Dat was niet al te best neequote:Op woensdag 15 juli 2020 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marin,bande,traore,cassiere,mangalan een paar geflopte zuid amerikanen..en nu blinde draver kudus
Strooien lekker met geld daar
Ligt inderdaad aan zijn uitstraling. Het is een zeer degelijke keeper, maar voor mij hoeft Ajax hem niet te halen. Toch als ik even terug denk dan vond ik hem wel erg sterk keepen bij Ajax. Jasper pakte inderdaad een hoop punten, en was zeker een verbetering ten opzichte van Vermeer. Hij was geen spectaculaire keeper, maar pakte toch wel hele goede ballen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
alweer vergeten dan, kan ook aan z'n uitstraling liggen maar ik had bij hem nooit de indruk dat hij onhoudbare ballen pakte
waarom geen 110 miljoen? beetje overdreven weer maar dat je die 9 miljoen eruit haalt ben ik van overtuigd omdat het Ajax label dat nu eenmaal doet, daar hoeft hij niet eens voor te spelen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:25 schreef GwaiLow het volgende:
Toegegeven, 9 miljoen is wel wat aan de dure kant. Maar oke, als er zoveel grote clubs achter een speler aan zitten dan kunnen ze wel wat vragen natuurlijk.
Deze jongen heeft het absoluut in zich om om over 4 jaar voor 100 miljoen naar een top club te gaan. Heb veel van hem gezien, en met de juiste instelling en een beetje geluk moet hij dat kunnen halen. En laten we wel zijn, onze John Steen Olsen weet de talenten natuurlijk wel te vinden. Die man heeft er meer kijk op dan jij en ik samen.
Nou ja, over 4 jaar zijn de bedragen die ze neerleggen voor spelers vast nog hoger, vandaar dat 100 miljoen niet zo heel gek is. Maar eerlijk is eerlijk, zijn mindset moet goed zijn en hij moet fysiek wat mazzel hebben. Hoop dat hij geen blessures op zal lopen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom geen 110 miljoen? beetje overdreven weer maar dat je die 9 miljoen eruit haalt ben ik van overtuigd omdat het Ajax label dat nu eenmaal doet, daar hoeft hij niet eens voor te spelen.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:25 schreef GwaiLow het volgende:
Toegegeven, 9 miljoen is wel wat aan de dure kant. Maar oke, als er zoveel grote clubs achter een speler aan zitten dan kunnen ze wel wat vragen natuurlijk.
Deze jongen heeft het absoluut in zich om om over 4 jaar voor 100 miljoen naar een top club te gaan. Heb veel van hem gezien, en met de juiste instelling en een beetje geluk moet hij dat kunnen halen. En laten we wel zijn, onze John Steen Olsen weet de talenten natuurlijk wel te vinden. Die man heeft er meer kijk op dan jij en ik samen.
1 op 2 lopen is zeer netjesquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
John Steen Olsen heeft net zoveel meuk bij Ajax gebracht als toppers.
hoe dan ook altijd minimaal het dubbele dan wat PSV of Feyenoord voor een gelijkwaardige speler kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik zo lees zijn voormalig wonderkinderen Andersen en Fisscher daar de toppers in de competitie dus een beetje voorzichtigheid is wel op zijn plek. (Anders krijg je straks ook weer het vermoeiende ; hahaha ajax supporters dachten dat ze er 100 miljoen voor kregen, terwijl 1 iemand dat zegt, ik hoop voor de grap)
Werkt nu ook wel de andere kant op, je betaalt zelf ook meer. De jaarlijkse AZ aankoop zou nu erg duur zijn schat ik zo in. (andere redenen nog daargelaten)quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook altijd minimaal het dubbele dan wat PSV of Feyenoord voor een gelijkwaardige speler kunnen krijgen.
dat was altijd al een beetje zo, al denk ik ook niet meer dat ze nog bij AZ kunnen shoppen, tenzij het uit de jeugd isquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt nu ook wel de andere kant op, je betaalt zelf ook meer. De jaarlijkse AZ aankoop zou nu erg duur zijn schat ik zo in. (andere redenen nog daargelaten)
kijk dan maar niet naar dezequote:Op donderdag 16 juli 2020 14:30 schreef -XOR- het volgende:
Trouwens nog kudus voor de zaakwaarneemster van kudus:
[ afbeelding ]
Ah joh, gewoon wat coronakilootjes en een prima derriere. Trilt lekker na.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijk dan maar niet naar deze
https://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/france-football-agent-since-2003-jennifer-mendelewitsch-nieuwsfotos/516480394
moet je copy/paste doen want die gettyimages doen een beetje moeilijk
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 16-07-2020 om 15:47:09🇬🇭 x ⭐️⭐️⭐️
Welcome to your new dream, Mohammed!
#KudusDream reageer retweet
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pierie in belangstelling van Twente voor een verhuurperiode.
Zou wel lekker zijn. Gelijk op degelijk niveau het laten zien.
twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 16-07-2020 om 16:53:57Twente huurt Kik Pierie voor een jaar van Ajax..zo.meer op https://t.co/qRk3vFUGXx reageer retweet
Tja, wie weet speelt ie een paar goede wedstrijden en kun je hem na de zomer voor wat wisselgeld verkopen. Het Botman-effect. In ieder geval weer wat ruimte bij Jong Ajax/op de training.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 16-07-2020 om 16:53:57Twente huurt Kik Pierie voor een jaar van Ajax..zo.meer op https://t.co/qRk3vFUGXx reageer retweet
Ah ik loop achter.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 16-07-2020 om 16:53:57Twente huurt Kik Pierie voor een jaar van Ajax..zo.meer op https://t.co/qRk3vFUGXx reageer retweet
Ja precies, ik heb in ieder geval geen hoop (en ook nooit gehad) dat hij in Ajax 1 iets gaat toevoegen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, wie weet speelt ie een paar goede wedstrijden en kun je hem na de zomer voor wat wisselgeld verkopen. Het Botman-effect. In ieder geval weer wat ruimte bij Jong Ajax/op de training.
nou ja verhuur, daar kopen we niks voorquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ik loop achter.
Marc is op de brommer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |