig 's avonds nog wel ff een stukkie verder wandelenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel het beste inderdaad. Ik doe dat vaak dan iets later. Rond een uur of drie.
Ook dat is goed om te doen. Dat doe ik ook. Of ik sluit dan een kwartier tot een halfuur mijn ogen (zonder te slapen) om mijn ogen wat rust te geven na de hele dag naar het scherm staren.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan regelmatig 's avonds nog wel ff een stukkie verder wandelen
begin er wel wat vaker heen te gaan, ben het thuiszitten wel beuquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:48 schreef Redefine het volgende:
Ik ga het komende week weer meemaken hoe het is op kantoor te werken. Dan twee dagen op kantoor en drie dagen thuis. En dan zodra het volgens het RIVM weer 'normaal' is andersom.
Ben benieuwd hoe dat gaat zijn na vier maanden thuiswerken. Denk dat de afwisseling wel lekker is. Al is het wel een stuk vroeger op staan.
Ben zelf het thuiswerken niet per se beu, maar het is wel zo dat de weken dan wel heel erg op elkaar zijn gaan lijken. De tijd is ook bizar hard gegaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin er wel wat vaker heen te gaan, ben het thuiszitten wel beu
afgelopen 2 weken telkens op woensdag, komende woensdag ook weer
Trustenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:56 schreef molloot200 het volgende:
Zo, besloten een poging te doen om te slapen ondanks de muziek.
Trusten!
trustequote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:56 schreef molloot200 het volgende:
Zo, besloten een poging te doen om te slapen ondanks de muziek.
Trusten!
dat dus ook, werk is te virtueel geworden naar m'n zin. ik heb gewoon mensen fysiek om me heen nodig. Ik wil wel graag 1 a 2 dagen blijven thuiswerken, geen reistijd is ook wel relaxedquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben zelf het thuiswerken niet per se beu, maar het is wel zo dat de weken dan wel heel erg op elkaar zijn gaan lijken. De tijd is ook bizar hard gegaan.
Dus daarvoor is de afwisseling juist wel prettig. En vooral leuk om collega's weer in het echt te spreken. En andere collega's in zijn geheel weer eens te spreken. Die zie ik dan wel bij de wekelijkse meeting, maar dan spreek ik ze niet.
En voor nu is het vooral ook weer om te wenen. Nu zit er al vier maanden tussen, maar eer dat het weer terug naar voorheen is, zal het ergens september zijn en dan zitten we alweer op een halfjaar. Als je dan opeens weer op kantoor gaat zitten, wordt het helemaal wennen..
Ja geldt voor mij ook. Ik wil absoluut minstens een dag thuis blijven werken (waarschijnlijk twee), maar die afwisseling maakt het beter. Bij ons gaan we sowieso wel in de toekomst meer thuis blijven werken. Dat is ook wel prettig, maakt het makkelijker om boodschappen etc te doen na of tussen werk (dan werk je iets langer door).quote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus ook, werk is te virtueel geworden naar m'n zin. ik heb gewoon mensen fysiek om me heen nodig. Ik wil wel graag 1 a 2 dagen blijven thuiswerken, geen reistijd is ook wel relaxed
Toch pas over twee uur?quote:
Ja die heeft het juist over drie uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:18 schreef Koen66 het volgende:
aan de andere kant dan had @:prisha geen wekker hoeven zetten
In principe zou je die de hele nacht moeten kunnen zien, vandaag ook weer. Gisteravond gekeken, maar het was nog te licht en te bewolkt en toen het wel donker genoeg was, was ik te slapend.quote:
Goedemorgenquote:
Ik hou deze tabel aanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die heeft het juist over drie uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |