Rood haarquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
klopt wel een beetje
[..]
Ik ben rooiig ook nogmomenteel iets meer naar het oranje toe door de zon
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja echt ditEn ook met dat haar wat dan alle kanten op staat en van die ontploffings-vegen op het gezicht, en lichtelijk verstrooid enzo, en met allemaal flesjes met goedjes uitgestald overal
Maar echtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat vaak ook gek is met dit soort muziek dat men het normaler vindt om het harder te zetten dan dancemuziek bij wijze van spreken.
Jij stond toen dus ook mee te lallen op Bloed, zweet en tranen/Atemlos durch die nacht/Ich bin wie du en ga zo maar door?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar echtHet zijn ook van die 15/16-jarigen die echt net aan het ontdekken zijn wat alcohol is en zo dus dat is nog wat ja
Ik zat zelf een paar jaar geleden in die fase dus ik weet waar ik het over heb
Ik kan mij herinneren dat we al breezer dronken bij het afscheidsfeest van groep 8. Iedereen 1 of 2, niet meer daar werd wel op gelet. Kan dat tegenwoordig nog zoiets?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar echtHet zijn ook van die 15/16-jarigen die echt net aan het ontdekken zijn wat alcohol is en zo dus dat is nog wat ja
Ik zat zelf een paar jaar geleden in die fase dus ik weet waar ik het over heb
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee maar voor nu heb ik mijn eigen hoofd-versie
In groep 8? Nee dat is wel vroeg. Wat wel "normaal" is is om rond je 15e voorzichtig om de hoek te kijken wat drank betreftquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat we al breezer dronken bij het afscheidsfeest van groep 8. Iedereen 1 of 2, niet meer daar werd wel op gelet. Kan dat tegenwoordig nog zoiets?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een keer m'n bier meegenomen naar een meet voor een paar fokkers. Er was alleen juist met die flesjes iets verkeerd gegaan. Toen ze ze thuis open maakten ontplofte de boel bijkant, alles spoot de lucht in
JA DITquote:
hooguit stiekem, officieel wordt dat niet getolereerd lijkt mequote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat we al breezer dronken bij het afscheidsfeest van groep 8. Iedereen 1 of 2, niet meer daar werd wel op gelet. Kan dat tegenwoordig nog zoiets?
Als het laat genoeg is en ik al wat pilsjes naar binnen heb gegoten, wie weetquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij stond toen dus ook mee te lallen op Bloed, zweet en tranen/Atemlos durch die nacht/Ich bin wie du en ga zo maar door?
Dat feest was bij 1 van de ouders thuis. Veel ouders wisten dat ook wel. Maarja het was wel Twente rond het jaar 2000.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit stiekem, officieel wordt dat niet getolereerd lijkt me
heb ook trekquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
De rijstwafels zijn weer achter de huig. Wel een beetje laat maar moet kunnen.
De eerste keer dat ik wel flink wat op had toen was ik 14 en op zo'n feest speciaal voor 14 t/m 17 jarigen. Daar werd toen alcohol geschonken, want toen gold nog 16+ als minimum leeftijd. En de ouderen bestelden gewoon voor de jongeren en er werd ook niet heel erg op gelet verder ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik niet, doordat ik enorm gebunkerd heb bij het avondmaalquote:
Wat is dat met rijstwafels? Is dat een traditie of een vaste onderdeel van een maaltijd?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
Wildebras!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
Ja natuurlijk en ik denk dat die experimenteer leeftijd wel íets hoger is gaan liggen door de grens naar 18+ te verplaatsen, al zal het niet gek veel uitmaken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik wel flink wat op had toen was ik 14 en op zo'n feest speciaal voor 14 t/m 17 jarigen. Daar werd toen alcohol geschonken, want toen gold nog 16+ als minimum leeftijd. En de ouderen bestelden gewoon voor de jongeren en er werd ook niet heel erg op gelet verder ofzo.
Denk sowieso wel dat in de praktijk tieners er eerder mee gaan experimenteren dan eigenlijk mag.
Haha ik eet bijna altijd rijstwafels 's avonds jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is dat met rijstwafels? Is dat een traditie of een vaste onderdeel van een maaltijd?
oh maar dan gewoon als snack?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik eet bijna altijd rijstwafels 's avonds ja
Dat komt ook wel omdat veel ouders het aan de ene kant juist ook wel aanmoedigen. Natuurlijk is er wel ook die andere kant die ze het juist verbieden. Maar in veel gevallen begint het al vroeg met het laten proeven van een slokje van hun drank etc.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik wel flink wat op had toen was ik 14 en op zo'n feest speciaal voor 14 t/m 17 jarigen. Daar werd toen alcohol geschonken, want toen gold nog 16+ als minimum leeftijd. En de ouderen bestelden gewoon voor de jongeren en er werd ook niet heel erg op gelet verder ofzo.
Denk sowieso wel dat in de praktijk tieners er eerder mee gaan experimenteren dan eigenlijk mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |