Geen toetje vanavondquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Net toen ik veel liep vandaag was
[Excuses]
- mijn batterij leeg
- Lag mij telefoon in de lader
- vergat ik mijn telefoon telkens
- mijn stapapp stuk
[/Excuses]
Nog steeds dood denk ik maar ik hoor morgen wel meer, morgen gaan ze mijn laptop weer in elkaar zetten.quote:
Jammer van de kat welquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds dood denk ik maar ik hoor morgen wel meer, morgen gaan ze mijn laptop weer in elkaar zetten.Met een heel klein beetje geluk werkt het weer maar we denken allemaal dat het einde verhaal is.
Heb wel de vriendschap verbroken met die persoon.. Niet eens zo zeer om wat hij gedaan heeft maar wel om hoe hij reageert enz.
Zeker maar aan de andere kant heb haar ook al sinds corona niet meer gezien.quote:
Met een zeldzaam groot beetje mirakel misschien jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Met een heel klein beetje geluk werkt het weer
Ja, dat laatste is meer dan terecht. Iets repareren kan altijd mis gaan, maar hij reageerde wel heel lompquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds dood denk ik maar ik hoor morgen wel meer, morgen gaan ze mijn laptop weer in elkaar zetten.Met een heel klein beetje geluk werkt het weer maar we denken allemaal dat het einde verhaal is.
Heb wel de vriendschap verbroken met die persoon.. Niet eens zo zeer om wat hij gedaan heeft maar wel om hoe hij reageert enz.
Ja dat zag ik ook. Weg ermee zegquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Vooral de zin: Ja het was misschien nog te maken, nu niet meer. Ik ga het niet betalen voor je.
Nee sorry dan zijn we geen vrienden.
Precies.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een zeldzaam groot beetje mirakel misschien ja
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is meer dan terecht. Iets repareren kan altijd mis gaan, maar hij reageerde wel heel lomp
Heb gisteren nog gezegd dat ik met de helft van het bedrag ook wel genoegen neem en/of hij niet via de verzekering kan oplossen ofzo maar nope mijn probleem.quote:
dat zijn er wel veelquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn naar schatting 625 miljoen katten op de wereld.
Wat een aarsfiguur zeg. En dan denk je dat dat een vriend isquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Heb gisteren nog gezegd dat ik met de helft van het bedrag ook wel genoegen neem en/of hij niet via de verzekering kan oplossen ofzo maar nope mijn probleem.
Als jij gewoon een beetje door eet valt het best mee.quote:
Heb je een sigaret in 3DSMax gemaakt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het weer bericht wat er boven staatquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een sigaret in 3DSMax gemaakt?
Ja precies maar hij blijft er ook bij dat het geen kwaad kon en omdat de laptop nu open ligt is het helemaal zijn verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een aarsfiguur zeg. En dan denk je dat dat een vriend is
dat krijg ik niet op hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon een beetje door eet valt het best mee.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderen zulke personenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja precies maar hij blijft er ook bij dat het geen kwaad kon en omdat de laptop nu open ligt is het helemaal zijn verantwoordelijkheid niet meer.Ja wtf dat ding ligt open door hem.
Heb ik ook gedaan, ik vind het heel jammer want ben echt 13 jaar vrienden geweest met hem maar ja.quote:
Waarboven?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het weer bericht wat er boven staat
Ja wel bizar hoe dat dan gaat ja. Dat je je zo in iemand vergist blijkt te hebben al die tijdquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik vind het heel jammer want ben echt 13 jaar vrienden geweest met hem maar ja.
Wat een vertrouwenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah daar komt echt niks meer van terecht dit jaar
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zonquote:
Reinier moet zijn muil houwenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zon
De regenachtige periode die we nu ervaren is niet ongewoon voor een Nederlandse zomer, zo vertellen meteorologen aan NU.nl. Vanaf zaterdag knapt het voor zonliefhebbers gelukkig weer op. "We krijgen dan te maken met een hogedrukgebied en dat kan tien tot veertien dagen duren. 20 tot 25 graden, een volstrekt normale temperatuur. Dat mogen we aangenaam zomerweer noemen", aldus weerman Reinier van den Berg.
Na ik kom hem vast nog keer weer tegen bij vrienden.. we delen een vriendengroep en wellicht dat we het dan nog wel uitpraten maar voor nu is het even klaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel bizar hoe dat dan gaat ja. Dat je je zo in iemand vergist blijkt te hebben al die tijdIk zou er wel even aangeslagen van zijn denk ik
Heb ik geen ene tiefes aan REINIERquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zon
De regenachtige periode die we nu ervaren is niet ongewoon voor een Nederlandse zomer, zo vertellen meteorologen aan NU.nl. Vanaf zaterdag knapt het voor zonliefhebbers gelukkig weer op. "We krijgen dan te maken met een hogedrukgebied en dat kan tien tot veertien dagen duren. 20 tot 25 graden, een volstrekt normale temperatuur. Dat mogen we aangenaam zomerweer noemen", aldus weerman Reinier van den Berg.
Kon alleen de behuizing (noem je dat zo?) van de laptop nergens vinden maar die heeft hij vast meegenomen naar huis om schoon te maken ofzo. Die jongen is er morgen pas weer dus kon het ook niet vragen maar boeiend komt wel goed haha.quote:
quote:
Kom helpen dan ipv alleen maar te veroordelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog niet eens begonnen is
Reinier is zo’n latente homo van gristelijke huize, dus dat vindt hij vast fijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*tilt zijn tartan op richting die preutweerman.
ohquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:31 schreef G-Pier het volgende:
Het bedrijf waar ik voor werkte heeft vandaag (laatste proefdag) besloten dat het tóch geen match is omdat ik niet op tijd de basics van fotografie kon begrijpen ongeacht hoe goed ik was in klantcontact. Weer solliciteren :/
HALLO ZEG ZUURPRUIM> JE HEBT JE REGEN GEHAD JAquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reinier is zo’n latente homo van gristelijke huize, dus dat vindt hij vast fijn
Mitsubishi Coltquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:08 schreef Leonos het volgende:
ben auto's aan het kijken voor rond de 5k, mijn eerste, wat een hel is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |