Kiepstand genotquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En niet zo'n plensbui waardoor het inregent, dus je kunt gewoon lekker de ramen open gooien, kan het heerlijk luchten
Niet uit je bed drijven 's nachts genotquote:
Ook die nachten vallen dit jaar tot nu toe heel erg mee ja. Denk hooguit 1 a 2 of zo.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet uit je bed drijven 's nachts genot
quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:53 schreef DonDruiper het volgende:
Zaterdag en zondag wel aardig. Daarna weer kut.
Verdere voorspellingen van KNMI
donderdag 23 juli tot en met donderdag 30 juli
Eerst grote kans op een overgang naar een wisselvallig weertype, toenemende kans (naar 50%) op regen of een bui. Temperaturen rond of iets onder de normale waarden.
Wat een tyfuszomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
"Een enkele mooie dag" en mensen die nu in truien rond gaan lopen..Hmm... ik zat wel in korte broek op de fiets ondanks geen zon... maar een trui zag ik nog niet, wel een jas en een sjaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschilt toch gewoon waar je woont? Of wonen jullie op dezelfde plekquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
Blijft me wel verbazen hoe jij het steeds zo benauwd kan vinden kat....
Het is gewoon ronduit fris buiten, niks benauwends aan voor mijn gevoel op t moment.
Maar goed iedereen ervaart het weer op zijn eigen manier
Hoge luchtvochtigheid veel vocht in de grond dus als de zon er even door komt is het snel klam.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
Het is gewoon ronduit fris buiten, niks benauwends aan voor mijn gevoel op t moment.
Voor de honderdste keer: benauwdheid heeft geen donder met temperatuur te makenquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
Luiquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:28 schreef dick_laurent het volgende:
Ohh fietsen....
Ja nee daar doe ik niet aan
Natteboltemperatuurquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de honderdste keer: benauwdheid heeft geen donder met temperatuur te maken
Zodra je met 17 graden en een luchtvochtigheid van 95% een stukje fietst, dan snap je wel wat ik bedoel.
Onweergenot.quote:
Zeker niet in Assen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in vakantiehuis Drenthe vandaag wederom droog, zon die er tussendoor prikt, praktisch windstil en gewoon warm!
@:Djeez ....wtf kerel??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |