Hoewel de meesten van ons het er wel over eens zullen zijn, denk ik, dat dat slechts is om een hellend vlak te voorkomen en niet omdat FOK! erg veel hecht aan de gezondheid van de man.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, dat zijn van die opmerkingen die ze bijv in COR en POL en NWS ook zouden weghalen.
Dusch. sorry.
Grapjasquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke jongens, dit was dus fake van mij, wel heel overtuigend al zeg ik het zelf.![]()
Er is niets tussen Aoibhin en een mod!
So move along, nothing to see here.
Sorry Jobi.
Ja dit geloven wij natuurlijk niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Óf dit bericht is fake natuurlijk
Psychologische spelletjes dit
Oh, die was er ook nog hè? En zelfs nog Lieve Mona in BB VIPS geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Dying is easy, young man, Living is harder
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Dying is easy, young man, Living is harder
Zo, bijna in m’n broek gepiest.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als ik een penis had zat hij nu inwendig
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ik denk dat je daar heel erg gelijk in hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel de meesten van ons het er wel over eens zullen zijn, denk ik, dat dat slechts is om een hellend vlak te voorkomen en niet omdat FOK! erg veel hecht aan de gezondheid van de man.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En zo kunnen we allemaal alsnog door één deurquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ik denk dat je daar heel erg gelijk in hebt.
gieren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij was ik voor Willem.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik was volgens mij voor Maurice.
Mona had altijd van die slobbertruien aan. En die eerste afvaller van BB ging na zijn exit de hele wereld over om bij talkshows te vertellen over dit baanbrekende multimediale controversiële tv-project.
Ligt eraan hoe breed die deur is hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En zo kunnen we allemaal alsnog door één deur
OMG.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ik geen idee heb wie deze vrouw is (ik gok een generatiedingetje) vond ik deze opmerking wel machtig
Na corona hebben we wel een iets bredere nodigquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe breed die deur is hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |