Aangezien ze een akkoord hebben bereikt over een onmiddellijke transfer is er wellicht wel een paar ton overgemaakt vanuit München.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi. Zonde van de 2 miljoen die hij kostte.
Wat jij wil.quote:
Ja, zou goed kunnen. Maar ik denk dat we uit kunnen gaan van een verlies. Hij had nog 1 jaar op zijn contract.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aangezien ze een akkoord hebben bereikt over een onmiddellijke transfer is er wellicht wel een paar ton overgemaakt vanuit München.
Ruimt verder prima op bij Jong Ajax.
Oblak, Ter Stegen, Courtois, Neuer, Buffon, Allison, Ederson, Navas, Gulasci. En dan heb je nog keepers als De Gea, Handanovic, Sceszny, Donnaruma en zelfs die van Chelsea dit seizoen (en vast wat anderen) die net als Onana ook hun fratsen hebben maar ik ook wel hoger inschat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens 9 betere die het ook in de CL hebben waargemaakt.
Unnerstal is ook beterquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oblak, Ter Stegen, Courtois, Neuer, Buffon, Allison, Ederson, Navas, Gulasci. En dan heb je nog keepers als De Gea, Handanovic, Sceszny, Donnaruma en zelfs die van Chelsea dit seizoen (en vast wat anderen) die net als Onana ook hun fratsen hebben maar ik ook wel hoger inschat.
Een paar leuke reddingen in de CL en je staat in de top 10quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens 9 betere die het ook in de CL hebben waargemaakt.
Buffon, Sczesny en kepa zijn echt 3 keer niks. Donnaruma heeft het nog nooit op het hoogste niveau laten zien en Courtois keept nu voor het eerst in 2 jaar weer eens fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oblak, Ter Stegen, Courtois, Neuer, Buffon, Allison, Ederson, Navas, Gulasci. En dan heb je nog keepers als De Gea, Handanovic, Sceszny, Donnaruma en zelfs die van Chelsea dit seizoen (en vast wat anderen) die net als Onana ook hun fratsen hebben maar ik ook wel hoger inschat.
Onana is uiteindelijk toch ook gewoon een clown, mag eerst maar eens hopen dat hij in een betere competitie terechtkomt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buffon, Sczesny en kepa zijn echt 3 keer niks. Donnaruma heeft het nog nooit op het hoogste niveau laten zien en Courtois keept nu voor het eerst in 2 jaar weer eens fatsoenlijk.
Zoveel betere keepers dan Onana ga je echt niet vinden behalve de absolute wereld top met Ter Stegen, Alisson en Oblak.
Buffon keept prima dit seizoen. Neemt niet weg dat ik Onana ook wel aardig hpog heb zitten al blijft het een zwarte keeper en die zijn nog nooit wereldtop geworden. Blijft een risico voor 40 miljoen zullen de clubs wel denken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buffon, Sczesny en kepa zijn echt 3 keer niks. Donnaruma heeft het nog nooit op het hoogste niveau laten zien en Courtois keept nu voor het eerst in 2 jaar weer eens fatsoenlijk.
Zoveel betere keepers dan Onana ga je echt niet vinden behalve de absolute wereld top met Ter Stegen, Alisson en Oblak.
zeker een goeie keeper maar top zoveel blijft moeilijk, top 3 zit hij iig niet en lullig voor hem maar de meeste topclubs hebben al een aardige keeper, misschien Chelsea of PSG.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Buffon keept prima dit seizoen. Neemt niet weg dat ik Onana ook wel aardig hpog heb zitten al blijft het een zwarte keeper en die zijn nog nooit wereldtop geworden. Blijft een risico voor 40 miljoen zullen de clubs wel denken.
Doe je oogkleppen eens afquote:
Die zit al weken op de bankquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Buffon keept prima dit seizoen. Neemt niet weg dat ik Onana ook wel aardig hpog heb zitten al blijft het een zwarte keeper en die zijn nog nooit wereldtop geworden. Blijft een risico voor 40 miljoen zullen de clubs wel denken.
Dat zou ik geen ramp vinden, keepers liggen niet voor het oprapen en bij talenten is het ook altijd maar weer afwachten en zal een hoop fout gaan in het begin. De Cil is vrij degelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben wel bang dat Onana gaat en we het lachebekje weer terug krijgen
[ afbeelding ]
Wat was het, 3e keeper in de wereld?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Zoet is beter dan Onana"
Zelden zo hard gelachen.
qua keeper voor de eredivisie prima wel maar echt een puntenpakker is het ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik geen ramp vinden, keepers liggen niet voor het oprapen en bij talenten is het ook altijd maar weer afwachten en zal een hoop fout gaan in het begin. De Cil is vrij degelijk.
Genoeg punten voor ons gepakt hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua keeper voor de eredivisie prima wel maar echt een puntenpakker is het ook niet
Vind op dit moment maar eens een betere.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua keeper voor de eredivisie prima wel maar echt een puntenpakker is het ook niet
alweer vergeten dan, kan ook aan z'n uitstraling liggen maar ik had bij hem nooit de indruk dat hij onhoudbare ballen paktequote:Op woensdag 15 juli 2020 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Genoeg punten voor ons gepakt hoor
daarom dus het zal er wel op uitdraaienquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind op dit moment maar eens een betere.
Zijn laatste jaar was niet best neequote:Op woensdag 15 juli 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
alweer vergeten dan, kan ook aan z'n uitstraling liggen maar ik had bij hem nooit de indruk dat hij onhoudbare ballen pakte
Totaal niet te vergelijken. Bande had een paar leuke wedstrijden gespeeld. Deze jongen toont al een paar jaar aan dat ie een groot talent is. En inderdaad, hij is multi inzetbaar, wat ook nogal een pré is. Als ik zijn felheid en kwaliteiten om de bal af te pakken zie, zou ik het niet eens zo gek vinden om er op den duur een moderne linksback van te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees elders dat ie een middenvelder is, en dan varieert het weer tussen nummer 8 of 10 positie en nu is het een spits.
Komt sowieso op mij over als een gevalletje Hassane Bande...
Staat wel een artikel op VIPRO, volgens mij niet echt een middenvelder.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees elders dat ie een middenvelder is, en dan varieert het weer tussen nummer 8 of 10 positie en nu is het een spits.
Hij heeft zijn uistraling niet bepaald mee nee, maar hij is kwalitatief altijd goed voor een 7,5 minimaal en een uitstekende keuze als Onana toch vertrektquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen is een lulletje rozewater
schijnt wel meer te kunnen voetballen al blijft dat natuurlijk afwachtenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het maar niet betekent dat Van de Beek weer als optie voor op 6 wordt gezienquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een nummer 10. Daar zitten we niet op te wachten
Maar ook niet meer dan vrij degelijk. En dus geen miljoenensalaris waard, wat hij ongetwijfeld wel zou gaan verdienen dan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik geen ramp vinden, keepers liggen niet voor het oprapen en bij talenten is het ook altijd maar weer afwachten en zal een hoop fout gaan in het begin. De Cil is vrij degelijk.
hij moet dat VM gedeelte sowieso anders gaan aanpakken, vorig seizoen is al gebleken dat de gaten te groot worden dus voortborduren op dat De Jong - Schone idee zonder die 2 werkt nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het maar niet betekent dat Van de Beek weer als optie voor op 6 wordt gezien
Met een enkele 6 ga je weer naar het kamikazevoetbal van Bosz. En dan heb je nu ook geen Sanchez of De Ligt achterin staan die veel zelf oplost/herstelt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij moet dat VM gedeelte sowieso anders gaan aanpakken, vorig seizoen is al gebleken dat de gaten te groot worden dus voortborduren op dat De Jong - Schone idee zonder die 2 werkt niet
Wat zie jij als goede, haalbare alternatieven dan die er meteen staan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar ook niet meer dan vrij degelijk. En dus geen miljoenensalaris waard, wat hij ongetwijfeld wel zou gaan verdienen dan.
Buiten het stukje reach wat hij mist is hij ook geen keeper die echt aanwezig is in de 16, in het gat tussen goal en verdediging. Met name op hoge ballen ook. Vrij belangrijk voor hoe en met wie Ajax speelt.
Niet echt een concrete naam, maar die zullen er vast zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zie jij als goede, haalbare alternatieven dan die er meteen staan?
Geld als stront in Amsterdam joh, wat zou hun die 9 miljoen kunnen verrekken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het stemt mij gewoon droevig dat je 9 miljoen voor Kudus neertelt. Tuurlijk mag hij me verbazen en als hij dan volgend jaar voor 25 de deur uit gaat dan buig ik nederig maar ik had liever dat geld gebruikt om een nummer 6 te halen.
Donny moet je dan echt deze zomer verkopen want als je hem gaat misbruiken als nummer 6 gaat hij volgend jaar lang niet meer zoveel waard zijn.
zoals met ieder systeem gaat het om de invulling, ik vind niet dat je aan een systeem vast moet houden als de spelers ervoor ontbreken, ik zeg ook niet dat je met een enkele 6 het probleem oplost maar het is niet alleen dat, door het ontbreken van Ziyech ben je ook veel aanvallend kwijt en dat moet je ook opvangen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:24 schreef wimderon het volgende:
Het systeem an sich is prima, alleen had je vorig seizoen letterlijk 0 geschikte zessen in de selectie.
hoe komt dat, waarschijnlijk omdat zulke aankopen meestal voor tig meer de deur uitgaanquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geld als stront in Amsterdam joh, wat zou hun die 9 miljoen kunnen verrekken.
Dan kun je dit soort gokjes toch ook wagen? Als Sven Botman al voor 8 miljoen vertrekt dan komt het sowieso allemaal wel goedquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe komt dat, waarschijnlijk omdat zulke aankopen meestal voor tig meer de deur uitgaan
Marin,bande,traore,cassiere,mangalan een paar geflopte zuid amerikanen..en nu blinde draver kudusquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geld als stront in Amsterdam joh, wat zou hun die 9 miljoen kunnen verrekken.
dat bedoel ik, het is een goed verdienmodel geblekenquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan kun je dit soort gokjes toch ook wagen? Als Sven Botman al voor 8 miljoen vertrekt dan komt het sowieso allemaal wel goed
Als je de Ligt en de Jong voor ongeveer 150 miljoen verkoopt dan kun je wat lijden natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marin,bande,traore,cassiere,mangalan een paar geflopte zuid amerikanen..en nu blinde draver kudus
Strooien lekker met geld daar
Zeker,gelukkig halen ze voor dat geld geen topaankopen binnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je de Ligt en de Jong voor ongeveer 150 miljoen verkoopt dan kun je wat lijden natuurlijk
kijk jij nou maar naar je eigen club, die hebben het moeilijk genoegquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker,gelukkig halen ze voor dat geld geen topaankopen binnen.
Trickle down economics toch.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marin,bande,traore,cassiere,mangalan een paar geflopte zuid amerikanen..en nu blinde draver kudus
Laat nou gaan joh, alsof die debiel Kudus ook maar een seconde heeft zien spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijk jij nou maar naar je eigen club, die hebben het moeilijk genoeg
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 15-07-2020 om 15:13:06Ajax heeft de komst van Mohammed Kudus afgerond. https://t.co/pNYL7eYKCV reageer retweet
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)e-grotere-club-.html
Volgens deze Deense journalist wel een optie voor het middenveld.
Gewoon betalen. (mag ook niet gedeeld worden op FOK!)quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:43 schreef Zocalo het volgende:
VI Pro heeft een artikel maar kan hem niet openen 'Dribbelkoning zonder overzicht'
Afgelopen seizoen lag het grote probleem al bij de ruimte voor de verdediging. Lijkt me niet verstandig om die dan maar door één speler te laten bespelen (waarbij de verdediging waarschijnlijk ook nog verzwakt gaan worden), zeker omdat we geen Kanté of Casemiro tot onze beschikking hebben. Buiten dat blijft de opbouw dan nog steeds zwak met geen enkele speler op het middenveld die de bal graag willen hebben (nou ja Eiting, maar die heeft het niveau niet).quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoals met ieder systeem gaat het om de invulling, ik vind niet dat je aan een systeem vast moet houden als de spelers ervoor ontbreken, ik zeg ook niet dat je met een enkele 6 het probleem oplost maar het is niet alleen dat, door het ontbreken van Ziyech ben je ook veel aanvallend kwijt en dat moet je ook opvangen.
het wordt zeker een puzzeltje maar wie weet komt er nog een interessante optie voor die 6 positiequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen lag het grote probleem al bij de ruimte voor de verdediging. Lijkt me niet verstandig om die dan maar door één speler te laten bespelen (waarbij de verdediging waarschijnlijk ook nog verzwakt gaan worden), zeker omdat we geen Kanté of Casemiro tot onze beschikking hebben. Buiten dat blijft de opbouw dan nog steeds zwak met geen enkele speler op het middenveld die de bal graag willen hebben (nou ja Eiting, maar die heeft het niveau niet).
Natuurlijk hoef je niet per se aan een bepaald systeem vast te houden, maar met de selectie van afgelopen seizoen en die er voorlopig voor volgend seizoen staat is er op geen enkele manier een fatsoenlijk middenveld in te vullen met alleen Van de Beek die voldoet (en dan alleen als 10).
Hojbergquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt zeker een puzzeltje maar wie weet komt er nog een interessante optie voor die 6 positie
Carel schijnt in de belangstelling van Sampdoria te staan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen lag het grote probleem al bij de ruimte voor de verdediging. Lijkt me niet verstandig om die dan maar door één speler te laten bespelen (waarbij de verdediging waarschijnlijk ook nog verzwakt gaan worden), zeker omdat we geen Kanté of Casemiro tot onze beschikking hebben. Buiten dat blijft de opbouw dan nog steeds zwak met geen enkele speler op het middenveld die de bal graag willen hebben (nou ja Eiting, maar die heeft het niveau niet).
Natuurlijk hoef je niet per se aan een bepaald systeem vast te houden, maar met de selectie van afgelopen seizoen en die er voorlopig voor volgend seizoen staat is er op geen enkele manier een fatsoenlijk middenveld in te vullen met alleen Van de Beek die voldoet (en dan alleen als 10).
Kan hier natuurlijk kinderachtig met een lijstje miskopen van Psv komen (Bruma hihaho 15 mio),quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
-niet doen-quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:04 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Kan hier natuurlijk kinderachtig met een lijstje miskopen van Psv komen (Bruma hihaho 15 mio)
On: de halve Europese top zat achter hem aan, hij zal wel wat kunnen en die 8-9mio heb je binnen middels een Jong Ajax speler (Botman).
Op 2:07 doet hij er een halfuur over om de bal naar zijn goede been te krijgen. Hij lijkt overigens wel redelijk tweebenig met een voorkeur voor links.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In deze fragmenten lijkt ie inderdaad ook wel op het middenveld uit de voeten te kunnen... zo'n filmpje zegt verder weinig natuurlijk, maar lijkt me wel voldoende creativiteit te beschikken
Dat was niet al te best neequote:Op woensdag 15 juli 2020 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan zijn uitstraling. Het is een zeer degelijke keeper, maar voor mij hoeft Ajax hem niet te halen. Toch als ik even terug denk dan vond ik hem wel erg sterk keepen bij Ajax. Jasper pakte inderdaad een hoop punten, en was zeker een verbetering ten opzichte van Vermeer. Hij was geen spectaculaire keeper, maar pakte toch wel hele goede ballen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
alweer vergeten dan, kan ook aan z'n uitstraling liggen maar ik had bij hem nooit de indruk dat hij onhoudbare ballen pakte
waarom geen 110 miljoen? beetje overdreven weer maar dat je die 9 miljoen eruit haalt ben ik van overtuigd omdat het Ajax label dat nu eenmaal doet, daar hoeft hij niet eens voor te spelen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:25 schreef GwaiLow het volgende:
Toegegeven, 9 miljoen is wel wat aan de dure kant. Maar oke, als er zoveel grote clubs achter een speler aan zitten dan kunnen ze wel wat vragen natuurlijk.
Deze jongen heeft het absoluut in zich om om over 4 jaar voor 100 miljoen naar een top club te gaan. Heb veel van hem gezien, en met de juiste instelling en een beetje geluk moet hij dat kunnen halen. En laten we wel zijn, onze John Steen Olsen weet de talenten natuurlijk wel te vinden. Die man heeft er meer kijk op dan jij en ik samen.
Nou ja, over 4 jaar zijn de bedragen die ze neerleggen voor spelers vast nog hoger, vandaar dat 100 miljoen niet zo heel gek is. Maar eerlijk is eerlijk, zijn mindset moet goed zijn en hij moet fysiek wat mazzel hebben. Hoop dat hij geen blessures op zal lopen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom geen 110 miljoen? beetje overdreven weer maar dat je die 9 miljoen eruit haalt ben ik van overtuigd omdat het Ajax label dat nu eenmaal doet, daar hoeft hij niet eens voor te spelen.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:25 schreef GwaiLow het volgende:
Toegegeven, 9 miljoen is wel wat aan de dure kant. Maar oke, als er zoveel grote clubs achter een speler aan zitten dan kunnen ze wel wat vragen natuurlijk.
Deze jongen heeft het absoluut in zich om om over 4 jaar voor 100 miljoen naar een top club te gaan. Heb veel van hem gezien, en met de juiste instelling en een beetje geluk moet hij dat kunnen halen. En laten we wel zijn, onze John Steen Olsen weet de talenten natuurlijk wel te vinden. Die man heeft er meer kijk op dan jij en ik samen.
1 op 2 lopen is zeer netjesquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
John Steen Olsen heeft net zoveel meuk bij Ajax gebracht als toppers.
hoe dan ook altijd minimaal het dubbele dan wat PSV of Feyenoord voor een gelijkwaardige speler kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik zo lees zijn voormalig wonderkinderen Andersen en Fisscher daar de toppers in de competitie dus een beetje voorzichtigheid is wel op zijn plek. (Anders krijg je straks ook weer het vermoeiende ; hahaha ajax supporters dachten dat ze er 100 miljoen voor kregen, terwijl 1 iemand dat zegt, ik hoop voor de grap)
Werkt nu ook wel de andere kant op, je betaalt zelf ook meer. De jaarlijkse AZ aankoop zou nu erg duur zijn schat ik zo in. (andere redenen nog daargelaten)quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook altijd minimaal het dubbele dan wat PSV of Feyenoord voor een gelijkwaardige speler kunnen krijgen.
dat was altijd al een beetje zo, al denk ik ook niet meer dat ze nog bij AZ kunnen shoppen, tenzij het uit de jeugd isquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt nu ook wel de andere kant op, je betaalt zelf ook meer. De jaarlijkse AZ aankoop zou nu erg duur zijn schat ik zo in. (andere redenen nog daargelaten)
kijk dan maar niet naar dezequote:Op donderdag 16 juli 2020 14:30 schreef -XOR- het volgende:
Trouwens nog kudus voor de zaakwaarneemster van kudus:
[ afbeelding ]
Ah joh, gewoon wat coronakilootjes en een prima derriere. Trilt lekker na.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijk dan maar niet naar deze
https://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/france-football-agent-since-2003-jennifer-mendelewitsch-nieuwsfotos/516480394
moet je copy/paste doen want die gettyimages doen een beetje moeilijk
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 16-07-2020 om 15:47:09🇬🇭 x ⭐️⭐️⭐️
Welcome to your new dream, Mohammed!
#KudusDream reageer retweet
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pierie in belangstelling van Twente voor een verhuurperiode.
Zou wel lekker zijn. Gelijk op degelijk niveau het laten zien.
twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 16-07-2020 om 16:53:57Twente huurt Kik Pierie voor een jaar van Ajax..zo.meer op https://t.co/qRk3vFUGXx reageer retweet
Tja, wie weet speelt ie een paar goede wedstrijden en kun je hem na de zomer voor wat wisselgeld verkopen. Het Botman-effect. In ieder geval weer wat ruimte bij Jong Ajax/op de training.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 16-07-2020 om 16:53:57Twente huurt Kik Pierie voor een jaar van Ajax..zo.meer op https://t.co/qRk3vFUGXx reageer retweet
Ah ik loop achter.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 16-07-2020 om 16:53:57Twente huurt Kik Pierie voor een jaar van Ajax..zo.meer op https://t.co/qRk3vFUGXx reageer retweet
Ja precies, ik heb in ieder geval geen hoop (en ook nooit gehad) dat hij in Ajax 1 iets gaat toevoegen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, wie weet speelt ie een paar goede wedstrijden en kun je hem na de zomer voor wat wisselgeld verkopen. Het Botman-effect. In ieder geval weer wat ruimte bij Jong Ajax/op de training.
nou ja verhuur, daar kopen we niks voorquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ik loop achter.
Marc is op de brommer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |