abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:54:02 #1
38496 Perrin
road warrior
pi_193980095
quote:
De zomervakantie...Is het dan over?
Kunnen alle gezinnen dan met de caravan weer naar Frankrijk/Spanje/ItaliŽ. Als vanouds. Alsof er niets gebeurd is.

Of is het beter om maar snel iets te reserveren in Nederland voor het hier ook vol geboekt is?

Ennn wat zijn jouw plannen. En denk je dat het doorgaat?
It’s Pox-Eclipse, full of pain! And out of it were birthed crackling dust and fearsome time. It were full-on winter, and Mr. Dead chasing them all. But one he couldn’t catch, that were Captain Walker.
pi_193980139
Vrijdag naar France
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:58:52 #3
38496 Perrin
road warrior
pi_193980176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:56 schreef lighted het volgende:
Vrijdag naar France
Ow ik ga over tweeŽneenhalve week weg. Drie weken met het gezin kamperen in de Aveyron.

Waar en hoe ga jij?
It’s Pox-Eclipse, full of pain! And out of it were birthed crackling dust and fearsome time. It were full-on winter, and Mr. Dead chasing them all. But one he couldn’t catch, that were Captain Walker.
pi_193981313
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb je de indruk dat het goedkoper geworden is, noord italie, nu?
Krijg wel via fb veel meldingen van parken en agriturismos in ItaliŽ waar we eerder geweest zijn, dat ze accommodaties met korting aanbieden. Tot wel 50% vanaf nu tot eind augustus, dus de verleiding is er wel om er nog een weekje aan te plakken.
Je moet gewoon niet op zo’n massacamping gaan staan. Zo’n agriturismo is prima te doen, kleinschalig en je kan er ruimvoldoende afstand houden
pi_193985026
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:56 schreef lighted het volgende:
Vrijdag naar France
Waar?

Ik vertrek volgende week woensdag. Met de eigen auto naar de Cote d'Azur, huisje met zwembad vlakbij het strand gehuurd. :)
pi_193985765
Er is maar een plek waar ik naar toe hoef

*O* *O* *O*
pi_193986807
Geen zin om naar het buitenland te gaan en tussen massa's mensen te kamperen. Dus ga een paar dagen Amsterdam in het huis van familie en een weekje naar het chalet van de buren hier op de Veluwe.

De rest van de vakantie komen ze hier de badkamer en keuken verbouwen. Heb ik dan ook mooi de tijd voor.
pi_193986833
Balkonie waarschijnlijk. En hopen op mooi weer.

@haags_kwartiertje
"Life doesn't start fair, but with hard work and effort it ends fair" -Louis Rossman
pi_193986863
Als ik sommige mensen moet geloven word je gezien als crimineel als je naar het buitenland gaat.
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 11:12:17 #10
144336 crew  Leonos
AFCA
pi_193986877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
Er is maar een plek waar ik naar toe hoef

[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
En welk gehucht is dit?
Some things should be simple; even an end has a start
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 11:12:38 #11
144336 crew  Leonos
AFCA
pi_193986883
September naar Turkije en eind augustus naar Frankrijk _O_
pi_193986886
wij blijven thuis maar toch al genoeg voldoening gehad na iets van 70.000km reizen in een jaar tijd :D

Zuid-Afrika, USA, Aruba, Dubai, Australie en nog wat Europese reisjes tussendoor.
pi_193986932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:12 schreef Predator40 het volgende:
wij blijven thuis maar toch al genoeg voldoening gehad na iets van 70.000km reizen in een jaar tijd :D

Zuid-Afrika, USA, Aruba, Dubai, Australie en nog wat Europese reisjes tussendoor.
Zuid-Afrika lijkt me supergaaf! Een land die ik zeker ooit wil bezoeken. AustraliŽ ook trouwens.
pi_193986958
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:16 schreef TDS0198 het volgende:

[..]

Zuid-Afrika lijkt me supergaaf! Een land die ik zeker ooit wil bezoeken. AustraliŽ ook trouwens.
een van onze mooiste trips ooit maar wij houden dan ook van dieren, safari etc etc.
super lieve mensen ook trouwens, heerlijk eten, je kunt er prima vertoeven.
we willen nog zeker een keer terug.

AustraliŽ was ook geweldig maar helaas moesten we alles omgooien door covid19 en willen we ook nog een keer terug.

[ Bericht 7% gewijzigd door Predator40 op 08-07-2020 11:24:32 ]
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 11:38:15 #15
186611 crew  Justin_Case
pi_193987158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
Balkonie waarschijnlijk. En hopen op mooi weer.

@:haags_kwartiertje
TuinesiŽ
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 8 juli 2020 @ 11:39:35 #16
37248 BertV
Leaver dea as slaef!
pi_193987175
Norg
pi_193987194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:18 schreef Predator40 het volgende:
AustraliŽ was ook geweldig maar helaas moesten we alles omgooien door covid19 en willen we ook nog een keer terug.
Wij zouden eind maart voor 6 weken naar AustraliŽ en Nieuw-CaledoniŽ gaan. :')

Wel een shitload aan vouchers nu. Hopelijk herkansing volgend jaar. -O-
pi_193987301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wij zouden eind maart voor 6 weken naar AustraliŽ en Nieuw-CaledoniŽ gaan. :')

Wel een shitload aan vouchers nu. Hopelijk herkansing volgend jaar. -O-
die vouchers zijn wel een drama, ik hoop dat je ze gewoon allemaal kan gebruiken en dat ze de prijzen normaal houden.

wij zouden begin juni trerug vliegen met Qantas met een overstop in Singapore voor 5 dagen, dat ging hem dus niet worden, we krijgen wel ons geld terug voor die 2 vluchten maar we moesten nieuwe vluchten boeken terug naar huis met Qatar airways die hetzelfde kostten als AL onze vluchten bij elkaar, en toen kregen we ook nog eens een upgrade offer naar de QSuite voor een bedrag die we niet konden laten liggen voor 22 uur vliegen. al met al waren we "iets" meer kwijt dan gepland door corona :D

gelukkig waren onze verblijven en auto wel gratis voor 2.5 maand. :P
pi_193987336
Over 6 weken naar Spanje (Alicante) *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 11:52:34 #20
186611 crew  Justin_Case
pi_193987363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 6 weken naar Spanje (Alicante) *O*
Het is daar nu nog code geel maar dat kan nog Alicante op.
Zonder wrijving geen glans
pi_193987377
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:D :')
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:06:25 #22
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_193987604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Vakantie in het buitenland. Ik zeg ja. Mijn vriendin zegt Ne(e)derland :')
Net efkes anges
pi_193990412
Wij gaan een midweek naar Maastricht. Denk dat een uitstapje naar het drielandenpunt spannend genoeg zal zijn *O*
If they say
Why, why, tell 'em that it's human nature...
  woensdag 8 juli 2020 @ 17:34:08 #24
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_193993150
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

En welk gehucht is dit?
Terschelling

https://www.terschelling.nl/
pi_194002543
Ik zoek inspiratie.. Ik had 2 vakanties geboekt voordat de corona pleuris uitbrak, te weten 9 dagen Libanon in Maart en 3 weken China in September en ze zijn allebei gecancelled.

In September heb ik nu dus wel 3 weken vrij van m'n werk, maar wat ga ik doen?? Ik ben een alleenstaande 40'er die bijna altijd met rondreizen meegaat van Djoser/Koningaap e.d. en het aantal bezochte landen staat op 75 of zo.

Iemand hier een serieuze tip?
Dit is een Signature....
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 09:49:06 #26
144336 crew  Leonos
AFCA
pi_194003164
quote:
Nooit van gehoord.
pi_194003194
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:05 schreef virl3 het volgende:
Ik zoek inspiratie.. Ik had 2 vakanties geboekt voordat de corona pleuris uitbrak, te weten 9 dagen Libanon in Maart en 3 weken China in September en ze zijn allebei gecancelled.

In September heb ik nu dus wel 3 weken vrij van m'n werk, maar wat ga ik doen?? Ik ben een alleenstaande 40'er die bijna altijd met rondreizen meegaat van Djoser/Koningaap e.d. en het aantal bezochte landen staat op 75 of zo.

Ik heb wel hetzelfde. Ik ga altijd via Shoestring of FOX buiten Europa, nou ja, vaak. Ik ga meerdere keren per jaar op vakantie, vandaar. ;)

Ik zoek nu ook "inspiratie", zeker ook als alleenstaande. Ik kan niet zomaar even met vrouw (en kids) naar de camping. Vorig jaar wel met een vriend naar de Canarische Eilanden geweest. Misschien kan ik met hem nog eens wat organiseren; vakantie of stedentrip ofzo. Maar dan blijven er nog heel wat vakantiedagen openstaan die ook gevuld mogen worden.

Misschien - als je van avontuur houdt- is zoiets als AlbaniŽ of Montenegro nog wel iets.
[i]"“The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind.”[/i] - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 9 juli 2020 @ 10:48:41 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194003938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:51 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik heb wel hetzelfde. Ik ga altijd via Shoestring of FOX buiten Europa, nou ja, vaak. Ik ga meerdere keren per jaar op vakantie, vandaar. ;)

Ik zoek nu ook "inspiratie", zeker ook als alleenstaande. Ik kan niet zomaar even met vrouw (en kids) naar de camping. Vorig jaar wel met een vriend naar de Canarische Eilanden geweest. Misschien kan ik met hem nog eens wat organiseren; vakantie of stedentrip ofzo. Maar dan blijven er nog heel wat vakantiedagen openstaan die ook gevuld mogen worden.

Misschien - als je van avontuur houdt- is zoiets als AlbaniŽ of Montenegro nog wel iets.
Montenegro is het reisadvies weer voor aangepast volgens mij, naar oranje.

Hoop dat jullie nog een leuke optie tegenkomen! Misschien met de auto rondreis in ijsland of zo?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_194004066
quote:

Nepal? Mocht het mogelijk zijn en je zin hebt in een avontuurlijke / sportieve vakantie..
pi_194004149
Buiten Europa is nog even een no-go denk ik. Zeker als je pas voor over een aantal maanden gaat boeken.
Je weet toch nooit wat er gaat gebeuren? Al zou ik best weer naar AziŽ willen. Maar dit jaar doen we dat maar even niet.

Die regio is zo en zo niet echt te vertrouwen nu (India, Bangladesh). Dus Nepal? Nah...misschien een ander jaar.

IJsland kan, al ben ik dan meer van de zonnige bestemmingen. :@

Montenegro had mooi geweest, maar oranje dus? Ik ken iemand op de sportschool die daar ging fietsen. Moet zijn plannen dus weer wijzigen dan.
Zo zie je maar hoe lastig het is.

Misschien beland ik wel gewoon ergens in ItaliŽ of Griekenland. Ook geen straf. En je helpt de lokale economie weer wat. ;)
[i]"“The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind.”[/i] - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 11:17:28 #31
236264 crew  capricia
pi_194004222
quote:

Djoser etc hebben ook groepsreizen in Europa. ItaliŽ (SiciliŽ/Napels) en Griekenland is er zo eentje. Maar ook oost Europa eventueel.

Tevens kun je kijken voor (mee)zeilen in Griekenland. Flotielje zeilen, maar dan mee op het moederschip. Is ook met een groep. Je hoeft niets mee te doen aan boord qua zeilen, maar het mag wel.

Heb je al eens bij SNP de groepsreizen bekeken? Die zijn ook de moeite waard.
Also spricht der Narr: ĽDer Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.ę
pi_194004283
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Djoser etc hebben ook groepsreizen in Europa. ItaliŽ (SiciliŽ/Napels) en Griekenland is er zo eentje. Maar ook oost Europa eventueel.

Tevens kun je kijken voor (mee)zeilen in Griekenland. Flotielje zeilen, maar dan mee op het moederschip. Is ook met een groep. Je hoeft niets mee te doen aan boord qua zeilen, maar het mag wel.

Heb je al eens bij SNP de groepsreizen bekeken? Die zijn ook de moeite waard.
Klopt! Dat zijn meestal van die landen als AlbaniŽ, MacedoniŽ, Montenegro, GeorgiŽ, ArmeniŽ en dergelijke.

Oost-Europa lijkt me ook wel leuk, RoemeniŽ, Bulgarije, maar dat is nu misschien ook niet echt de beste keuze. ;)

Djoser heeft denk ik meer Europese bestemmingen dan een FOX of Shoestring, die zitten toch vooral buiten Europa dacht ik. Misschien ga ik eens bij Djoser kijken.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 11:26:56 #33
236264 crew  capricia
pi_194004355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:21 schreef Salina het volgende:

[..]

Klopt! Dat zijn meestal van die landen als AlbaniŽ, MacedoniŽ, Montenegro, GeorgiŽ, ArmeniŽ en dergelijke.

Oost-Europa lijkt me ook wel leuk, RoemeniŽ, Bulgarije, maar dat is nu misschien ook niet echt de beste keuze. ;)

Djoser heeft denk ik meer Europese bestemmingen dan een FOX of Shoestring, die zitten toch vooral buiten Europa dacht ik. Misschien ga ik eens bij Djoser kijken.
Of Askja.
https://www.askja.nl/voor(...)97&period=&duration=

Als je portemonnee wat dikker is.
Dat zijn echt prachtige reizen.
Also spricht der Narr: ĽDer Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.ę
pi_194005847
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:21 schreef Salina het volgende:

[..]

Dat is zeker leuk! Dat heb ik vorig jaar gedaan. Alle landen langs van voormalig Joegoslavie. Was errug leuk. :P

Djoser zat ik ook al naar te kijken. Ze hebben twee weken zuid italie die me wel lijkt en portugal maar ik wacht nog even af tot kort voor de vertrek datum. Ander heb ik straks twee vouchers en nog geen vakantie als de boel weer op oranje gaat of zo.
Dit is een Signature....
pi_194005863
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef Salina het volgende:
Buiten Europa is nog even een no-go denk ik. Zeker als je pas voor over een aantal maanden gaat boeken.
Je weet toch nooit wat er gaat gebeuren? Al zou ik best weer naar AziŽ willen. Maar dit jaar doen we dat maar even niet.

Die regio is zo en zo niet echt te vertrouwen nu (India, Bangladesh). Dus Nepal? Nah...misschien een ander jaar.

IJsland kan, al ben ik dan meer van de zonnige bestemmingen. :@

Montenegro had mooi geweest, maar oranje dus? Ik ken iemand op de sportschool die daar ging fietsen. Moet zijn plannen dus weer wijzigen dan.
Zo zie je maar hoe lastig het is.

Misschien beland ik wel gewoon ergens in ItaliŽ of Griekenland. Ook geen straf. En je helpt de lokale economie weer wat. ;)
Ik ben vorig jaar in IJsland geweest, en 't was stralend zonnig weer.. Truien en een muts meegenomen enzo, totaal niet nodig gehad.. in Juni.
Dit is een Signature....
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:58:02 #36
184637 RedWhiteArmy1983
It's all about time...
pi_194007519
Haha, hier ook een alleenstaande die jaarlijks ook wel een keertje met Fox of Sawadee of zo meegaat. :W Ik heb nog 4 weken verlof staan en geen idee wat ik ermee ga doen. _O- Normaal is in september mijn grote vakantie.

Of ja, geen idee... Buiten Europa lijkt me idd niet verstandig, maar ik had me na mijn laatste verre reis van vorig jaar al voorgenomen de komende jaren in Europa te blijven, er staan genoeg mooie landen op de bucket list (ScandinaviŽ, Balkan, ItaliŽ), dus dat zal het wel worden. Heb me al een beetje georiŽnteerd.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef Salina het volgende:
IJsland kan, al ben ik dan meer van de zonnige bestemmingen.
IJsland is prachtig joh. Misschien qua natuur wel het puurste land waar ik ben geweest. Je moet idd alleen geluk hebben met het weer. Ik ging een aantal jaar geleden in september en heb ťcht geluk gehad. Terwijl je in juli ook ruk weer kunt hebben natuurlijk.

Kijk ook eens op Estivant, ook een organisatie die single reizen in Europa doet. Zelf nog nooit mee geweest, maar wel een breed aanbod, van Zweden tot Ibiza. Al zal het aanbod dit jaar wel wat afwijken van andere jaren.

Verder organisaties genoeg (Fox, Djoser, Shoestring, Sawadee), en genoeg Europa-aanbod, maar vooraf ff informeren hoe het gaat indien een reis niet doorgaat als gevolg van covid of als er tijdens je reis ineens een lockdown plaatsvindt. Verschilt vaak per land en organisatie.

Ach ja, vakanties, uiteindelijk zijn het "luxe producten", maar zeker als het je passie is of als je het hele jaar je rot hebt gewerkt, heb je wel de behoefte om er tussen uit te gaan, zeker in dit "lockdown jaar". :)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_194008798
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Kijk ook eens op Estivant, ook een organisatie die single reizen in Europa doet. Zelf nog nooit mee geweest, maar wel een breed aanbod, van Zweden tot Ibiza. Al zal het aanbod dit jaar wel wat afwijken van andere jaren.

Die kende ik nog niet. Bedankt!

quote:
Ach ja, vakanties, uiteindelijk zijn het "luxe producten", maar zeker als het je passie is of als je het hele jaar je rot hebt gewerkt, heb je wel de behoefte om er tussen uit te gaan, zeker in dit "lockdown jaar". :)
Klopt. Ik ben 't roerend eens met prof. dr. Ap Dijksterhuis Psycholoog van de Radboud Universiteit Nijmegen. Reizen is als een grote schoonmaak voor je ziel. Het maakt gelukkiger, zorgt voor inspiratie en creativiteit en ontspant je geest. En dat heb ik af en toe nodig. :Y
Dit is een Signature....
  donderdag 9 juli 2020 @ 21:57:48 #38
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_194014172
Begin september zuid-Frankrijk is de bedoeling :7
.
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:17:36 #39
208890 June.
Seriously?
pi_194014565
Lombardije :9
Shine bright like a diamond.
pi_194014809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 21:57 schreef Yankee het volgende:
Begin september zuid-Frankrijk is de bedoeling :7
Idem, normaal gesproken met het gezin in het voorseizoen.nu maar uitgesteld en tegen. Die tijd maar kijken welk land/regio het beste is.
pi_194017829
vandaag richting Dordogne :)
pi_194018735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 07:02 schreef lighted het volgende:
vandaag richting Dordogne :)
Succes en veel plezier ^O^
pi_194018768
Ik wil eigenlijk deze maand nog een weekje naar Hongarije.
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:35:42 #44
428319 Treehut362
Algoritmisch
pi_194019086
Mijn vakantiegeld is al op aan boeken dus dat is thuis blijven.
Peace Love
Runsport 2000
nuA mpalao naacbl
%%"I reckon people are driven to do what they do for different reasons." Nat Pagle%%[/b]
pi_194019316
Laatste week van juli 3 dagen naar Berlijn, in plaats van 2 andere gecancelde stedentrips.
pi_194024312
Ik heb dit jaar 2 weken vakantie
Precies die twee weken dat het met bakken uit de lucht komt :')
pi_194024987
Ik zou nu onderweg zijn naar Schiphol voor een vakantie in IndonesiŽ ;(

Kon gelukkig vakantiedagen terugruilen dus hopelijk in de herfst een tripje, ergens binnen Europa.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 10 juli 2020 @ 16:56:11 #48
38496 Perrin
road warrior
pi_194025113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:01 schreef Jake_Skywalker het volgende:
Ik heb dit jaar 2 weken vakantie
Precies die twee weken dat het met bakken uit de lucht komt :')
Dat is wel zuur :(
pi_194025149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:56 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat is wel zuur :(
Yes. En de week daarvoor in de smoorhitte werken op kantoor, aftellen naar het moment dat ik eindelijk naar buiten kon en dan krijg je dit. :')

We zouden gaan varen, maar hebben besloten toch maar thuis te blijven. Wat klussen aan huis, vakantiefoto's sorteren, dat werk.

Gelukkig niet het einde van de wereld. Ga kijken of ik in september nog een weekje los kan peuteren. :)
pi_194025189
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:34 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Terschelling

Heb je na 1 dag ook wel gezien zeg.
Lekker saai.

Al paar keer geweest voor een dagje. Je fiets er zo door heen. Het dorp waar ik woon is langer dan dat Terschelling is _O-
pi_194025203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Lekker saai.

Al paar keer geweest voor een dagje. Je fiets er zo door heen. Het dorp waar ik woon is langer dan dat Terschelling is _O-
Ik kan me daar wel vermaken hoor. Dorpje is gezellig. Wat wandelen, naar het strand. Vorig jaar nog een paar dagen geweest.
pi_194025214
Sowieso vakantie in Nederland :')
Alles kun je binnen 1 dag bereiken en bekijken. Waarom zou je vrijwillig in Nederland op vakantie gaan? Ik ben nog relatief jong en ik heb heel Nederland allang gezien.

Nederland is in verhouding ook nog eens belachelijk duur.
Is het weer hier ook nog eens veel te wisselvallig en vaak dus slecht.

Ik zit zelf te denken aan New York of Tokyo.
Even kijken of dat lukt met werk. Anders een wat kortere trip naar Rome.
Misschien ook nog even naar Valencia en/of Barcelona. Mocht Spanje niet doorgaan (ongeacht Corona, dat zal mij zorg zijn) dan nog even een andere prachtige stad in Europa bezoeken.
pi_194025216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:04 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

Ik kan me daar wel vermaken hoor. Dorpje is gezellig. Wat wandelen, naar het strand. Vorig jaar nog een paad dagen geweest.
Het is een leuk eiland. Maar echt maximaal voor een weekend.
Dat kun je geen vakantie noemen. Zeker niet met het pruts weer in NL.
Ga daar gewoon op vrijdag even heen en kom zondag laat terug. Dan heb je alles wel gehad daar.
pi_194025232
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:06 schreef bianconeri het volgende:
Alles kun je binnen 1 dag bereiken en bekijken. Waarom zou je vrijwillig in Nederland op vakantie gaan? Ik ben nog relatief jong en ik heb heel Nederland allang gezien.

Misschien ook nog even naar Valencia en/of Barcelona. Mocht Spanje niet doorgaan (ongeacht Corona, dat zal mij zorg zijn) dan nog even een andere prachtige stad in Europa bezoeken.
Niks mis met vakantie in Nederland. Er is een verschil tussen alles vluchtig bekijken en een land beleven.
pi_194025243
quote:

[..]

Het is een leuk eiland. Maar echt maximaal voor een weekend.

Als we op vakantie gaan, blijven we ook niet de hele tijd op 1 plek. Paar daagjes hier, avondje daar. Zo houd je wel afwisseling. Twee weken op 1 plek wordt ook wel saai uiteindelijk.

Dingen hoeven van mij ook niet per se nieuw te zijn. Ik heb toch een soort vakantiegevoel omdat ik ergens anders ben, ook al ben ik er al eerder geweest.

Zo heb ik de haven van Oudeschild (Texel) al tig keer gezien, maar het blijft gezellig en leuk. :)
pi_194025267
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niks mis met vakantie in Nederland. Er is een verschil tussen alles vluchtig bekijken en een land beleven.
Het weer is slecht.
Saaie cultuur en omgeving.

Sure, je kunt een keer een leuk dagje weg doen. Maar nergens echt een weekje weg doen.
Al helemaal niet voor de prijzen van Nederland.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:11 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

Als we op vakantie gaan, blijven we ook niet de hele tijd op 1 plek. Paar daagjes hier, avondje daar. Zo houd je wel afwisseling. Twee weken op 1 plek wordt ook wel saai uiteindelijk.

Dingen hoeven van mij ook niet per se nieuw te zijn. Ik heb toch een soort vakantiegevoel omdat ik ergens anders ben, ook al ben ik er al eerder geweest.

Zo heb ik de haven van Oudeschild (Texel) al tig keer gezien, maar het blijft gezellig en leuk. :)
Ik ga ook wel eens naar plekken voor de zoveelste keer.
Maar moet dan wel boeiend zijn. Nederland kun je elke dag overal heen rijden als je wil.
Het is altijd en overal exact hetzelfde. Het weer blijft slecht. Cultuur blijft gelijk.

Dan ga je toch liever aan een prachtig Spaans strand liggen?
En een Middeleeuws stadje dan bezoeken. Even de bergen in.

Dan een saai Nederlands dorpje bezoeken, in de regen, in het Nederlands. Met dezelfde saaie Nederlanders.
pi_194025326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het weer is slecht.

Sure, je kunt een keer een leuk dagje weg doen. Maar nergens echt een weekje weg doen.
[..]

Maar moet dan wel boeiend zijn. Nederland kun je elke dag overal heen rijden als je wil.
Het is altijd en overal exact hetzelfde. Het weer blijft slecht. Cultuur blijft gelijk.

Dan een saai Nederlands dorpje bezoeken, in de regen, in het Nederlands. Met dezelfde saaie Nederlanders.
Het is niet koud. Regenkleding aan en gaan met die banaan.
pi_194025361
quote:

We hebben een zeilboot, dus varen we zelf daarheen. Dat maakt het extra leuk. Je waardeert een plek des te meer als je er zelf heen gezeild bent.

Ik ga heus ook wel eens op vliegvakantie. Dan kun je sneller op echt exotische plekken komen. Vind ik ook heus gaaf. Maar tegelijkertijd vind ik het ook een beetje saai. Want een vliegtuig boeken, dat kan iedereen.

Is denk ik iets puur persoonlijks :)
  vrijdag 10 juli 2020 @ 17:37:21 #59
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194025504
quote:

[..]

Het weer is slecht.

[..]

Iedereen zoekt wat anders in een vakantie. Sommigen willen het zo avontuurlijk mogelijk, sommigen willen aan het strand liggen, sommigen willen gewoon lekker op vakantie in eigen land. Allemaal prima; een is niet beter dan het ander. Ik heb overigens ook niks met NL, al vind ik Zeeland wel leuk. Ben blij dat er Europees weer wat meer kan.

Ik zou overigens niet rekenen op NYC, daar mag je niet eens naartoe als Nederlander. Binnen EU genoeg opties.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_194025889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:21 schreef Jake_Skywalker het volgende:
Want een vliegtuig boeken, dat kan iedereen.

Dat klinkt wel beetje tegenstrijdig tegenover een vakantie in Nederland.
Want in Nederland blijven, dat kan iedereen. We wonen er notabene xD.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Iedereen zoekt wat anders in een vakantie. Sommigen willen het zo avontuurlijk mogelijk, sommigen willen aan het strand liggen, sommigen willen gewoon lekker op vakantie in eigen land. Allemaal prima; een is niet beter dan het ander. Ik heb overigens ook niks met NL, al vind ik Zeeland wel leuk. Ben blij dat er Europees weer wat meer kan.

Ik zou overigens niet rekenen op NYC, daar mag je niet eens naartoe als Nederlander. Binnen EU genoeg opties.
Doe mij maar de wat meer natuurrijke gebieden van Nederland.
Maar ook daar ben je met een dag wel klaar, buiten dat ik daar zelf al woon dus het altijd bij mij in de buurt heb.

Nee NYC reken ik ook niet op voor dit jaar. Tokyo lijkt mij nog wel mooi om te doen.
Maar goed Europa is een prachtig continent met zo veel verschillen om te bekijken.
En reizen is lekker goedkoop. Voor een paar honderd euro ben je minstens een week in het buitenland, hotel en vlucht.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:17:06 #61
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_194025968
Tokio lopen de besmettingen ook weer flink op.
Sowieso: 11 uur met zo'n kutmondkapje op zitten :{

[ Bericht 63% gewijzigd door matthijst op 11-07-2020 13:05:23 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_194026088
Maspalomas denk ik
pi_194035058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Lekker saai.

Klopt voor een dag is het voor sommige leuk.

Ik ben er bijna een week
Ach een ieder zijn gebrek
Hahah
pi_194036957
quote:

heel nederland allang gezien ???
lijkt me erg stug.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 15:11:31 #65
47102 Elvi
miemkwien
pi_194037008
De UK is weer open sinds gisteren?
pi_194037018
Limburg is voor mij ook buitenland. Versta ze net zo slecht als Fransen.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 15:13:36 #67
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194037032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:11 schreef Elvi het volgende:
De UK is weer open sinds gisteren?
Yup. O+
  zaterdag 11 juli 2020 @ 15:27:47 #68
47102 Elvi
miemkwien
pi_194037188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Yup. O+
  zaterdag 11 juli 2020 @ 15:28:39 #69
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194037199
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Wij hebben ook alweer geboekt. Londen O+
pi_194037249
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Don’t be a darcy!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194037626
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wij hebben ook alweer geboekt. Londen O+
Serieus?
Ik mis het echt, maar sla nog even over. Ik heb ook familie op drie kwartier buiten Londen wonen maar zelfs zijn moeder gaat nog niet naar hem toe.
Tap tap tap
  zaterdag 11 juli 2020 @ 16:01:39 #72
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194037646
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Serieus?
Ik mis het echt, maar sla nog even over. Ik heb ook familie op drie kwartier buiten Londen wonen maar zelfs zijn moeder gaat nog niet naar hem toe.
Voor over paar maandjes pas. En gratis annuleren, dus als het weer achteruit gaat gaan we uiteraard niet.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 16:02:47 #73
47102 Elvi
miemkwien
pi_194037664
Ik zit te kijken voor de eerste 2 weken augustus.

If I die, I die. Dan heb ik tenminste nog de UK gezien.
pi_194037702
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 16:02 schreef Elvi het volgende:
Ik zit te kijken voor de eerste 2 weken augustus.

If I die, I die. Dan heb ik tenminste nog de UK gezien.
Kan ik je dan een boodschappenlijstje meegeven?
Tap tap tap
  zaterdag 11 juli 2020 @ 16:05:03 #75
47102 Elvi
miemkwien
pi_194037720
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kan ik je dan een boodschappenlijstje meegeven?
Kan niet garanderen dat ik er niet op zal hoesten.
pi_194037737
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 16:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Kan niet garanderen dat ik er niet op zal hoesten.
Is okť.
Tap tap tap
pi_194039383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]

heel nederland allang gezien ???
lijkt me erg stug.
Niet elk gat wat er bestaat.
Maar welk elk enigszins interessant plekje. Waar NL er weinig van heeft.

En waar wil je uberhaupt lang zijn? Als ik een dag naar de zee wil dan ben je er binnen een dag.
Wil ik naar de Veluwe ben ik er binnen een dag. WIl ik naar een eiland ben ik er binnen een dag.
Wil je naar de Ardennen, ben je er binnen een dag.
Wil je naar de Hondsrug en Westerwolde, ben je er binnen een dag.

En dat alles heb je in een dag, max een weekend wel gezien. Zelfde voor de paar boeiende steden die NL kent.
Is niet zoals een Barcelona, Londen of een Rome waar je heel lang je kunt vermaken.
pi_194039425
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 12:23 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Klopt voor een dag is het voor sommige leuk.

Ik ben er bijna een week
Ach een ieder zijn gebrek
Hahah
Tja als je alleen op het strand wilt liggen prima i guess? Niet dat dat met het Nederlandse weer ooit een week achter elkaar kan.
Het is een piepklein dorpje. En het eiland fiets je in een uurtje over. Dus lijkt mij ook sterk dat je dat 100x gaat doen xD.

Als jij je daar een week kunt vermaken, zeer knap. Veel bordspellen mee waarschijnlijk.
En dat al helemaal als je er vaker heen gaat.
Dan te bedenken dat dat ook nog eens duurder is dan een normale reis naar het buitenland.

Tja, elke gek zijn gebrek idd. En een dief voor de portemonnee en vakantie :P
pi_194040235
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 17:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Tja als je alleen op het strand wilt liggen prima i guess? Niet dat dat met het Nederlandse weer ooit een week achter elkaar kan.
Het is een piepklein dorpje. En het eiland fiets je in een uurtje over. Dus lijkt mij ook sterk dat je dat 100x gaat doen xD.

Als jij je daar een week kunt vermaken, zeer knap. Veel bordspellen mee waarschijnlijk.
En dat al helemaal als je er vaker heen gaat.
Dan te bedenken dat dat ook nog eens duurder is dan een normale reis naar het buitenland.

Tja, elke gek zijn gebrek idd. En een dief voor de portemonnee en vakantie :P
Ach ik vermaak me prima, fietsen, wandelen , lekker luieren . Enjoy jou vakantie waar dan ook
  zaterdag 11 juli 2020 @ 19:59:44 #80
28167 matthijst
pi_194041218
2 nachten Zaandam nu, heerlijk om ff weg te zijn.
Zaanse Schans, Amsterdam.
Zou normaal naar Amerika gaan deze zomer, nu mooi eens de toeristische dingen in NL bekijken zonder toeristen :9
  zaterdag 11 juli 2020 @ 21:40:15 #81
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_194042681
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 19:59 schreef matthijst het volgende:
Zou normaal naar Amerika gaan deze zomer, nu mooi eens de toeristische dingen in NL bekijken zonder toeristen :9
Veel plezier.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_194045233
Hier weekje BelgiŽ. Vlakbij de plek waar Graspop Metal Meeting wordt gehouden, is 2 km verderop.

Dus niet ver van Nederland af. Dat is de reden dat we voor BelgiŽ kozen, mocht hier de pleuris uitbreken zijn we zo thuis. Met bestemmingen als Tenerife oid loop je kans op het vliegveld vast te komen zitten. Per vandaag gaan de mondkapjes hier in. Verplicht in openbare gebouwen, musea en winkels. Prima te doen.

Ook hier wordt de 1,5 m los mee om gegaan, misschien daarom de mondkapjes regel.

Verder wordt je overal wel herinnerd aan Corona maar musea en restaurants zijn op afspraak open of als er plek beschikbaar is. De natuur kan je altijd in :)
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 12 juli 2020 @ 08:58:18 #83
115121 Arizona
#neverforget
pi_194048176
Wij krijgen wel twijfels over KroatiŽ over 2 weken, het laait daar nu behoorlijk op. :{
En ik wil niet daar zitten als het reisadvies verandert.
Twente O+
The sun always shines on TV
  zondag 12 juli 2020 @ 09:26:11 #84
62913 Blik
The one and Only!
pi_194048360
Zou gewoon niet reageren op trolletje bianconeri
pi_194048441
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
Wij krijgen wel twijfels over KroatiŽ over 2 weken, het laait daar nu behoorlijk op. :{
Vaak ben je te bang. Zolang je niet op zo’n massa camping staat zou ik gewoon gaan. Mits met de auto
Wij gaan met ons gezinnetje 3 nachten naar Oostenrijk en daarna een weekje Gardameer. Ik voel me af en toe crimineel als ik al die ohh’s en ahh’s hoor als ik dat vertel. Mensen zijn bange poepers en doen alsof iedereen een potentieel moordwapen is. En dat terwijl er zelfs op het hoogtepunt slechts enkelen op 10000 mensen besmet waren. Laat je niet gek maken en geniet gewoon van je welverdiende vakantie.
En mocht er toch een soort van lockdown komen, wordt dat van te voren aangekondigd en stap je in de auto. Binnen een paar uur ben je het land uit.
  zondag 12 juli 2020 @ 09:40:45 #86
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194048476
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 09:36 schreef hvan het volgende:

[..]

Vaak ben je te bang. Zolang je niet op zo’n massa camping staat zou ik gewoon gaan.
Wij gaan met ons gezinnetje 3 nachten naar Oostenrijk en daarna een weekje Gardameer. Ik voel me af en toe crimineel als ik al die ohh’s en ahh’s hoor als ik dat vertel. Mensen zijn bange poepers en doen alsof iedereen een potentieel moordwapen is. En dat terwijl er zelfs op het hoogtepunt slechts enkelen op 10000 mensen besmet waren. Laat je niet gek maken en geniet gewoon van je welverdiende vakantie.
En mocht er toch een soort van lockdown komen, wordt dat van te voren aangekondigd en stap je in de auto. Binnen een paar uur ben je het land uit.
+1. Kans is enorm klein dat je wat overkomt daar en dat de boel zonder waarschuwing meteen op slot gaat. Helemaal als je gewoon wat rondreist met de auto...amper risico. Ligt er heel erg aan wat voor vakantie je kiest.
  zondag 12 juli 2020 @ 10:48:29 #87
115121 Arizona
#neverforget
pi_194049215
@hvan en @AlwaysHappy jullie hebben zeker een punt hoor! We gaan met de auto en naar een appartementencomplex, niet naar zo'n mega-camping.
Maar ik zou het wel zonde vinden als we onze vakantie hals over kop moesten afbreken :')
In Oostenrijk en ItaliŽ zijn de cijfers gewoon nog mooi stabel, maar in KroatiŽ zijn op ťťn dag nog nooit zoveel besmettingen geweest als gisteren :{ We kijken het nog een weekje aan, verbetert de boel dan niet, dan boeken we ook om naar bijv. ItaliŽ of Frankrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arizona op 12-07-2020 10:57:09 ]
Twente O+
The sun always shines on TV
pi_194049682
Ik blijf lekker thuis. Ik ga eventuele problemen niet opzoeken met alle risico’s van dien.

Er is gezegd ( en ook met m’n eigen gezonde verstand had ik dit al bedacht): bij een eventuele uitbraak in het vakantieland krijg je geen hulp van de Nederlandse overheid. Toch vervelend als je 2 maanden langer in je hotel moet blijven en het vakantiebudget raakt op na de 3e week.
  zondag 12 juli 2020 @ 11:41:12 #89
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194049767
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 11:35 schreef JanGroen het volgende:
Ik blijf lekker thuis. Ik ga eventuele problemen niet opzoeken met alle risico’s van dien.

Er is gezegd ( en ook met m’n eigen gezonde verstand had ik dit al bedacht): bij een eventuele uitbraak in het vakantieland krijg je geen hulp van de Nederlandse overheid. Toch vervelend als je 2 maanden langer in je hotel moet blijven en het vakantiebudget raakt op na de 3e week.
Op zich zullen ze in de meeste gevallen echt niet direct de grenzen dicht gooien hoor. Naar mijn idee kiezen ze gewoon een datum, dus je hebt dan wel even om het land te verlaten. Maar ik snap de angst wel hoor :Y
  zondag 12 juli 2020 @ 11:43:31 #90
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194049797
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
@:hvan en @:alwayshappy jullie hebben zeker een punt hoor! We gaan met de auto en naar een appartementencomplex, niet naar zo'n mega-camping.
Maar ik zou het wel zonde vinden als we onze vakantie hals over kop moesten afbreken :')
In Oostenrijk en ItaliŽ zijn de cijfers gewoon nog mooi stabel, maar in KroatiŽ zijn op ťťn dag nog nooit zoveel besmettingen geweest als gisteren :{ We kijken het nog een weekje aan, verbetert de boel dan niet, dan boeken we ook om naar bijv. ItaliŽ of Frankrijk.
Vakantie moet je sowieso een ontspannen gevoel geven, dus als je het niet vertrouwt idd gewoon omboeken. Hoe klein de kans wel niet is altijd je eigen gevoelens volgen.

Risico dat je je vakantie vroegtijdig stop moet zeggen is er overigens altijd wel natuurlijk. Je kan een ongeluk krijgen, of bericht krijgen dat er thuis iemand is overleden, etc. Maar ik snap dat dit wat dreigender aanvoelt :)
pi_194050051
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 11:35 schreef JanGroen het volgende:

Als je binnen Europa blijft geven ze mensen echt wel 2 dagen de kans om het land uit te rijden :D

quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
Als hier in Friesland de pleuris uitbreekt zit je toch ook gewoon nog relaxed op je kampeerstoeltje in Limburg?! Niet te snel panikeren.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 12 juli 2020 @ 12:05:10 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_194050087
Wij hebben een week BelgiŽ geboekt. Lees nu dat vanaf deze week mondkapjes daar verplicht zijn in openbare ruimtes. Dat is wel jammer.
pi_194050378
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 11:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Op zich zullen ze in de meeste gevallen echt niet direct de grenzen dicht gooien hoor. Naar mijn idee kiezen ze gewoon een datum, dus je hebt dan wel even om het land te verlaten. Maar ik snap de angst wel hoor :Y
Misschien wel met eigen vervoer, maar met een vliegtuig gaat dat toch lastig worden.
  zondag 12 juli 2020 @ 12:31:38 #94
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194050437
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:26 schreef JanGroen het volgende:

[..]

Misschien wel met eigen vervoer, maar met een vliegtuig gaat dat toch lastig worden.
Je bent hooguit wat extra geld kwijt omdat je last minute eerder weg moet. Of je moet echt op een eiland zitten waar maar 1x per week een vlucht gaat zeg maar.
  zondag 12 juli 2020 @ 12:36:28 #95
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_194050500
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:26 schreef JanGroen het volgende:

[..]

Jij kunt idd beter thuis blijven :+

Die paniekzaaierij van mensen, vreselijk.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_194051013
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:05 schreef Aventura het volgende:
Wij hebben een week BelgiŽ geboekt. Lees nu dat vanaf deze week mondkapjes daar verplicht zijn in openbare ruimtes. Dat is wel jammer.
Waarom is dat jammer?

Wees blij dat ze pro-actief zijn :)

In de buitenlucht is het niet verplicht, rondom monumenten kan je nog steeds zonder mondkapje poseren. Binnen wel, maar juist verstandig. In supermarkten ed houdt niemand zich aan de 1,5 m dus dan is een mondkapje een prima oplossing. In restaurants heb je het ook niet nodig, personeel draagt het wel.

Het levert af en toe aparte foto's op in musea, en sommige mensen dragen de kapjes ook buiten. Dus unieke foto's die hoop ik komende vakanties er niet meer zullen zijn.

Houdt rekening mee dat je musea en attractieparken vantevoren reserveert. Dagkassa's zijn wel open maar dan heb je kans dat je niet naar binnen kan omdat het te druk is.

Veel plezier bij onze Zuiderburen, het is hier nu aangenaam weer, in het dorpje vlakbij het Graspop terrein :)
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 12 juli 2020 @ 13:57:36 #97
28167 matthijst
pi_194051380
Sneu, die mondkapjes. Hier ook in de trein. Meteen bij uitstappen trekt iedereen ze weer af en buiten bij Amsterdam CS lopen ze je bijna van de sokken.
Ik zeg laat het lekker los al die onzin *)
pi_194051825
quote:
Die gedachte heb ik ook gehad. Eindelijk eens naar een relatief rustig Rijksmuseum en Van Goghmuseum geweest *)
  zondag 12 juli 2020 @ 14:36:59 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_194051988
Amsterdam begint weer behoorlijk vol te lopen met toeristen, lijkt ook wel of het lompe volk voorop loopt.
Flinke groepen, niet aan de kant gaan, met zijn allen de supermarkt in en naast elkaar smalle straatjes blokkeren.
Geniet er dus nog maar even snel van zolang het nog kan :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_194052667
quote:
welke toeristische dingen zijn dit dan?

Ik ga deze zomer in mijn tuin vieren :Y
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')