Kijk gewoon naar de tijden?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat betwijfel ik toch wel of heb je data?
- Norris die 1,5 tiende achter Max kwalificeerde terwijl Max echt nog wel drie tienden sneller zal zijn dan Norris in een gelijke auto.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat betwijfel ik toch wel of heb je data?
twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:10:37Helmut Marko has confirmed to Austrian TV that @Max33Verstappen and @alex_albon's problems in the race last weekend started with damage triggered by kerbs - so both top teams now have a good reason to stay off off them, if possible... reageer retweet
Telkens ze de graphics verbeteren word het eigenlijk slechter en moeilijker om de juiste info op het juiste moment te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten ze links in beeld niet gewoon de bandencompound naast de tijd? Dat is toch veel handiger voor het overzicht?
RBR, Renault of beide?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:19 schreef shiz het volgende:
Hele team opdoeken. Komen over een paar jaar maar weer terug als ze hun verstand terughebben.
Dit is gewoon second hand embarrassment.
Dat is om er zekerder van te zijn dat je blijft kijken, wachtend op de bandeninfoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Telkens ze de graphics verbeteren word het eigenlijk slechter en moeilijker om de juiste info op het juiste moment te hebben.
Dat zijn wel 6 auto's he. Ongeacht wélke 6 auto's; een dergelijk aantal is een gemis voor de F1.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
RBR, Renault of beide?
Ik ben voor beide. Zijn allebei geen gemis voor de grid.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
RBR, Renault of beide?
Ik ben voor beide. Zijn allebei geen gemis voor de grid.
Mercedes kampioenschap ftw.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom heeft Magnussen nog niet gereden eigenlijk?
twitter:HaasF1Team twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:27:19The team have changed the energy storage unit on @KevinMagnussen’s car and we’re hoping to get him out before the 🏁
#HaasF1 #AustrianGP #FP1 reageer retweet
Ze zijn een nieuwe accu bij Magnussen aan het inbouwen, waardoor-ie nog niet heeft kunnen rijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom heeft Magnussen nog niet gereden eigenlijk?
Aha. Thanks!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]twitter:HaasF1Team twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:27:19The team have changed the energy storage unit on @:KevinMagnussen’s car and we’re hoping to get him out before the 🏁
#HaasF1 #AustrianGP #FP1 reageer retweet
https://www.f1maximaal.nl(...)-het-circuit-drukkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kvyat had een botsing met Ocon volgens Rick? Iemand dat meegekregen?
In de vorige race*
quote:'Ocon moet mensen niet van het circuit drukken. Aan de andere kant had ik ook geduldiger kunnen rijden.
Zou dit dan moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kvyat had een botsing met Ocon volgens Rick? Iemand dat meegekregen?
In de vorige race*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |