Aangezien ze een akkoord hebben bereikt over een onmiddellijke transfer is er wellicht wel een paar ton overgemaakt vanuit München.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi. Zonde van de 2 miljoen die hij kostte.
Wat jij wil.quote:
Ja, zou goed kunnen. Maar ik denk dat we uit kunnen gaan van een verlies. Hij had nog 1 jaar op zijn contract.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aangezien ze een akkoord hebben bereikt over een onmiddellijke transfer is er wellicht wel een paar ton overgemaakt vanuit München.
Ruimt verder prima op bij Jong Ajax.
Oblak, Ter Stegen, Courtois, Neuer, Buffon, Allison, Ederson, Navas, Gulasci. En dan heb je nog keepers als De Gea, Handanovic, Sceszny, Donnaruma en zelfs die van Chelsea dit seizoen (en vast wat anderen) die net als Onana ook hun fratsen hebben maar ik ook wel hoger inschat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens 9 betere die het ook in de CL hebben waargemaakt.
Unnerstal is ook beterquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oblak, Ter Stegen, Courtois, Neuer, Buffon, Allison, Ederson, Navas, Gulasci. En dan heb je nog keepers als De Gea, Handanovic, Sceszny, Donnaruma en zelfs die van Chelsea dit seizoen (en vast wat anderen) die net als Onana ook hun fratsen hebben maar ik ook wel hoger inschat.
Een paar leuke reddingen in de CL en je staat in de top 10quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens 9 betere die het ook in de CL hebben waargemaakt.
Buffon, Sczesny en kepa zijn echt 3 keer niks. Donnaruma heeft het nog nooit op het hoogste niveau laten zien en Courtois keept nu voor het eerst in 2 jaar weer eens fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oblak, Ter Stegen, Courtois, Neuer, Buffon, Allison, Ederson, Navas, Gulasci. En dan heb je nog keepers als De Gea, Handanovic, Sceszny, Donnaruma en zelfs die van Chelsea dit seizoen (en vast wat anderen) die net als Onana ook hun fratsen hebben maar ik ook wel hoger inschat.
Onana is uiteindelijk toch ook gewoon een clown, mag eerst maar eens hopen dat hij in een betere competitie terechtkomt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buffon, Sczesny en kepa zijn echt 3 keer niks. Donnaruma heeft het nog nooit op het hoogste niveau laten zien en Courtois keept nu voor het eerst in 2 jaar weer eens fatsoenlijk.
Zoveel betere keepers dan Onana ga je echt niet vinden behalve de absolute wereld top met Ter Stegen, Alisson en Oblak.
Buffon keept prima dit seizoen. Neemt niet weg dat ik Onana ook wel aardig hpog heb zitten al blijft het een zwarte keeper en die zijn nog nooit wereldtop geworden. Blijft een risico voor 40 miljoen zullen de clubs wel denken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buffon, Sczesny en kepa zijn echt 3 keer niks. Donnaruma heeft het nog nooit op het hoogste niveau laten zien en Courtois keept nu voor het eerst in 2 jaar weer eens fatsoenlijk.
Zoveel betere keepers dan Onana ga je echt niet vinden behalve de absolute wereld top met Ter Stegen, Alisson en Oblak.
zeker een goeie keeper maar top zoveel blijft moeilijk, top 3 zit hij iig niet en lullig voor hem maar de meeste topclubs hebben al een aardige keeper, misschien Chelsea of PSG.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Buffon keept prima dit seizoen. Neemt niet weg dat ik Onana ook wel aardig hpog heb zitten al blijft het een zwarte keeper en die zijn nog nooit wereldtop geworden. Blijft een risico voor 40 miljoen zullen de clubs wel denken.
Doe je oogkleppen eens afquote:
Die zit al weken op de bankquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Buffon keept prima dit seizoen. Neemt niet weg dat ik Onana ook wel aardig hpog heb zitten al blijft het een zwarte keeper en die zijn nog nooit wereldtop geworden. Blijft een risico voor 40 miljoen zullen de clubs wel denken.
Dat zou ik geen ramp vinden, keepers liggen niet voor het oprapen en bij talenten is het ook altijd maar weer afwachten en zal een hoop fout gaan in het begin. De Cil is vrij degelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben wel bang dat Onana gaat en we het lachebekje weer terug krijgen
[ afbeelding ]
Wat was het, 3e keeper in de wereld?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Zoet is beter dan Onana"
Zelden zo hard gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |