Zal wel aardig vertraagd zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Radioberichten met de tekst erbij in beeld
Knap die live ondertitelingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Als ze zaterdag niet kunnen kwalificeren doen ze dat op zondag. Alleen als die ook niet door kan gaan nemen ze de tijden van FP3 (en als die niet doorgaat FP2).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel een kwalificatie herinneren die uiteindelijk een paar uur uitgesteld werd door hevige regen. Volgens mij lasten ze niet zomaar een Q af
Eén bocht kun je wel makkelijker een stuk langzamer rijden. Nou kan dat in theorie op een oval ook, maar een hele race (dus niet één bocht) met 50 per uur rijden is ook niet echt een oplossing.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor een hele race niet uitmaakt.
Maar denk dat het idd wel even opletten wordt in zo'n bocht als dat.
Al weet ik niet of lengte van een bocht daarvoor uitmaakt.
Siri😜quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zal wel aardig vertraagd zijn.
Maar wel fijn idd.
GP van USA in Austin volgens mij van 2015quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel een kwalificatie herinneren die uiteindelijk een paar uur uitgesteld werd door hevige regen. Volgens mij lasten ze niet zomaar een Q af
Monza paar jaar geleden inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onderscheid de mannen van de jongensquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén bocht kun je wel makkelijker een stuk langzamer rijden. Nou kan dat in theorie op een oval ook, maar een hele race (dus niet één bocht) met 50 per uur rijden is ook niet echt een oplossing.
Ja, behalve dat helemaal niemand gaat kijken naar auto's die voor het oog stapvoets rijden omdat harder simpelweg niet mogelijk isquote:
Met een dansende Ricciardo en Kvyat, bootjesrace met blikjes en roeiende monteurs in flightcasesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
GP van USA in Austin volgens mij van 2015
Ander soort spanning.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, behalve dat helemaal niemand gaat kijken naar auto's die voor het oog stapvoets rijden omdat harder simpelweg niet mogelijk is
Why do you watch Nascar?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, behalve dat helemaal niemand gaat kijken naar auto's die voor het oog stapvoets rijden omdat harder simpelweg niet mogelijk is
Jos Verstappen en sainz sr in torro Rosso overallquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met een dansende Ricciardo en Kvyat, bootjesrace met blikjes en roeiende monteurs in flightcases
Dat staat er dus niet en dat was hetgeen ik poogde duidelijk te maken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja, ze gaan niet rijden als het regent. Mietjes dus
Het was idd een Europese GP en ik denk ik 2016 0f 2017quote:
Wederom 0,5 sec.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |