SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
nee, had destijds de LP, die heb ik trouwens nog steeds.quote:
Het nummer een compleet andere sound en feel dan het origineel, er zijn ook afwijkende akkoorden gebruikt. En nadat het in een tv-programma was vertolkt, waren de reacties dusdanig enthousiast dat het een tussentijdse single werd, die naar #1 in de hitlijsten ging.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan wat ik beschrijf is het niet.
Daarmee zeg ik niets over de song, maar qua opbouw is het niks bijzonders...
ach het meeste is wel redelijk te doen, maar er zijn er een paar..quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tot nu toe is deze lijst prima te doen hoor
Ik heb destijds de LP geleend van een vriendin en op cassette opgenomenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, had destijds de LP, die heb ik trouwens nog steeds.
De tweede van voor de 80'er jaren denk ik?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:32 schreef peaceman het volgende:
36
Meatloaf - Paradise by the desboard light
3e al.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De tweede van voor de 80'er jaren denk ik?
En dan verwacht ik ABBA misschien nog
Geschreven zoals het ook op je briefje stond?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:32 schreef peaceman het volgende:
36
Meatloaf - Paradise by the desboard light
Eh daar stonden dingen op waarvan ik jaren later dacht: die titel of artiest klopt helemaal nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Geschreven zoals het ook op je briefje stond?
Dit is dan ook de langstequote:Op woensdag 8 juli 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Ja, met dit soort nummers kom je wel aan de 4 uur....
Dit is briljant.quote:
Die hadden toen geen hitsquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:43 schreef peaceman het volgende:
Zal vast een schokkend bericht vertellen dat The Beatles er niet instaan...
Ik mis ze niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:43 schreef peaceman het volgende:
Maar gelukkig wel Sandraquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:43 schreef peaceman het volgende:
Ik ook. Kreeg ooit een bandje van mijn buurjongen met allemaal U2, brrrquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:44 schreef peaceman het volgende:
34
U2 - With or without you
vind ik nu een verschrikkelijk nummer!
Die waren toen ook nog niet doorgebroken daar in het noorden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:43 schreef peaceman het volgende:
en Iron Maiden wel...quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die waren toen ook nog niet doorgebroken daar in het noorden.
Die waren razend populairquote:
Maar scoorde hier nauwelijks een hit, op Wasted Years na of zo.quote:
dat klopt wel ja. sowieso voor de meeste liedjes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar scoorde hier nauwelijks een hit, op Wasted Years na of zo.
En dit is allemaal Top 40 muziek, iets wat je als 14 jarige beluisterd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |