Het was ook dat Rick zei dat dat zo is als ook zondag niet gekwalificeerd gaat worden. Dan kans daarop lijkt niet zo groot nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan zondag de kwali rijden. Dan wordt er geen regen meer verwacht.
Dus morgen geen Q?☹️quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat ze dan zondag de Q rijden is al aangekondigd.
Maar als het dan overhoopt toch ook (te hard) regent dan telt de uitslag van FP2.
Is ook al aangekondigd.
Is overigens ook de normale gang van zaken in dit soort gevallen volgens mij.
Morgen misschien geen Q. Ligt ah weer op dat moment.quote:
Dit is Williams maar. Dat was vorig weekend ook al zo bij Russel.quote:
Ja, klopt. Als er een sessie niet gereden kan worden telt de tijd van de laatst gereden sessie.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat ze dan zondag de Q rijden is al aangekondigd.
Maar als het dan overhoopt toch ook (te hard) regent dan telt de uitslag van FP2.
Is ook al aangekondigd.
Is overigens ook de normale gang van zaken in dit soort gevallen volgens mij.
Ligt dezelfde spec motor in.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit is Williams maar. Dat was vorig weekend ook al zo bij Russel.
Daarnaast hebben vorig weekend geen Mercedes motoren problemen gehad, Mercedes zelf was versnellingsbak.
Code rood op de baan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:33 schreef Newone82 het volgende:
Mmm, Albon sloeg stil?? Technische problemen?
Alleen bij hele heftige regen idd. Het is geen Nascar gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:33 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat de Q van morgen niet sowieso verplaatst wordt bij regen, maar alleen als het echt heel erg hevig is, zoals met die tyfoon in Japan ooit?
Nee, wss gewoon stopgezet vanwege code rood.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:33 schreef Newone82 het volgende:
Mmm, Albon sloeg stil?? Technische problemen?
In de Williams ligt wel Mercedes motor inquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit is Williams maar. Dat was vorig weekend ook al zo bij Russel.
Daarnaast hebben vorig weekend geen Mercedes motoren problemen gehad, Mercedes zelf was versnellingsbak.
Meer specifiek: het is geen oval, waardoor het dus wel mogelijk is om met normale regen te rijden. In tegenstelling tot ovals.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen bij hele heftige regen idd. Het is geen Nascar gelukkig.
Goh meen je het? -.-quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In de Williams ligt wel Mercedes motor in
Hoe zit het dan met Zandvoort en die banking in de Arie luyendijk bocht?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer specifiek: het is geen oval, waardoor het dus wel mogelijk is om met normale regen te rijden. In tegenstelling tot ovals.
Klopt. Maar gezien Nascar 99% van de wedstrijden op ovals rijdt blijf ik bij mijn bewoording van Nascarquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer specifiek: het is geen oval, waardoor het dus wel mogelijk is om met normale regen te rijden. In tegenstelling tot ovals.
Bij één bocht valt het wel mee denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met Zandvoort en die banking in de Arie luyendijk bocht?
Ik kan mij ook wel een kwalificatie herinneren die uiteindelijk een paar uur uitgesteld werd door hevige regen. Volgens mij lasten ze niet zomaar een Q afquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor een hele race niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met Zandvoort en die banking in de Arie luyendijk bocht?
Zal wel aardig vertraagd zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Radioberichten met de tekst erbij in beeld
Knap die live ondertitelingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Als ze zaterdag niet kunnen kwalificeren doen ze dat op zondag. Alleen als die ook niet door kan gaan nemen ze de tijden van FP3 (en als die niet doorgaat FP2).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel een kwalificatie herinneren die uiteindelijk een paar uur uitgesteld werd door hevige regen. Volgens mij lasten ze niet zomaar een Q af
Eén bocht kun je wel makkelijker een stuk langzamer rijden. Nou kan dat in theorie op een oval ook, maar een hele race (dus niet één bocht) met 50 per uur rijden is ook niet echt een oplossing.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor een hele race niet uitmaakt.
Maar denk dat het idd wel even opletten wordt in zo'n bocht als dat.
Al weet ik niet of lengte van een bocht daarvoor uitmaakt.
Siri😜quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zal wel aardig vertraagd zijn.
Maar wel fijn idd.
GP van USA in Austin volgens mij van 2015quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel een kwalificatie herinneren die uiteindelijk een paar uur uitgesteld werd door hevige regen. Volgens mij lasten ze niet zomaar een Q af
Monza paar jaar geleden inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onderscheid de mannen van de jongensquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén bocht kun je wel makkelijker een stuk langzamer rijden. Nou kan dat in theorie op een oval ook, maar een hele race (dus niet één bocht) met 50 per uur rijden is ook niet echt een oplossing.
Ja, behalve dat helemaal niemand gaat kijken naar auto's die voor het oog stapvoets rijden omdat harder simpelweg niet mogelijk isquote:
Met een dansende Ricciardo en Kvyat, bootjesrace met blikjes en roeiende monteurs in flightcasesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
GP van USA in Austin volgens mij van 2015
Ander soort spanning.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, behalve dat helemaal niemand gaat kijken naar auto's die voor het oog stapvoets rijden omdat harder simpelweg niet mogelijk is
Why do you watch Nascar?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, behalve dat helemaal niemand gaat kijken naar auto's die voor het oog stapvoets rijden omdat harder simpelweg niet mogelijk is
Jos Verstappen en sainz sr in torro Rosso overallquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met een dansende Ricciardo en Kvyat, bootjesrace met blikjes en roeiende monteurs in flightcases
Dat staat er dus niet en dat was hetgeen ik poogde duidelijk te maken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja, ze gaan niet rijden als het regent. Mietjes dus
Het was idd een Europese GP en ik denk ik 2016 0f 2017quote:
Wederom 0,5 sec.quote:
Helaasquote:
quote:
Dit is een Racing Point, geen Mercedes!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:53 schreef bianconeri het volgende:
Zoals was te verwachten knallen de Mercedessen ver voor de rest uit.
Echt matig dat zo een coureur P2 kan rijden. Zet Max in die auto en hij zet hem vķķr de Mercedessen.quote:
Hij staat wel op soft he, maar wel eens ja. Blijkbaar stuurt de auto wel makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Echt matig dat zo een coureur P2 kan rijden. Zet Max in die auto en hij zet hem vķķr de Mercedessen.
Zoals Perez dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Echt matig dat zo een coureur P2 kan rijden. Zet Max in die auto en hij zet hem vķķr de Mercedessen.
Ja ik schakel net pas in, lag in bad, was de FP's vergetenquote:
Dat is gokken met sub-top teams zoals RBR, Mclaren en Racing Point.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je de maxfactor verrekend was McLaren sneller dan Red Bull en de roze Mercedes evensnelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Die speelt vals door met minder benzine en een zachtere band te rijdenquote:
Nee joh, dan kun je niet meer trollen dat Max het totaal verprutst !quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten ze links in beeld niet gewoon de bandencompound naast de tijd? Dat is toch veel handiger voor het overzicht?
Met gelijkwaardige coureurs zijn de Mclarens en Racing Points wel sneller dan de Red Bull tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je de maxfactor verrekend was McLaren sneller dan Red Bull en de roze Mercedes evensnel
Ja een simpel wit, geel of rood bolletje zou volstaanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten ze links in beeld niet gewoon de bandencompound naast de tijd? Dat is toch veel handiger voor het overzicht?
Dat is te ingewikkeld voor de Amerikanenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor de Amerikanen
Doen ze regelmatig ook wel hoor.quote:Op vrijdag
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2560261/7/25#p194020771]vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef vosss het volgende:
Ja regelmatig soms af en toe. Laat dat gewoon standaard erbij staan. Dat is meer wat ik bedoelde zegmaar.quote:
Classic.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Why do you watch Nascar?
- It's easy to follow when you're hammered!
dat betwijfel ik toch wel of heb je data?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je de maxfactor verrekend was McLaren sneller dan Red Bull en de roze Mercedes evensnel
Kijk gewoon naar de tijden?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat betwijfel ik toch wel of heb je data?
- Norris die 1,5 tiende achter Max kwalificeerde terwijl Max echt nog wel drie tienden sneller zal zijn dan Norris in een gelijke auto.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat betwijfel ik toch wel of heb je data?
twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:10:37Helmut Marko has confirmed to Austrian TV that @Max33Verstappen and @alex_albon's problems in the race last weekend started with damage triggered by kerbs - so both top teams now have a good reason to stay off off them, if possible... reageer retweet
Telkens ze de graphics verbeteren word het eigenlijk slechter en moeilijker om de juiste info op het juiste moment te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef vosss het volgende:
RBR, Renault of beide?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:19 schreef shiz het volgende:
Hele team opdoeken. Komen over een paar jaar maar weer terug als ze hun verstand terughebben.
Dit is gewoon second hand embarrassment.
Dat is om er zekerder van te zijn dat je blijft kijken, wachtend op de bandeninfoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Telkens ze de graphics verbeteren word het eigenlijk slechter en moeilijker om de juiste info op het juiste moment te hebben.
Dat zijn wel 6 auto's he. Ongeacht wélke 6 auto's; een dergelijk aantal is een gemis voor de F1.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
RBR, Renault of beide?
Ik ben voor beide. Zijn allebei geen gemis voor de grid.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
RBR, Renault of beide?
Ik ben voor beide. Zijn allebei geen gemis voor de grid.
Mercedes kampioenschap ftw.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom heeft Magnussen nog niet gereden eigenlijk?
twitter:HaasF1Team twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:27:19The team have changed the energy storage unit on @KevinMagnussen’s car and we’re hoping to get him out before the 🏁
#HaasF1 #AustrianGP #FP1 reageer retweet
Ze zijn een nieuwe accu bij Magnussen aan het inbouwen, waardoor-ie nog niet heeft kunnen rijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom heeft Magnussen nog niet gereden eigenlijk?
Aha. Thanks!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]twitter:HaasF1Team twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:27:19The team have changed the energy storage unit on @:KevinMagnussen’s car and we’re hoping to get him out before the 🏁
#HaasF1 #AustrianGP #FP1 reageer retweet
https://www.f1maximaal.nl(...)-het-circuit-drukkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kvyat had een botsing met Ocon volgens Rick? Iemand dat meegekregen?
In de vorige race*
quote:'Ocon moet mensen niet van het circuit drukken. Aan de andere kant had ik ook geduldiger kunnen rijden.
Zou dit dan moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kvyat had een botsing met Ocon volgens Rick? Iemand dat meegekregen?
In de vorige race*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |