abonnement Unibet Coolblue
pi_194002531
:W
pi_194002538
Ik heb heerlijk geslapen. O+ Ben al even aan het werk, en ben ook nog aan het nagenieten van de lunch gisteren.
pi_194002555
We wilde ook nog Ethiopisch afhalen, om de dag leuk af te sluiten. Bestelling geplaatst, er naartoe gereden om af te halen. Belt Thuisbezorgd dat de zaak niet reageert en ze de bestelling moeten annuleren.

Dus nu heb ik nog altijd zin in Ethiopisch.
pi_194002563
Hoi! Wat leuk, zo'n warm onthaal van gister! sigme, jammer van het lam... Gelukkig kan je wel zeggen dat je je best gedaan hebt voor 'm.
pi_194002574
Ik ben nog zo duf als een konijn. Beter gaat dat zo over.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194002626
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:06 schreef Myraela het volgende:
We wilde ook nog Ethiopisch afhalen, om de dag leuk af te sluiten. Bestelling geplaatst, er naartoe gereden om af te halen. Belt Thuisbezorgd dat de zaak niet reageert en ze de bestelling moeten annuleren.

Dus nu heb ik nog altijd zin in Ethiopisch.
Poging 2 vandaag?
pi_194002636
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:00 schreef Blues het volgende:

[..]

Oude neiging tot neusje schoonmaken met nagel doemt weer op ;(
Heerlijk O+
Deze neuspeuteren was aan mijn aandacht ontsnapt, maar dat gebeurt nu niet meer.
Eigen poezen zijn al gewend aan het ochtendritueel van een semi-nonchalante kroel die ook even door de oogjes veegt. Neusjes niet nodig.
Kittens worden er nu in opgevoed :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194002643
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog zo duf als een konijn. Beter gaat dat zo over.
Moet je naar Candaasje gaan. Die heeft een biksbal :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194002649
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Moet je naar Candaasje gaan. Die heeft een biksbal :Y
Jippie!

-O-
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194002654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
Poging 2 vandaag?
Nee, we wilde juist afhalen omdat we al in Rotterdam waren. Naar Rotterdam rijden ervoor is misschien wat overdreven. Misschien in het weekend. Al moet ik eigenlijk ook gewoon weer even netter eten. :')
pi_194002680
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jippie!

-O-
Niet? ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194002867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, we wilde juist afhalen omdat we al in Rotterdam waren. Naar Rotterdam rijden ervoor is misschien wat overdreven. Misschien in het weekend. Al moet ik eigenlijk ook gewoon weer even netter eten. :')
Dit kan best slank zijn toch?

Vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader en dan eten we NY pizza :D normaal zouden we bbqen maar dat vinden we nu nog steeds niet zo'n fijne gedachte.
pi_194002875
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:58 schreef golfer het volgende:
Leuke opvolger van het programma Ik Vertrek. Zelfde format en voice-over:
TV / Foodtruck gezocht.
Ik zit het nu terug te kijken, best leuk! Ik hou soms wel van dat soort slome programma's. :D
pi_194002913
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Dit kan best slank zijn toch?

Vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader en dan eten we NY pizza :D normaal zouden we bbqen maar dat vinden we nu nog steeds niet zo'n fijne gedachte.
Mwa, het is toch wel heel erg koolhydraatrijk over het algemeen.

Gefeliciteerd! Wat is er geen fijne gedachte aan barbecuen?
  donderdag 9 juli 2020 @ 09:35:59 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194002930
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! :O Wat een baggernacht

@:Barreltje wil je zon? Of wandelen of bergklimmen
we willen vooral een weekje nog even samen er op uit en die auto KM's opmaken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194002949
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mwa, het is toch wel heel erg koolhydraatrijk over het algemeen.

Gefeliciteerd! Wat is er geen fijne gedachte aan barbecuen?
Dankjewel!

Iedereen die aan alle bakken salade zit, dat soort dingen.
Geen idee of ik de pizzabakker meer vertrouw :')

Daarna voor het eerst pubquizen met mijn ouders, heel benieuwd.
pi_194003004
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jippie!

-O-
Ik de halve kamer hier verbouwd om een beetje ruimte te maken op het kleed om een beetje te kunnen ballen, krijg je zo'n lauwe reactie :{w

Ok, jongens, ik ga aan de slag. Ajuus! Anders wordt het nooit wat. Ik zet de study-bunny app maar eens aan, dat vergeet ik steeds. Kan nog steeds geen worteltjes kopen voor het arme konijn in de app, want die krijg je per minuut studeren. /dierenmishandelaar ;(
pi_194003038
Geweldig interview met Kany West over zijn kandidaatstelling voor president: https://www.forbes.com/si(...)etween/#263bce8e47aa

:D :o :'( ;( :') :X }:| :r _O- 8)7 o|O ~O> :|W
Spoilers!
pi_194003212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dankjewel!

Iedereen die aan alle bakken salade zit, dat soort dingen.
Geen idee of ik de pizzabakker meer vertrouw :')

Daarna voor het eerst pubquizen met mijn ouders, heel benieuwd.
Ohja, niet over nagedacht. :D Ik vond barbecuen juist een best veilige gedachte. Dit weekend mijn stiefvaders verjaardag ook vieren met een 'barbecue'. Volgens mij alleen simpel vlees op een plaat en Turks brood. Denk dat ik zelf gewoon een caprese salade, olijven en wat hummus meeneem. Is voor andere mensen misschien ook wel lekker erbij, en dan hoeft hij niet moeilijk te doen met vleesvervangers.
pi_194003678
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ikea had ook ooit zulke fudge :9

Is een kampeerkussen iets speciaals? Ik been altijd een opblaasbaar kussentje mee op vakantie. Vooral voor in de auto of op het strand ofzo. Het is ook ideaal om op te hangen in een zwembad of in de zee.
Je hebt inderdaad opblaasbare, en je hebt er ook van een soort schuim dat zich heel compact laat oprollen. Ik wilde eigenlijk eentje die opblaasbaar was én dat schuim had, want dat is een mooie combi van stevig (opgeblazen) en zacht (schuim), maar die hadden ze niet meer bij de Decathlon en bij de Perry hadden ze helemaal niks. We zijn niet meer langs de Bever gelopen, dat had ook nog gekund. Of de Xenos, die hadden ook altijd verrassend goeie slaapzakjes.
Ik overweeg wel nog om een opblaasbare te doen en dan zelf er nog een trui omheen te wikkelen of zo. Ik houd niet van een heel erg hard kussen, maar een opblaasbaar kussen half opblazen werkt niet net zoals @minilot weet over halflege luchtbedden :P

@sigme lam ;( ;(
pi_194003830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dankjewel!

Iedereen die aan alle bakken salade zit, dat soort dingen.
Geen idee of ik de pizzabakker meer vertrouw :')

Daarna voor het eerst pubquizen met mijn ouders, heel benieuwd.
hmm wij bestellen vrij regelmatig pizza en zijn nog gezond.

zegt niet alles natuurlijk... maar je wordt er niet standaard ziek van in ieder geval.

ze snijden hier ook de pizza niet meer in het kader van corona :)
pi_194003917
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm wij bestellen vrij regelmatig pizza en zijn nog gezond.

zegt niet alles natuurlijk... maar je wordt er niet standaard ziek van in ieder geval.

ze snijden hier ook de pizza niet meer in het kader van corona :)
Ja, als iedereen die pizza bestelde corona zou krijgen, dan was het nu een drama geweest. _O-

Ik denk zelf, als ik al niet zo'n zin in iets heb en ik heb ook nog het idee dat het een corona-risico is, dan begin ik er al helemaal niet aan :P
pi_194003928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm wij bestellen vrij regelmatig pizza en zijn nog gezond.

zegt niet alles natuurlijk... maar je wordt er niet standaard ziek van in ieder geval.

ze snijden hier ook de pizza niet meer in het kader van corona :)
Wij hebben de afgelopen maanden vaak genoeg pizza besteld en zijn ook niet ziek geworden :D

@Tele herkenbaar :Y goed excuus voor geen bezoek aan schoonfamilie
pi_194004010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, als iedereen die pizza bestelde corona zou krijgen, dan was het nu een drama geweest. _O-

Ik denk zelf, als ik al niet zo'n zin in iets heb en ik heb ook nog het idee dat het een corona-risico is, dan begin ik er al helemaal niet aan :P
laatst bij de nieuwe schoonouders chinees gegeten.
daar wilden ze rond februari nog niet aan.. want je weet nooit of ze toevallig corona hebben.
maar inmiddels 2 weken verder en we hoesten nog niet.
(zou ook wat zijn.. corona krijgen omdat je in de buurt was van iemand van chinese afkomst)

was wel echt hele goede chinees met bijna goddelijk buikspek.
pi_194004377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geweldig interview met Kany West over zijn kandidaatstelling voor president: https://www.forbes.com/si(...)etween/#263bce8e47aa

:D :o :'( ;( :') :X }:| :r _O- 8)7 o|O ~O> :|W
Dat land wordt steeds gekker als ze hem kiezen _O-
  donderdag 9 juli 2020 @ 11:54:11 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194004680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:29 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat land wordt steeds gekker als ze hem kiezen _O-
De crux is toch dat de bevolking hem -niet- kiest, maar dat het telsysteem hem dan wel -verkiest- ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 9 juli 2020 @ 11:59:36 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194004759
Mooi, ik zal eens even richting de Duitse Grens gaan tsjoeken. Naar wie moet ik allemaal zwaaien onderweg?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194004785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:59 schreef fietsie het volgende:
Mooi, ik zal eens even richting de Duitse Grens gaan tsjoeken. Naar wie moet ik allemaal zwaaien onderweg?
me me me me :D

rij je wel hier langs dan? _O-
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:01:55 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194004795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

me me me me :D
Dan mag je wel een telescoop opstellen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:02:18 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194004800
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:59 schreef fietsie het volgende:
Mooi, ik zal eens even richting de Duitse Grens gaan tsjoeken. Naar wie moet ik allemaal zwaaien onderweg?
Grins city
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:02:40 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194004808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Grins city
Daar rijd ik denk ik op de terugweg langs :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194004814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan mag je wel een telescoop opstellen :P
staat klaar in delft... :)
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:03:12 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194004816
Maar heen ga ik even via de Achterhoek; prima dag daarvoor met al die pisregen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:13:47 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194004972
Zo jammer dat die trekkers nog steeds niet verplicht een kenteken moeten hebben om tegen dat tuig aangifte te kunnen doen en ze op te pakken:
IntoBits twitterde op woensdag 08-07-2020 om 23:41:11 Niet iedereen kan het #boerenprotest waarderen, al heeft deze automobilist vast snel spijt gekregen. Ik weet overigens niet wat eraan vooraf is gegaan, maar de boeren rijden hem volledig klem met hun tractoren. #verkeersruzie https://t.co/xFd8WZl8xv reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194005718
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:13 schreef golfer het volgende:
Zo jammer dat die trekkers nog steeds niet verplicht een kenteken moeten hebben om tegen dat tuig aangifte te kunnen doen en ze op te pakken:
IntoBits twitterde op woensdag 08-07-2020 om 23:41:11 Niet iedereen kan het #boerenprotest waarderen, al heeft deze automobilist vast snel spijt gekregen. Ik weet overigens niet wat eraan vooraf is gegaan, maar de boeren rijden hem volledig klem met hun tractoren. #verkeersruzie https://t.co/xFd8WZl8xv reageer retweet
Viruswaanzin heeft zich ook al bij hen aangesloten O+
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 13:27:48 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194005811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Viruswaanzin heeft zich ook al bij hen aangesloten O+
Beroepsprotesteerders sluiten zich overal bij aan helaas ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194006314
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Beroepsprotesteerders sluiten zich overal bij aan helaas ;(
mja.. goede business...

je zou bijna er voor stoppen met werken :)
pi_194006466
Mooie service van Ikea. Ik kreeg gisteren een staande spiegel binnen. Nog niet uitgepakt want overal pijn door fysio. Net gedaan, had de poten/steunen al in elkaar en pak de spiegel...honderden barsten erin. Meteen Ikea gebeld en waar ik vanaf begin juni op de bezorging moest wachten komen ze 'm morgen omruilen. Gelukkig nemen ze de kapotte spiegel ook mee, want ik zou niet weten hoe en waar ik die kwijt moest raken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194006491
Canon heeft een nieuwe camera gepresenteerd *O* Hij kost 4550 EUR -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194006509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Canon heeft een nieuwe camera gepresenteerd *O* Hij kost 4550 EUR -O-
wat is het probleem?? :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_194006571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wat is het probleem?? :P
Dat ik voor mezelf nu moet gaan bedenken of ik hier zoveel geld aan uit wil geven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194006603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat ik voor mezelf nu moet gaan bedenken of ik hier zoveel geld aan uit wil geven :+
Hoe blij ga je ervan worden? Wat kan je vragen voor je huidige? Want die ga je toch vast verkopen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194006625
Ik heb dat soort bedragen niet eens joh. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194006700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie service van Ikea. Ik kreeg gisteren een staande spiegel binnen. Nog niet uitgepakt want overal pijn door fysio. Net gedaan, had de poten/steunen al in elkaar en pak de spiegel...honderden barsten erin. Meteen Ikea gebeld en waar ik vanaf begin juni op de bezorging moest wachten komen ze 'm morgen omruilen. Gelukkig nemen ze de kapotte spiegel ook mee, want ik zou niet weten hoe en waar ik die kwijt moest raken.
Sjeesus zeg -O-
pi_194006707
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat soort bedragen niet eens joh. :D
Dit ook :D
Maar als je het hebt en je wilt het graag: YOLO *G*
pi_194006736
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Dit ook :D
Maar als je het hebt en je wilt het graag: YOLO *G*
Ja, dat zeker. :Y :Y

Ik heb hier net de verwarming aangezet. Heb t niet zozeer koud maar het is zo ontzettend vochtig in huis. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194006779
Oef, dat is een beste som geld ja. Nouja, als je het geld hebt en het echt de moeite is...ik hou je niet tegen :D

Over grote sommen geld gesproken: de auto geeft wéér een storing. Bij de garage bleek dat 'ie er in een week al 6 gegeven had (lampje bleef branden, dus dit werd pas duidelijk na uitlezen) en het gaat allemaal om die stomme roetfilter-dinges-klep. Dat is een dure reparatie (ik schreef operatie :') ) en gezien de KM-stand, leeftijd en het feit dat 'ie meer olie begint te zuipen...toch een beetje twijfelachtig of we dat nog willen laten repareren.

Moraal van het verhaal: we gaan mogelijk kijken voor een nieuwe (tweedehands) auto voor vriend zijn woon/werkverkeer en vakanties. Waarschijnlijk houden we onze Ford wel aan, knallen hem op mijn naam zodat ik ook eens schadevrije jaren op kan bouwen (ik bedoel, hij is wat dat betreft lekker goedkoop. Allrisk hoef je hem niet meer te verzekeren :P ) en dan heb ik een auto om 1x per week naar en 1 keer van België weer naar huis te rijden. En dan zien we wel wanneer 'ie in elkaar stort.

Mijn vriend vroeg of ik het een verstandig idee vond.
Ik: *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Vriend: met jou valt ook niet meer objectief te overleggen hè?
Ik: nop! *O* *O* *O*

(Scheelt zoveel uren reistijd, zoveel frustratie en het geeft zoveel meer gemak/vrijheid. :D )
pi_194006824
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat soort bedragen niet eens joh. :D
hij heeft een huis verkocht dus is een man met geld
We have far more in common than that which devides us..
pi_194006879
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe blij ga je ervan worden? Wat kan je vragen voor je huidige? Want die ga je toch vast verkopen?
Die oude levert wel wat op, maar niet genoeg om het verschil te financieren tussen mijn huidige spaarpot en de nieuwprijs :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194006896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

hij heeft een huis verkocht dus is een man met geld
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194007315
Vandaag hadden we voor het eerst een échte vergadering, met echte mensen in ons echte kantoor. Dus ik lekker met de fiets *O* *O*
Een uur heen, een uur terug. Misschien ben ik morgen wel weer droog.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194007530
Ik zou best willen douchen. Maar ja, DHL.
Spoilers!
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:08:29 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194007665
ik zou best wel even willen slapen, maar ja. werken op een kantoor..

meeeeeeeeen , wat gaat deze dag langzaam zeg! :o
en MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN wat ben ik moe, slaat helemaal nergens op! :o
maar wel net een bossche bol op, nu misselijk :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:09:06 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194007676
oh. en net dus maar eens gevraagd of ik nog een afscheidsfeestje krijg.. volgende week is mijn laatste dag, maar nog niks geregeld..

daar werk ik hier 11 jaar voor -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194007701
Barrel :{

Hier ook echt ENORM moe. En het is pas 4 uur :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194007830
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef Barreltje het volgende:
oh. en net dus maar eens gevraagd of ik nog een afscheidsfeestje krijg.. volgende week is mijn laatste dag, maar nog niks geregeld..

daar werk ik hier 11 jaar voor -O-
-O-
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:20:49 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194007862
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef Barreltje het volgende:
oh. en net dus maar eens gevraagd of ik nog een afscheidsfeestje krijg.. volgende week is mijn laatste dag, maar nog niks geregeld..

daar werk ik hier 11 jaar voor -O-
Misschien hebben ze wel een suprise-party voor je in petto en doen ze nu alsof er niks geregeld is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194007876
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef Barreltje het volgende:
oh. en net dus maar eens gevraagd of ik nog een afscheidsfeestje krijg.. volgende week is mijn laatste dag, maar nog niks geregeld..

daar werk ik hier 11 jaar voor -O-
Dat is stom zeg, dat je daar zelf om moet vragen :{w
pi_194007933
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef Barreltje het volgende:
oh. en net dus maar eens gevraagd of ik nog een afscheidsfeestje krijg.. volgende week is mijn laatste dag, maar nog niks geregeld..

daar werk ik hier 11 jaar voor -O-
Misschien een verrassingsfeestje?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194008051
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef Barreltje het volgende:
oh. en net dus maar eens gevraagd of ik nog een afscheidsfeestje krijg.. volgende week is mijn laatste dag, maar nog niks geregeld..

daar werk ik hier 11 jaar voor -O-
Is het gebruikelijk? een good bye feestje?

En als je k.m.’s wilt maken, samen naar je nieuwe huis rijden is een stukkie rijden.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 16:36:03 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194008081
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou best willen douchen. Maar ja, DHL.
Kwam net deze tegen. Kut voor je
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194008127
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kwam net deze tegen. Kut voor je
[ afbeelding ]
Pakket is bezorgd *O*

Douchen *O*
Spoilers!
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:51:24 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194008273
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is het gebruikelijk? een good bye feestje?

En als je k.m.’s wilt maken, samen naar je nieuwe huis rijden is een stukkie rijden.
good-bye parties zijn wel gebruikelijk ja.. nadat ik de secretaresse ernaar gevraagd had kwam mijn manager net even in de lucht.. volgende week een afscheids lunch.. helemaal prima :)

en naar het nieuwe huis mag ik niet. ik mag het land niet in de komende zoveel weken ivm immigratie regels :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194008446
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

good-bye parties zijn wel gebruikelijk ja.. nadat ik de secretaresse ernaar gevraagd had kwam mijn manager net even in de lucht.. volgende week een afscheids lunch.. helemaal prima :)

en naar het nieuwe huis mag ik niet. ik mag het land niet in de komende zoveel weken ivm immigratie regels :o
Ow. I.v.m. corona of quarentaine?
En heb je dan een afscheidskadootje? of een speech?

Dit was een saaie dag. Wel eindelijk de zaterdag bijlagen gelezen. 🤪
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:05:18 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194008449
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:51 schreef Barreltje het volgende:


en naar het nieuwe huis mag ik niet. ik mag het land niet in de komende zoveel weken ivm immigratie regels :o
Verlengde (betaalde?) vakantie?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194008516
@Barreltje fijn dat er toch nog een afscheidsdinges is geregeld :Y
B heeft zijn afscheidsdinges van het werk waar hij in maart wegging ergens volgende week of zo, geloof ik _O- dat krijg je met de kerona.

@Candaasje jammer dat 't autootje het opgeeft, maar klinkt als een goede regeling zo. En wellicht ook wel zo comfortabel voor je vriend om in een wat nieuwere auto te rijden?
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:29:31 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194008745
Zwaait naar Isa
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:40:32 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194008927
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Verlengde (betaalde?) vakantie?
die weken word ik inderdaad gewoon uitbetaald ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 juli 2020 @ 17:46:21 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194009045
Druk dagje. Wel weer twee dagen op kantoor geweest deze week.
pi_194009117
Weekend

Zaterdag high tea met vriendinnetje inhalen die eind maart gepland stond O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194009544
Suf dat je er eigenlijk zelf nog achter aan moest Barrel, maar gelukkig toch nog iets van een afscheid :)

Net rendang gegeten. Was lekker :9
pi_194009613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:10 schreef Tele6 het volgende:
@:Barreltje fijn dat er toch nog een afscheidsdinges is geregeld :Y
B heeft zijn afscheidsdinges van het werk waar hij in maart wegging ergens volgende week of zo, geloof ik _O- dat krijg je met de kerona.

@:Candaasje jammer dat 't autootje het opgeeft, maar klinkt als een goede regeling zo. En wellicht ook wel zo comfortabel voor je vriend om in een wat nieuwere auto te rijden?
Hij doet het nog, onze trouwe Ford O+
(Het is ook niet helemaal zeker, maar ik merk aan vriend dat 'ie er nu echt wel naar begint te neigen rond te willen kijken voor een nieuwere)

Mijn vriend zou het liefst eenzelfde soort auto willen :D . We hadden laatst de (bijna gloednieuwe) Golf van mijn ouders geleend om Nox op te halen, maar dat vond ie veel te sportief rijden. (Mijn vriend is een erg euh....relaxte rijder, zullen we maar zeggen. Heel relaxt om naast te zitten (tenzij je haast hebt), maar onwijs irritant om te moeten volgen als je zelf graag iets meer gas geeft :+ )

Ik vind onze Ford ook prima rijden, maar je merkt wel dat 'ie wat minder 'luxe' is. Maar ach, hij heeft ons overal gebracht O+

Maar als we gaan rondkijken (of althans, we laten wat bevriende garagehouders rondkijken), dan zal het er gewoon een beetje vanaf hangen wat er is en te betalen is. Ford, Volkswagen, Opel..beetje dat segment zal het wel worden.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 18:14:47 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194009653
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Canon heeft een nieuwe camera gepresenteerd *O* Hij kost 4550 EUR -O-
Kun je beter wat bijlappen en voor een 1D gaan
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194009685
Oh, dat is wel een beetje jammer Barrel. Misschien toch die wat rauwere mannenwereld waar je in werkt?

(Ja nee, niks tegen mannen. Maar die industrie is misschien wat minder van de blommetjes enzo? Niet dat 11 jaar dienst wel een beetje beloond had mogen worden. )
pi_194009751
2 vliegen zijn hier echt al een uur lang heel hardnekkig mijn principes aan het uittesten }:|
pi_194009923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef Candaasje het volgende:
2 vliegen zijn hier echt al een uur lang heel hardnekkig mijn principes aan het uittesten }:|
Iedereen is een held in vredestijd :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194010142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Iedereen is een held in vredestijd :D
Ze leven nog steeds. 8-) Maar ik ga zo na het koken/eten wel eens kijken of ik ze kan verbannen naar een vrijer bestaan buiten }:|
pi_194010199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad opblaasbare, en je hebt er ook van een soort schuim dat zich heel compact laat oprollen. Ik wilde eigenlijk eentje die opblaasbaar was én dat schuim had, want dat is een mooie combi van stevig (opgeblazen) en zacht (schuim), maar die hadden ze niet meer bij de Decathlon en bij de Perry hadden ze helemaal niks. We zijn niet meer langs de Bever gelopen, dat had ook nog gekund. Of de Xenos, die hadden ook altijd verrassend goeie slaapzakjes.
Ik overweeg wel nog om een opblaasbare te doen en dan zelf er nog een trui omheen te wikkelen of zo. Ik houd niet van een heel erg hard kussen, maar een opblaasbaar kussen half opblazen werkt niet net zoals @:minilot weet over halflege luchtbedden :P

@:sigme lam ;( ;(
En online bij Decathlon? Ze hebben een prima webshop die snel levert.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:47:05 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194010221
Bij Sigme regende het....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194010241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef fietsie het volgende:
Bij Sigme regende het....
Daar was zij toch ook al achtergekomen?
Hier ook, of miezer of een flinke bui, maar t is hier nauwelijks droog geweest
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 18:50:16 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194010250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef fietsie het volgende:
Bij Sigme regende het....
Het is hier niet droog geweest vandaag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194010561
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is hier niet droog geweest vandaag.
Hier scheen de zon vrijwel de gehele dag!
  donderdag 9 juli 2020 @ 19:14:35 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194010698
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar was zij toch ook al achtergekomen?
Hier ook, of miezer of een flinke bui, maar t is hier nauwelijks droog geweest
Ik heb t even vergeleken met dr regen bij jou; er viel in t noorden meer
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 19:18:05 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194010803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hier scheen de zon vrijwel de gehele dag!
Verschil moet er zijn.

Het is een beetje kut, maar goed voor de natuur. Als het over een week of tien dagen maar droog wordt, koren rijpt al redelijk af.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194010843
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb t even vergeleken met dr regen bij jou; er viel in t noorden meer
Da’s dus helemaal bar en boos geweest

Maar ik heb hier weer een mooi groen grasveld voor me ipv een geelvel
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 9 juli 2020 @ 19:44:04 #86
63722 z80
I fink you freaky
pi_194011386
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kwam net deze tegen. Kut voor je
[ afbeelding ]
Helaas wel waar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194011391
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je beter wat bijlappen en voor een 1D gaan
nog eens 3000 erbij voor een 1D Mk3? Nee dank je. Dit is meer dan genoeg. Meer MP en geavanceerdere AF :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194011411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb t even vergeleken met dr regen bij jou; er viel in t noorden meer
Ben je nog geslaagd in de kledingzaak?
Spoilers!
  donderdag 9 juli 2020 @ 19:47:13 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_194011454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hij doet het nog, onze trouwe Ford O+
(Het is ook niet helemaal zeker, maar ik merk aan vriend dat 'ie er nu echt wel naar begint te neigen rond te willen kijken voor een nieuwere)

Mijn vriend zou het liefst eenzelfde soort auto willen :D . We hadden laatst de (bijna gloednieuwe) Golf van mijn ouders geleend om Nox op te halen, maar dat vond ie veel te sportief rijden. (Mijn vriend is een erg euh....relaxte rijder, zullen we maar zeggen. Heel relaxt om naast te zitten (tenzij je haast hebt), maar onwijs irritant om te moeten volgen als je zelf graag iets meer gas geeft :+ )

Ik vind onze Ford ook prima rijden, maar je merkt wel dat 'ie wat minder 'luxe' is. Maar ach, hij heeft ons overal gebracht O+

Maar als we gaan rondkijken (of althans, we laten wat bevriende garagehouders rondkijken), dan zal het er gewoon een beetje vanaf hangen wat er is en te betalen is. Ford, Volkswagen, Opel..beetje dat segment zal het wel worden.
Blik uitlaat reiniger er in en en rondje Duitse autobaan. Redelijke snelheid en hoog toerental. Schoonbranden van binnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194011469
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

good-bye parties zijn wel gebruikelijk ja.. nadat ik de secretaresse ernaar gevraagd had kwam mijn manager net even in de lucht.. volgende week een afscheids lunch.. helemaal prima :)

en naar het nieuwe huis mag ik niet. ik mag het land niet in de komende zoveel weken ivm immigratie regels :o
Beter dat er toch nog iets geregeld wordt. En lunch betekend voedsel dus dat is altijd goed ;)

Heb je nou al zeker weten een huis eigenlijk?
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 juli 2020 @ 19:57:30 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194011636
Dit plantje gekocht vorige week. Nog geen water gegeven. Kwam thuis, hing compleet dood helemaal plat. Bladeren fucked, alles.
Doe er water bij, half uur later..zo goed als genezen. Helemaal weer hip en fris.

Tof.

pi_194011678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef z80 het volgende:

[..]

Blik uitlaat reiniger er in en en rondje Duitse autobaan. Redelijke snelheid en hoog toerental. Schoonbranden van binnen.
Ja willen we nog wel doen :Y
pi_194011688
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:57 schreef Kreator het volgende:
Dit plantje gekocht vorige week. Nog geen water gegeven. Kwam thuis, hing compleet dood helemaal plat. Bladeren fucked, alles.
Doe er water bij, half uur later..zo goed als genezen. Helemaal weer hip en fris.

Tof.

[ afbeelding ]
Wonderlijke verschijnselen, planten O+
pi_194011763
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:57 schreef Kreator het volgende:
Dit plantje gekocht vorige week. Nog geen water gegeven. Kwam thuis, hing compleet dood helemaal plat. Bladeren fucked, alles.
Doe er water bij, half uur later..zo goed als genezen. Helemaal weer hip en fris.

Tof.

[ afbeelding ]
Dramaqueen.

De plant, niet jij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 juli 2020 @ 20:05:36 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_194011775
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja willen we nog wel doen :Y
Niet te lang wachten. Hoe verder de egr verstop hoe moeilijk gaat deze weer werken. En zodra helemaal dicht met zooi is reinigen enkel nog mogelijk door de klep helemaal uit elkaar te halen.
Dichtroetende egr kleppen zijn al vanaf het begin een probleem. Ze gaan bij alle merken en het maakt niet uit hoe groot de motor is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194011819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef z80 het volgende:

[..]

Niet te lang wachten. Hoe verder de egr verstop hoe moeilijk gaat deze weer werken. En zodra helemaal dicht met zooi is reinigen enkel nog mogelijk door de klep helemaal uit elkaar te halen.
Dichtroetende egr kleppen zijn al vanaf het begin een probleem. Ze gaan bij alle merken en het maakt niet uit hoe groot de motor is.
Ah, ja ik vrees er een beetje voor hoe vast ie al zit, want hij blijft dus maar meldingen geven :X (Wel dus pas sinds 2 weken, hiervoor nooit problemen gehad).
Ik zal zo eens even zoeken naar wat voor spul er in moet en waar precies. *noob*
pi_194011863
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is hier niet droog geweest vandaag.
Hier precies 1 uur of zo. Kon ik mooi ff op de fiets naar Perry om mijn pakje gratizz terug te brengen ipv 6.95 via postnl *) + half uur beweging meegepikt *) *)
pi_194011976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dramaqueen.

De plant, niet jij.
Het was een wanhopige gil om aandacht. Het werkte wel :P

(het werkt hier thuis vooralsnog niet. Ik kijk al een kwartier lang heel erg sip, maar vriend komt me nog geen kopje thee brengen ;( )
pi_194012042
Hier miezert het ook al de hele dag maar we hebben heel stoer een rondje door het park gehobbeld *O* Nu bad en koffie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 9 juli 2020 @ 20:20:44 #100
63722 z80
I fink you freaky
pi_194012124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, ja ik vrees er een beetje voor hoe vast ie al zit, want hij blijft dus maar meldingen geven :X (Wel dus pas sinds 2 weken, hiervoor nooit problemen gehad).
Ik zal zo eens even zoeken naar wat voor spul er in moet en waar precies. *noob*
De storingen komen op het moment dat de klep niet snel genoeg reageert. Dan zit deze nog niet vast. En kan er waarschijnlijk nog wel genoeg lucht doorheen om te reinigen tijdens het rijden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 9 juli 2020 @ 20:54:57 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194012838
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ben je nog geslaagd in de kledingzaak?
Jups; korte broeken! (Optimistisch) en een net werk overhemd
En de polo die ik aan had was stuk dus daar ook maar gelijk een nieuwe voor :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194013095
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:57 schreef Kreator het volgende:
Dit plantje gekocht vorige week. Nog geen water gegeven. Kwam thuis, hing compleet dood helemaal plat. Bladeren fucked, alles.
Doe er water bij, half uur later..zo goed als genezen. Helemaal weer hip en fris.

Tof.

[ afbeelding ]
Ik hou daar van, als planten duidelijk aangeven wat ze nodig hebben...
pi_194013649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik hou daar van, als planten duidelijk aangeven wat ze nodig hebben...
En als ze zo dankbaar reageren als je ze dan water geeft O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 21:32:23 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194013678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef z80 het volgende:

[..]

Blik uitlaat reiniger er in en en rondje Duitse autobaan. Redelijke snelheid en hoog toerental. Schoonbranden van binnen.
Dat is sowieso niet verkeerd voor een auto. Met die 100 km/u in NL en dan bij voorkeur in de 6e versnelling bij 1300 toeren, gaan veel mensen nog problemen krijgen met EGR/roetfilters.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 21:34:31 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194013730
Bij verbranding is het een beetje kiezen uit twee kwaden:
Hoge temperatuur: weinig roet, meer NOx
Lage temperatuur: weinig NOx, veel roet.

NOx heeft de motor geen last van, roet wel als dat teveel achter blijft.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 21:38:25 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194013828
Ik was zaterdag ook van plan om te roetfilter even schoon te blazen. Maar toen de boel goed en wel op temperatuur was en ik gas wou geven, kreeg ik een injectiestoring :') Gelukkig slechts een verstopt slangetje, geen injectoren naar de kloten. Die kosten ¤200/stuk en je hebt er vier :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194013844
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En online bij Decathlon? Ze hebben een prima webshop die snel levert.
Ik wilde graag fysiek eentje kopen, zodat ik eraan kon voelen.
Ze lijken online wel een kussen te hebben met een combi van opblaasbaar en schuim, en die is ook op voorraad in mijn winkel, dus misschien ga ik er toch nog een keer heen en dan beter kijken :Y
pi_194014012
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:57 schreef Kreator het volgende:
Dit plantje gekocht vorige week. Nog geen water gegeven. Kwam thuis, hing compleet dood helemaal plat. Bladeren fucked, alles.
Doe er water bij, half uur later..zo goed als genezen. Helemaal weer hip en fris.

Tof.

[ afbeelding ]
Om mij te waarschuwen om water en voeding te geven, heb ik een app :D
Bananenplant heeft al 4 nieuwe bladeren in 4 weken. w/
Eindelijk staan er twee planten in de vensterbank.
pi_194014225
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194014245
En toen ging F kriebelen:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194014283
O+ _O-
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 juli 2020 @ 22:13:39 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194014489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dramaqueen.

De plant, niet jij.
Wellicht soort zoekt soort.
pi_194014518
Die oogjes :D O+
pi_194014547
Maakte ze er ook zo'n tevreden gebrom bij Loon? :P
pi_194015015
Die tweede foto _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_194017683
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194017720
Mogge. Het regent gewoon nog stééds. Nog even en we verzuipen hier :D.

We hebben een nichtje te logeren, die is het Pieterpad aan het fietsen. Ze is niet van suiker, maar dit is niet leuk fietsen. Maar vandaag moet ze eerst een hunebed gaan bekijken, dat had ze nog nooit gezien :o
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 10 juli 2020 @ 06:56:45 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194017809
regenmeter is vol , wil hem wel legen maar het regent nog steeds >:O
Nog steeds geen idee wat deze smiley betekend maar enfin

moet de stad in want brood is op, de grof volkoren van BakkerBart is toch het lekkerst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194018039
Vanavond lange sluitertijden fotografie *O* Voorspellingen zijn droog, beetje wind, tikkie zon *O*

Nu nog even werken :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:17:08 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194018219
vanochtend even snel op slippertjes spullen in de compostbak gegooid..
wat een leven ! mieren, vliegen, slakken, wormen :o

verder vandaag even langs het ziekenhuis, breekt de dag lekker op.
en 's ochtends maar eens een huis zoeken ja ;) ik krijg de eerste 3 maanden een gemeubileerd appartement en in die 3 maanden moet ik dus ( met iemand die me daar mee helpt) een huis vinden.

vandaag eens even eea aanslingeren naar haar toe :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 juli 2020 @ 08:27:02 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194018287
Groenbak in de zomer is altijd een feest van leven :+. Die maakte ik dan altijd schoon als hij eens in de twee weken geleegd werd.

Hondfoto2 O+.

Morning :W
Dagje werken en dan eten bij een Australisch restaurant, vlak bij mijn werk :). Dus dat wordt Kangaroo vanavond w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 juli 2020 @ 08:33:38 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194018334
Ik was benieuwd of er nog steeds regentekort is. Kennelijk meer dan gemiddeld, ondanks dit weer.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/droogtemonitor
pi_194018358
Goedemorgen :W
Gisteren de verjaardag van mijn vader gevierd, was gezellig ondanks een klein buitje :D
De pubquiz was wel moeilijker dan normaal.
pi_194018388
Mogge! Dit was een betere nacht. Morgen geen wekker *O*

Ja @Kreator, hoorde van de week ook een heel stuk over droogte. Schijnt dat het grondwaterpeil nog te laag is. En dat deze regen, gewoon normale regen, wel goed is, maar die hoosbuien niet, dat gaat meteen de sloten en het riool in terwijl normale regen de tijd genoeg heeft om de grond in te gaan.
Best handig, radio aan tijdens het werk, je steekt zo nog eens wat op.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194018418
Ik werd wakker met intense tegenzin en sipheid, toen ging ik bedenken wat de dag een beter zou kunnen doen beginnen dan half grienend en bedacht ik een lekker ontbijtje. Toen ging ik bekijken wat er aan opties in huis was en nu eet ik ben en jerries achter mn werklaptop :')

:W gmogge :O
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194018450
Klinkt als een goed ontbijt. :9 Ik ga maar eens een bak Brinta maken. Bijna net zo lekker.
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 08:48:24 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018460
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Dit was een betere nacht. Morgen geen wekker *O*

Ja @:Kreator, hoorde van de week ook een heel stuk over droogte. Schijnt dat het grondwaterpeil nog te laag is. En dat deze regen, gewoon normale regen, wel goed is, maar die hoosbuien niet, dat gaat meteen de sloten en het riool in terwijl normale regen de tijd genoeg heeft om de grond in te gaan.
Best handig, radio aan tijdens het werk, je steekt zo nog eens wat op.
Klopt, deze regen is wat dat betreft super en voorlopig zijn we er nog niet af.

Wat betreft lage grondwaterstand een neerslagtekort, ook in droge of zelfs natte jaren heb je zo vanaf juni te maken met een neerslagtekort.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 08:48:46 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018465
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:47 schreef Myraela het volgende:
Klinkt als een goed ontbijt. :9 Ik ga maar eens een bak Brinta maken. Bijna net zo lekker.
:r
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 08:50:42 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018479
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:33 schreef Kreator het volgende:
Ik was benieuwd of er nog steeds regentekort is. Kennelijk meer dan gemiddeld, ondanks dit weer.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/droogtemonitor
Komt omdat het voorjaar buitengewoon droog was. Vanaf april geen echte regen van betekenis.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:51:15 #130
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:16 schreef Candaasje het volgende:
Maakte ze er ook zo'n tevreden gebrom bij Loon? :P
hehehe. Nee. Ze maakt eigenlijk altijd alleen maar ontevreden gebrom. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:52:14 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018493
Hier ook nog steeds miezer. Jippie
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194018515
Regen check. En ik vind het koud.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194018544
ER staat hier al zeker 2 uur een ding te loeien. Het klinkt als een vrachtauto, maar dan continu. Het maakt mijn leven van vandaag niet makkelijker :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:59:23 #134
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018573
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Regen check. En ik vind het koud.
Ben nog niet buiten geweest. Binnen is het niet koud. Then again, ik zit nog in mn ochtendjas en die is WARM
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194018581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
ER staat hier al zeker 2 uur een ding te loeien. Het klinkt als een vrachtauto, maar dan continu. Het maakt mijn leven van vandaag niet makkelijker :'(
Oh frustrerend, een geluid van een stationair draaiende auto of motor. Daar helpt geen B&J tegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:00:52 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018591
Waarom zijn er zoveel lelijke sneakers te koop? En vooral zo weinig mooie?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194018622
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zijn er zoveel lelijke sneakers te koop? En vooral zo weinig mooie?
En waarom voelen sommige als killer heels? Dat is niet de bedoeling van sneakers mensen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:05:17 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018649
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh frustrerend, een geluid van een stationair draaiende auto of motor.
Ligt er aan, van een driecilinder eco pruttel is dat niet om aan te horen, vijf cilinders of meer klinkt best prima *)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194018655
Vanavond einde seizoen bijeenkomst met de dames van mijn koor gepland. Eerste keer in drie maanden dat we elkaar live zien. Gaat alleen door als we in de tuin kunnen zitten. Ik durf niet naar buiten te kijken :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:08:05 #140
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018678
Godverdomme, journaal: 'maar vanmiddag wordt het overal droog! Kijk *komt kaart met zonnetjes/wolkjes. en regen. In het oosten.* Opklaringen in het hele land! Wel regen in het oosten'

GOZER. WIJ HOREN ER OOK BIJ.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194018720
O. Er staat een Giga Kraan praktisch in mn huis GigaKraandingen te dingussen :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:14:51 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018758
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, journaal: 'maar vanmiddag wordt het overal droog! Kijk *komt kaart met zonnetjes/wolkjes. en regen. In het oosten.* Opklaringen in het hele land! Wel regen in het oosten'

GOZER. WIJ HOREN ER OOK BIJ.
Ben je daar nog verbaasd over? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:16:01 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
O. Er staat een Giga Kraan praktisch in mn huis GigaKraandingen te dingussen :?
Gaaf toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:16:26 #144
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018778
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ben je daar nog verbaasd over? ;)
Nah, dat het Oosten er verder niet bijhoort niet, maar ik was serieus wel blij met opklaringen en vanmiddag niet natregenen. Daar zat de onvrede :P Dode mus ditdat
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194018787
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gaaf toch?
[ afbeelding ]
* DancingPhoebe snottert in ben en jerrie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194018790
OK misschien niet zo mega.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:17:54 #147
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018801
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe snottert in ben en jerrie
Misschien wordt het er enigszins eetbaar van :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194018821
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nah, dat het Oosten er verder niet bijhoort niet, maar ik was serieus wel blij met opklaringen en vanmiddag niet natregenen. Daar zat de onvrede :P Dode mus ditdat
Ik zou juist blij zijn als ik er niet bij zou horen. Maar ik woon natuurlijk zo centraal dat ik er wel altijd bij hoor. Tenzij ik naar het Oosten ga, of Friesland, dan ben ik 'stadsmens' :P

En verder is het altijd sneu om doodgemaakt te worden met een blije mus natuurlijk ;(
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:19:20 #149
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018834
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien wordt het er enigszins eetbaar van :P
Beetje zout bij de chocola. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194018849
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
O. Er staat een Giga Kraan praktisch in mn huis GigaKraandingen te dingussen :?
Firm Slootjes uit Lopik toevallig? Dan zou ik even een blokje omgaan :Y

https://www.ad.nl/utrecht(...)eer-in-dak~a669e837/
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:21:32 #151
217702 Lonaa
Honger!
pi_194018877
Buienradar zegt is droog. Mijn ogen zeggen hell nah.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:22:01 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
OK misschien niet zo mega.
Die zul je ook niet heel snel in een bestaande bouw/wijk vinden :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:24:14 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018923
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Firm Slootjes uit Lopik toevallig? Dan zou ik even een blokje omgaan :Y

https://www.ad.nl/utrecht(...)eer-in-dak~a669e837/
Peinemann ook niet :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:26:38 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194018975
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Buienradar zegt is droog. Mijn ogen zeggen hell nah.
Als de app zegt dat het droog is... :P

Nu klopen die sites en apps beter als in het verleden. Maar toen die sites opkwamen, keek m'n pa vaak op WetterOnline.de die was beter in staat de voorspellingen hier te doen dan Nederlandse sites.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:30:52 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_194019031
Hehehe. Ik was mn schoenen nog aan het aandoen terwijl Dora al naar buiten was. Die had plas gedaan in de tuin en stond alweer naast me voordat ik een schoen aanhad. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194019160
Ik heb het ijs te snel teruggezet :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194019331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Dit was een betere nacht. Morgen geen wekker *O*

Ja @:Kreator, hoorde van de week ook een heel stuk over droogte. Schijnt dat het grondwaterpeil nog te laag is. En dat deze regen, gewoon normale regen, wel goed is, maar die hoosbuien niet, dat gaat meteen de sloten en het riool in terwijl normale regen de tijd genoeg heeft om de grond in te gaan.
Best handig, radio aan tijdens het werk, je steekt zo nog eens wat op.
Goeiemorgen. Ze zoeken waarschijnlijk weer een smoes zodat straks de prijzen van de snackbars weer omhoog kunnen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194019347
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, journaal: 'maar vanmiddag wordt het overal droog! Kijk *komt kaart met zonnetjes/wolkjes. en regen. In het oosten.* Opklaringen in het hele land! Wel regen in het oosten'

GOZER. WIJ HOREN ER OOK BIJ.
haha :D

Misschien valt het nog mee en heb je vanmiddag ook droog en blauw.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 10:08:05 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194019416
Het regent niet :o :o :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:14:00 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194019463
Voor wie nog iets nieuws wil leren vandaag: https://www.de-andere-eco(...)-toiletpapier-op-is/
Spoilers!
pi_194019487
Hier in het mooie Rotterdam ook gewoon regen hoor. Bah.
pi_194019506
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor wie nog iets nieuws wil leren vandaag: https://www.de-andere-eco(...)-toiletpapier-op-is/
Grappig, in mijn indo familie is het hartstikke normaal dat er een fles water bij de wc staat :P
pi_194019522
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:19 schreef Aure het volgende:

[..]

Grappig, in mijn indo familie is het hartstikke normaal dat er een fles water bij de wc staat :P
Ik kom dat bij syrische mensen ook veel tegen, ook een constructie waarbij water uit de stortbak komt. Wel altijd zeiknatte vloeren daar
We have far more in common than that which devides us..
pi_194019541

:P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 juli 2020 @ 10:23:02 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194019547
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:19 schreef Aure het volgende:

[..]

Grappig, in mijn indo familie is het hartstikke normaal dat er een fles water bij de wc staat :P
Abelkader Benali had er een mooie column over bij OVT een tijdje geleden.
https://www.nporadio1.nl/(...)an-abdelkader-benali

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 10-07-2020 10:34:45 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:40:28 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194019756
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:19 schreef Aure het volgende:

[..]

Grappig, in mijn indo familie is het hartstikke normaal dat er een fles water bij de wc staat :P
Ik moest vooral heel erg lachen om hoe het stukje geschreven is.
Spoilers!
pi_194019980
Ik roep altijd heel hard WERKGEVERS MOGEN MINDER WERKEN NIET WEIGEREN, EEN MELDING DAT JE PER DIE EN DIE DATUM MINDER WIL WERKEN IS GENOEG. Dat klopt toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194019996
Ik weet niet meer wie zei dat het niet uitmaakte of je dik was om te hoepelen, maar bij mij maakt het blijkbaar wel verschil uit. :D Ik kon het niet, dus hij belande op zolder. Nu ben ik slanker, heb hem van zolder afgehaald en het lukt meteen de eerste keer. :D
pi_194020010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:58 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer wie zei dat het niet uitmaakte of je dik was om te hoepelen, maar bij mij maakt het blijkbaar wel verschil uit. :D Ik kon het niet, dus hij belande op zolder. Nu ben ik slanker, heb hem van zolder afgehaald en het lukt meteen de eerste keer. :D
Is gewoon thinfidence joh. Deze dikkerd hoepelt als een hoela. Tenminste, op momenten dat mn hoepel niet verdwenen is in de verhuizing :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194020022
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:58 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer wie zei dat het niet uitmaakte of je dik was om te hoepelen, maar bij mij maakt het blijkbaar wel verschil uit. :D Ik kon het niet, dus hij belande op zolder. Nu ben ik slanker, heb hem van zolder afgehaald en het lukt meteen de eerste keer. :D
Hmmm toch bijzonder. Is de vorm van je bovenlichaam ook wat anders geworden? Meer taille misschien?
Of ik nou 70 of 120 weeg ik heb altijd een duidelijke taille dus misschien dat ik daarom geen verschil merk.
pi_194020044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is gewoon thinfidence joh. Deze dikkerd hoepelt als een hoela. Tenminste, op momenten dat mn hoepel niet verdwenen is in de verhuizing :@
Ik heb het echt geprobeerd als een malle, maar als hij een heel rondje hoog bleef schreeuwde ik het uit van geluk. Nu blijft hij gewoon hoog en moet ik zelf stoppen omdat ik 0 conditie heb. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm toch bijzonder. Is de vorm van je bovenlichaam ook wat anders geworden? Meer taille misschien?
Of ik nou 70 of 120 weeg ik heb altijd een duidelijke taille dus misschien dat ik daarom geen verschil merk.
Ik heb en had amper heupen, dus ik was echt een appel zonder taille.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:03:58 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194020059
}:|
Rij bij de bloedafname..
Bloedafname dame blijft stoïcijns:
Handen ontsmetten, computer opstarten, 1 patiënt behandelen, computer afsluiten, patiënt behandelen, repeat.

Het zou toch veel handiger zijn om er gewoon 6 in te schrijven en dan 6 te behandelen :?

#ziekenhuisirritaties
#nog6wachtenvoorme..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194020061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb het echt geprobeerd als een malle, maar als hij een heel rondje hoog bleef schreeuwde ik het uit van geluk. Nu blijft hij gewoon hoog en moet ik zelf stoppen omdat ik 0 conditie heb. :')
[..]

Ik heb en had amper heupen, dus ik was echt een appel zonder taille.
Hmmm ja misschien dat dat het extra moeilijk maakte...

Maar fijn dat het nu wel lukt *O* die van mij is kapot gegaan in de verhuizing -O-
pi_194020132
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:08 schreef derLudolf het volgende:
Het regent niet :o :o :o
In de regio midden een heel fijne miezerregen en ik moest 4 x naar buiten: grijze kliko, groene kliko, blauwe kliko en langs de uitgedijde zijknatte heg aan beide kanten naar de brievenbus voor de krant.
Verdere ergernis aan muts buurvrouw die in de buurtapp vraagt aan de buurman hoe het met hem gaat...Loop erheen, trutje. 8)7
pi_194020152
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

Verdere ergernis aan muts buurvrouw die in de buurtapp vraagt aan de buurman hoe het met hem gaat...Loop erheen, trutje. 8)7
Hoe durft ze
pi_194020250
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

In de regio midden een heel fijne miezerregen en ik moest 4 x naar buiten: grijze kliko, groene kliko, blauwe kliko en langs de uitgedijde zijknatte heg aan beide kanten naar de brievenbus voor de krant.
Verdere ergernis aan muts buurvrouw die in de buurtapp vraagt aan de buurman hoe het met hem gaat...Loop erheen, trutje. 8)7
Maar dan ziet niemand dat ze meeleeft

Maar mazzel gehad hier, even naar de markt gefietst en droog gebleven. Het laatste stukje naar huis wel even vaart gezet want er komt een donkere lucht aan en ik heb zo een call en geen zin om nat haar uit te leggen ;)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:24:17 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194020261
Wij hebben net een enorme discussie gehad in de familie app .. iemand vond dat we wel wat meer restrictie mochten hebben in die app.. daarnaast werd een tante gefeliciteerd die niet (meer) in die app groep zat omdat ze de inhoud van de app groep niet leuk vind..

Dus nu is de groep stil.. voor het eerst in corona tijden.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194020266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar mazzel gehad hier, even naar de markt gefietst en droog gebleven. Het laatste stukje naar huis wel even vaart gezet want er komt een donkere lucht aan en ik heb zo een call en geen zin om nat haar uit te leggen ;)
Gelukkig geen verzopen ka(a)tje
pi_194020588
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:24 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben net een enorme discussie gehad in de familie app .. iemand vond dat we wel wat meer restrictie mochten hebben in die app.. daarnaast werd een tante gefeliciteerd die niet (meer) in die app groep zat omdat ze de inhoud van de app groep niet leuk vind..

Dus nu is de groep stil.. voor het eerst in corona tijden.. }:|
Klinkt gezellig :(
  vrijdag 10 juli 2020 @ 12:06:50 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194020906
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:19 schreef Aure het volgende:

Grappig, in mijn indo familie is het hartstikke normaal dat er een fles water bij de wc staat :P
:Y
Bij mijn ex-Indische schoonfamilie ook standaard, de botol tjèbok.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 juli 2020 @ 12:07:46 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194020925
Hier zegt buienradar dat het vanmiddag droog blijft, dus maar op de fiets naar het werk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194021066
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef golfer het volgende:
Hier zegt buienradar dat het vanmiddag droog blijft, dus maar op de fiets naar het werk.
Hier zegt de buienradar dat het nu droog is, maar als ik naar buiten kijk zie ik het tegendeel
We have far more in common than that which devides us..
pi_194021083
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier zegt de buienradar dat het nu droog is, maar als ik naar buiten kijk zie ik het tegendeel
Echt he :D zo is het hier ook al een paar uur
pi_194021155
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt he :D zo is het hier ook al een paar uur
Als het goed is hoef ik er vandaag niet meer uit. Waarschijnlijk nog wel nieuwe medicatie voor Elin ophalen, maar dat kan maandag ook nog.
En Ikea komt hier zo de spiegel omruilen maar da's binnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194021224
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als het goed is hoef ik er vandaag niet meer uit. Waarschijnlijk nog wel nieuwe medicatie voor Elin ophalen, maar dat kan maandag ook nog.
En Ikea komt hier zo de spiegel omruilen maar da's binnen.
Hoe is het nu met Elin?

Ik moet nog wel even iets afgeven bij een kennis, maar ga met de auto en verder ben ik ook niet van plan meer naar buiten te gaan.

En vanavond voor het eerst in maanden maar weer eens in een warm bad O+ dat past wel bij dit weer.
pi_194021365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe is het nu met Elin?

Ik moet nog wel even iets afgeven bij een kennis, maar ga met de auto en verder ben ik ook niet van plan meer naar buiten te gaan.

En vanavond voor het eerst in maanden maar weer eens in een warm bad O+ dat past wel bij dit weer.
Ze heeft nog wel dunne ontlasting, maar geen spuitpoep meer. Is wat alerter, heeft me al een paar keer 's morgens wakker gemaakt om te eten en gisteren zat ze Nika weer achterna, voor het eerst in weken. Maar ze eet nog niet zoals ze deed en is niet zichzelf, beetje mat
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 12:31:30 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194021384
Hebben jullie gisteren Frank Visser gezien?

Ze zijn in datzelfde buurtje als pannenkoeken mevrouw. :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194021438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze heeft nog wel dunne ontlasting, maar geen spuitpoep meer. Is wat alerter, heeft me al een paar keer 's morgens wakker gemaakt om te eten en gisteren zat ze Nika weer achterna, voor het eerst in weken. Maar ze eet nog niet zoals ze deed en is niet zichzelf, beetje mat
Hmmm wel wat verbetering dus. Voor hoe lang kan je nu weer medicatie halen?
pi_194021469
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm wel wat verbetering dus. Voor hoe lang kan je nu weer medicatie halen?
Ik heb zo overleg met de da. Ik heb nu nog t/m maandagavond. Het is prednison dus dat moet langzaam afgebouwd worden. Wil zelf eigenlijk nog een week door op deze dosering en die dan 2 weken halveren etc.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 13:51:31 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194022632
Je zou toch denken dat de politie zich wel iets meer verdiept als ze iets aanpakken dat niet direct weg loopt ofzo :+

https://www.etherpiraten.(...)e-FM-aan-voor-piraat
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194022997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb zo overleg met de da. Ik heb nu nog t/m maandagavond. Het is prednison dus dat moet langzaam afgebouwd worden. Wil zelf eigenlijk nog een week door op deze dosering en die dan 2 weken halveren etc.
Ah wist niet dat het afgebouwd moest worden.
Hopelijk blijft ze de stappen vooruit zetten O+
  vrijdag 10 juli 2020 @ 14:25:19 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194023014
Eindelijk weer wat reuring in het theater. Vandaag de eerste voorstellingen van het seizoen. Weliswaar beperkt tot max. 250 bezoekers per voorstelling en meerdere sessies per dag.
We trappen straks af met Chef's Special.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194023027
Net met 'm gesproken. We gaan nog even door met de medicatie, denk 2 weken, en daarna afbouwen.
Moet wel lachen, ik heb wat catnip op een deel van de krabpaal gelegd....twee katten die helemaal high zijn _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_194023052
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Net met 'm gesproken. We gaan nog even door met de medicatie, denk 2 weken, en daarna afbouwen.
Moet wel lachen, ik heb wat catnip op een deel van de krabpaal gelegd....twee katten die helemaal high zijn _O-
Hahaha gekke beesten zijn het soms

Ik moet nog de nieuwe kattenkruid speeltjes uitpakken hier, helemaal vergeten.
pi_194023310
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hahaha gekke beesten zijn het soms

Ik moet nog de nieuwe kattenkruid speeltjes uitpakken hier, helemaal vergeten.
Zijn die van jou weer vriendjes?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194023350
Weekend!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194023373
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Weekend!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen joh -O- Maar het moet allemaal wel realistisch blijven. Als ik je zo hoorde, dan verwachten de verkopers flink te kunnen cashen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194023390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Weekend!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmmm -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_194023453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Balen joh -O- Maar het moet allemaal wel realistisch blijven. Als ik je zo hoorde, dan verwachten de verkopers flink te kunnen cashen?
Mja daar lijkt het wel op.
Deden ook geen tegenbod niks.
Dus tja.. daar kun je dan ook weinig mee.
pi_194023512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zijn die van jou weer vriendjes?
Nog niet 100%, de thuisblijver is nog erg alert. Maar er wordt in ieder geval niet meer geblazen, dus komt goed.
pi_194023517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja daar lijkt het wel op.
Deden ook geen tegenbod niks.
Dus tja.. daar kun je dan ook weinig mee.
Jammer -O-
pi_194023830
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer -O-
Heel erg :(
pi_194023842
Ook goed nieuws!

Dochterlief is over naar havo2 O+
pi_194023893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Ook goed nieuws!

Dochterlief is over naar havo2 O+
Dat is toch geweldig nieuws? Gefeliciteerd
We have far more in common than that which devides us..
pi_194023928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is toch geweldig nieuws? Gefeliciteerd
Dubbel feest want gaan zo uiteten ivm met dat ik bijna jarig ben :)

Zin in O+
pi_194024171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Ook goed nieuws!

Dochterlief is over naar havo2 O+
Ja w/ mooi nieuws.
Veel plezier!

Gutgut...de parkeerkwestie dus...wordt aan gewerkt...door de gemeente.
Blijkbaar ziet men in dat het nodig is. (8>
En de buurman(80) moest iets meten en stapte op een krukje. En viel eraf.
En toen was de brandweer nodig om hem in stabiele zijligging de trap af te krijgen.
Wervelscheurtje en nachtje zieke huis.
Alle commotie gemist voor de deur. 8)7 dan maar even een bloemetje gebracht.

Dan gaat het toch goed kaatje, met Elin? Begrijp ik. Wat een geruststelling.
pi_194024362
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja w/ mooi nieuws.
Veel plezier!

Gutgut...de parkeerkwestie dus...wordt aan gewerkt...door de gemeente.
Blijkbaar ziet men in dat het nodig is. (8>
En de buurman(80) moest iets meten en stapte op een krukje. En viel eraf.
En toen was de brandweer nodig om hem in stabiele zijligging de trap af te krijgen.
Wervelscheurtje en nachtje zieke huis.
Alle commotie gemist voor de deur. 8)7 dan maar even een bloemetje gebracht.

Dan gaat het toch goed kaatje, met Elin? Begrijp ik. Wat een geruststelling.
Dat is schrikken voor de buurman (en zijn vrouw). Arme man.

Elin doet het redelijk. Ze is niet echt alert als anders. Maar ik was net bezig de spiegel in elkaar te zetten en dan bemoeit ze zich er wel mee _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_194024403
Goed poezennieuws voor de dierenarts gangers O+

En huizengedoe.. balen -O-

Ik heb nog wel een 088 nummer waar lotgenoten zitten. Zij bellen mij, en vervolgens hebben ze niet in de gaten dat ik opneem en mocht ik minutenlang luisteren naar geklets over huisvestingsproblemen en onbetrouwbare vrienden. Na een minuut of drie maar zelf opgehangen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194024404
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:
Je zou toch denken dat de politie zich wel iets meer verdiept als ze iets aanpakken dat niet direct weg loopt ofzo :+

https://www.etherpiraten.(...)e-FM-aan-voor-piraat
Knullig :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194024435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Ook goed nieuws!

Dochterlief is over naar havo2 O+
Super *O*
  vrijdag 10 juli 2020 @ 16:53:48 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194025093
Alles klaar voor de eerste voorstelling bij de ingang van het theater.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194025130
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:53 schreef golfer het volgende:
Alles klaar voor de eerste voorstelling bij de ingang van het theater.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie treden er op vanavond?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 juli 2020 @ 17:00:12 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194025152
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Wie treden er op vanavond?
Chef's Special.
(onze buren uit Haarlem)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194025329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Chef's Special.
(onze buren uit Haarlem)
Het is er wel eens drukker geweest.. -O-
  vrijdag 10 juli 2020 @ 17:19:57 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194025349
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:18 schreef AnneX het volgende:

Het is er wel eens drukker geweest.. -O-
Normaal 1200 m/v in het theater. Nu maximaal 250 mensen per voorstelling en ze zijn steeds uitverkocht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194025398
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik roep altijd heel hard WERKGEVERS MOGEN MINDER WERKEN NIET WEIGEREN, EEN MELDING DAT JE PER DIE EN DIE DATUM MINDER WIL WERKEN IS GENOEG. Dat klopt toch?
Daar zitten wat haken en ogen aan.
Niet vaker dan eens per twee jaar, minimaal een jaar in dienst, werkgever mag de urenverdeling bepalen en weigeren mag bij zwaarwegend bedrijfsbelang.

Been there, done that.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194025492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar zitten wat haken en ogen aan.
Niet vaker dan eens per twee jaar, minimaal een jaar in dienst, werkgever mag de urenverdeling bepalen en weigeren mag bij zwaarwegend bedrijfsbelang.

Been there, done that.
Ja nee ok, dat is ook wat ik "wist". En daarbij telt zwaarwegend vaak anders dan dat de werkgever "zwaarwegend" ziet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 juli 2020 @ 17:43:47 #218
63722 z80
I fink you freaky
pi_194025571
Ik moest in Duiven zijn. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij Amazing Oriental binnen te lopen. Is wel een groothandel, maar ziet er uit als een normale winkel en je kun er zo zonder pasje in. Bij afrekenen bleek dat je wel een pasje moest hebben of aanvragen met kvk. Maar toch de spullen zonder pasje kunnen kopen.
Moet allen niet met honger daar naar binnen. Is niet goed voor de lijn. Ook de "snackbar" bij de uitgang niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194025680
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:43 schreef z80 het volgende:
Ik moest in Duiven zijn. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij Amazing Oriental binnen te lopen. Is wel een groothandel, maar ziet er uit als een normale winkel en je kun er zo zonder pasje in. Bij afrekenen bleek dat je wel een pasje moest hebben of aanvragen met kvk. Maar toch de spullen zonder pasje kunnen kopen.
Moet allen niet met honger daar naar binnen.Is niet goed voor de lijn. Ook de "snackbar" bij de uitgang niet.
🤪

Zo’n zin in de pannenkoeken straks, met appel en met spek, en stroop :Y)
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:06:42 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194025867
Ik had laatst pannenkoeken van volkoren meel van een molen; na 1 pannenkoek was het voor mij al klaar. Vol. Met een "overvol" gevoel zelfs.
Zo veel doen vezels blijkbaar in een gerecht als dat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194025939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja nee ok, dat is ook wat ik "wist". En daarbij telt zwaarwegend vaak anders dan dat de werkgever "zwaarwegend" ziet.
Nou en of _O-
De mijne was zo charmant m'n 24u over 5 dagen uit te smeren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:20:32 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194026018
Ik hoor na mn vakantie hoe mijn verzoek om van 36 naar 32 te gaan gevallen is.... In de praktijk wordt mn huidige 36 uur steeds 40+; door er echt een hele dag niet te zijn hoop ik toch iets van een vrije dag te hebben dan midden in de week.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194026019
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou en of _O-
De mijne was zo charmant m'n 24u over 5 dagen uit te smeren.
Je gaat je gang maar, maar dan is het ook 5 uur en geen seconde langer :D

In overleg kom je verder. En volgens mij heb ik vandaag besloten ontslag te nemen :o

Zodra het kan dan. Er moeten hypotheekdingen geregeld worden en dan kun je beter in dienst zijn dan between jobs. Dus misschien maar laten gaan ook :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194026025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:20 schreef fietsie het volgende:
Ik hoor na mn vakantie hoe mijn verzoek om van 36 naar 32 te gaan gevallen is.... In de praktijk wordt mn huidige 36 uur steeds 40+; door er echt een hele dag niet te zijn hoop ik toch iets van een vrije dag te hebben dan midden in de week.
Hoe lang zit je al op 36?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:22:05 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194026039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe lang zit je al op 36?
Afhankelijk of mn contractduur bij deze BV telt, of mn contractduur bij de onderneming is dat 6 of 10 jaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194026051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Afhankelijk of mn contractduur bij deze BV telt, of mn contractduur bij de onderneming is dat 6 of 10 jaar.
Either way niet relevant dus *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:24:41 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194026081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Either way niet relevant dus *O*
Nee alleen de functie is in de fuka wel beschreven als fulltime, gezien de inhoud / breedte.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194026117
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee alleen de functie is in de fuka wel beschreven als fulltime, gezien de inhoud / breedte.
Geen idee of dat het dan ok maakt. Ik weet niet waar fuka voor staat. Maar in principe kun je alles overal in zetten natuurlijk, als werkgever.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:29:03 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194026135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geen idee of dat het dan ok maakt. Ik weet niet waar fuka voor staat. Maar in principe kun je alles overal in zetten natuurlijk, als werkgever.
D'r hangt aan de CAO een heel stelsel van formeel beoordeelde functies, beschreven in een fuka, met een weging in zwaarte tbv het loon.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194026177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

D'r hangt aan de CAO een heel stelsel van formeel beoordeelde functies, beschreven in een fuka, met een weging in zwaarte tbv het loon.
Cao kan geloof ik wel nadelig afwijken van de wet. Eurgh.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:33:21 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194026199
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Cao kan geloof ik wel nadelig afwijken van de wet. Eurgh.
Zoals een collega het beschreef: een fuka zorgt dat je weet wat het absolute minimum is wat je moet doen om betaald te worden net als die collega die het meest haar best doet, en altijd een stap extra doet.
Klonk wel aannemelijk :P :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194026273
:D ik mag die collega :D

Heb nog nooit iets niet grappigs gezien van Jim Jeffries, dus die hele show die nu op netflex is gezet is het kijken waard, maar hwt stukje over lactose intolerantie is een aanrader voor de lactosestrugglers hier :D

Het stukje over skincare doet me chucklen omdat mn schoonmoeder altijd vraagt hoe ik mn huid voor elkaar krijg :D #jesuisJim
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:50:28 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194026417
vrij voor vandaag *O* morgen trouwjurken passen *O*

en staat fuka niet gewoon voor functie kader?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:55:34 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194026476
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]


DP! Ik kijk Greys. Die met de brieven :'(
Spoilers!
pi_194026576
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

DP! Ik kijk Greys. Die met de brieven :'(
Toen heb ik ook zitten janken :'(
pi_194026583
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194026608
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
Gefeliciteerd!!!! *O* *O* (jullie hadden toch net een hele verbouwing achter de rug?)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194026612
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
Gaat snel in dit topic met iedereen :D

Gefeliciteerd
pi_194026623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!! *O* *O* (jullie hadden toch net een hele verbouwing achter de rug?)
Klopt, jaar geleden. Maar daar hebben we straks 1,5 jaar plezier van gehad en ik denk dat het helpt om dit huis te verkopen. We hebben echt een starterswoning en die hebben vaak geen budget om een halfgare zolder af te gaan werken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 19:11:31 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194026672
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
*O*
Spoilers!
pi_194026959
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:20 schreef fietsie het volgende:
Ik hoor na mn vakantie hoe mijn verzoek om van 36 naar 32 te gaan gevallen is.... In de praktijk wordt mn huidige 36 uur steeds 40+; door er echt een hele dag niet te zijn hoop ik toch iets van een vrije dag te hebben dan midden in de week.
Ik had bij 2 bedrijven geleden mijn contract van 40 naar 36 uur omgezet en zou dan om de week een dag vrij. 2 weken nadat het inging ontsloegen ze mijn collega en kon ik 40+ werken en spaarde ik zo een half jaar extra vakantiedagen :')

Die ze bij mijn ontslag toen niet wilde uitbetalen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194026962
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
Gefeliciteerd!!! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194026965
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
:o *O*
Waarheen dan? Je heet in ons huis naar je straat, dus dat wordt wel wennen zeg!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_194026976
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o *O*
Waarheen dan? Je heet in ons huis naar je straat, dus dat wordt wel wennen zeg!
Haha! We gaan 600 meter verderop wonen maar wel in een andere straat, dus over een paar maanden moet je me vernoemen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194026994
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
Tof zeg! Zit een linkje erin?
pi_194027078
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Haha! We gaan 600 meter verderop wonen maar wel in een andere straat, dus over een paar maanden moet je me vernoemen :+
Heb je een linkje? uiteraard per dm
We have far more in common than that which devides us..
pi_194027176
Verder, vakantie!

Zal niet helemaal los kunnen laten, maar toch. Nu net Indiaas besteld, hoop dat het snel komt...
pi_194027410
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
Nou ja...Van Harte! dat ging rapper dan verwacht. w/
pi_194027445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, vakantie!

Zal niet helemaal los kunnen laten, maar toch. Nu net Indiaas besteld, hoop dat het snel komt...
Hebben jullie afgelopen week nog niks positief gehoord van de voorkeursbank?

Goed begin met Indiaas van een lange vakantie. Veel plezier hier en daar.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 20:21:31 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194027516
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vertelde hier vorige week volgens mij tussen neus en lippen door dat we bij een huis gingen kijken waar we toch geen kans op meenden te maken. We hebben net onze handtekening gezet *O*
Hoera! *O*
Linkje per PM/DM?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 juli 2020 @ 20:31:01 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194027610
Ach. Lara van Ruijven. :'(
Zo jong.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 20:31:13 #252
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194027613
RIP Lara ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 20:37:01 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194027691
Janken hier.
Spoilers!
pi_194027703
Geen woorden voor -O- zo jong en dan gaat het zo snel
pi_194027770
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Janken hier.
Zakdoekjes deelt...ongelooflijk.
pi_194027810
Wat ontzettend, zo jong nog
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 juli 2020 @ 21:00:04 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194027968
Over ellende gesproken.

Net rond acht uur stonden er weer 50 van die mongolide boeren op de A1 met een trekker. Wat voor triest leven moet je dan hebben als je dat doet. Uiteraard weer file.

Gelukkig werden ze stilgezet door heel veel politie. Hopelijk allemaal 6 maanden onvoorwaardelijk.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:02:14 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194027991
Ik was net bij de AH
Daar was ook een boer met een trekker
Hij parkeerde
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:03:14 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194028001
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 20:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zakdoekjes deelt...ongelooflijk.
Thanks ;(
Spoilers!
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 21:03:17 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194028002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:02 schreef fietsie het volgende:
Ik was net bij de AH
Daar was ook een boer met een trekker
Hij parkeerde
Voor zover lees ik niets dat niet mag :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:04:13 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194028012
Ik was eerder vandaag bij de Jumbo en mijn mensenhaat is weer opgelaaid.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 juli 2020 @ 21:04:19 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 21:08:56 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194028053
Jammer joh _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:08:57 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194028055
Alle subsidies aan die boeren intrekken.
Kijken of ze dan nog zo veel tijd hebben om te demonstreren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 21:10:58 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194028088
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:08 schreef golfer het volgende:
Alle subsidies aan die boeren intrekken.
Kijken of ze dan nog zo veel tijd hebben om te demonstreren.
Joah, want dan valt er niet meer te boeren :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 juli 2020 @ 21:13:48 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194028124
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Jammer joh _O-
Dit goedpraten. :').
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 21:17:02 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194028165
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit goedpraten. :').
Ik lach meer om hoe opgefokt jij er om raakt. Daar heb je alleen jezelf mee :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 juli 2020 @ 21:18:49 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194028188
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik lach meer om hoe opgefokt jij er om raakt. Daar heb je alleen jezelf mee :P
Ik heb er een stuk of tien verrot gescholden. Dus niet alleen mezelf.
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 21:20:39 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194028211
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb er een stuk of tien verrot gescholden. Dus niet alleen mezelf.
Oh, ze zullen nu vast onder de indruk zijn _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194028287
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:43 schreef z80 het volgende:
Ik moest in Duiven zijn. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij Amazing Oriental binnen te lopen. Is wel een groothandel, maar ziet er uit als een normale winkel en je kun er zo zonder pasje in. Bij afrekenen bleek dat je wel een pasje moest hebben of aanvragen met kvk. Maar toch de spullen zonder pasje kunnen kopen.
Moet allen niet met honger daar naar binnen. Is niet goed voor de lijn. Ook de "snackbar" bij de uitgang niet.
Hmm wij zijn vorige keer ook geweest.. maar geen pasje nodig.
Wel andere vestiging.

Had ook niet het idee dat wij de enige particulieren waren.
pi_194028903
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Joah, want dan valt er niet meer te boeren :P
Kunnen ze ook geen trekkers meer kopen.
Problem solved :)
pi_194029064
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kunnen ze ook geen trekkers meer kopen.
Problem solved :)

En dan hoeft de politie ook geen pistool te trekken omdat zo’n idioot op ‘m af bleef rijden
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 juli 2020 @ 22:29:42 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194029151
Ik doe echt heel hard mijn best om alle protesteerders hetzelfde te behandelen. Er veranderen bijna nooit dingen zonder hard te schreeuwen. Dat geldt net zo goed voor BLM, dierenrechtenactivisten, de LHBTQ-beweging als voor de boeren. Maar die boeren wrijven me echt tegen de haren.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 22:34:49 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194029267
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe echt heel hard mijn best om alle protesteerders hetzelfde te behandelen. Er veranderen bijna nooit dingen zonder hard te schreeuwen. Dat geldt net zo goed voor BLM, dierenrechtenactivisten, de LHBTQ-beweging als voor de boeren. Maar die boeren wrijven me echt tegen de haren.
Voor een grote groep Nederlanders geldt dat ook voor die andere groepen :s)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 22:35:02 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194029273
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dan hoeft de politie ook geen pistool te trekken omdat zo’n idioot op ‘m af bleef rijden
Bron?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194029313
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe echt heel hard mijn best om alle protesteerders hetzelfde te behandelen. Er veranderen bijna nooit dingen zonder hard te schreeuwen. Dat geldt net zo goed voor BLM, dierenrechtenactivisten, de LHBTQ-beweging als voor de boeren. Maar die boeren wrijven me echt tegen de haren.
Vooral als ze, in een interview zeggen “we vechten door tot we Nederland klein krijgen”. Ik weet heus wel dat het een paar doorgeslagen idioten zijn met grootheidswaanzin waanzin,maar ze verpesten het voor de rest. Chris Klomp had er vandaag nog een goed stuk over.
https://chrisklomp.nl/de-hypocrisie-van-het-boeren-protest/
We have far more in common than that which devides us..
pi_194029331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bron?
‘Achterhoekse FDF-voorman aangehouden’, agent voelt zich bedreigd en trekt wapen

https://www.gelderlander.(...)rekt-wapen~ac93f2bb/
We have far more in common than that which devides us..
pi_194029340
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dan hoeft de politie ook geen pistool te trekken omdat zo’n idioot op ‘m af bleef rijden
Mja alhoewel economisch gezien... je beter boeren met trekkers hebt dan agenten met een pistool denk ik.
pi_194029343
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Voor een grote groep Nederlanders geldt dat ook voor die andere groepen :s)
Die verstieren de samenleving niet zo
We have far more in common than that which devides us..
pi_194029357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja alhoewel economisch gezien... je beter boeren met trekkers hebt dan agenten met een pistool denk ik.
Niet als een boer in een trekker op een agent in aan het rijden is
We have far more in common than that which devides us..
pi_194029363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vooral als ze, in een interview zeggen “we vechten door tot we Nederland klein krijgen”. Ik weet heus wel dat het een paar doorgeslagen idioten zijn met grootheidswaanzin waanzin,maar ze verpesten het voor de rest. Chris Klomp had er vandaag nog een goed stuk over.
https://chrisklomp.nl/de-hypocrisie-van-het-boeren-protest/
Ah die bewaar ik even tot morgenochtend.
Die heeft altijd mooie stukjes eigenlijk.
(Willekeurig of je het er mee eens bent)
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 22:40:14 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194029380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die verstieren de samenleving niet zo
Heb jij d'r last van gehad? Ik niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 22:41:53 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194029414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

‘Achterhoekse FDF-voorman aangehouden’, agent voelt zich bedreigd en trekt wapen

https://www.gelderlander.(...)rekt-wapen~ac93f2bb/
Ok, dat is niet zo netjes nee :P Maar denk niet dat ie echt zo ver was gegaan.
FDF is ook wel weer een beetje een extreem groepje. Je vergelijk Candaas toch ook niet met Peter Jansen en consorten?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194029420
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Heb jij d'r last van gehad? Ik niet.
Ik ook niet maar heel veel anderen wel.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 22:44:19 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194029478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ook niet maar heel veel anderen wel.
Dan zouden ze staken ook moeten verbieden ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194029489
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet als een boer in een trekker op een agent in aan het rijden is
Daar zal vast een soort van oorzaak/gevolg constructie in gezeten hebben die iets ingewikkelder is dan “de agent stond toevallig voor de trekker”.

En de rest van het jaar is ie bovendien veroorzaker van het feit dat we werelds 2 na grootste voedselexporteur zijn.

Dus ja.. ik denk dat we ze wel willen houden.
Ook als ze boos zijn.
pi_194029500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ok, dat is niet zo netjes nee :P Maar denk niet dat ie echt zo ver was gegaan.
FDF is ook wel weer een beetje een extreem groepje. Je vergelijk Candaas toch ook niet met Peter Jansen en consorten?
Dat bedoel ik dus, die idioten als een fdf geven alle boeren een slechte naam, maar jutten ook heel veel op waar waarschijnlijk een gewoon gesprek mee gehouden kan worden. En je kan het eens zijn of niet met die vollenhoven, maar daar heengaan “want we weten waar je woont” is ronduit crimineel...dat doen de “normale” criminelen ook, net als het bedreigen van ministers.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 juli 2020 @ 22:45:35 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194029503
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Heb jij d'r last van gehad? Ik niet.
Ik niet. Het brengt me direct iets positiefs, namelijk Krea's gemopper O+

Maar ik probeer dit soort dingen niet te beoordelen op wat het voor mij betekent. Het gaat om het grote geheel, niet om mij persoonlijk.
Spoilers!
pi_194029517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar zal vast een soort van oorzaak/gevolg constructie in gezeten hebben die iets ingewikkelder is dan “de agent stond toevallig voor de trekker”.
Hij moest weg, opdracht van politie en bleef doorrijden op de agent af.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194029556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hij moest weg, opdracht van politie en bleef doorrijden op de agent af.
En dat was het hele verhaal of vecht de beste man al wat langer voor zn broodwinning en is deze situatie daar het gevolg van?

(En nee... ik vind ook dat ie dat niet moet doen.. maar om dan meteen maar alle boeren over diezelfde kam te scheren is ook weer het andere uiterste. )
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 juli 2020 @ 22:49:03 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194029583
Avond :W
Op zich een gezellige avond gehad. Alleen het overlijden van Lara van Ruijven zorgt wel voor een flinke knoop in je maag. :{ ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194029595
En nu is het bedtijd.

Buikje vol, hoofd vol... tijd om tegen de liefste meneer aan te kruipen.
Morgen mijn mams ophalen en die blijft meteen tot zondag O+
  vrijdag 10 juli 2020 @ 22:51:55 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194029640
Ik vind het zo ontzettend zwak van die lui dat ze hun trekkers gebruiken. Het is zo enorm bedreigend en dat is exact de reden waarom ze ze gebruiken (en vanwege de, terechte, harde plasser). Dat filmpje van @golfer gisteren, ook zo bizar. Er is vast een verkeersruzie geweest maar het is zo buitenproportioneel om dan met 5 man iemand klem te rijden.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 22:55:46 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194029696
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En dat was het hele verhaal of vecht de beste man al wat langer voor zn broodwinning en is deze situatie daar het gevolg van?

(En nee... ik vind ook dat ie dat niet moet doen.. maar om dan meteen maar alle boeren over diezelfde kam te scheren is ook weer het andere uiterste. )
Het is absoluut niet goed te praten... Maar ja, bij elk misdrijf heb je sprake van verzachtende omstandigheden.

In Frankrijk worden elk jaar meerdere inspecteurs doorgeschoten door boeren uit pure wanhoop.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 22:59:10 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194029757
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik niet. Het brengt me direct iets positiefs, namelijk Krea's gemopper O+

Maar ik probeer dit soort dingen niet te beoordelen op wat het voor mij betekent. Het gaat om het grote geheel, niet om mij persoonlijk.
Klopt, misschien bereiken ze wel wat moois. Dat Schiphol ook water bij de wijn moet doen of dat Lelijkstad Airport niet door gaat of weet ik het.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 juli 2020 @ 23:00:24 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194029786
Waarom blijf je dat tuig verdedigen @Ludolf?
Zie je echt niet in dat ze de samenleving enorm terroriseren en hun eigen (verkeers)regels bedenken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194029878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is absoluut niet goed te praten... Maar ja, bij elk misdrijf heb je sprake van verzachtende omstandigheden.

In Frankrijk worden elk jaar meerdere inspecteurs doorgeschoten door boeren uit pure wanhoop.
En dus vermoord je iemand?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194029992
Avond. Ik kom op het goede moment binnenvallen zie ik :')


Triest van Lara. ;(


Hier in maart geboren neefje sinds 4 maanden gezien. Door ander neefje weer grandioos ingemaakt tijdens Mariokart. :P
  vrijdag 10 juli 2020 @ 23:12:49 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194030030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is absoluut niet goed te praten... Maar ja, bij elk misdrijf heb je sprake van verzachtende omstandigheden.
Nee hoor, er zijn ook vaak juist verzwarende omstandigheden. Bijvoorveeld wanneer een kickbokser een klap uitdeelt in de kroeg, hij zou beter moeten weten. Of wanneer iemand die gewend is met groot materieel te rijden, bewust op iemand inrijdt.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 23:17:34 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194030137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dus vermoord je iemand?
Dat is niet gebeurd. Poging tot doorslag hooguit
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 23:22:12 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194030225
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:00 schreef golfer het volgende:
Waarom blijf je dat tuig verdedigen @:ludolf?
Zie je echt niet in dat ze de samenleving enorm terroriseren en hun eigen (verkeers)regels bedenken?
Het is een klein groepje dat te ver gaat. De rest van de protesterende boeren verzet zich mijns inziens terecht tegen onwerkbare maatregelen en wetten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')